Zie niet echt in hoe dit gaat leiden tot een rollende bal. Die persoon zelf is vooral de lul.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:18 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Koos zit er maar weer eens gruwelijk naast voor de zoveelste keer. Obamacare kan me echt totaal niet boeien, niet pro niet anti.
Nee, het gaat om dit:
http://www.politico.com/s(...)z-aide-arrest-240960
'Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken. ', zei een wijs man ooit.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dailycaller heeft het weer uit een affadavit, althans, als dat de echte is, waarin staat dat de vrouw van deze persoon geld gewired heeft. De headline lijkt daar dus niet mee te matchen en de quote die ze liften uit deze affadavit klopt ook al niet op dit detail.
Amrin is opepakt. Wasserman heeft het onderzoek naar haar laptop vertraagd. Allebei feiten.quote:Op woensdag 26 juli 2017 08:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat ik wel gewoon de bronnen lees voor ik ze belachelijk heb ik dat ook hier gedaan, en The Gateway Pundit gebruikt de Daily Caller als bron voor het verhaal.
Ik snap niet goed wat de lui die zulke stukken schrijven nou bezielt. Hoe haal je het in je hoofd om feitelijk nieuws aan te vullen met je eigen hersenspinsels?quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken. ', zei een wijs man ooit.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:03 schreef dellipder het volgende:
[..]
Amrin is opepakt. Wasserman heeft het onderzoek naar haar laptop vertraagd. Allebei feiten.
Dus nu moet alleen nog de $300.000 nog in de Washington Post komen te staan en dan is het acceptabel?
quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
'Gelukkig kunnen we altijd rekenen op The Gateway Pundit en de Daily Caller om dit nieuws nog smeuïger te maken. ', zei een wijs man ooit.
Bijltjesdag!quote:President Donald Trump’s newly appointed communications director, Anthony Scaramucci, said Tuesday that he is prepared to “fire everybody” in the White House communications shop in order to put an end to embarrassing internal leaks.
The financier and longtime Trump surrogate is eager to shake up the communications shop, which has been dominated by former Republican National Committee staffers loyal to White House chief of staff Reince Priebus, a former RNC chairman.
Scaramucci confirmed to POLITICO early Tuesday that he planned to start by dismissing assistant press secretary Michael Short at a morning meeting, but that move was apparently delayed.
Short, who initially said Tuesday that he hadn’t yet been informed of any decision, resigned Tuesday afternoon.
White House press secretary Sarah Huckabee Sanders issued a brief statement on Short’s resignation later in the day: “We are grateful for Michael’s service and wish him well in his future endeavors.”
Short’s ouster is Scaramucci’s first warning shot to White House aides who have been perceived as disloyal to the president. In an echo of Trump’s not-so-subtle warning to Jeff Sessions about his status as attorney general, Scaramucci’s vow to “fire everybody” is a warning to staffers perceived as leakers.
“I’m going to fire everybody, that’s how I’m going to do it,” Scaramucci said to reporters outside of the White House on Tuesday. “You’re either going to stop leaking or you’re going to be fired.”[...]
Eens. Er wordt heel wat kleine maar toch belangrijke zaken onderbelicht. Ik zou wat meer willen weten waarom Wasserman Amrin zo beschermd heeft, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:04 schreef Refragmental het volgende:
Had laatst overigens een mooi artikel gelezen over Muellers team.
Welke mensen er deel van uit maken, wat ze hiervoor hebben gedaan, en wat hun grootste prestaties zijn geweest.
Heel interessant artikel, kan em echt niet meer terugvinden
Team lijkt er in ieder geval meer op gericht om een (internationaal) misdaad syndicaat op te rollen dan het onderzoeken van Russische inmenging.
Nu kan er veel gezegd worden over Trump, maar dat ie aan het hoofd staat van een internationaal misdaad syndicaat lijkt me toch wel te veel eer voor hem.
Maar zoals ik zei, kunnen een paar leuke dagen worden
Je laat het klinken alsof Mueller Trump ervan verdenkt een maffia-familie te leiden waar the Godfather niet tegenop kan. De enorme kennis van Muellers team lijkt vooral gericht op grootschalige fraude en white collar crimes. En als we iets kunnen zeggen over Trump, is het wel dat zijn financiële handelingen niet altijd de meest ethische paden hebben gevolgd.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:04 schreef Refragmental het volgende:
Had laatst overigens een mooi artikel gelezen over Muellers team.
Welke mensen er deel van uit maken, wat ze hiervoor hebben gedaan, en wat hun grootste prestaties zijn geweest.
Heel interessant artikel, kan em echt niet meer terugvinden
Team lijkt er in ieder geval meer op gericht om een (internationaal) misdaad syndicaat op te rollen dan het onderzoeken van Russische inmenging.
Nu kan er veel gezegd worden over Trump, maar dat ie aan het hoofd staat van een internationaal misdaad syndicaat lijkt me toch wel te veel eer voor hem.
Maar zoals ik zei, kunnen een paar leuke dagen worden
Paar maanden geleden "bedreigde" ze nog een DC police chef vanwege Awans laptop... tijdens een hearing die over totaal wat anders ging. Beschamend eigenlijk.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:09 schreef dellipder het volgende:
[..]
Eens. Er wordt heel wat kleine maar toch belangrijke zaken onderbelicht. Ik zou wat meer willen weten waarom Wasserman Amrin zo beschermd heeft, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Amrin is natuurlijk opgepakt, omdat hij verschillende congresleden heeft getapt. Die bescherming is dan op zijn minst misplaatst.
Ik heb niks tegen die feiten, hoor. Ik heb het over de link die vervolgens gelegd wordt dat Wasserman blijkbaar Awan beschermd door het onderzoek naar haar spullen te vertragen. Dat werkt niet echt, aangezien die kerel dus gewoon al in staat van beschuldiging is gesteld voor fraude.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:03 schreef dellipder het volgende:
[..]
Amrin is opepakt. Wasserman heeft het onderzoek naar haar laptop vertraagd. Allebei feiten.
Dus nu moet alleen nog de $300.000 nog in de Washington Post komen te staan en dan is het acceptabel?
Nee, hij is opgepakt omdat hij tijdens zijn werk fraude heeft gepleegd om zelf rijk van te worden en spullen heeft gestolen, niet omdat hij mensen heeft afgetapt.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:09 schreef dellipder het volgende:
Amrin is natuurlijk opgepakt, omdat hij verschillende congresleden heeft getapt. Die bescherming is dan op zijn minst misplaatst.
Zo ontzettend spannend is dat hele mens en haar familie natuurlijk niet he. Maar omdat ze ooit wat gerommeld heeft bij de DNC (die overigens hun handen al maaaaanden terug van haar af hebben getrokken) moet het natuurlijk wel opgeblazen worden om de aandacht van Con Sr. af te leiden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Paar maanden geleden "bedreigde" ze nog een DC police chef vanwege Awans laptop... tijdens een hearing die over totaal wat anders ging. Beschamend eigenlijk.
Het staat gelukkig op beeld:
Of nacht van de lange messen. Je weet het niet.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:08 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)fice-240928?lo=ap_e1
[..]
Bijltjesdag!
Benieuwd of ze nog mensen kunnen vinden die zo willen werken.
Ja, of je zorgt gewoon dat je professionele kwaliteit levert, dan zijn je leaks niet ook zo embarrassing.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:08 schreef Ulx het volgende:
in order to put an end to embarrassing internal leaks.
Het is op zijn minst raar dat Wasserman Schultz hem niet ontslagen heeft, of in ieder geval zijn rechten heeft ingetrokken toen Awan onderzocht werd voor mogelijk miljoenen aan materiaal en informatie diefstal. Dat WS niet helemaal koosjer is, is lastig te ontkennen. Werd tijd dat de DNC dat doorkreeg, en het is goed dat die kerel opgepakt is.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Haar eigen laptop, die is gevonden bij Awan.
De discussie over het Amerikaanse zorgstelsel is niet zo interessant meer?quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:09 schreef dellipder het volgende:
[..]
Eens. Er wordt heel wat kleine maar toch belangrijke zaken onderbelicht. Ik zou wat meer willen weten waarom Wasserman Amrin zo beschermd heeft, om maar eens een voorbeeld te noemen.
Dat tweede hebben ze wel gedaan, hij had al maanden geen toegang meer tot het systeem.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het is op zijn minst raar dat Wasserman Schultz hem niet ontslagen heeft, of in ieder geval zijn rechten heeft ingetrokken toen Awan onderzocht werd voor mogelijk miljoenen aan materiaal en informatie diefstal.
Van de meeste democraten niet. Wasserman weigerde dat, voor zover ik kan zien.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat tweede hebben ze wel gedaan, hij had al maanden geen toegang meer tot het systeem.
Ga mij eens uitleggen hoe je dat doet?quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van de meeste democraten niet. Wasserman weigerde dat, voor zover ik kan zien.
Anyway, de DNC bestaat obviously niet uit engeltjes. Maar het groter maken dan het is, is ook weer niet nodig.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Van de meeste democraten niet. Wasserman weigerde dat, voor zover ik kan zien.
http://www.politico.com/s(...)investigation-234714quote:Imran Awan, a longtime House staffer who worked for more than two dozen Democrats since 2004, is still employed by Rep. Debbie Wasserman Schultz, though his access to the House IT network has been blocked since last week.
Ah, je hebt gelijk over zijn acces. Die was opgeheven, maar hij was nog in loondienst van WS. Is gisteren ontslagen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
[..]
http://www.politico.com/s(...)investigation-234714
Artikel uit februari.
Oh absoluut eens.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
Verder natuurlijk prima dat stelende werknemers worden opgepakt, maar een indicatie voor een enorm DNC-complot zie ik er verder ook niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |