Ik geef toe dat er altijd wel aan de veilige kant wordt aangegeven, soms zelfs een strook dicht omdat er een auto op de vluchtstrook staat. Maar je lijkt hier te suggereren dat het expres gedaan wordt om boetes te kunnen schrijven...quote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
Dat gezegd hebbende, wordt er veel te vaak vanalles en nog wat afgesloten om daarna lekker boetes te gaan vangen. Nergens voor nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het zou pas echt schandalig wezen als er 230 bekeuringen waren uitgedeeld bij een Neger ren voor het Rode-Kruis.Elke marathon dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Incident was al gepasseerd toen de tweede strook ook werd afgesloten...quote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik geef toe dat er altijd wel aan de veilige kant wordt aangegeven, soms zelfs een strook dicht omdat er een auto op de vluchtstrook staat. Maar je lijkt hier te suggereren dat het expres gedaan wordt om boetes te kunnen schrijven...
Met verkeersveiligheid had het in dit geval niets van doen, in ieder geval niet de tweede strook. Verzin gerust zelf wat dan de reden is.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:13 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ik geef toe dat er altijd wel aan de veilige kant wordt aangegeven, soms zelfs een strook dicht omdat er een auto op de vluchtstrook staat. Maar je lijkt hier te suggereren dat het expres gedaan wordt om boetes te kunnen schrijven...
Dus? Gewoon niet door rode kruis rijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Incident was al gepasseerd toen de tweede strook ook werd afgesloten...
Bij mij winnen ze juist in aanzien als de bekeuringen terecht zijn. Moet je je maar aan de regels houden. Er worden elke maand weer wegwerkers aangereden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Fer het volgende:
Hopelijk beseffen ze bij het OM wel, dat je op deze manier het respect van de politie weer een stuk ondermijnt.
Dat is volledig irrelevant toch? Er hangt een rood kruis boven. Dus je mag daar niet rijden. En zelf de conclusie trekken dat er verderop niets aan de hand is en dat het rode kruis wel geweest moet zijn voor dat ongeval waar ja al voorbij gereden bent slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef tong80 het volgende:
Op sociale media reageren mensen verontwaardigd op het optreden van de politie, omdat de tweede afgesloten rijstrook pas begon nadat het incident gepasseerd was.
Waanzin dat ze die rijstroken niet even afsluiten voor het incident plaats vond. Dan heeft die brandende auto tenminste plek.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:08 schreef tong80 het volgende:
[b]
Op sociale media reageren mensen verontwaardigd op het optreden van de politie, omdat de tweede afgesloten rijstrook pas begon nadat het incident gepasseerd was.
Kun jij dat zo inschatten? Misschien wilden ze de extra ruimte wel hebben voor een bergingsvoertuig. Overigens is kort daarna nog een tweede afrit, dus het is niet zo dat mensen 10 km om moeten rijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met verkeersveiligheid had het in dit geval niets van doen, in ieder geval niet de tweede strook. Verzin gerust zelf wat dan de reden is.
Om te voorkomen dat mensen massaal gaan liggen klooien op die afslag? Laatste moment die tweede baan induiken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Met verkeersveiligheid had het in dit geval niets van doen, in ieder geval niet de tweede strook. Verzin gerust zelf wat dan de reden is.
Precies, het is niet aan de chaufeur om dat zelf even in te gaan schatten.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:34 schreef Droopie het volgende:
Misschien moest een traumahelicopter wel landen tegen de wind in, zodat de rook niet op hun landplaats omhoog steeg (achter het incident).
Rode kruizen staan er niet voor niets en als de politie of rijkswaterstaat besluit om de afrit af te sluiten dan rij je lekker rechtdoor.
Kan nog wel meer redenen bedenken, feit is rood kruis is afgesloten rijstrook.
Idd.. het inschattingsvermogen van de nederlandse chauffeurs hebben ze daar toch al geen hoge pet van op.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies, het is niet aan de chaufeur om dat zelf even in te gaan schatten.
Daarom, hard aanpakken dit; lijkt mij verder vreselijk werk.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
Idd.. het inschattingsvermogen van de nederlandse chauffeurs hebben ze daar toch al geen hoge pet van op.
http://m.telegraaf.nl/bin(...)inspecteur-vogelvrij
Dat is nou eenmaal nodig met alle randmongolen op de weg. Kun je er een paar missen als je op je telefoon zit te loeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:52 schreef BrandX het volgende:
Ik ben het er mee eens dat er soms wel heel erg ver van te voren al rode kruizen te zien zijn en erg lang doorlopen na een vrachtwagen met een lekke band.
Ik vrees dat je gelijk hebtquote:Op zondag 23 juli 2017 22:55 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal nodig met alle randmongolen op de weg. Kun je er een paar missen als je op je telefoon zit te loeren.
Kijk anders waar ik op reageer, Sjaak.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus? Gewoon niet door rode kruis rijden.
Het OM? Wat hebben die met deze actie te maken dan?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Fer het volgende:
Hopelijk beseffen ze bij het OM wel, dat je op deze manier het respect van de politie weer een stuk ondermijnt.
Volgens andere media inderdaad om de weg vrij te maken voor de berging en de brandweer.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:20 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Kun jij dat zo inschatten? Misschien wilden ze de extra ruimte wel hebben voor een bergingsvoertuig. Overigens is kort daarna nog een tweede afrit, dus het is niet zo dat mensen 10 km om moeten rijden.
quote:Op zondag 23 juli 2017 23:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Kijk anders waar ik op reageer, Sjaak.
Terecht. Kijk hoe dicht ze bij die afrit staan, als je dan een rijstrook open laat rijden mensen de zijkant uit de hulpvoertuigen als die wegrijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens andere media inderdaad om de weg vrij te maken voor de bering en de brandweer.
Politie (of RWS, die de weg afkruist) hebben daar helemaal geen belang bij. Het is niet zo dat het geld van boetes bij hun terecht komt.Dat geld verdwijnt gewoon in de algemene middelen, in de schatkist dus.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:55 schreef T-zooi het volgende:
Wtf ze sluiten even twee stroken af inclusief een hele afrit voor een auto die afbrandt op de vluchtstrook. Schandalig en nog dik geld vangen aan bekeuringen ook. Gaat echt helemaal nergens over.
Dit.quote:
Dit dus.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:14 schreef Nattekat het volgende:
Als de kritiek klopt, wtf
Hoe dan ook terechte boetes, kan me niet hoog genoeg zijn.
Ik zou eerder zeggen dat het respect voor de gemiddelde lul op de weg weer eens afneemt.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:15 schreef Fer het volgende:
Vooral dat laatste. Afsluiting is echt het laatste wat je moet doen. Mensen snappen de ernst niet als je om een tak op de weg een strook afsluit. Daarmee ook kappen.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:11 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de mensen die door die kruisen heenrijden is de boete volledig terecht. Op de plek van het kruis kun je als weggebruiker met geen mogelijkheid bepalen, wat er verderop aan de hand is.
Dat gezegd hebbende, wordt er veel te vaak vanalles en nog wat afgesloten om daarna lekker boetes te gaan vangen. Nergens voor nodig.
Als je niet begrijpt dat voor een flinke tak een strook wordt afgesloten kun je voortaan maar beter de trein nemen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Afsluiting is echt het laatste wat je moet doen. Mensen snappen de ernst niet als je om een tak op de weg een strook afsluit. Daarmee ook kappen.
Afgesloten afrit, boeie. Niemand heeft er last van, en dat kwam vast goed uit voor iets. Het is nou niet zo dat er echt een rijbaan afgesloten is.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Afsluiting is echt het laatste wat je moet doen. Mensen snappen de ernst niet als je om een tak op de weg een strook afsluit. Daarmee ook kappen.
quote:Op zondag 23 juli 2017 23:25 schreef CrashO het volgende:
De gemiddelde Nederlandse automobilist + rood kruis:
Hier terecht idd. Meer dan. Alleen kom ik ook vaak afsluitingen tegen waarvan ik denk 'waar is de reden dan?' niks op de weg.. Vaak in de spits waar de A8 en A10 samenkomen. Middelste rijstrook dicht...quote:Op zondag 23 juli 2017 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Afgesloten afrit, boeie. Niemand heeft er last van, en dat kwam vast goed uit voor iets. Het is nou niet zo dat er echt een rijbaan afgesloten is.
Die hebben weer last van de blaadjes van die tak.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:27 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je niet begrijpt dat voor een flinke tak een strook wordt afgesloten kun je voortaan maar beter de trein nemen.
Hier? https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier terecht idd. Meer dan. Alleen kom ik ook vaak afsluitingen tegen waarvan ik denk 'waar is de reden dan?' niks op de weg.. Vaak in de spits waar de A8 en A10 samenkomen. Middelste rijstrook dicht...
Jij mag je rijbewijs inleveren, opdonderen van de weg.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef jakosi het volgende:
Mensen zijn rode kruizen minder serieus gaan nemen omdat bijvoorbeeld op de A12 vanaf Driebergen tot Veenendaal ofzo er altijd rijstroken zijn afgekruisd met de reden dat 'het wegdek dan niet slijt'.
Dus er wordt wel degelijk veel afgekruisd om twijfelachtige redenen, en dan nemen mensen rode kruizen uberhaupt minder serieus.
quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef jakosi het volgende:
Mensen zijn rode kruizen minder serieus gaan nemen omdat bijvoorbeeld op de A12 vanaf Driebergen tot Veenendaal ofzo er altijd rijstroken zijn afgekruisd met de reden dat 'het wegdek dan niet slijt'.
Exact. Afkruizen moet je echt alleen doen in bittere noodzaak. Dan snappen mensen het ten minste.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef jakosi het volgende:
Dus er wordt wel degelijk veel afgekruisd om twijfelachtige redenen, en dan nemen mensen rode kruizen uberhaupt minder serieus.
Nee. Die bedoel ik niet. Andere kant op. Van de wisselbaan uit de Coentunnel, linker baan als de A10 er bij komt. In de spits wanneer alles in gebruik moet zijn, opeens de middelste baan afsluiten. Niemand snapt dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier? https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
Omdat het een wisselbaan is?
Dit is een gevalletje 'blame the messenger'. Zelf zou ik nooit doelbewust een rood kruis negeren.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij mag je rijbewijs inleveren, opdonderen van de weg.
Nee. Dat zijn plus-stroken. Een variant Spitsstrook. En de reden dat hij dicht is als het niet pokke druk is, is omdat voor het verbreden van een snelweg er 500 miljoen miljard mileu en inspraakclubjes hun zegje kunnen doen waardoor het 50 jaar kan duren voordat er wat gaat gebeuren.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef jakosi het volgende:
omdat bijvoorbeeld op de A12 vanaf Driebergen tot Veenendaal ofzo er altijd rijstroken zijn afgekruisd met de reden dat 'het wegdek dan niet slijt'.
Wat is dan de reden? Er zijn drie banen waarvan er buiten de spits altijd een dicht is.quote:
Maar nog steeds hangen die rode kruizen er, in de ogen van veel mensen, 'nutteloos'. Wat met zich meebrengt dat sommige mensen rode kruizen in het algemeen minder serieus nemen.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn plus-stroken. Een variant Spitsstrook. En de reden dat hij dicht is als het niet pokke druk is, is omdat voor het verbreden van een snelweg er 500 miljoen miljard mileu en inspraakclubjes hun zegje kunnen doen waardoor het 50 jaar kan duren voordat er wat gaat gebeuren.
De spitsstrook is bedacht als manier om een snelweg te verbreden, zonder een snelweg te verbreden waardoor spul op normaal tempo aangelegd kon worden... Gooien ze dat ding permanent open, dan valt het onder andere regelgeving en is de procedure voor aanleg dus 20 keer langer.
Nee, dat het in je op komt is al genoeg. Je zoekt een excuus.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:37 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje 'blame the messenger'. Zelf zou ik nooit doelbewust een rood kruis negeren.
Ik heb het niet over mezelf maar over gedachtegangen die andere weggebruikers naar aanleiding van mijn observaties kunnen hebben.
Zou jij jezelf even willen verontschuldigen naar mij? Ik ben niet de dader, alleen degene die het slechte nieuws brengt.
Die baan is smaller, daarom gaat de snelheid omlaag als hij open is. Als hij dicht is mag je dus harder rijden. Droeftoeter!quote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? Er zijn drie banen waarvan er buiten de spits altijd een dicht is.
Nu zou ik me kunnen voorstellen dat de afgekruiste baan buiten de spits als een soort extra vluchtstrook kan fungeren, maar ben benieuwd naar je toelichting.
Voor velen werkt dat zo ja, volgens mij heb jij een redelijk laag IQ, anders zou je begrijpen dat ik niet noodzakelijk voor mezelf maar voor andere mensen spreek.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat het in je op komt is al genoeg. Je zoekt een excuus.
Degene die door rood kruis rijden zullen dat vaker doen, dan is cashen wel een manier om het ze af te leren.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:13 schreef kree het volgende:
Ik maak dit vaak mee omdat ik veel rij. Ik ga er niet doorheen, maar ze sluiten vaak een heel aantal km af met meerdere signaleringsborden, omdat ik denk dat dat automatisch gaat 9 van de 10x is het zinloos namelijk en had het gewoon door kunnen rijden daarop.
Punt is je kunt dat nooit weten dus er doorheen rijden is natuurlijk nooit goed.
Dat ze dan gelijk weer dat gebruiken om keihard te cashen is ook weer niet nodig denk ik
Het is gewoon een tweebaansweg met de mogelijkheid er bij drukte een driebaansweg van te maken. De gebruiker van de weg bepaalt niet of en wanneer het een twee- of driebaansweg is en dient dus niet door een rood kruis te rijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:39 schreef jakosi het volgende:
[..]
Wat is dan de reden? Er zijn drie banen waarvan er buiten de spits altijd een dicht is.
Nu zou ik me kunnen voorstellen dat de afgekruiste baan buiten de spits als een soort extra vluchtstrook kan fungeren, maar ben benieuwd naar je toelichting.
Ja en nee, ik denk dat je dat nooit moet doen, maar vaak zie je dezelfde dingen op dezelfde plek gebeuren. Maargoed zoals ik al zei, ik zou het nooit doen, maar snap de frustratie wel als je een afrit moet hebben waar je opzich wel langs kan zonder gevaar maar dat ze die wel afkruizenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Degene die door rood kruis rijden zullen dat vaker doen, dan is cashen wel een manier om het ze af te leren.
Die frustratie is niets mis mee, dat is emotie, kan gebeuren, maar dan daadwerkelijk door een rood kruis gaan rijden is gewoon fout.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en nee, ik denk dat je dat nooit moet doen, maar vaak zie je dezelfde dingen op dezelfde plek gebeuren. Maargoed zoals ik al zei, ik zou het nooit doen, maar snap de frustratie wel als je een afrit moet hebben waar je opzich wel langs kan zonder gevaar maar dat ze die wel afkruizen
Dat snap ik, maar het levert een plaatje op dat mensen heel veel rode kruizen zien waar geen ongeluk/werkzaamheden zijn.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het is gewoon een tweebaansweg met de mogelijkheid er bij drukte een driebaansweg van te maken. De gebruiker van de weg bepaalt niet of en wanneer het een twee- of driebaansweg is en dient dus niet door een rood kruis te rijden.
Wat is er zo moeilijk aan een rood kruis dan dat je nog een extra politiewagen nodig hebt om je te begeleiden?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:21 schreef kree het volgende:
Beter dus zetten ze ff een politiewagen neer die aanheeft wat kan ipv een flitswagen
Dat maakt toch niet uit? Een rood kruis betekent niet dat er een ongeluk is of dat er wegwerkzaamheden zijn, het betekent dat je er niet mag rijden. De reden doet er verder niet toe.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:23 schreef jakosi het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het levert een plaatje op dat mensen heel veel rode kruizen zien waar geen ongeluk/werkzaamheden zijn.
Ja hoor eens, zeg ook niet dat je dat moet doen, maar gelijk idioot een tich mensen bekeuren. Daar heb ik wel mijn twijfels bij, zeker als het wellicht nog wel gewoon gekunt had. Moeten ze gewoon politiemensen ter plekke zetten die dat aangeven, die borden zijn soms nl nutteloos, gaat het verkeer km over minder rijbanen terwijl het maar 1 klein incident is wat nog op de vluchtstrook staat zelfsquote:Op maandag 24 juli 2017 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die frustratie is niets mis mee, dat is emotie, kan gebeuren, maar dan daadwerkelijk door een rood kruis gaan rijden is gewoon fout.
Solliciteer bij de politie.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:28 schreef kree het volgende:
55000 euro in drie kwartier wil ik ook wel verdienen nl.
Nee, maar ze hebben het wel verdiend, natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2017 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Haha die krijgen dat geld natuurlijk niet
Voor onze 'geweldige' regering, owh wacht die zijn al 5 maanden aan het kloten met etentjses en gezellige onderonsjes op diverse locaties en bereiken geen klootquote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het wel verdiend, natuurlijk
Hoe zat dat ook weer burger beschermen of burger beroven?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, maar ze hebben het wel verdiend, natuurlijk
Volgens mij draait alles gewoon door in Nederland, hoor, en die politici zijn allemaal verkozen en worden dus allemaal precies hetzelfde betaald of ze nu onderhandelen of in de Kamer zitten. Dus ja, reken het eens uit?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
Voor onze 'geweldige' regering, owh wacht die zijn al 5 maanden aan het kloten met etentjses en gezellige onderonsjes op diverse locaties en bereiken geen kloot
Zo zijn al die zinloze kosten wel te financieren natuurlijk. Reken eens uit wat dit kost enzo hahaha.
Ze zouden dit verdomme in een week rond moeten hebben, bij elk bedrijf waren er nu al ontslagen geweest als het zo kut ging nl.
Sorry kan me hier zo pissig over maken
quote:Op maandag 24 juli 2017 00:37 schreef john2406 het volgende:
Ik denk als ik het nogmaals meemaakt rood kruis omspringen dat ik vol in de ankers ga met alle gevolgen van dien.
Bedenk wel even de max snelheid plus rood kruis wat opeens voor je neus aanspringen doet.
En dan 230 bekeuringen en niet maar een stuk of 10, geeft toch eigenlijk wel genoeg aan of niet?
Volgens mij heeft een minister president toch wel een paar centjes meer te makken?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij draait alles gewoon door in Nederland, hoor, en die politici zijn allemaal verkozen en worden dus allemaal precies hetzelfde betaald of ze nu onderhandelen of in de Kamer zitten. Dus ja, reken het eens uit?
En als je een parallel wil trekken met een bedrijf zijn dit de aandeelhouders die onderhandelen over de toekomst van het bedrijf, knappe jongen die de aandeelhouders kan ontslaan
Ja maar met onderhandelen komen ze niet echt ver, en dat zijn mensen die dus tijd kwijt zijn met niks te bereiken.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Volgens mij draait alles gewoon door in Nederland, hoor, en die politici zijn allemaal verkozen en worden dus allemaal precies hetzelfde betaald of ze nu onderhandelen of in de Kamer zitten. Dus ja, reken het eens uit?
En als je een parallel wil trekken met een bedrijf zijn dit de aandeelhouders die onderhandelen over de toekomst van het bedrijf, knappe jongen die de aandeelhouders kan ontslaan
En? Er is maar een. Of dat nu Rutte is of zijn opvolger, de tijd die Rutte langer doorgaat kan de volgende korter in functie zijn. Extra kosten? 0 euro.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:41 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een minister president toch wel een paar centjes meer te makken?
Het was een snelweg en beide stroken sprongen aan, ja dan ga ik dus bij deze, na dit gelezen te hebben vol in de ankers. 230 wagens die er dan achterop knallen!quote:Op maandag 24 juli 2017 00:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het geval van een afrit rij je gewoon door, in het geval van een rijstrook wissel je gewoon van rijbaan. Je gaat toch niet bovenop je rem staan op de snelweg?
Op het moment nog niemand toch, en ze willen allemaal wel graag echter er is nog niks.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En? Er is maar een. Of dat nu Rutte is of zijn opvolger, de tijd die Rutte langer doorgaat kan de volgende korter in functie zijn. Extra kosten? 0 euro.
Ja, heh, en daar ligt nou net het probleem, als de kiezers op deze manier stemmen, dat er een coalitie van 4 nodig is dan moeten de kiezers ook niet zeuren dat het langer duurt om er uit te komen.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar met onderhandelen komen ze niet echt ver, en dat zijn mensen die dus tijd kwijt zijn met niks te bereiken.
Ik heb niet eens voor pvv gestemd, maar het irriteerd me ook dat dat dan uitgesloten wordt terwijl er veel mensen op hebben gestemd.
Komop zeg really 5 maanden om uit 15 punten te komen?
Fuck it van mij mogen we wel weer opnieuw stemmen
Wat denk je dan? Dat je een boete krijgt voor het rijden op een plek waar de kruizen boven je aan springen?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het was een snelweg en beide stroken sprongen aan, ja dan ga ik dus bij deze, na dit gelezen te hebben vol in de ankers. 230 wagens die er dan achterop knallen!
Nee, hoor, Rutte is nu nog steeds MPquote:Op maandag 24 juli 2017 00:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op het moment nog niemand toch, en ze willen allemaal wel graag echter er is nog niks.
Niet dan, kregen deze mensen geen boete dan?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat denk je dan? Dat je een boete krijgt voor het rijden op een plek waar de kruizen boven je aan springen?
Heeft die zich dat recht dan genomen, of verkregen?quote:Op maandag 24 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, hoor, Rutte is nu nog steeds MP
Lees mijn edit even, deze reactie maakt mij er alleen maar zekerder van.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet dan, kregen deze mensen geen boete dan?
Nee het gaat erom dat ze zelf allemaal in het ivoren torentje willen zitten. Daarom duurt dit lang, ze denken totaal niet in wat het volk nu eigenlijk heeft gewild met stemmenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, heh, en daar ligt nou net het probleem, als de kiezers op deze manier stemmen, dat er een coalitie van 4 nodig is dan moeten de kiezers ook niet zeuren dat het langer duurt om er uit te komen.
Het volk heeft zijn stemmen zo verdeeld dat er slechts een regering te vormen valt met 4 partijen, of dat is wat ze willen of niet is irrelevant, dat is wat ze gedaan hebben dus dan moet je ook niet zeiken en de consequenties accepteren. Als men er echt niet uitkomt kan er besloten worden opnieuw te stemmen en dan begint het circus van voren af aan en kon je over een aantal maanden weer zeuren over ivoren torentjes, whatever dat mag zijn.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
Nee het gast erom dat ze zelf allemaal in het ivoren torentje willen zitten. Daarom duurt dit lang, ze denken totaal niet in wat het volk nu eigenlijk heeft gewild met stemmen
Ik weet dat het niet mag, onnodig remmen echter als ik het uitleg aan een rechter denk ik dat die er wel in meegaan doet, roodkruis is boete of niet, men is er een zooitje van aan het maken van het mooie Nederland,quote:Op maandag 24 juli 2017 00:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees mijn edit even, deze reactie maakt mij er alleen maar zekerder van.
Zie nog even edit, was nog aan het aanvullenquote:Op maandag 24 juli 2017 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het volk heeft zijn stemmen zo verdeeld dat er slechts een regering te vormen valt met 4 partijen, of dat is wat ze willen of niet is irrelevant, dat is wat ze gedaan hebben dus dan moet je ook niet zeiken en de consequenties accepteren. Als men er echt niet uitkomt kan er besloten worden opnieuw te stemmen en dan begint het circus van voren af aan en kon je over een aantal maanden weer zeuren over ivoren torentjes, whatever dat mag zijn.
Dat rode kruis daar is er voor dat het verkeer niet gelijk van links naar rechts schiet en omgekeerd zodat het daar nog maar vast loopt.quote:Op zondag 23 juli 2017 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hier terecht idd. Meer dan. Alleen kom ik ook vaak afsluitingen tegen waarvan ik denk 'waar is de reden dan?' niks op de weg.. Vaak in de spits waar de A8 en A10 samenkomen. Middelste rijstrook dicht...
Ooit op de vluchtstrook gestaan? Natuurlijk sluiten ze een extra baan af, je wilt daar echt niet staan terwijl de vrachtwagens op een halve meter afstand langsrazen..quote:Op maandag 24 juli 2017 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoor eens, zeg ook niet dat je dat moet doen, maar gelijk idioot een tich mensen bekeuren. Daar heb ik wel mijn twijfels bij, zeker als het wellicht nog wel gewoon gekunt had. Moeten ze gewoon politiemensen ter plekke zetten die dat aangeven, die borden zijn soms nl nutteloos, gaat het verkeer km over minder rijbanen terwijl het maar 1 klein incident is wat nog op de vluchtstrook staat zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |