Ja had het topic ondertussen gelezen en gezien dat je een domme kut troll bent.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees het hele topic ff aub. Dit hadden we al besproken.
Ah tuurlijk, het is verzonnen!quote:Op zondag 23 juli 2017 19:38 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ah een wiens brood men eet ,wiens woord men spreekt onderzoek
Jij wil met droge ogen beweren dat wanneer je zelf rookt het wél schadelijk is, maar wanneer je naast iemand staat, laten voor dit voorbeeld in een gesloten ruimte zeggen, dat het dan opeens niet meer schadelijk is?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik wil er nog wel aan toevoegen dat als je denkt dat het opsnuiven van tabaksrook schadelijk voor je gezondheid is je niet erg slim bent
Als het hele topic had gelezen dan had je gelezen dat ik gelijk had.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat een domme kut troll ben jij zeg.
Puur irriteren om maar te kunnen irriteren.
ik stoorde me daar idd aan ja. Dat walgelijke gerook bij de entree.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
En dus stoorde je je daaraan, aan die ene keer. Bijzonder.
Heb je die PDF zelf ook gelezen?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)oken-en-meeroken.pdf
Verzonnen is weer een te groot woord in deze maar wat manipuleren met cijfers en het een bepaalde kant op sturen , jaquote:
Dat is een vorm van onderzoek hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je die PDF zelf ook gelezen?
Dan was je er nl achtergekomen dat het een enquete is...
Heb je hier bewijs voor?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Verzonnen is weer een te groot woord in deze maar wat manipuleren met cijfers en het een bepaalde op sturen , ja
Het onderzoek van Enstrom en Kabat uit de vroege jaren 2000 zegt hetzelfde. En dat is het grootste en langstdure de onderzoek dat is uitgevoerd over dit onderwerp.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
2013
Ik had een recenter onderzoek laten zien.
En waaruit moet ik concluderen dat meeroken feitelijk slecht voor je is vanuit dat "onderzoek"?quote:
Je ziet toch zelf dat er uit een recenter onderzoek een ander resultaat is gekomen?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:43 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Het onderzoek van Enstrom en Kabat uit de vroege jaren 2000 zegt hetzelfde. En dat is het grootste en langstdure de onderzoek dat is uitgevoerd over dit onderwerp.
Denk jij dat als dit onderzoek (Stanford) 4 jaar later was opgestart en gepubliceerd dat er een ander resultaat uit zou zijn gekomen?
meeroken is gezond?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waaruit moet ik concluderen dat meeroken feitelijk slecht voor je is vanuit dat "onderzoek"?
Er staat helemaal niets in die PDF van je... Alleen maar wie en wat geinterviewd is en met welke antwoorden de doelgroep kwam. Waar blijft dat onderzoek van je?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf dat er uit een recenter onderzoek een ander resultaat is gekomen?
Waarom blijf je consequent het onderzoek bashen? Denk je dat des te meer denigrerende aanhalingstekens je toevoegt dat het onderzoek inhoudelijk minder maakt?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waaruit moet ik concluderen dat meeroken feitelijk slecht voor je is vanuit dat "onderzoek"?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vroeg om relevante bronnen en die krijg ik niet.
Dat was een online vragenlijst, kijk maar naar de laatste pagina. Is dat inmiddels ook al voldoende om als onderzoek door te gaan?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf dat er uit een recenter onderzoek een ander resultaat is gekomen?
Ik vraag of meeroken gezond is.?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vroeg om relevante bronnen en die krijg ik niet.
Lees die fucking PDF nou eens door...quote:Op zondag 23 juli 2017 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom blijf je consequent het onderzoek bashen? Denk je dat des te meer denigrerende aanhalingstekens je toevoegt dat het onderzoek inhoudelijk minder maakt?
Misschien is dat zo in jouw kringen, maar op mij maak je weinig indruk.
PDF heet ook: onderzoek-tnt-nipo-naar-kennis-schadelijkheid-roken-en-meeroken.pdfquote:Onderzoeksverantwoording 7
Methode
De respondenten zijn ondervraagd door middel van CAWI - Computer Assisted Web
Interviewing.
De respondenten zijn geselecteerd uit TNS NIPObase, het online access panel van TNS NIPO met zo’n 150.000 leden.
Veldwerk
De meting liep van 10 t/m 17 mei 2016. Er is één reminder uitgezet. De vragenlijst duurde gemiddeld 10 minuten.
Dat is een onderzoek, ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:46 schreef Luckyseven het volgende:
[..]
Dat was een online vragenlijst, kijk maar naar de laatste pagina. Is dat inmiddels ook al voldoende om als onderzoek door te gaan?
Ik las het, ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lees die fucking PDF nou eens door...
[..]
PDF heet ook: onderzoek-tnt-nipo-naar-kennis-schadelijkheid-roken-en-meeroken.pdf
Nee, jij ontwijkt de bewijslast.quote:
Nee, ter voorbereiding van het rookverbod in de Horeca heeft de gezondheidsraad verschillende onderzoeken op een hoop gegooid en daar conclusies uit getrokken, alleen heeft dit ernstig belangenverstrengelde clubje daar geen onderzoeken in meegenomen die wezen op het ontbreken van een verband met het argument dat 'we inmiddels wel wisten dat meeroken schadelijk was'.....quote:Op zondag 23 juli 2017 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
lees het hele topic ff aub.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, jij ontwijkt de bewijslast.
Nee, ik vroeg naar een bron die het tegenkamp wel levert, jij had ook een bron die jouw verhaal ondersteunde was je stellige overtuiging, however...quote:Op zondag 23 juli 2017 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik las het, ja.
En omdat jij vindt dat dit geen onderzoek is moet ik dat ook vinden begrijp ik?
Bron?quote:Op zondag 23 juli 2017 19:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, ter voorbereiding van het rookverbod in de Horeca heeft de gezondheidsraad verschillende onderzoeken op een hoop gegooid en daar conclusies uit getrokken, alleen heeft dit ernstig belangenverstrengelde clubje daar geen onderzoeken in meegenomen die wezen op het ontbreken van een verband met het argument dat 'we inmiddels wel wisten dat meeroken schadelijk was'.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |