The Guardian was zo aardig om iemand met een afschuwelijk probleem een podium te geven.quote:No actual lake measures up to the ideal lake for which I yearn
Just back from a few relaxing days by a lake. I’m not prepared to say which lake, because I don’t want everyone following me there. I am still trying to decide whether I have broken my jinx with lakes and enjoyed myself. I think I probably haven’t. On the plus side, I didn’t lose my wallet over the side of a rowing boat this time. I wasn’t woken in the early morning by jet-skiers. My jungle-strength mosquito repellent almost repelled the jungle-strength mosquitoes. Rain didn’t come sweeping in every day from the mountains. And I didn’t have to listen to a lake bore telling everyone over breakfast that you don’t say Lake Windermere because Windermere already contains the connotation lake.
So what was on the minus side? I suppose the lake itself. For some reason, no actual lake I visit ever measures up to the ideal platonic lake for which I yearn.
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een scaramucci topic nu xD
Hij heeft zijn oude Tweets allemaal verwijderd, dus dat is niet meer van belang.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.
Vast een man met principes. Doe mij dan Sean maar.
Zo stond ik naast de directeur aan het urinoir die wast zijn handen lang naar het pissen, vraag ik hem was jij je de handjes zo grondig?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Wij leerden in havo-4 waarom wij onze handen moesten wassen.
Kan ik moeilijk gaan ontkennen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een verrekte autist.
quote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.
Vast een man met principes. Doe mij dan Sean maar.
Ja maar de emails van Clinton.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oude Tweets allemaal verwijderd, dus dat is niet meer van belang.
Wat is in dezen het ongeval? Het feit dat springer het heeft overleefd?quote:BEEK - De uitkijktoren op de Hulzenberg bij Stokkum blijft dagen dicht nadat er zondag een ongeval is gebeurd. In de toren is iemand naar beneden gevallen; volgens de politie gaat het om een poging tot zelfdoding.
Best een hoge toren om een val vanaf te overleven.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is in dezen het ongeval? Het feit dat springer het heeft overleefd?
21m.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best een hoge toren om een val vanaf te overleven.
[ afbeelding ]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertdquote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Had eigenlijk wel echt ietsje minder moeten snuiven. Was wel heel omgeremd in m'n gedrag en uitspraken.
Verandert.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertd
Eerste maandsalaris weer aan de FARC gedoneerd?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Had eigenlijk wel echt ietsje minder moeten snuiven. Was wel heel omgeremd in m'n gedrag en uitspraken.
Eerder aan de lokale dealer op de hoek waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerste maandsalaris weer aan de FARC gedoneerd?
Kaas is zo een dier wat kleurt naar zijn omgeving.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertd
Lekker in je sleurhut met de neus in de coke.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Zal wel met de stemming van doen hebben voordat men snuiven doet denk ik?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Jip141 het volgende:
Nooit gesnoven, lijkt mij een minder chille drug wel. Mensen worden er agressief en irritants van doorgaans.
Jammer dat ze alleen over het personenvervoer schrijven, het goederenvervoer komt namelijk ook uitgebreid aan bod in de NMCa. Met name op de snelwegen en een aantal spoorverbindingen zullen forse uitbreidingen nodig zijn (o.a. A2 weer op de schop). Ik ben benieuwd hoe de politiek daar mee om gaat, want die conclusies lijken nog bij iedereen doorgedrongen te zijn afgaande op de verkiezingsprogramma's.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:33 schreef Friek_ het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)link_time=1500744712
Kowloon, verplicht leesvoer voor jou.
Je kan een hoop snuiven hè.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Jip141 het volgende:
Nooit gesnoven, lijkt mij een minder chille drug wel. Mensen worden er agressief en irritants van doorgaans.
Ja maar goed je weet meteen wat ik bedoel.quote:
Eens. En willen alleen maar heel snel meer.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Jip141 het volgende:
Jij meent een paddo of schimmel van de reet?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja maar goed je weet meteen wat ik bedoel.
YOLO.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:03 schreef Kowloon het volgende:
Je kan ook nog eens heroïne spuiten, Kaas.
Ja, en de agressievelingen vormen daar dan weer de ergste categorie binnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:59 schreef Friek_ het volgende:
Was bij mij ook een stevig avondje gister. Ineens een ruzie tussen het barpersoneel meegemaakt, omdat er een medewerker zat te zuipen aan de bar en langzaam maar zeker veranderde in een mean drunk. Dat zijn echt de vreselijkste lui, van die gasten die totaal qua persoonlijkheid veranderen zodra er genoeg drank in zit.
Dat ligt aan hun persoonlijkheid. Ik word extreem liefdevol en eerlijk. En iets drukker wel.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Jip141 het volgende:
Dat kun je zelf voor geen meter inschatten natuurlijk, of zeggen anderen dit?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun persoonlijkheid. Ik word extreem liefdevol en eerlijk. En iets drukker wel.
Mwoa, best redelijk hoor. En deze keer zeiden anderen het toevallig ook.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat kun je zelf voor geen meter inschatten natuurlijk, of zeggen anderen dit?
Extreem eerlijk kan soms niet liefdevol aankomen lijkt mij?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun persoonlijkheid. Ik word extreem liefdevol en eerlijk. En iets drukker wel.
Ja, dat ken ik inderdaad. Dan denk je dat je een normaal volwassen gesprek stond te voeren en zie of hoor je achteraf dat je als een malloot bohemian rhapsody stond te zingen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik inderdaad. Dan denk je dat je een normaal volwassen gesprek stond te voeren en zie of hoor je achteraf dat je als een malloot bohemian rhapsody stond te zingen.
Ah zo, maar liefdevol gaat voor eerlijk op dat moment. Alle aardige dingen die je maar denkt flap je er dan gewoon direct uit.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Extreem eerlijk kan soms niet liefdevol aankomen lijkt mij?
In ieder geval heb ik nooit iemand boos zien worden van mdma of cannabis.
Is mij nooit overkomen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik inderdaad. Dan denk je dat je een normaal volwassen gesprek stond te voeren en zie of hoor je achteraf dat je als een malloot bohemian rhapsody stond te zingen.
Kun je dat doen de volgende keer dat je een FOK avondje hebt?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah zo, maar liefdevol gaat voor eerlijk op dat moment. Alle aardige dingen die je maar denkt flap je er dan gewoon direct uit.
Heb wel een keer gebeld met mijn toenmalige vriendin tijdens een trip en ik dacht dat het een heel normaal gesprek was maar zij vertelde dat ik om de haverklap afgeleid was door paaltjes en fietsenrekken en dat dan ging uitleggen.quote:
Zeker, na elke goede trip duik ik er in gedachten nog talloze malen in terug. Vind dat wel echt een verrijking van het leven zeg.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:13 schreef Tchock het volgende:
Als je terugdenkt aan zo'n avond word je wel helemaal warm van binnen, heb jij dat ook kaas?
Schaamte kan die reactie wel opwekken, jaquote:Op zondag 23 juli 2017 16:13 schreef Tchock het volgende:
Als je terugdenkt aan zo'n avond word je wel helemaal warm van binnen, heb jij dat ook kaas?
Schaamte is een zinloze emotie. Probeer ik altijd te vermijden.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schaamte kan die reactie wel opwekken, ja
Ja, dat zijn van die ongeleide projectielen waarmee je absoluut niet naar de kroeg wil. Ken er ook een paar uit die categorie en zo'n avond daarmee was meer drama dan plezier.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, en de agressievelingen vormen daar dan weer de ergste categorie binnen.
Dramatische wijven zijn trouwens ook goed irritant. Als ze dan teveel hebben gezopen, dat ze dan bi-polair tussen verschillende gemoedstoestanden wisselen als een stoplicht. Jankend op de stoep zitten, aanhankelijk rond je nek hangen en je proberen te versieren terwijl ze daar veel te dronken voor zijn, slappe lach hebben, in een boom willen klimmen, boos worden op iedereen, per se na die ene tent willen, in huilen uitbarsten omdat iemand geen zin heeft om naar die tent mee te gaan, glazen jatten, vervolgens die glazen niet meer willen en ze ergens kapotgooien, kotsen, ruzie maken met een oude vriendin, en dan in slaap vallen op de stoep.
Nee dank u.
Een mens beschermt zichzelf tegen zo een reactie en vergeet die dan gewoon.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schaamte is een zinloze emotie. Probeer ik altijd te vermijden.
Maar dat moeten ze dan zelf toch ook weten lijkt me. Ik doe altijd al voorzichtig als ik twee aspirine op heb.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die ongeleide projectielen waarmee je absoluut niet naar de kroeg wil. Ken er ook een paar uit die categorie en zo'n avond daarmee was meer drama dan plezier.
Ook een leuke: alcohol en mensen die medicatie slikken. Tering, wat kan dat goed uit de hand lopen.
A dus jij gaat liggen voordat jij valt?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze dan zelf toch ook weten lijkt me. Ik doe altijd al voorzichtig als ik twee aspirine op heb.
Wehe, ja, kan er behoorlijk inklappen dan. Ging ook eens met iemand op stap die modafinil gebruikte. Was een biertje of drie en daarna ging hij in een paar minuten van compleet helder naar compleet naar de kloten. Speel je kennelijk met hele fijne marges.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die ongeleide projectielen waarmee je absoluut niet naar de kroeg wil. Ken er ook een paar uit die categorie en zo'n avond daarmee was meer drama dan plezier.
Ook een leuke: alcohol en mensen die medicatie slikken. Tering, wat kan dat goed uit de hand lopen.
Waarom zou je überhaupt aspirine nemenquote:Op zondag 23 juli 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat moeten ze dan zelf toch ook weten lijkt me. Ik doe altijd al voorzichtig als ik twee aspirine op heb.
Dat wordt enkel gebruikt bij ernstige narcolepsie (slaapstoornis) lees ik. Brrr.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, ja, kan er behoorlijk inklappen dan. Ging ook eens met iemand op stap die modafinil gebruikte. Was een biertje of drie en daarna ging hij in een paar minuten van compleet helder naar compleet naar de kloten. Speel je kennelijk met hele fijne marges.
Uh, tegen koorts en pijn. Is een van de meestgebruikte medicijnen in Nederland.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt aspirine nemen
Bedoel je niet paracetamol?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Uh, tegen koorts en pijn. Is een van de meestgebruikte medicijnen in Nederland.
Ik gebruik aspirine dagelijkquote:Op zondag 23 juli 2017 16:24 schreef Jip141 het volgende:
Aspirine wordt in Nederland amper gebruikt toch?
En paracetamol heeft geloof ik doorgaans lekker weinig bijwerkingen.
Ik hoor dat eigenlijk nooitquote:Op zondag 23 juli 2017 16:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ja. Sorry.
Waarom noemen we dat nog steeds een asprientje eigenlijk? Verwarrend.
Wordt juist heel veel gebruikt, maar dan bij hart- en vaatziekte en niet meer als pijnstiller.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:24 schreef Jip141 het volgende:
Aspirine wordt in Nederland amper gebruikt toch?
En paracetamol heeft geloof ik doorgaans lekker weinig bijwerkingen.
Misschien is het regiogebonden. Waar ik vandaan kwam noemt iedereen het een asprientje, hoewel het inderdaad in 99% van de gevallen paracetamol zal zijn geweest.quote:
Wat is je ranglijst?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:22 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb trouwens ook zo'n beetje alle drugs wel gedaan die er bestaan (behoudens heroïne). Maar laatste jaren gebruik ik niks meer. Laatste keer blowen dateert alweer drie of vier jaar geleden. En na twintig keer xtc gebruikt te hebben vond ik er eigenlijk niks meer aan.
Cocaïne is erg kwaliteitsafhankelijk - als je goed spul hebt is het een heerlijk euforische ervaring. Wel veel te duur allemaal.
Ah ja, dat zou kunnen. Welke regio kom jij vandaan dan?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is het regiogebonden. Waar ik vandaan kwam noemt iedereen het een asprientje, hoewel het inderdaad in 99% van de gevallen paracetamol zal zijn geweest.
Nou ja, mea culpa etc.
Paracetamol doet hetzelde alleen doet dat de bloedvaten verwijderen, aspirine doet het bloed toch verdunnen dacht ik?quote:
't Oost'n.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah ja, dat zou kunnen. Welke regio kom jij vandaan dan?
Niet echt, Sjon.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:27 schreef john2406 het volgende:
[..]
Paracetamol doet hetzelde alleen doet dat de bloedvaten verwijderen, aspirine doet het bloed toch verdunnen dacht ik?
Paracetamol is een van de weinig wat ik mag gebruiken met mijn bloedverdunners, aspirine hoort daar niet bij.quote:
Heb ooit eens bij een ziekenhuisapotheek gewerkt, de potten aspirine zijn niet aan te slepen inderdaad. Net als paracetamol, ibuprofen, coversyl en seroxat.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wordt juist heel veel gebruikt, maar dan bij hart- en vaatziekte en niet meer als pijnstiller.
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel tegen vernauwing, daar heb je gegarandeerd geen last meer van dan
NWS / Heroïne spuiten in de auto, met je kleinkind op de achterbankquote:Op zondag 23 juli 2017 16:32 schreef john2406 het volgende:
Tegenwoordig heb ik oxycodon op recept doet het beter nog.
Jep dat is het niet meer of minder als dat, samen met slaaptableten en genoeg van die ontwaakt men niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
NWS / Heroïne spuiten in de auto, met je kleinkind op de achterbank
Ja, de zegeningen van de VS.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
NWS / Heroïne spuiten in de auto, met je kleinkind op de achterbank
Wat ik het leukst vond, bedoel je? Dan ongeveer dit:quote:
Ah ja, kan me er wel redelijk in vinden.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat ik het leukst vond, bedoel je? Dan ongeveer dit:
#1 xtc (de eerste keren dat je het gebruikt)
#2 lsd (geeft een compleet andere trip dan paddo's)
#3 cocaïne (mits goed spul)
#4 4-FMP
#5 Benzo Fury (duurt wel te lang)
#6 Hawaaiiaanse paddo's
#7 amfetamine (speed)
#8 Mexicaanse paddo's
#9 hasj / wiet (liefst roken, want gegeten overdoseer je vrij snel ermee)
#10 ketamine (1x gedaan, daarna nooit meer, niet mijn ding)
#11 ghb (gaf ook geen leuk effect, dus 1x en daarna niet meer)
Zo'n 5 a 6 jaar geleden had ik een 'scharrel' (vreselijk woord) die antidepressiva slikte. Nou, als dat over een bepaalde grens heen ging qua bier drinken, veranderde dat plots in een naar, emotioneel kreng dat niet meer voor rede vatbaar was. Als ze zonder mij dronk, dan ontving ik de meest onbegrijpelijke en onleesbare sms'jes. Je begrijpt wel dat ik daar vrij snel klaar mee was.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, de laatste jaren is dat dus een super praktisch middeltje bevonden. Gewoon twee uur slaap per dag nodig hebben, kun je meer uit je dagen halen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wordt enkel gebruikt bij ernstige narcolepsie (slaapstoornis) lees ik. Brrr.
Valt mij ook op dat ik vaak aspirine hoor, terwijl het inderdaad paracetamol betreft.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien is het regiogebonden. Waar ik vandaan kwam noemt iedereen het een asprientje, hoewel het inderdaad in 99% van de gevallen paracetamol zal zijn geweest.
Nou ja, mea culpa etc.
Niet gewacht tot jij iets anders had om je ... in te hangen?quote:Op zondag 23 juli 2017 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n 5 a 6 jaar geleden had ik een 'scharrel' (vreselijk woord) die antidepressiva slikte. Nou, als dat over een bepaalde grens heen ging qua bier drinken, veranderde dat plots in een naar, emotioneel kreng dat niet meer voor rede vatbaar was. Als ze zonder mij dronk, dan ontving ik de meest onbegrijpelijke en onleesbare sms'jes. Je begrijpt wel dat ik daar vrij snel klaar mee was.
Terecht. Aspirine is geen paracetamol en andersom.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Valt mij ook op dat ik vaak aspirine hoor, terwijl het inderdaad paracetamol betreft.
En ik ben dan uiteraard de lul die mensen daar constant op verbetert.
'neukertje'quote:Op zondag 23 juli 2017 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n 5 a 6 jaar geleden had ik een 'scharrel' (vreselijk woord) die antidepressiva slikte. Nou, als dat over een bepaalde grens heen ging qua bier drinken, veranderde dat plots in een naar, emotioneel kreng dat niet meer voor rede vatbaar was. Als ze zonder mij dronk, dan ontving ik de meest onbegrijpelijke en onleesbare sms'jes. Je begrijpt wel dat ik daar vrij snel klaar mee was.
Kan ik me heel goed voorstellen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Psychische problemen heb je natuurlijk ook in alle vormen en maten. Niet iedereen rent schreeuwend de straten over dat aliens uit stelsel Gamma-17 onderweg zijn om onze hersenen te oogsten.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen.
Ik vraag me wel eens af hoe mensen het volhouden samen te leven met iemand die psychische problemen heeft. Klinkt kak oppervlakkig, maar het lijkt me zwaar klote en ik denk niet dat ik het zou kunnen.
Ja dat snap ik. Ik zeg dit nu vooral met mijn mams in mijn achterhoofd, zware depressie en PTSS. Ik vind het knap dat mijn pa het volhoudt. Het is niet niks de persoon waar je van houdt zo te zien aftakelen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Psychische problemen heb je natuurlijk ook in alle vormen en maten. Niet iedereen rent schreeuwend de straten over dat aliens uit stelsel Gamma-17 onderweg zijn om onze hersenen te oogsten.
Bovendien zijn mensen meer dan enkel hun ziektes/handicaps. Kijk bijvoorbeeld naar homoseksualiteit. Zo iemand is meer dan slechts homoseksueel, want ook zondig, een schande voor de familie, en tegennatuurlijk.
Gaat een wereld voor je open als je op je 14e je vader moet terugpraten van zijn voornemen om zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik zeg dit nu vooral met mijn mams in mijn achterhoofd, zware depressie en PTSS. Ik vind het knap dat mijn pa het volhoudt. Het is niet niks de persoon waar je van houdt zo te zien aftakelen.
Gewoon iets wat zo door m'n hoofd ging.
Het ligt eraan op welke wijze die problemen zich manifesteren en of deze invloed hebben op je relatie. Meisjes met een eetstoornis kunnen dit bijvoorbeeld vaak heel geraffineerd geheim houden voor hun omgeving - daar merk je als partner op zich maar weinig van (des te meer merken ze het zelf). Maar zodra het aankomt op persoonlijkheidsstoornissen (borderline, obsessief), manische-depressiviteit, autisme of iets in die trant, kun je er onmogelijk nog omheen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af hoe mensen het volhouden samen te leven met iemand die psychische problemen heeft. Klinkt kak oppervlakkig, maar het lijkt me zwaar klote en ik denk niet dat ik het zou kunnen.
Omgquote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor je open als je op je 14e je vader moet terugpraten van zijn voornemen om zelfmoord te plegen.
Terug praten ik rijd hem ernaar toe, als hij van een flat wil afspringen, dan draait men wel bij, tenzij men wil werkelijk, dan helpt terug praten ook niet meer.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gaat een wereld voor je open als je op je 14e je vader moet terugpraten van zijn voornemen om zelfmoord te plegen.
Ja goed, die nuance mist mijn post idd. Ik zit dan voornamelijk met de zwaardere stoornissen in mijn hoofd.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het ligt eraan op welke wijze die problemen zich manifesteren en of deze invloed hebben op je relatie. Meisjes met een eetstoornis kunnen dit bijvoorbeeld vaak heel geraffineerd geheim houden voor hun omgeving - daar merk je als partner op zich maar weinig van (des te meer merken ze het zelf). Maar zodra het aankomt op persoonlijkheidsstoornissen (borderline, obsessief), manische-depressiviteit, autisme of iets in die trant, kun je er onmogelijk nog omheen.
Punt is dat ik mijn eigen persoon ben, mogelijk erfelijk belast dus blijf je af van drugs, drank en probeer je geestelijk goed beslagen ten ijs te komen. En voor mij heeft dat uitstekend gewerkt.quote:
Ik ben zelf narcist, maar gelukkig heeft niemand het door.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het ligt eraan op welke wijze die problemen zich manifesteren en of deze invloed hebben op je relatie. Meisjes met een eetstoornis kunnen dit bijvoorbeeld vaak heel geraffineerd geheim houden voor hun omgeving - daar merk je als partner op zich maar weinig van (des te meer merken ze het zelf). Maar zodra het aankomt op persoonlijkheidsstoornissen (borderline, obsessief), manische-depressiviteit, autisme of iets in die trant, kun je er onmogelijk nog omheen.
Een tijdje wellicht. Maar niet lang hoor, zeker niet als je samenwoont of langer samen bent.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het ligt eraan op welke wijze die problemen zich manifesteren en of deze invloed hebben op je relatie. Meisjes met een eetstoornis kunnen dit bijvoorbeeld vaak heel geraffineerd geheim houden voor hun omgeving - daar merk je als partner op zich maar weinig van (des te meer merken ze het zelf).
Ik heb niet verder terug gelezen dan Friek zijn post.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Punt is dat ik mijn eigen persoon ben, mogelijk erfelijk belast dus blijf je af van drugs, drank en probeer je geestelijk goed beslagen ten ijs te komen.
Oa daarom naar Zeeland gevlucht? Effe een stukje in een spoiler.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Ik zeg dit nu vooral met mijn mams in mijn achterhoofd, zware depressie en PTSS. Ik vind het knap dat mijn pa het volhoudt. Het is niet niks de persoon waar je van houdt zo te zien aftakelen.
Gewoon iets wat zo door m'n hoofd ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een dochter gaat toch meestal wel de kant van de vader op, dus dat wat je moeder had kan best zijn dat het pas bij volgende generaties terug komt toch.quote:
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe je een relatie kunt opbouwen met een borderliner.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:06 schreef Tchock het volgende:
Maar ik denk dat de manier om een relatie met iemand met zulke problemen te hebben, gewoon een kwestie van doen is. Hoe raar ook went alles, je leert je partner kennen en er mee omgaan.
Al zal het ook menig relatie verpesten. Vooral borderline schijnt wat dat betreft berucht te zijn.
Je hebt een narcistische persoonlijkheidsstoornis maar hebt, door je onmetelijke kracht en wijsheid, de stoornis overwonnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zelf narcist, maar gelukkig heeft niemand het door.
Ooit wel geprobeerd maar ik vind bier niet te zuipen en sterkere drank al helemaal niet. Dus ik drink helemaal niet en drugs hebben mij nooit geinteresseerd. Ik heb genoeg aan het normale leven.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet verder terug gelezen dan Friek zijn post.
Maar ik vind t wel goed van je dat je je bewust bent van mogelijke gevaren. Drink je helemaal nooit? Of af en toe eens wen biertje?
Overal met uw doctorstitel pronken omdat u zo ijdel bent. Typerend, inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben zelf narcist, maar gelukkig heeft niemand het door.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oa daarom naar Zeeland gevlucht? Effe een stukje in een spoiler.Dat lijkt me echt bizar. Hoop dat hij op een dag zo ver is om er goed met je over te praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel klote voor narcistische filosofen, die hebben werkelijk niets om mee te pronken.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Overal met uw doctorstitel pronken omdat u zo ijdel bent. Typerend, inderdaad.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Oa daarom naar Zeeland gevlucht? Effe een stukje in een spoiler.Nee, ze heeft de diagnose pas een half jaar en ik woon hier al ruim 2,5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En over jouw verhaal, lijkt me echt vreselijk... Voor die vriend, maar voor jou net zo hard.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Beaujolais is ook gewoon buiten het seizoen verkrijgbaar, John.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef john2406 het volgende:
Ik vind een cola rum heerlijk, mag het helaas niet.
Wat ik wel mag is rode wijn, echter daar heb ik maar 1X een lekkere van gehad.
Ach als men hem of haar hoog verzekerd?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor die vriend, maar voor jou net zo hard.
Niet. Van wat ik ervan meegekregen heb blijf ik er ver vandaan. Net als van narcisten. Mijn opa is gediagnosticeerd narcist en het is echt vreselijk hoe dat de familie kapot heeft gemaakt.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan me werkelijk niet voorstellen hoe je een relatie kunt opbouwen met een borderliner.
Maarja, dat die diagnose er pas net is betekent natuurlijk niet dat die aandoening er niet al langer was.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze heeft de diagnose pas een half jaar en ik woon hier al ruim 2,5 jaar.
Oh dat is wel handig danquote:Op zondag 23 juli 2017 17:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit wel geprobeerd maar ik vind bier niet te zuipen en sterkere drank al helemaal niet. Dus ik drink helemaal niet en drugs hebben mij nooit geinteresseerd. Ik heb genoeg aan het normale leven.
Met een narcist zou nog wel kunnen, als je zelf erg nederig van karakter bent. Gewoon altijd ja en amen zeggen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet. Van wat ik ervan meegekregen heb blijf ik er ver vandaan. Net als van narcisten. Mijn opa is gediagnosticeerd narcist en het is echt vreselijk hoe dat de familie kapot heeft gemaakt.
Mijn vrouw ook, vooral rode wijn en ik heb daar geen enkele moeite mee en ik blijf het niet te drinken vinden hoe hard ze ook roept dat het een heerlijke wijn isquote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig dan.
Sterke drank blief ik ook niet. Een biertje of een wijntje op zijn tijd vind ik wel lekker.
Ja de PTSS al haar hele leven. Maar die heeft ze heel goed verborgen gehouden. De depressie is wel echt pas sinds de familie geknapt is en ze voor PTSS in behandeling is.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maarja, dat die diagnose er pas net is betekent natuurlijk niet dat die aandoening er niet al langer was.
Ik heb er eens eentje op de wijnfeesten gehad, lekker zoet, is die wijn dat wat jij voorslaat.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Beaujolais is ook gewoon buiten het seizoen verkrijgbaar, John.
Zoete wijnquote:Op zondag 23 juli 2017 17:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er eens eentje op de wijnfeesten gehad, lekker zoet, is die wijn dat wat jij voorslaat.
Vergelijk het eens met een cola rum kwa smaak.
Ja het zou wel kunnen. Als je jezelf wegcijfert. En dat ga ik dus niet doenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een narcist zou nog wel kunnen, als je zelf erg nederig van karakter bent. Gewoon altijd ja en amen zeggen.
Geen hoogsensitief sterrenkind zijn/hebbenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
En als ik even de botte bijl mag hanteren, er worden veel te veel en veel te makkelijk etiketten geplakt op mensen tegenwoordig, met name ggz etiketten.
Daardoor raak je zeker verward? Typisch autistentrekje.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
En als ik even de botte bijl mag hanteren, er worden veel te veel en veel te makkelijk etiketten geplakt op mensen tegenwoordig, met name ggz etiketten.
Denk dat dat wel klopt wanneer je het hebt over autisme, ADHD e.d..quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
Eh, nee? Ik heb eerder het idee dat de dragers van de etiketten er meer verward door raken.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Daardoor raak je zeker verward? Typisch autistentrekje.
Jep cola rum is ook zoet, als ik mij al ekel voordat ik hem drink hoef ik het niet, net als hoe heet die groente die uitziet als of men mij op het bord gekotst heeft.quote:
Ja, dat is helemaal de triestheid ten top.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen hoogsensitief sterrenkind zijn/hebben
Hoogsensitieve mensen hebben een zwaar leven, Tijger, daar mag je niet zo neerbuigend over doen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da is helemaal de triestheid ten top.
Ik ken d'r een. Althans, zo'n moeder. Kind 'natuurlijk' opvoeden, hoogsensitief, blablabla.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, da is helemaal de triestheid ten top.
Hoe werkt dat danquote:Op zondag 23 juli 2017 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik ken d'r een. Althans, zo'n moeder. Kind 'natuurlijk' opvoeden, hoogsensitief, blablabla.wtf.
Doe maar gewoon normaal. Denk ik dan.
Oh...da's jammer. En als ik het toch doe?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoogsensitieve mensen hebben een zwaar leven, Tijger, daar mag je niet zo neerbuigend over doen.
Niet zo uitlokken. Reya is hoogsensitief, die kan dat niet zo goed hebben.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh...da's jammer. En als ik het toch doe?
Onrespectvol. Met mijn klompvoet weet ik hoe zwaar het is om te leven met een afwijking.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh...da's jammer. En als ik het toch doe?
Maar ik wilde nu juist zien wat er gebeurt als hij paars aanloopt!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo uitlokken. Reya is hoogsensitief, die kan dat niet zo goed hebben.
Aaah gadverdammequote:Op zondag 23 juli 2017 17:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Door vooral heel veel foto's van borstvoeden op facebook te plaatsen geloof ik.
Hmm.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:19 schreef Reya het volgende:
[..]
Geen kleurstoffen, suiker etc., vermoedelijk.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
Ach, ik heb er niet zoveel op tegen verder, doe het vooral als dat je ding is, maar dat geforceerd foto's ervan plaatsen de hele tijd. Dat gaat toch wat tegenstaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah gadverdamme.
Ging laatst op een verjaardag al over m'n nek toen zo'n moeke ineens dr tiet uit dr bh zwaaide en dr kind ging voeden. Doe dat lekker thuis.
Tetten +1.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah gadverdamme.
Ging laatst op een verjaardag al over m'n nek toen zo'n moeke ineens dr tiet uit dr bh zwaaide en dr kind ging voeden. Doe dat lekker thuis.
Haha.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah gadverdamme.
Opgezocht op Googlequote:Op zondag 23 juli 2017 17:22 schreef Samzz het volgende:
Heb je ook hallux valgus en hamertenen, Reya?
Nou ik wel. Laat die blauwdooraderde witte tiet lekker op z'n plek.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik heb er niet zoveel op tegen verder, doe het vooral als dat je ding is, maar dat geforceerd foto's ervan plaatsen de hele tijd. Dat gaat toch wat tegenstaan.
Hallo, ik ben zelf hypersensitief indigo, gelukkig zijn mijn kinderen wel normaalquote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen hoogsensitief sterrenkind zijn/hebben
Niet als t van die blauwdooraderde uiers zijn. Brrrr. Trauma.quote:
Goh, meestal is het andersomquote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hallo, ik ben zelf hypersensitief indigo, gelukkig zijn mijn kinderen wel normaal
Dat is vrij gebruikelijk in veel landen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah gadverdamme.
Jawel hoor, maar als je het goed doet heeft niemand het door.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ik wel. Laat die blauwdooraderde witte tiet lekker op z'n plek.
Je gaat toch niet midden in een verjaarsgezelschap een kind voeden.
Exact. Die kinderen moeten gewoon een paar klappen krijgen als ze weer eens beginnen te zaniken.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef het ook op zich niet te zien, als ik de keuze heb liever niet, maargoed, men wil misschien mijn gezicht ook niet zienquote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat noemt zich een SJW? Ga jij je eens diep schamen!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef het ook op zich niet te zien, als ik de keuze heb liever niet, maargoed, men wil misschien mijn gezicht ook niet zien
Confronterend voor Leandra, dit.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
De laatste van de serie?
https://idealbody.nl/afbe(...)g/slappe-borsten.jpg
Ah bah. Ik snap niet waarom alles altijd maar in t openbaar moet. Met die smekgeluiden erbij.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar als je het goed doet heeft niemand het door.
Alleen achterlaten schijnt ook niet geheel sociaal geaccepteerd te zijn.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah bah. Ik snap niet waarom alles altijd maar in t openbaar moet. Met die smekgeluiden erbij.
Ik snap sowieso niet waarom je 's avonds je koter mee neemt naar een verjaardag.
Ik smek ook alti...oh, TMI, zeker?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah bah. Ik snap niet waarom alles altijd maar in t openbaar moet. Met die smekgeluiden erbij.
Ik snap sowieso niet waarom je 's avonds je koter mee neemt naar een verjaardag.
Daar is toch een oppas voor uitgevonden?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Alleen achterlaten schijnt ook niet geheel sociaal geaccepteerd te zijn.
Ja en dan lekker ongelukkig worden met iemand die geen kut om je geeft omdat hij of zij dat simpelweg niet kan.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Met een narcist zou nog wel kunnen, als je zelf erg nederig van karakter bent. Gewoon altijd ja en amen zeggen.
Hoe dat zo? Ik verbied het mensen niet. SJW's kunnen best dingen niet leuk vinden, maar zien in dat andere mensen dat wel leuk vinden en zaniken daar dan niet eindeloos over, en accepteren dat.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dat noemt zich een SJW? Ga jij je eens diep schamen!
Als je het kind zelf voedt is thuislaten iig al geen optie, tenzij je kolft, maar waarom zou je dat doen als je daar geen reden voor hebt.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Participatie samen leefing.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar is toch een oppas voor uitgevonden?
Doet me denken aan een aflevering van Nathan For You.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef Tijger_m het volgende:
Klinkt als een bepaalde president.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:27 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja en dan lekker ongelukkig worden met iemand die geen kut om je geeft omdat hij of zij dat simpelweg niet kan.
Saaie en lege personen ook als je ze echt leert kennen. Alles is oppervlakkig , constant op zoek naar erkenning en bevestiging en als dat even ontbreekt diepongelukkig en boos.
Dan blijf lekker thuis met je koterquote:Op zondag 23 juli 2017 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je het kind zelf voedt is thuislaten iig al geen optie, tenzij je kolft, maar waarom zou je dat doen als je daar geen reden voor hebt.
Het was niet serieus bedoeldquote:Op zondag 23 juli 2017 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik verbied het mensen niet. SJW's kunnen best dingen niet leuk vinden, maar zien in dat andere mensen dat wel leuk vinden en zaniken daar dan niet eindeloos over, en accepteren dat.
Is ook echt zo hoor. Dat zie je gewoon op TV zelfs, zo erg is het.quote:
Nouja, bij gebrek aan beter moet het maar met blauwdooraderde, afgekloven hangtettenquote:Op zondag 23 juli 2017 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als t van die blauwdooraderde uiers zijn. Brrrr. Trauma.
Eensch.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik raad iedereen aan om geen kinderen te nemen.
Tofquote:Op zondag 23 juli 2017 17:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het was niet serieus bedoeld
Btw, hoe was het fort?
Sinds wanneer date je Leandra?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, bij gebrek aan beter moet het maar met blauwdooraderde, afgekloven hangtetten
Mijn utopia!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen moet z'n kinderen gewoon thuislaten tot ze 18 zijn
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:29 schreef Friek_ het volgende:
Ik raad iedereen aan om geen kinderen te nemen.
Dus als die hun partner aan de borst gaan kotsen ze gelijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen zat echt ogen te draaien en kotsbewegingen te maken. Mijn vrienden
.
Daten is een groot woord. Het is, van mijn zijde althans, enkel het bevredigen van fysieke driften.quote:
Mensen als LelijKnap.quote:
Ja himalaya geloof ik, maar ik weet echt niet wat de afkorting isquote:
Social Justice Warriorquote:Op zondag 23 juli 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja himalaya geloof ik, maar ik weet echt niet wat de afkorting is.
Klinkt als dolle mina's naar dan zonder een redelijk punt.quote:
Iedereen behalve Pechtold.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is ook echt zo hoor. Dat zie je gewoon op TV zelfs, zo erg is het.
Maar denk dat veel politici relatief hoog in het spectrum zouden scoren. Bij sommigen is het echter echt een stoornis.
Iedereen behalve Arrogander Dhimitude666 Pechtold ja.quote:
Gewoon de categorie "vrouwen met een mening". Dan weet je genoeg.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt als dolle mina's naar dan zonder een redelijk punt.
Nee, het is een slur gebruikt door alt-right racisten om mensen die een beetje normaal kunnen doen, nuance kennen en een hart hebben af te doen als kansloos.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
U doelt nu simpelweg op vrouwen?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ironisch is gezien de hoeveelheid kanslozen in de rangen van de alt right.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, het is een slur gebruikt door alt-right racisten om mensen die een beetje normaal kunnen doen, nuance kennen en een hart hebben af te doen als kansloos.
Ow, nou dat lukt ze met die naam wel jaquote:Op zondag 23 juli 2017 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, het is een slur gebruikt door alt-right racisten om mensen die een beetje normaal kunnen doen, nuance kennen en een hart hebben af te doen als kansloos.
Dat heeft weinig met sociale rechtvaardigheid te maken, maar eerder met het fundamentele recht van provinciale langstudeerders om op de centen van hardwerkende randstedelignen te teren. Bij voorkeur ook nog door een onrendabele massastudie te volgen, maar dat is optioneel.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:32 schreef Jip141 het volgende:
Pokkelmans is SJW voor provinciale langstudeerders.
Verklaart de afwezigheid van vrouwen tijdens de meetquote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef Reya het volgende:
Meest vrouwvriendelijke reeks op het internet, dit café.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:33 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Iedereen behalve Arrogander Dhimitude666 Pechtold ja.
Gelukkig had jou partner een mening anders kon je nu nog met emmers lopen om het toilet door te spoelen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:33 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon de categorie "vrouwen met een mening". Dan weet je genoeg.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rule%2016quote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef Reya het volgende:
Een standbeeld ga jij krijgen, Pokkel, ooit...als ze eindelijk afgestudeerd zijn. Dus na je dood, zeg maarquote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met sociale rechtvaardigheid te maken, maar eerder met het fundamentele recht van provinciale langstudeerders om op de centen van hardwerkende randstedelignen te teren. Bij voorkeur ook nog door een onrendabele massastudie te volgen, maar dat is optioneel.
Kun jij ook eens even happen naar lucht, Bep Handicap.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef Reya het volgende:
Respectloos, ditquote:Op zondag 23 juli 2017 17:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun jij ook eens even happen naar lucht, Bep Handicap.
Ook buiten het internet heeft die regel relevantie.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Rule%2016
Leandra en jij gaan toch weeg het verschil tussen de mannen en de vrouwen, en dan hoop ik dat Kaas niet gaat.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart de afwezigheid van vrouwen tijdens de meet
Gelukkig ben ik er zodat er af en toe nog een beetje fatsoenlijk over deze prachtige mensen gesproken wordt.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:34 schreef Reya het volgende:
Jij praat enkel over jezelf, mafkees.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er zodat er af en toe nog een beetje fatsoenlijk over deze prachtige mensen gesproken wordt.
Zoals het hoort. Speciaal voor Kaas-.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Precies, net zoals de Gay Pride veranderen wij ook onze naam.
Kaas jou hebben ze echt gezocht kerel, jij lijkt mij iemand uit een miljoen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wierp een blik op dat NWS-topic en drukte binnen enkele seconden op 'vorige'.
Wel een mooie foto van jou in de OP, Kaas-quote:Op zondag 23 juli 2017 17:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wierp een blik op dat NWS-topic en drukte binnen enkele seconden op 'vorige'.
Dat heeft iemand net gedaan, die Reya toch...quote:Op zondag 23 juli 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Oh dit deel heet serieus pridecafe.
Gekke Tchock.
Is dit je pick-up line, John?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kaas jou hebben ze echt gezocht kerel, jij lijkt mij iemand uit een miljoen.
Nou nee Kaas lijkt mij eerder een paardenbloem in de Sahara.quote:
Die dramatische nichten zijn ook schijtirritant, doorgaans.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
In NWS vinden ze dat verwijfde homo's echt kut zijn, gelukkig kennen ze zelf een normale homo die niet met seks en dat soort dingen bezig is. Ofzo.
Goed verhaal wel.
Correct. Zie de verhalen van Kaas- over zijn vriend.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die dramatische nichten zijn ook schijtirritant, doorgaans.
Wanneer ik zo'n compleet onrepresentatieve foto in de OP zie, die ervoor zorgt dat men weer allemaal BS gaat roepen, heb ik al wel weer genoeg gezien.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel een mooie foto van jou in de OP, Kaas-
Ik snap dat nooit zo. Ik vind vooral kutte, vervelende, onaardige, gemene mensen echt kut. Verder heb ik niet zoveel last van mensen die gewoon doen wat ze leuk vinden en gelukkig zijn enzo.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
In NWS vinden ze dat verwijfde homo's echt kut zijn
Iedereen is irritant.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die dramatische nichten zijn ook schijtirritant, doorgaans.
En dan de PR figuur van FOK die zijn bijdrage levert, hoogstaand weer.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:41 schreef Jip141 het volgende:
In NWS vinden ze dat verwijfde homo's echt kut zijn, gelukkig kennen ze zelf een normale homo die niet met seks en dat soort dingen bezig is. Ofzo.
Goed verhaal wel.
Zo'n musicalhomo met sterallures die kosten wat het kost in Amsterdam wil wonen - je moet het maar willen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:44 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct. Zie de verhalen van Kaas- over zijn vriend.
De grootste wat?quote:
Ik lach mij kapot als de econoom dadelijk alimentatie mag betalen voor zich geliefde nicht.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zo'n musicalhomo met sterallures die kosten wat het kost in Amsterdam wil wonen - je moet het maar willen.
Kantoortuinbewoners, de onbezongen helden van de postindustriële maatschappijquote:Op zondag 23 juli 2017 17:45 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Iedereen is irritant.
Net of de normale kantoortuinbewoner zo leuk is.
Dat leek me als rechtgeaarde SJW wel ludiek.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:40 schreef Kaas- het volgende:
Oh dit deel heet serieus pridecafe.
Gekke Tchock.
Nee hoor.quote:
Verschrikkelijk is het af en toe. Man man man.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Kantoortuinbewoners, de onbezongen helden van de postindustriële maatschappij
Gegeven de bijdragen in dat topic is die kwalificatie op veel meer users van toepassing.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Godver, nu heb ik toch gekeken. Wat een mongool, die ali_boo.
De nieuwsgierigheid overwint het keer op keer.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
Maar je zoekt het dan ook wel op he, met je branche.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het af en toe. Man man man.
Je kunt er duidelijk niet mee omgaan. Tegenvallend.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het af en toe. Man man man.
Ga maar eerst eens werken.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je zoekt het dan ook wel op he, met je branche.
Welke branch zit Guido? Personeelszaken, zeker?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je zoekt het dan ook wel op he, met je branche.
Heb TR gemacht. NWS is de enige plek op Fok waar ik dat sporadisch doe.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gegeven de bijdragen in dat topic is die kwalificatie op veel meer users van toepassing.
Beetje post-vakantie blues. Morgen weer aan de slag.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt er duidelijk niet mee omgaan. Tegenvallend.
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Kaas- het volgende:
In NWS? Heeft dat enige zin?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb TR gemacht. NWS is de enige plek op Fok waar ik dat sporadisch doe.
Heeft alleen nooit zoveel nut, want ' mening ' enzo.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Kantoortuinbewoners, de onbezongen helden van de postindustriële maatschappij
Ik hoop het voor je.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Enkel mozaïekjes van collega's om me heen.
Sporadisch, dan wil ik je niet mee maken als jij iets gebruikt hebt, daar werd je immers actiever van beweerde jij!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vol met GS reaguurders en FOK NWS posters.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:53 schreef Jip141 het volgende:
Mja mijn collega's en bedrijf zijn leuk, alleen is het 2 dagen per week bij de klant vaak.
En dan kom je in die kantoortuinen terecht waarvan je denkt, tja.
Nee, iemand in NWS aanspreken op idioot postgedrag is een beetje als iemand in nazi-Duitsland aanspreken op antisemitisme.quote:
Ze hebben echter wel iemand die de koffie langs komt brengen. Toch een zeldzaamheid op hedendaagse kantoren.quote:
Zit hem nu weer voor de zoveelste keer terug te kijken en moet er nog steeds gewoon goed om lachen.quote:
Lunch je dan ook met die klanten?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:53 schreef Jip141 het volgende:
Mja mijn collega's en bedrijf zijn leuk, alleen is het 2 dagen per week bij de klant vaak.
En dan kom je in die kantoortuinen terecht waarvan je denkt, tja.
Ja zo goed als altijd.quote:
Jawel. Zijn vaak ook wel aardig uiteindelijk.quote:
Chill. Luchen met een oninteressant persoon kost wel echt moeilijk veel energie.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:02 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Jawel. Zijn vaak ook wel aardig uiteindelijk.
Broodje kaas: "Heerlijk genieten'"quote:
Achter je computer lunchenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill. Luchen met een oninteressant persoon kost wel echt moeilijk veel energie.
Bij m'n huidige werk lunch ik doorgaans achter de pc en dat zit ik soms zo ineens 9 uur achter elkaar op die plek zonder pauze.
Tem op vakantie.quote:Op zondag 23 juli 2017 18:05 schreef Friek_ het volgende:
Dit is trouwens ook zo verschrikkelijk herkenbaar. Zo'n beetje de gemiddelde Nederlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |