The Guardian was zo aardig om iemand met een afschuwelijk probleem een podium te geven.quote:No actual lake measures up to the ideal lake for which I yearn
Just back from a few relaxing days by a lake. I’m not prepared to say which lake, because I don’t want everyone following me there. I am still trying to decide whether I have broken my jinx with lakes and enjoyed myself. I think I probably haven’t. On the plus side, I didn’t lose my wallet over the side of a rowing boat this time. I wasn’t woken in the early morning by jet-skiers. My jungle-strength mosquito repellent almost repelled the jungle-strength mosquitoes. Rain didn’t come sweeping in every day from the mountains. And I didn’t have to listen to a lake bore telling everyone over breakfast that you don’t say Lake Windermere because Windermere already contains the connotation lake.
So what was on the minus side? I suppose the lake itself. For some reason, no actual lake I visit ever measures up to the ideal platonic lake for which I yearn.
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:35 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een scaramucci topic nu xD
Hij heeft zijn oude Tweets allemaal verwijderd, dus dat is niet meer van belang.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.
Vast een man met principes. Doe mij dan Sean maar.
Zo stond ik naast de directeur aan het urinoir die wast zijn handen lang naar het pissen, vraag ik hem was jij je de handjes zo grondig?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Wij leerden in havo-4 waarom wij onze handen moesten wassen.
Kan ik moeilijk gaan ontkennen.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een verrekte autist.
quote:Op zondag 23 juli 2017 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was supporter van Clinton, vond Trump een idioot, voor homohuwelijk en obamacare en tegen doodstraf. En die gaat nu alle Republikeinse onzin lopen verdedigen.
Vast een man met principes. Doe mij dan Sean maar.
Ja maar de emails van Clinton.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hij heeft zijn oude Tweets allemaal verwijderd, dus dat is niet meer van belang.
Wat is in dezen het ongeval? Het feit dat springer het heeft overleefd?quote:BEEK - De uitkijktoren op de Hulzenberg bij Stokkum blijft dagen dicht nadat er zondag een ongeval is gebeurd. In de toren is iemand naar beneden gevallen; volgens de politie gaat het om een poging tot zelfdoding.
Best een hoge toren om een val vanaf te overleven.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wat is in dezen het ongeval? Het feit dat springer het heeft overleefd?
21m.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best een hoge toren om een val vanaf te overleven.
[ afbeelding ]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertdquote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Had eigenlijk wel echt ietsje minder moeten snuiven. Was wel heel omgeremd in m'n gedrag en uitspraken.
Verandert.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertd
Eerste maandsalaris weer aan de FARC gedoneerd?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Had eigenlijk wel echt ietsje minder moeten snuiven. Was wel heel omgeremd in m'n gedrag en uitspraken.
Eerder aan de lokale dealer op de hoek waarschijnlijk.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eerste maandsalaris weer aan de FARC gedoneerd?
Kaas is zo een dier wat kleurt naar zijn omgeving.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pas op dat je niet langzaam in DH verandertd
Lekker in je sleurhut met de neus in de coke.quote:Op zondag 23 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Zal wel met de stemming van doen hebben voordat men snuiven doet denk ik?quote:Op zondag 23 juli 2017 15:56 schreef Jip141 het volgende:
Nooit gesnoven, lijkt mij een minder chille drug wel. Mensen worden er agressief en irritants van doorgaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |