En de gemeente Groningenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is een spreadsheet met alle borden in gemeente Den Helder en waar ze staan en wanneer de stok waar heeft gelegen.
Kloptquote:
ga je via de afsluitdijk.. kan je meteen de wegwerkzaamheden onderweg bekijkenquote:Op maandag 31 juli 2017 13:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
3 weken vakantie gehad, maar 2 uur naar den helder rijden is zelfs voor mij een brug te ver. Dat hele stuk vanaf amsterdam naar boven, of via de polder. zoveel saaiheid, ook op de plek van aankomst.
Helaas, op dit soort momenten mis je iemand als fien
Zijn al die Duitsers het niet met je over eens.quote:
nog langer onderweg en alleen maar water te zien. Nahquote:Op maandag 31 juli 2017 19:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ga je via de afsluitdijk.. kan je meteen de wegwerkzaamheden onderweg bekijken
is dat een nattekat imitatie?quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 09:09 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
nog langer onderweg en alleen maar water te zien. Nah
quote:
wat is jouw regio? misschien kunnen we samen iets uithalenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:00 schreef Straatcommando. het volgende:
Als ie ooit in mijn regio komt heb ik een superleuk idee. Dan word het compleet random waar hij ergens in Npederland terecht gaat komen
Iets "uithalen" is dan weer niet de bedoeling van het spelquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:12 schreef Amavi het volgende:
[..]
wat is jouw regio? misschien kunnen we samen iets uithalen
een mooie uithaal naar LimbabwaniaZuidquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets "uithalen" is dan weer niet de bedoeling van het spel
nouja, daarmee bedoelde ik eerder met tactisch overleg ervoor zorgen dat ie in 1 keer 2 of meer hele grote sprongen zou kunnen maken. ik neem hem niet mee op het vliegtuig naar Londenquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Iets "uithalen" is dan weer niet de bedoeling van het spel
Even het topic omhoog schoppen.quote:
geen probleem, volgens mij haalt nattekat hem nu op !quote:Op woensdag 9 augustus 2017 21:50 schreef aKboR het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld om de stok weg te verplaatsen maar dit is te lastig. Met OV duurt het te lang omdat de Oostoeverweg te ver buiten Den Helder ligt. Wacht wel op toegankelijkere locatie.
Net te ver weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |