SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Groot fan van User Wotte
Dat hoorde je bij het Journaal ook al hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ze heeft wel een vreselijke kakkersstem.
Haten op Nieman, dan faal je hard hoor, sowquote:
Joop deed in die tijd al aan bloedtransfusies, dan was je echt wel een pionier hoor.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Alsof zoetemelk en co geen dope gebruikten
Henkie heeft vast wel wat gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joop deed in die tijd al aan bloedtransfusies, dan was je echt wel een pionier hoor.
Wie is de beste renner?quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome is niet de beste renner, ga eens weg.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Froome is niet de beste renner, ga eens weg.
Die is zelfs een paar keer gepakt, maar toen kreeg je een tijdstraf in plaats van een schorsing.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:16 schreef Smoofie het volgende:
Alsof zoetemelk en co geen dope gebruikten
Bardet is bergop de beste, dat is wel duidelijk.quote:
Virenque als grote held hebben is wel wat dubieusquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:16 schreef Patroon het volgende:
Wat kan die Zonneveld zeiken man. Zuur figuur. Heeft zelfs wat over het juichen van Barguil wat te zeiken
Prima, mooie coureur.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Virenque als grote held hebben is wel wat dubieus
wat had ik een pesthekel aan die vent, arroganter komen ze nietquote:
Ach was een mooie aanvallende renner. mooie stijl. Hij deed niets anders dan anderen in die tijd.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Virenque als grote held hebben is wel wat dubieus
oja, nu zie ik mquote:
Klopt, maar dat ontkennen terwijl alle ploeggenoten al hadden toegegeven.. Dat was wel heel treurigquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ach was een mooie aanvallende renner. mooie stijl. Hij deed niets anders dan anderen in die tijd.
Eerste was Sonny en Cher, met een pijl bij Sonny (maar dat bedacht ik me ook pas na de kool en de Brel)quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat was jaques brel en de eerste sonneveld ofzo?
ben drama in gezichtsherkenningquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die zag ik zelfs als alleen grote ronde fan.
Ah, moet eerlijk kennen dat ik cher van naam wel ken, maar van het duo nog nooit hebt gehoord, niet mijn generatiequote:Op donderdag 20 juli 2017 23:35 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Eerste was Sonny en Cher, met een pijl bij Sonny (maar dat bedacht ik me ook pas na de kool en de Brel)
Jepquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:45 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Annemiek veel leuker dan Puck
En knapper ook.quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:45 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind Annemiek veel leuker dan Puck
Dylan?!quote:Op donderdag 20 juli 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sprintersploegen hebben bijna allemaal geen rit en gaan dus rijden.
TLJ wel, hansie.quote:
Die mag vast niet omdat hij Uran moet beschermen bij eventuele waaiersquote:Op donderdag 20 juli 2017 23:52 schreef marcodej het volgende:
Ik vind morgen een typische Van Baarle-rit.
Zijn kennelijk minder gerichtquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:35 schreef Tagliano het volgende:
In ieder geval gewoon wielrenners aan tafel
Wel is er wat mis met de microfoons
Idd, ga dan gewoon 's middags met de spuitbus rond.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:35 schreef Dos37 het volgende:
God nee ze hebben weer een onmogelijke buiten omgeving gezocht
Minnaard. In Zeeland kent iedereen hem volgens Ducrot.quote:
WTF. Ook krekels dusquote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Cicaden
Echt mooi is ze niet hequote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:49 schreef marcodej het volgende:
Marianne Vos ziet eruit als mijn buurvrouw van 45.
En Wilders, over zijn poezen.quote:
Heeft Koffieplanter zich daar ooit over uitgelaten eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:58 schreef marcodej het volgende:
Een gouden medaille verkopen doe je niet. Nooit. Basta.
Makkelijk gezegd als je in een vinexwijk woont...in Uran zijn positie had ik misschien wel hetzelfde gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:58 schreef marcodej het volgende:
Een gouden medaille verkopen doe je niet. Nooit. Basta.
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd als je in een vinexwijk woont...in Uran zijn positie had ik misschien wel hetzelfde gedaan.
En op de fiets blijven he, ook belangrijkquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
Geen fouten maken vind ik toch wel zo'n geweldig kutcliché
Gat met nr 2 is groot, met 3 ook. alleen 3, 4 en 5 kunnen een beetje gaan samenwerken.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Van Vleuten heeft wel een te grote voorsprong ja, zeker omdat ze ook goed kan tijdrijden.
Neem aan dat ze dit niet helemaal bedoeld hadden
Als het daarachter bij elkaar komt en ze werken samen, kan het nog wel. Ofzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Van Vleuten heeft wel een te grote voorsprong ja, zeker omdat ze ook goed kan tijdrijden.
Neem aan dat ze dit niet helemaal bedoeld hadden
En dan tegelijk finishen dusquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:15 schreef marcodej het volgende:
Gewoon een weekkie voor de mannen uit laten rijden joh. Niks mis mee.
Ze zijn er wel op tijd bij met het fenomeen rustdagquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er vandaag na Izoard wel een ritje zou zijn en dan zondag op Elysees voor de dames.
Dan hadden ze de achtervolging op de Champs Elysees kunnen houden ja, ook leukquote:Op vrijdag 21 juli 2017 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat er vandaag na Izoard wel een ritje zou zijn en dan zondag op Elysees voor de dames.
Da's altijd ontzettend triest (tenzij iemand zelf naar gedrag vertoond, dan vind ik het te billijken)quote:
Hij had gewonnenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:35 schreef franklop het volgende:
Stelling; Valverde had podium gereden als hij niet was gevallen
Dan staat ie op het podium toch?quote:
Hij had Froome op 3 minuten gereden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:35 schreef franklop het volgende:
Stelling; Valverde had podium gereden als hij niet was gevallen
Mee eens, dit soort grootheden verdienen wel wat meer respect.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Iniesta in Nederland vind ik ook vrij treurig, bijvoorbeeld.
I see what you did therequote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, dit soort grootheden verdienen wel wat meer respect.
Ja, en het is niet dat hun gedrag abnormaal is of het uitfluiten rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, dit soort grootheden verdienen wel wat meer respect.
Ik zie hem niet eens.quote:
Is haar parkeerplaats ook altijd leeg dan?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:39 schreef Szura het volgende:
Lege parkeerplaatsen, daar weet Dione alles van
Ik wil hem er wel in parkerenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is haar parkeerplaats ook altijd leeg dan?
ging, zo MAD ben je dusquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Szura het volgende:
Joris
Word nog viesmad als ik aan die halve finale denk.
Scheids uit Verweggistan die Pi-Air ging pingel gaf.
Toen was ik waarschijnlijk aan het chillen in de boxquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:42 schreef Szura het volgende:
Joris
Word nog viesmad als ik aan die halve finale denk.
Scheids uit Verweggistan die Pi-Air ging pingel gaf.
Was het eerste toernooi dat ik echt volgde. Kluivert die Staelens kopte, Vd Sar met z'n schwalbe, 5-0 tegen Korea met 6 Kim's ofzo, Bergkampgodquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen was ik waarschijnlijk aan het chillen in de box
Ik moet het hebben van een penaltyserie tegen Zweden als eerste echte toernooiquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Was het eerste toernooi dat ik echt volgde. Kluivert die Staelens kopte, Vd Sar met z'n schwalbe, 5-0 tegen Korea met 6 Kim's ofzo, Bergkampgod. Wat een toernooi joh.
Blijkbaar was het dus verstandig om even te mutenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Joris Joris Joris, waarom altijd die overacting
Davids in de laatste minuut tegen Joegoeslavie. Ook mijn eerste toernooi, wel spectaculair inderdaadquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Was het eerste toernooi dat ik echt volgde. Kluivert die Staelens kopte, Vd Sar met z'n schwalbe, 5-0 tegen Korea met 6 Kim's ofzo, Bergkampgod. Wat een toernooi joh.
Echt hequote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Joris Joris Joris, waarom altijd die overacting
Deze show moet wel gezellig blijven he.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:49 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk wordt Spakenbreuk nog even doorgezaagd over truitjegate.
Dione wil het gezellig houden.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:49 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk wordt Spakenbreuk nog even doorgezaagd over truitjegate.
Jawel, Aru lieten ze gaan. Bardet niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:49 schreef Aguero het volgende:
Bardet heeft ook nooit echt vol aangevallen zoals Aru deed op de eerste bergop aankomst.
ERG leuke postquote:
Simpson vindt dit niet leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:49 schreef Marcoss het volgende:
Gedopeerde renners gaan ook wel kapot, Rob..
Toen werd er ook niet direct vol gereageerd zoals bij Bardetquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:49 schreef Aguero het volgende:
Bardet heeft ook nooit echt vol aangevallen zoals Aru deed op de eerste bergop aankomst.
stel je mag 3 weken vrij nemen om een grote Ronde te volgen welke Ronde kies je dan??quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:51 schreef byah het volgende:
De conclusie is wederom dat de tour tegenvalt
Wisselen op de klim kost minder tijd.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het niet gezien vanmiddag maar waarom heeft hij niet eerder gewisseld?
De NOS met hun draaiboekjestelevisiequote:
De Ronde van het Groene Hart.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stel je mag 3 weken vrij nemen om een grote Ronde te volgen welke Ronde kies je dan??
ze wilden wisselen op het moment dat de snelheid het laagst lagquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Op het langzaamste stuk gewisseld, omdat dat de minste tijd zou kosten.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Omdat het dan te lang ging duren voordat hij weer op topsnelheid zou zijn. Daarom bergop gekozen omdat daar de snelheid het laagst isquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Waardoor hij al wel veel energie verspeeld had door met een te zware versnelling te fietsen op het vlakke deel.. Maar goed, met deze problemen was winst sowieso kansloos, denk dat hij anders zeker dichtbij Bodnar was gekomenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
ze wilden wisselen op het moment dat de snelheid het laagst lag
Was best tof om te zien hoor, zowel donderdag als vandaagquote:
Wat wil je hiermee zeggenquote:
Hammer Series genot.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:57 schreef Szura het volgende:
Best een leuk idee die achtervolging, maar die kermis om met elkaar te gaan rijden moeten ze niet toestaan
Misschien kunnen ze ook stukje hardlopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:57 schreef Szura het volgende:
Best een leuk idee die achtervolging, maar die kermis om met elkaar te gaan rijden moeten ze niet toestaan
Mannensport > vrouwensportquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was best tof om te zien hoor, zowel donderdag als vandaag
vrouwensportquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Altijd dat minderwaardig doen over vrouwensport!!!!!!!!!!!!!!!!
Fryslân > Groningenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Groningen of Friesland is één pot nat.
Binnen die sport ja, al kun je daar ook nog best discussie over voeren of het daar wel om gaat. Dus hoef je mannensport en vrouwensport niet met elkaar te vergelijkenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:01 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Het is beiden sport, dus zeker geen onzinnige vergelijking. Bij sport gaat het om de besten.
Heeft ie Tiesj verslagen?quote:
Alleen Tiesj.quote:
17(17)MOLLEMABaukeTrek - Segafredo 37:43quote:
Ommelandenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 21:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Groningen of Friesland is één pot nat.
Ik kijk naar de sterkste, snelste, beste... ongeacht geslacht. Mannen winnen het dan vaak van de vrouwen.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Binnen die sport ja, al kun je daar ook nog best discussie over voeren of het daar wel om gaat. Dus hoef je mannensport en vrouwensport niet met elkaar te vergelijken
Dat kan best, maar er zijn niet veel sporten waar mannen het tegen de vrouwen opnemen. Dus dan nog gaat je vergelijking wat mankquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:03 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Ik kijk naar de sterkste, snelste, beste... ongeacht geslacht. Mannen winnen het dan vaak van de vrouwen.
Korfbalgenotquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan best, maar er zijn niet veel sporten waar mannen het tegen de vrouwen opnemen. Dus dan nog gaat je vergelijking wat mank
Godensport welquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan best, maar er zijn niet veel sporten waar mannen het tegen de vrouwen opnemen. Dus dan nog gaat je vergelijking wat mank
Gemengd dubbel tennisquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Godensport wel
Al is het daar ook enigszins gescheiden
Ben Gastauerquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te weinig goede LuxemburgersVolgend jaar Jungels.
Da's wel een goeiequote:
Of Druckerquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Te weinig goede LuxemburgersVolgend jaar Jungels.
Ik zie liever een spannende marathon in 2u15 dan een saaie in 2u00.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:03 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Ik kijk naar de sterkste, snelste, beste... ongeacht geslacht. Mannen winnen het dan vaak van de vrouwen.
Oh, Serge ook? Dat heb ik gemist. Dacht dat ze op de Belg zeiden dat Tiesj de beste Belg was.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
17(17)MOLLEMABaukeTrek - Segafredo 37:43
18(18)BETANCURCarlosMovistar Team 37:47
19(19)PAUWELSSergeDimension Data 39:36
20(20)BENOOTTiesjLotto Soudal 42:04
Ik heb mijn argument al gegeven. Mannen winnen het fysiek van vrouwen. En sport gaat om wie de besten zijn. Klaar.quote:
En ik zeg dat het onzinnig is om ze met elkaar te vergelijken, aangezien ze het doorgaans niet tegen elkaar opnemenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:06 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Ik heb mijn argument al gegeven. Mannen winnen het fysiek van vrouwen. En sport gaat om wie de besten zijn. Klaar.
Tyler of Lewis?quote:
Goud in Tokio.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
De Dumoulin hype is al begonnen. Dit kan alleen maar een mislukking worden.
Op zich is een matig deelnemersveld niet eens zo erg als er maat niet eentje ver bovenuit steektquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuelta krijgt wel een matig deelnemersveld denk ik. Gaat Nibali hem rijden?
Denk dat Froome daar op 80% gaat winnenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is een matig deelnemersveld niet eens zo erg als er maat niet eentje ver bovenuit steekt
Als Porte weer fit is ben ik daar wel bang voor..quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op zich is een matig deelnemersveld niet eens zo erg als er maat niet eentje ver bovenuit steekt
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Froome daar op 80% gaat winnen
Kijk eens aan, twee aan elkaar gewaagde rennersquote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Porte weer fit is ben ik daar wel bang voor..
Kunnen ze niet wat Portugezen uitnodigen volgend jaar?quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vuelta krijgt wel een matig deelnemersveld denk ik. Gaat Nibali hem rijden?
quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens aan, twee aan elkaar gewaagde renners
Als Nibali meedoet geef ik die ook wel een kans.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens aan, twee aan elkaar gewaagde renners
Dat zijn in ieder geval een stuk meer kanshebbers van ik vooraf van de Tour hoordequote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Als Nibali meedoet geef ik die ook wel een kans.
En natuurlijk KRACHTWIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |