Hoe was de vierdaagse vandaag met de hitte?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
Het café heeft de laatste tijd een opmerkelijke aantrekkingskracht op geestelijk uitgedaagden.
Warm.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe was de vierdaagse vandaag met de hitte?
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.quote:
Veel gek uitgedoste homo's op roze dinsdag?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.
Volgens mij is het woensdag vandaag.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel gek uitgedoste homo's op roze dinsdag?
Aan sommige echt wel hoorquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het woensdag vandaag.
En gek uitgedoste mensen zijn er een heleboel vandaag, zowel in het peloton als langs de kant. Wel erg leuk. En ik kan er echt niet aan zien of ze homo zijn
Niet hoeven werken vandaag, of zelfs gisteren?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan sommige echt wel hoor
Oh en ja het is al woensdag, gelukkig
Jawel, woensdag is zelfs m'n vaste thuiswerkdag, dus had het moeten weten.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet hoeven werken vandaag, of zelfs gisteren?
Sorry hoor, een beetje dement aan het worden?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, woensdag is zelfs m'n vaste thuiswerkdag, dus had het moeten weten.
Da's wel prettig zeker met dit weerquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar bijzonder gezellig vandaag. Zeker in vergelijking met gisteren.
Nee, het zit 'm meer in "roze dinsdag" maar dat is dan weer in Valkenswaard.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry hoor, een beetje dement aan het worden?
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, ik hoor net van een overbuurman die zijn huis in een week voor de vraagprijs kwijt was dat de huizen markt hier nu echt zwaar oververhit is, dat komt heeeeeeel goed uit voor ons
Had die ook honden?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
Heh, ik hoor net van een overbuurman die zijn huis in een week voor de vraagprijs kwijt was dat de huizen markt hier nu echt zwaar oververhit is, dat komt heeeeeeel goed uit voor ons
Wat de boer niet kent dat vreet die niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?
Ja, ik heb geleerd dat het beter is om geen twee huizen te hebben en twee hypotheken dusquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En weer draait het enkel om geld bij onze Tijger. Heeft die jongen dan niets van het leven geleerd?
E-...Erik? Jij daar, jongen?quote:
Bij dit soort posts vraag ik me toch altijd af; "Wat zou Bart doen?"quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
Dat vraag ik me op de een of andere manier zelden af.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij dit soort posts vraag ik me toch altijd af; "Wat zou Bart doen?"
Gebeurt mij nou nooitquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Bij dit soort posts vraag ik me toch altijd af; "Wat zou Bart doen?"
Jij vraagt je nog niet af wat je je naar mijn mening moet afvragen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat vraag ik me op de een of andere manier zelden af.
hogelijk?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:04 schreef Tijger_m het volgende:
Zo, men is hogelijk verbaast dat de rechtbank hun eis afwijst:
http://www.nu.nl/sparen/4(...)ale-nederlanden.html
Mensen.quote:Geen aangiftes van aanranding in Oisterwijk, omstanders leren mogelijke daders zelf een lesje
OISTERWIJK - Bij de politie heeft niemand aangifte van aanranding op de kermis in Oisterwijk gedaan. Op de sociale media worden handtastelijkheden van jonge asielzoekers wel breed uitgemeten.
Drie asielzoekers die daarvoor verantwoordelijk zouden zijn geweest, werd vrijdag kort na middernacht een lesje geleerd door een groep van minstens tien man. Het was de eerste van vier op zichzelf staande vechtpartijen die de Oisterwijkse kermis dit jaar ontsierden.
Aangevallen
De drie asielzoekers waren op weg terug naar het azc toen ze ter hoogte van de Lidl op de Gemullehoekenweg werden aangevallen. Twee asielzoekers wisten aan het volksgericht te ontkomen.
De derde, een 23-jarige asielzoeker die de politie omschreef als een 'in Oisterwijk verblijvende man', werd zo hard toegetakeld dat hij met een ambulance naar het ziekenhuis moest. Verdachten wist de politie niet aan te houden.
quote:In 2015 was er bijna een grote vechtpartij aan het Klompven in Oisterwijk. Twee groepen jongeren, uit het dorp en uit het asielzoekerscentrum, wilden elkaar te lijf gaan.
Geen poep, Shirley. Dat is al een tijdje zoquote:Op woensdag 19 juli 2017 19:39 schreef Tijger_m het volgende:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Reya heeft een haak en een ongelukkig klauwtje.
Wie is Shirley?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen poep, Shirley. Dat is al een tijdje zo
Zolang talie aan het ECB infuus zit verandert er geen zak.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
GeenItaliëquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zolang talie aan het ECB infuus zit verandert er geen zak.
In Amsterdam, ja, maar dat het in Rotterdam nu zo storm loopt wist ik iig nog niet, er hebben weinig huizen te koop gestaan in mijn wijk het laatste jaar en de jaren daarvoor was het een drama, hebben hier in de straat huizen 5 jaar te koop gestaan.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Hihi.quote:
Nou en.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Amsterdam, ja, maar dat het in Rotterdam nu zo storm loopt wist ik iig nog niet, er hebben weinig huizen te koop gestaan in mijn wijk het laatste jaar en de jaren daarvoor was het een drama, hebben hier in de straat huizen 5 jaar te koop gestaan.
In Rotterdam ook al bijna twee jaar, zeker in bepaalde wijken. Ik maak anderehalve ton winst als ik het nu verkoop en woon er nog geen vier jaar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In Amsterdam, ja, maar dat het in Rotterdam nu zo storm loopt wist ik iig nog niet, er hebben weinig huizen te koop gestaan in mijn wijk het laatste jaar en de jaren daarvoor was het een drama, hebben hier in de straat huizen 5 jaar te koop gestaan.
Dan voor mij een looprek, want ik wil ook graag meedoen met whatever it is.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Zullen we een hoepel en een bal meenemen voor Reya aka Seabert?
Welke wijken en 1.5ton winst op wat voor inleg?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:43 schreef Tem het volgende:
[..]
In Rotterdam ook al bijna twee jaar, zeker in bepaalde wijken. Ik maak anderehalve ton winst als ik het nu verkoop en woon er nog geen vier jaar.
2.5 naar 4 ton.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:47 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Welke wijken en 1.5ton winst op wat voor inleg?
Mensen maken toch geen zeehonden geluiden als je langsloopt?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan voor mij een looprek, want ik wil ook graag meedoen met whatever it is.
Dat zijn geen zeehondengeluiden, dat is hogere wiskunde.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Mensen maken toch geen zeehonden geluiden als je langsloopt?
Ah, zoals de kameel in Pratchetts Pyramidsquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zijn geen zeehondengeluiden, dat is hogere wiskunde.
Cyberdyne Systemsquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou jij kiezen voor een haak of een zo'n nep hand?
Ja exact.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, zoals de kameel in Pratchetts Pyramids
Je ma.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Is er nog wat leuks vanavond op tv, Disana?
DNA onbekend (nu) en om 21.30 Bonje met de buren. Een herhaling, maar een schitterende.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Is er nog wat leuks vanavond op tv, Disana?
Wel mooi wonen daar, kindvriendelijk en zoquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb er alleen geen zak aan want ik heb geen plannen om naar Allerherenjezusveen te verhuizen.
Bonje met de buren dan maar even kijken.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
DNA onbekend (nu) en om 21.30 Bonje met de buren. Een herhaling, maar een schitterende.
Gewoon in Spike City gaan wonen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb er alleen geen zak aan want ik heb geen plannen om naar Allerherenjezusveen te verhuizen.
Als belegger bedoel ik. Wat zijn de gewilde wijken btw?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Als kunstenaar moet je natuurlijk daar zitten waar het allemaal gebeurt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Er is daar in de jaren zestig of zeventig nog eens een enorme explosie bij Shell geweest waardoor het glas rechtop in de bedden van bewoners van Hoogvliet stond. Ik ben wel eens verbaasd dat je daar nooit meer iets van hoort.quote:
Blijdorp, Noord, Kralingen, Provenierswijk, centrum.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:02 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Als belegger bedoel ik. Wat zijn de gewilde wijken btw?
Ga zelf wellicht iets kopen bij Weena of Kop van Zuid.
Ben. Ik. niet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als kunstenaar moet je natuurlijk daar zitten waar het allemaal gebeurt.
Thanx.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Blijdorp, Noord, Kralingen, Provenierswijk, centrum.
Kop van Zuid ook wel. Rest van zuid minder.
Is dat de ghetto van Rotterdam ofzo?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:11 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Thanx.
Mensen hebben doorgaans wel goede redenen om niet in de rest van Zuid te willen wonen, te bizar voor woorden wat voor shit daar gebeurd.
Het je zo'n weerzinwekkende kut?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb bij de Hoogvliet gewerkt, lekker cashen voor 2 euro per uur.
Die viooldocumentaire na een kwartier afgezet; wat een irritant vervelend arrogant figuur was dat.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:19 schreef Tem het volgende:
[..]
We gaan het zo weer over jouw bruine portemonneetje hebben.
Schijterij?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Had je ook zo'n stortbuitje met onweer Disaan?
Ja, ik heb het ook niet volgehouden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die viooldocumentaire na een kwartier afgezet; wat een irritant vervelend arrogant figuur was dat.
Weet niet wat jij bij de Hoogvliet uitspookt, maar bij die van ons hield iedereen zijn kleren aan.quote:
Nee, wij gingen er nét tussendoor. Jij wel zeker?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Had je ook zo'n stortbuitje met onweer Disaan?
Wel een van de weinige vierkante meters Nederland die me een echt stadsgevoel geven. Vind kvZ eerder deprimerend omdat er op een aantal torens na niets staat of te doen is.quote:
Oe gelukje. Ja kreeg hem vol en moest toen even naar binnen verkassen, maar duurde ook maar even.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, wij gingen er nét tussendoor. Jij wel zeker?
Little Istanbul.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat de ghetto van Rotterdam ofzo?
Kort kan nog wel krachtig zijn. Nu maar hopen dat het voorlopig droog blijft.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe gelukje. Ja kreeg hem vol en moest toen even naar binnen verkassen, maar duurde ook maar even.
Wel goed voor het land, zo'n buitje. De boeren kunnen snel weer druk aan de slag. Zolang er daarna maar genoeg droge dagen zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Kort kan nog wel krachtig zijn. Nu maar hopen dat het voorlopig droog blijft.
Volgens mij hebben we al genoeg regen gehad voor de boeren en de tuinen. Het is nu tijd voor droogte en een stralende zon.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel goed voor het land, zo'n buitje. De boeren kunnen snel weer druk aan de slag. Zolang er daarna maar genoeg droge dagen zijn.
Klopt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we al genoeg regen gehad voor de boeren en de tuinen. Het is nu tijd voor droogte en een stralende zon.
Tem zit in de IT. Een vrij logisch carrièrepad want kunstenaars raken wel vaker aan lager wal.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Rotterdam is wel een bazenstad. Zit vol met kunstenaars zoals Tem, kan niet misgaan.
Klopt hoor. Mijn grootvader en vader zijn er geboren en getogen. En waren kunstenaars.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:30 schreef Friek_ het volgende:
Rotterdam is wel een bazenstad. Zit vol met kunstenaars zoals Tem, kan niet misgaan.
Woon je zo ver weg?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:37 schreef Samzz het volgende:
Zo, hotel is geboekt. Ik kom definitief naar de meet.
Ja.quote:
Is ook leuk, groot gelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
En ik vind dat leuk. Ga lekker winkelen en zo.
Baardwaxquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:43 schreef Kaas- het volgende:
Heb weer een baard. Maar heb m'n baardwax niet meegenomen van Rotterdam naar hier.
Stomdronken doe ik niet aanquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef Leandra het volgende:
Komt Samzz midden in de nacht stomdronken Karel V binnenwandelen
Met 4 shoppers vol met pin up jurkjes.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:47 schreef Leandra het volgende:
Komt Samzz midden in de nacht stomdronken Karel V binnenwandelen
Aaah! Leukquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een leuk hotelletje in de binnenstad
Uiteraard je grootvader verwekte je vader en je vader verwekte jouw hoeveel verwerkte Tem?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt hoor. Mijn grootvader en vader zijn er geboren en getogen. En waren kunstenaars.
Ja oh... mijn zus had ergens een Lady V jurk gekocht, maar nou weet ik niet meer of die winkel in Utrecht was.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met 4 shoppers vol met pin up jurkjes.
Dit is beslist geen compliment.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Tem het volgende:
Kaas- zijn oudere versie bij Bonje met de buren.
Zonder kleren kan ook, natuurlijk, zal de belangstelling voor de meet ongetwijfeld exponentieel doen toennemenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef Samzz het volgende:
Grote vraag is nu. Wat trek ik aan. Kleren. Duh. Maar welke jurk.
Niet te preuts, niet te sexy. Niet te fleurig, niet te saai.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef Samzz het volgende:
Kom jij ook naar de meet?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet te preuts, niet te sexy. Niet te fleurig, niet te saai.
Dat zul je aan Tem moeten vragen, john.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard je grootvader verwekte je vader en je vader verwekte jouw hoeveel verwerkte Tem?
Dan blijven er alsnog 20 opties over.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet te preuts, niet te sexy. Niet te fleurig, niet te saai.
String met strapse eronder?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:50 schreef Samzz het volgende:
Minus 1. Dan kom ik nietquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder kleren kan ook, natuurlijk, zal de belangstelling voor de meet ongetwijfeld exponentieel doen toennemen
Oh, ik heb voor de helft een hotel met ontbijt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja erg leuk, ik zag net dat ze een zomer special hebben voor ¤ 120
Ben dan op vakantiequote:
Wij zaten net 100 jaar Sonneveld te kijken, en daar zag ik Kaas op een gegeven moment ook wel in.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:49 schreef Tem het volgende:
Kaas- zijn oudere versie bij Bonje met de buren.
Je wenst Samzz een bezoekje aan de gesloten afdeling toe?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zonder kleren kan ook, natuurlijk, zal de belangstelling voor de meet ongetwijfeld exponentieel doen toennemen
Ze gaat toch sowieso naar de meet?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wenst Samzz een bezoekje aan de gesloten afdeling toe?
Niet erg aardig hequote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wenst Samzz een bezoekje aan de gesloten afdeling toe?
Ja, ik ging er al niet vanuit dat je Karel V geboekt hadquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik heb voor de helft een hotel met ontbijt.
Ja, heeft ie wel iets van weg in de verte.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zaten net 100 jaar Sonneveld te kijken, en daar zag ik Kaas op een gegeven moment ook wel in.
Je bent wel een beetje een vieze man he?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef john2406 het volgende:
Bij een petycoat hoort het bijpassende ondergoed toch?
Ik ook. Bah.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit een gruwel van een ontgroening.
Hoe kan dat zo dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij zaten net 100 jaar Sonneveld te kijken, en daar zag ik Kaas op een gegeven moment ook wel in.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vieze man he?
Ik kom net uit bad, heb ik wat overgeslagen dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een vieze man he?
Mijn vieze mannen-radar werkt soms niet zo goed, heb ik al vaker gemerkt.quote:
Misschien is een van de ouders van Kaas een buitenechtelijk kind van Sonneveld?quote:
Toeval bestaat nietquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is een van de ouders van Kaas een buitenechtelijk kind van Sonneveld?
Het alternatief is dat het toeval is.
Dan is juist heel de spanning weg.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het wordt wel ingewikkeld zo: mijn vader leek fysiek erg op Sonneveld. Hij zou dan een broer zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte, ja. Met die kutboomquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. Die moeder is ook een beetje zot.
Zou deze dan van alle walletjes gegeten hebben?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan ontgroeningen, en als de rest dat wel doet gaan wij gewoon shoppen en ergens wat eten tot het tijd is voor de R&P-meet.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo hoor. Leandra heeft het goed met je voor (dacht ik).
Bladdblazerdinguh!quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is ook wel een aparte, ja. Met die kutboom
Ja zij welquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal zo hoor. Leandra heeft het goed met je voor (dacht ik).
Gezelligquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan ontgroeningen, en als de rest dat wel doet gaan wij gewoon shoppen en ergens wat eten tot het tijd is voor de R&P-meet.
Dat klinkt goed. Gezellig.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet aan ontgroeningen, en als de rest dat wel doet gaan wij gewoon shoppen en ergens wat eten tot het tijd is voor de R&P-meet.
Iedereen heeft het goed met je voor, Samzz, bovendien zijn ze bijna allemaal homo of getrouwd, geloof ikquote:
En jij bent een schone vrouw?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn vieze mannen-radar werkt soms niet zo goed, heb ik al vaker gemerkt.
Dat zegt niksquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedereen heeft het goed met je voor, Samzz, bovendien zijn ze bijna allemaal homo of getrouwd, geloof ik
Ow ja..niet iedereen is zoals ik, da's waarquote:
Ik maak een grapjequote:Op woensdag 19 juli 2017 22:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow ja..niet iedereen is zoals ik, da's waar
En Kaas- loopt altijd te fantaseren over hetero avonturen...
Ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak een grapje.
Kaas- is een schatje. Daar maak ik me niet druk om.
Ah jawel joh.quote:
Is er ook een R&P meet?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dezelfde dag, in Utrecht bij Ome Willem, karaokequote:
Dat is wel echt hilarisch. Waar is het topic daarvan? Zie het niet staan in R&P.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dezelfde dag, in Utrecht bij Ome Willem, karaoke.
Yesquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja toch? Als ze zich niet gedragen gaan we gewoon weer
Is vanuit de SC georganiseerd. Dus staat in de OP van de SC.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel echt hilarisch. Waar is het topic daarvan? Zie het niet staan in R&P.
Zou niet weten wie zich niet zou gedragen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja toch? Als ze zich niet gedragen gaan we gewoon weer
Tuurlijk niet, dat is gewoon kosmisch geregeldquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah jawel joh.
Ik speel al jaren met dezelfde getallen mee met de Lotto, ik koop ergens ver buiten mijn woonplaats een lot (snelspel dus de computer kiest de getallen uit), en er komt een rijtje uit dat behalve het laatste geval gelijk is aan een rijtje waarmee ik al 14 jaar meespeel, alleen het laatste getal was één hoger dan het laatste getal van het rijtje waarmee ik al 14 jaar meespeel.
Uiteraard niets gewonnen want de kans dat ik 2 loten had met 5 dezelfde getallen en ze ook nog eens zouden vallen was natuurlijk alleen maar kleiner.
2 uur later was wel m'n auto definitief kapot, het was dus afgelopen april; 21 april om precies te zijn.
Toeval lijkt me.
Ik waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou niet weten wie zich niet zou gedragen.
Oh ja, ik zie het. Veel aanmeldingen wel. Godshand heb ik al eens gemeet, die zal wel iemand aan de haak slaan.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is vanuit de SC georganiseerd. Dus staat in de OP van de SC.
Al die jongens zijn gelijk geïntimideerd.quote:
Oh echtquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel aan de andere kant van de stad, maar /care
Is dat zo'n playerquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh ja, ik zie het. Veel aanmeldingen wel. Godshand heb ik al eens gemeet, die zal wel iemand aan de haak slaan.
Oh dat geloof ik bestquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die jongens zijn gelijk geïntimideerd.Zijn allemaal gasten met prima manieren uiteindelijk.
Steek je hand voor mij maar niet in het vuur, dan zou je je vies kunnen branden.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Al die jongens zijn gelijk geïntimideerd.Zijn allemaal gasten met prima manieren uiteindelijk.
Hij kan wel goed praten in ieder geval.quote:
Ik heb jou dan ook nooit op een POL meet gezien.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Steek je hand voor mij maar niet in het vuur, dan zou je je vies kunnen branden.
Goede feature. Als ie ook kan zingen is het win.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij kan wel goed praten in ieder geval.
Smerig kereltje wat ik weer ben, dat tongetje voor niks anders goed?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij kan wel goed praten in ieder geval.
Dat sowieso, een vrouw erbij was al wat, maar nu ook nog een vrouw in een jurk, daar worden ze helemaal verlegen van.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, een vrouw erbij was al wat, maar nu ook nog een vrouw in een jurk, daar worden ze helemaal verlegen van.
Heb jij geen jurk aan dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat sowieso, een vrouw erbij was al wat, maar nu ook nog een vrouw in een jurk, daar worden ze helemaal verlegen van.
Is toch niks verkeerds aan, een leuk geklede vrouw.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet niet waar je hotel is (zou ik hier ook zeker niet neerzettenquote:
In de buurt van Centraal ja.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet niet waar je hotel is (zou ik hier ook zeker niet neerzetten), maar anders had je ook terug gemoeten naar Centraal (indien met de trein) en daar is het wel weer bij in de buurt.
Ohquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog in Amersfoort alleen naar huis fietsen.
Heb jij die reclame al eens gezien met die meloen die een dame kapot knijpt met haar dijen?quote:
Die ging net iets anders.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar de mond van vol is loopt het hart van over!
Dus in de tuinbroek?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, ik moet nog in Amersfoort alleen naar huis fietsen.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak een grapje.
Kaas- is een schatje. Daar maak ik me niet druk om.
Je zou gvd niets over m'n LinkedIn-profiel doorvertellen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Lees dat iemand een restyling doet van een bookingorganisation in de beauty- hair- and wellnessindustrie.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Doe eens pics van die twee lookalikes dan Tem en Leandra. Ben wel benieuwd nu.
Oh, ik dacht dat je daarmee verwees naar die functie als "exotisch danser" in leatherbar Stinky Fist.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je zou gvd niets over m'n LinkedIn-profiel doorvertellen.
Nou, nou, nou...topjob! Gelijk inhuren die knaap.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Lees dat iemand een restyling doet van een bookingorganisation in de beauty- hair- and wellnessindustrie.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:58 schreef Pokkelmans het volgende:
Oftewel, de kapper krijgt een nieuwe website.
Ik verdenk Kowloon er wel van aspiraties te hebben in de kappersbranche.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, nou, nou...topjob! Gelijk inhuren die knaap.
Was dat remlof?
Dat zullen dan wel zeer geometrische kapsels wordenquote:Op woensdag 19 juli 2017 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik verdenk Kowloon er wel van aspiraties te hebben in de kappersbranche.
Blauw fractalkapsel.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zullen dan wel zeer geometrische kapsels worden
Is dat Wim Sonneveld?quote:
Kop op, Kaas-, als je 57 bent geworden kun je trots zeggen dat je Wim Sonneveld overleeft hebt ondanks dat je op hem lijkt, da's toch wel wat waard.quote:
Overleefd.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kop op, Kaas-, als je 57 bent geworden kun je trots zeggen dat je Wim Sonneveld overleeft hebt ondanks dat je op hem lijkt, da's toch wel wat waard.
Adolf Fortuin?quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:24 schreef john2406 het volgende:
Hoe was die naam nog eens van die andere nicht, waar ik wel iets in zag?
Iets met fortuin dacht ik.
Ik zou er een frikandel bij doen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
Ouders zijn naar bed. Gauw twee gehaktballen in de magnetron gegooid. Mayo erbij.
hihi, en nu doe ik Kaas na.quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou er een frikandel bij doen.
Gewoon voor de beeldvorming.
Net 4 kroketjes bij mn oma gegeten,quote:Op woensdag 19 juli 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
Ouders zijn naar bed. Gauw twee gehaktballen in de magnetron gegooid. Mayo erbij.
Net student af en nu al op weg naar de obesitas kliniek, tsk tsk tskquote:Op woensdag 19 juli 2017 23:31 schreef Kaas- het volgende:
Pokkel, je moet een hobby zoekenquote:
Ik beschouw dit als online improvisatiecomedy.quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu klink je als een akela die het tegen z'n welpjes heeft.
Maar ben je ook een beetje een fijnproever op cinematografisch gebied, of?quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:39 schreef skysherrif het volgende:
Tot nu toe 1 van de betere films die ik heb gezien, nocturnal animals.
Meh, nee.quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar ben je ook een beetje een fijnproever op cinematografisch gebied, of?
Op welke manier?quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meh, nee.
Alhoewel ik van mezelf vind dat ik een redelijk goeie smaak heb
Ik kijk films over superhelden (marvel etc), autos (fast furious) en domme actie (jason statham etc) pas als er idd echtniet meer op is.quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Op welke manier?
Ik heb bijvoorbeeld van die huisgenoten die helemaal gek zijn van die Marvel- of andere superheldenfilms, en die vind ik echt tien keer niks. Als zij zeggen dat "Superheldenfilm X" echt een goede film was hecht ik er niet zoveel waarde aan.
Maar zo'n maat van mij houdt van die pretentieuze filmhuismeuk, en die heeft dan af en toe wel leuke tips. Af en toe ook pure schijt, natuurlijk. Maar dan is het in ieder geval wel spul dat iets anders probeert te doen dan die miljoenenproducties die vooral veel geld in het laatje moeten brengen.
Maar je hebt dus wel een hoop films gezien en een brede smaak.quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk films over superhelden (marvel etc), autos (fast furious) en domme actie (jason statham etc) pas als er idd echtniet meer op is.
Filmhuismeuk heb ik eigenlijk ook nooit wat aangevonden.
Favoriete films zijn gewoon namen als 12 angry men, whiplash, donnie darko, good bad ugly, citizen kane
Ook dead poet society, godfather trilogie, warhorse en ja ook inception vind ik echt grandioos goed nog steeds.
Ben verder enorm fan van het nieuwe horror genre, ook al zullen veel filmliefhebbers dat meuk vinden, maar de conjuring/insidious series en films als babadook, lights out, it follows (kijkt ondertussen eventjes de donkere kamer rond) zijn zeer vermakelijk.
Donnie darko al wel gezien?quote:Op donderdag 20 juli 2017 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel een hoop films gezien en een brede smaak.
Ik kijk eigenlijk te weinig films. Is een hoop moois dat ik nog niet gezien heb.
En ja, was een tijd dat ik soms wel 2 x in de week naar bios gingquote:Op donderdag 20 juli 2017 02:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maar je hebt dus wel een hoop films gezien en een brede smaak.
Ik kijk eigenlijk te weinig films. Is een hoop moois dat ik nog niet gezien heb.
Ja. Van de namen die je net noemde 12 Angry Men, Donnie Darko, Citizen Kane, The Godfather trilogie, Inception, en The Conjuring (quote:
Ook gezien.quote:Op donderdag 20 juli 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:
Oh oh en eternal sunshine of the spotless mind kan ik niet weglaten, wat een prachtige film is dat ook. Moet je ook eens kijken als je de tijd hebt
Lees het net op Twitter.quote:Op donderdag 20 juli 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
Aij, senator john mccain heeft hersenkanker
Wat is je combat lvl?quote:Op donderdag 20 juli 2017 02:39 schreef skysherrif het volgende:
UIt pure verveling runescape eens opgestart, "last logged in 1474 days ago", noice.
Donnie Darko en Citizen Kane zijn anders behoorlijk arthouse.quote:Op donderdag 20 juli 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik kijk films over superhelden (marvel etc), autos (fast furious) en domme actie (jason statham etc) pas als er idd echtniet meer op is.
Filmhuismeuk heb ik eigenlijk ook nooit wat aangevonden.
Favoriete films zijn gewoon namen als 12 angry men, whiplash, donnie darko, good bad ugly, citizen kane
Ook dead poet society, godfather trilogie, warhorse en ja ook inception vind ik echt grandioos goed nog steeds.
Ben verder enorm fan van het nieuwe horror genre, ook al zullen veel filmliefhebbers dat meuk vinden, maar de conjuring/insidious series en films als babadook, lights out, it follows (kijkt ondertussen eventjes de donkere kamer rond) zijn zeer vermakelijk.
Scruton was één van de meest tegenvallende lezingen die ik ooit heb bijgewoond. Hij heeft charme, maar het verhaal rammelde aan alle kanten.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:02 schreef Friek_ het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/bekrompen-romantiek
Mooi artikel over seks en liefde (inclusief goede sneer naar Thierry Baudet op het eind).
Tevens een accurate omschrijving van FOK! aanwezig in bovenstaand artikel.quote:Misschien ligt het aan mij, maar Scruton wekt soms de indruk een net iets verfijndere versie te zijn van de mannen die samenklitten in de demografisch homogene en moreel smoezelige hoekjes van het internet, waar ze hun beklag doen over vrouwen die geen interesse hebben in romantische types zoals zijzelf – om ze in één adem voor slettebak uit te maken. Hoe durven ze zich door een hele trits verschillende partners te laten bezwangeren, hoe durven ze partner na partner aan de dijk te zetten, terwijl de gewone aardige jongens zoals zijzelf eenzaam achterblijven.
Mooi dat niet één keer de naam van deze parlementariër valt in het hele artikel. Terwijl het einde inderdaad (deels) over hem gaat.quote:En wie weet: wellicht verklaart het ook wel waarom Nederlands bekendste herhaler van Scruton zo van slag raakt door dildo’s.
Heel NWS, zeg maar.quote:Op donderdag 20 juli 2017 09:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tevens een accurate omschrijving van FOK! aanwezig in bovenstaand artikel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |