Ik zat in langedijk aan t water, mooi open zicht.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ah, dan zit ik aan de verkeerde kant (de mare hier).
Zowel Buienradar als KNMI updaten bij mij maar tot 20:35. Waar volg jij de beelden dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:23 schreef ACT-F het volgende:
Nog steeds kansen aanwezig. Houd Tilburg/Eindhoven in de gaten.
Ik kijk naar de wolken:quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zowel Buienradar als KNMI updaten bij mij maar tot 20:35. Waar volg jij de beelden dan?
http://adaguc.knmi.nl/con(...)RR_L3.html?menuid2=1quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:27 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zowel Buienradar als KNMI updaten bij mij maar tot 20:35. Waar volg jij de beelden dan?
Die is een stuk beter ja. Zeker als buienradar weer eens overbelast isquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:33 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
http://adaguc.knmi.nl/con(...)RR_L3.html?menuid2=1
Flinke bui volgens lightningmapsquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Boven Eindhoven en ten oosten daarvan
Beetje onweer en regen her en der.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:40 schreef quirina het volgende:
Kan ik lekker rustig gaan slapen vannacht?
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje onweer en regen her en der.
KNMI heeft weer eens voor de zoveelste keer overdreven, teringlijers.
Niks overdreven. De kansen waren groot en dat bleek wel her en der.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Beetje onweer en regen her en der.
KNMI heeft weer eens voor de zoveelste keer overdreven, teringlijers.
Hij is flink actief zoals ik vanuit Helmond zie.quote:
nouquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:42 schreef Djeez het volgende:
Wat een deceptie zeg, als je naar Buienradar kijkt. Enige positieve aan die site is nog Nicolien Kroon, met twee pluspunten. Lekker wijf is dat
boswachter moet je niet serieus nemenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Niks overdreven. De kansen waren groot en dat bleek wel her en der.
Kies maarquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:55 schreef marcel-o het volgende:
[..]
nou
dan mag ze toch wel eerst weer dr oude dieet op gaan pakken
yep helemaal wegquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:06 schreef Greys het volgende:
Zelfs het korte regenbuitje dat Buienalarm een half uur geleden nog voor nu voorspelde is afgelast.
Hier net weer langs af gegaan dan, zit ten zuidoosten van Eindhoven en hier is het onbewolkt. Zeker weer bij Deurne dan.quote:
Deurne/Helmondquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier net weer langs af gegaan dan, zit ten zuidoosten van Eindhoven en hier is het onbewolkt. Zeker weer bij Deurne dan.
Zo zie je maar weer hoe plaatselijk het allemaal is.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hier net weer langs af gegaan dan, zit ten zuidoosten van Eindhoven en hier is het onbewolkt. Zeker weer bij Deurne dan.
Ja Deurne is iets van 20 km hier vandaan en ook helemaal niks gemerkt verder.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe plaatselijk het allemaal is.
Tijd om je camera op te zetten?quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe plaatselijk het allemaal is.
Eigenlijk moet er een landelijk dekkend netwerk zijn met beweegbare UHD-camera's om de wolken in de gaten te houdenquote:
geen Shelfie die ontgaatquote:Op woensdag 19 juli 2017 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een landelijk dekkend netwerk zijn met beweegbare UHD-camera's om de wolken in de gaten te houden
Regel dat even, staat vast wel ergens eens subsidie potje voor klaar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een landelijk dekkend netwerk zijn met beweegbare UHD-camera's om de wolken in de gaten te houden
Het is naar Duitsland gevlucht.quote:
Dan ben je al in een vergevorderd stadium en heeft iedereen de camera in de aanslag. Het gaat om het ontstaan. Op 20 mei 2012 had ik dit pareltje voor mijn neus, een cumulonimbusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |