Als het goed is, is er weinig meer over van sky op dat moment.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 07:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat de top op 27km van de meet ligt. Genoeg tijd dus voor Sky om eventuele schade te herstellen.
Als Sky in de wielen gaat hangen, dan zitten er bij de laatste tien man vijf van Sky.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Als het goed is, is er weinig meer over van sky op dat moment.
Dat dacht ik ook voordat ik 'm reed in een cyclo, niettemin bleek 'ie aardig technisch te zijn. Iig technisch genoeg om van de 20 man die ik boven in mijn wiel had zitten, er onderaan nog maar 3 over te houden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 03:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Etappe 13: Saint-Girons - Foix, 101 km
Er zijn bijna geen lastige bochten te vinden en het gaat ook niet verduiveld steil naar beneden.
Ze moeten op de Agnes al oorlog maken, dan is het daar alle hens aan dek om Froome aan het wiel te houden. Dan vanaf de voet van de Mur weer gas geven. Moet jij eens opletten hoe snel de Skybots geloosd zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Sky in de wielen gaat hangen, dan zitten er bij de laatste tien man vijf van Sky.
Wat denk je?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:54 schreef b2py het volgende:
Start de uitzendingen nu ook later ivm korte etappe?
Was dit die ingekorte rit (43 km ofzo) waar Riis het peloton vernederde? Kan even niet kijkenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:54 schreef Mani89 het volgende:
Korte bergritten.Hopelijk gelijk oorlog vanaf de start.
Schat in dat Uran, Aru en Bardet Froome kunnen lossen, plus nog een van de andere klassementsrenners die een goede dag heeft. Dan is het die vier tegen Kwiatkovski, Nieve, Froome en Landa. Kan redelijk gelijkopgaande strijd worden, waarbij je ook nog kans hebt dat klassementsrenners die bij Froome zitten gaan helpen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:06 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ze moeten op de Agnes al oorlog maken, dan is het daar alle hens aan dek om Froome aan het wiel te houden. Dan vanaf de voet van de Mur weer gas geven. Moet jij eens opletten hoe snel de Skybots geloosd zijn.
Vino loopt nu langs alle ploegbussen:quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Schat in dat Uran, Aru en Bardet Froome kunnen lossen, plus nog een van de andere klassementsrenners die een goede dag heeft. Dan is het die vier tegen Kwiatkovski, Nieve, Froome en Landa. Kan redelijk gelijkopgaande strijd worden, waarbij je ook nog kans hebt dat klassementsrenners die bij Froome zitten gaan helpen.
Hoop dat men zo slim was als Nibali en van tevoren alvast verbondjes heeft gesloten voor als Froome gelost is om iig wel vol samen te gaan werken.
Waar is dat op gebaseerd?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De tijdstraf van Uran mag niet gebagatelliseerd worden. Beste tijdrijder van de drie concurrenten van Froome.
Ja met een rit die na 2 uur begint de uitzending natuurlijk net als gisteren rond 11 uur.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:54 schreef b2py het volgende:
Start de uitzendingen nu ook later ivm korte etappe?
Ja, net zoals Froome een fase had waar hij niet zo goed was.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:07 schreef Momo... het volgende:
[..]
Uran had een fase waar hij goed kon tijdrijden.
Op het feit dat hij tijdritten in grote rondes kan winnen en we nu weer de mutanten-Uran versie zien?quote:
Dat is precies het punt, je gaat ook niet je voorspelling van de tijdrit baseren op die tijd van Froome. Je baseert het op het niveau dat je nu van hen ziet en kijkt naar het verleden waarin ze ook dat niveau hadden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ja, net zoals Froome een fase had waar hij niet zo goed was.
Het zou me zeer verbazen, dan had Düsseldorf ook minimaal 20 seconden sneller mogen zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op het feit dat hij tijdritten in grote rondes kan winnen en we nu weer de mutanten-Uran versie zien?
Dat was matig inderdaad. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het zou me zeer verbazen, dan had Düsseldorf ook minimaal 20 seconden sneller mogen zijn.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo ik heb een tientje ingezet op Pierre Rolland.
Maak me trots.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:33 schreef Marcoss het volgende:
Pinot en Rolland zouden ziek zijn en daardoor tegenvallen voorlopig. Pinot maagproblemen en Rolland bronchitis.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maak me trots.
Haha allemaal zand in de ogen natuurlijk. Dat kunnen die ranzige Fransen wel.quote:
Doe dan Barguil, Rolland is bij voorbaat kansloosquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maak me trots.
Ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:57 schreef Bugno het volgende:
[..]
Was dit die ingekorte rit (43 km ofzo) waar Riis het peloton vernederde? Kan even niet kijken
Froem zat gisteren helemaal en bloc en toen ie moest lossen was het helemaal over. Of hij had een slechte dag maart kan ook dat hij toch minder goed is nu.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag zullen we er achter komen dat het allemaal wel meevalt met die zwakte van Froome en stelt Sky gewoon orde op zaken.
Dat was wel een extreem steil stuk waar er toen veel werd gevraagd van explosiviteit en Froome is dat totaal nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Froem zat gisteren helemaal en bloc en toen ie moest lossen was het helemaal over. Of hij had een slechte dag maart kan ook dat hij toch minder goed is nu.
Scheelt dat de aankomst niet bergop is. Groter percentage aan afdaling waar je niets verliest of zelfs wint.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:59 schreef TheArt het volgende:
De mindere klimmers moeten in ieder geval hopen dat ze geen al te slechte dag hebben, want de tijdslimiet in dit soort korte ritjes is meestal vrij scherp.
Je hebt gelijk, dat zijn bonuskilometers voor de bussen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Scheelt dat de aankomst niet bergop is. Groter percentage aan afdaling waar je niets verliest of zelfs wint.
twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 10:58:17Incredible news!!! @UCI_cycling has reversed decision!!! No penalty for Rigo!!!! Thank you, Thank you, Thank you!!! reageer retweet
no penalty for Bennett either.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef TheArt het volgende:
twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 10:58:17Incredible news!!! @UCI_cycling has reversed decision!!! No penalty for Rigo!!!! Thank you, Thank you, Thank you!!! reageer retweet
Hopelijk zijn ze Sjors niet vergeten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef TheArt het volgende:
Ik moest denken aan een hongerklop.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Froem zat gisteren helemaal en bloc en toen ie moest lossen was het helemaal over. Of hij had een slechte dag maart kan ook dat hij toch minder goed is nu.
Wat een ontzettende kneuzenkermis is het toch ook. Totaal ongeloofwaardig die jury.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef TheArt het volgende:
quote:
twitter:Vaughters twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 11:02:16@erikvanleeuwen @UCI_cycling no penalty for Bennett either. reageer retweet
Hoewel ik het klasse vind dat ze terugkomen op een eerdere beslissing, maakt dit besluit het helemaal ongeloofwaardigquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:06 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat een ontzettende kneuzenkermis is het toch ook. Totaal ongeloofwaardig die jury.
Zou kunnen, Bardet (of Aru, weet niet meer precies) zei ook al dat hij Froome had zien eten en daardoor door had dat hij niet sterk was.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een hongerklop.
Natuurlijk wel de Sky hongerklop
Aru zat gisteren al een keer te twijfelen had hij eerder gegaan was het mss een groter gat geweest in het klassement.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zou kunnen, Bardet (of Aru, weet niet meer precies) zei ook al dat hij Froome had zien eten en daardoor door had dat hij niet sterk was.
Je moet gewoon wachten tot een Fransman drinken aanpakt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Deze beslissing van de jury, dat heeft als gevolg dat ploegen een onherkenbaar (niet in de teamkleuren) mannetje op de berg zetten die de renners bevoorraad?
Nee je mag van niemand aanpakken ook publiek niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef opgebaarde het volgende:
Deze beslissing van de jury, dat heeft als gevolg dat ploegen een onherkenbaar (niet in de teamkleuren) mannetje op de berg zetten die de renners bevoorraad?
Oh, dat is vreemd, dat zag ik gister allerlei gasten doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee je mag van niemand aanpakken ook publiek niet.
Niet in de laatste 10km.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh, dat is vreemd, dat zag ik gister allerlei gasten doen.
Is ook compleet onhaalbaar, die gasten hebben continue eten en drinken nodig. Dus pak je soms wanneer het het beste uitkomt, toeschouwer of niet en of het de laatste 10km is of nietquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh, dat is vreemd, dat zag ik gister allerlei gasten doen.
Dit komt gewoon omdat ze Bardet geen straf durven geven. Dan is het het makkelijkst om de straffen van Uran en Bennett kwijt te schelden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
Je dient als renner op de hoogte te zijn vd reglementen in de koers.
Punt.
Dit ja. Cannondale was daar zelfs heel uitgesproken in, zijn accepteerden de straf gewoon mits Bardet ook voor de bijl zou gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit komt gewoon omdat ze Bardet geen straf durven geven. Dan is het het makkelijkst om de straffen van Uran en Bennett kwijt te schelden.
Ja moet wel gelijke monniken gelijke kappen zijn al denken de Fransen daar toch anders over.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit komt gewoon omdat ze Bardet geen straf durven geven. Dan is het het makkelijkst om de straffen van Uran en Bennett kwijt te schelden.
Dan zal Sagan straks ook wel weer starten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoewel ik het klasse vind dat ze terugkomen op een eerdere beslissing, maakt dit besluit het helemaal ongeloofwaardig
Eens, daarom moest iedereen die straf ook gewoon krijgen. Nu gaat Sky weer protesteren, en terecht.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:20 schreef kaasplankje het volgende:
Je dient als renner op de hoogte te zijn vd reglementen in de koers.
Punt.
Zou leuk zijn als ze Sky uit de toer zetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou wel leuk zijn als we Landa of Kwiatkowski een keer in de aanval zouden zijn. Zou voor Froome ook ideaal zijn als Kwiatkowski bijvoorbeeld de slotklim kan overleven. Die brommert dan alles wel dicht.
Blijkbaar mag het wel anders hadden ze die straffen wel gehandhaafd (de motivatie van de jury om de opgelegde straffen terug te draaien is mij onbekend)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee je mag van niemand aanpakken ook publiek niet.
Ze willen Bardet geen straf geven omdat het een Fransman is, ze beseffen zich de kritiek als ze wel Bennet straffen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het wel anders hadden ze die straffen wel gehandhaafd (de motivatie van de jury om de opgelegde straffen terug te draaien is mij onbekend)
De regel is niet onzinnig. Ze moeten alleen consistent zijn in de handhaving. De jury vd grootste koers ter wereld zou streng moeten zijn.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, daarom moest iedereen die straf ook gewoon krijgen. Nu gaat Sky weer protesteren, en terecht.
Maar het kan soms verder geen kwaad om onzinnige regels te bekritiseren
Is dat van Sky een feit? Zou wel leuk zijn, Brailsford en Vino samen naar de jury.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Eens, daarom moest iedereen die straf ook gewoon krijgen. Nu gaat Sky weer protesteren, en terecht.
Dit inderdaad. Ook al ben je het oneens met de regel, die heb je nu eenmaal als renner te accepteren. Als een jury uitzonderingen gaat maken omdat ze anders ook een Fransman moeten straffen is triest.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De regel is niet onzinnig. Ze moeten alleen consistent zijn in de handhaving. De jury vd grootste koers ter wereld zou streng moeten zijn.
Daar lijkt het inderdaad op en dus schept deze beslissing een precedent. De renners mogen vanaf vandaag drinken aanpakken van toeschouwersquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ze willen Bardet geen straf geven omdat het een Fransman is, ze beseffen zich de kritiek als ze wel Bennet straffen.
twitter:tgouvenou twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 11:32:20Idem 2016 Grosse probabilité d'avoir 18% de délais soit aux alentours de 27mn https://t.co/mIRCJIdbHG reageer retweet
Nee, maar het zou me verbazen als ze het niet doen. Regels zijn regelsquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat van Sky een feit? Zou wel leuk zijn, Brailsford en Vino samen naar de jury.
Indien het een grote groep betreft, zullen ze wel een generaal pardon krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:45 schreef TheArt het volgende:
Gouvenou gokt dat de tijdslimiet zo'n 27 minuten gaat bedragen. Als dat zo is, dan mogen de non-klimmers echt gaan vrezen.twitter:tgouvenou twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 11:32:20Idem 2016 Grosse probabilité d'avoir 18% de délais soit aux alentours de 27mn https://t.co/mIRCJIdbHG reageer retweet
Wat is dan het doel van de regel in de laatste 10 km?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
De regel is niet onzinnig. Ze moeten alleen consistent zijn in de handhaving. De jury vd grootste koers ter wereld zou streng moeten zijn.
Dat is evident ja. Gênant.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor de veiligheid anders blijven die auto's in de finale die renners opzoeken en dat willen ze niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:48 schreef Blik het volgende:
[..]
Wat is dan het doel van de regel in de laatste 10 km?
Ik snap dat als de regel nu zo is dat ze ook consequent zouden moeten zijn en het moeten handhaven. Maar het brengt wel een discussie met zich mee waarom de regel uberhaupt bestaat
Bevoorrading wordt ook vaak genoeg zonder auto's gedaan, dus via mensen aan de kant van de weg. Dus waarom verbieden ze dan niet de bevoorrading via auto's, maar niet via mensen aan de kant van de weg?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:49 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor de veiligheid anders blijven die auto's in de finale die renners opzoeken en dat willen ze niet.
Dat is een goede vraag en zeker met finish bergop lijkt me dat beter zeker op een warme dag. Dan kan 10km nog een uur fietsen zijn ongeveer.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Bevoorrading wordt ook vaak genoeg zonder auto's gedaan, dus via mensen aan de kant van de weg. Dus waarom verbieden ze dan niet de bevoorrading via auto's, maar niet via mensen aan de kant van de weg?
Het doet me op de een of andere manier een beetje denken aan de KNVB.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Echt geniaal hoe slecht de jury tijdens deze Tour is.
Die Mariën lijkt wel op Hans van Breukelen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het doet me op de een of andere manier een beetje denken aan de KNVB.
Ja, of in ieder geval 30-40 minuten voor de profs. Met 30+ graden is dat niet te doenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag en zeker met finish bergop lijkt me dat beter zeker op een warme dag. Dan kan 10km nog een uur fietsen zijn ongeveer.
Ik wilde dit ontkennen maar toen dacht ik aan de Fc Twente soap.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het doet me op de een of andere manier een beetje denken aan de KNVB.
Dat lijkt mij ook een waarschijnlijk scenario. Froome en Landa komen net als Hinault en LeMond toen samen aan bij de finish. Al weet je nooit natuurlijk, maar de Tour heeft een beetje de gewoonte om hooggespannen verwachtingen niet uit te laten komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:39 schreef Mani89 het volgende:
Vandaag zullen we er achter komen dat het allemaal wel meevalt met die zwakte van Froome en stelt Sky gewoon orde op zaken.
Ik denk het ook hoor, verwacht dat Froome gaat schroeien vandaag op de Mur en de afdalingquote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:17 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook een waarschijnlijk scenario. Froome en Landa komen net als Hinault en LeMond toen samen aan bij de finish. Al weet je nooit natuurlijk, maar de Tour heeft een beetje de gewoonte om hooggespannen verwachtingen niet uit te laten komen.
Je hebt AG2R nogquote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
Ik denk ook dat het tijdverlies gisteren een klein bedrijfsongevalletje was, maar ik laat me graag verrassen. Lijkt me wel lachen als Sky Landa al op de Latrape meestuurt in de ontsnapping. Denk niet dat Astana het kan controleren.
En dat Landa dan opeens richting Tourwinst gaat.. Denk toch dat Sky dat niet echt zou waarderenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:39 schreef Chiappucci het volgende:
Ik denk ook dat het tijdverlies gisteren een klein bedrijfsongevalletje was, maar ik laat me graag verrassen. Lijkt me wel lachen als Sky Landa al op de Latrape meestuurt in de ontsnapping. Denk niet dat Astana het kan controleren.
Ik denk niet dat Sky zo kleinzielig is. Die willen de Tour niet winnen op een jurytafel.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Als mijn ploeg zulke sterke renners had, dan had ik niet de koers gecontroleerd op de Sky-methode, maar gewoon een van de mannen laten aanvallen in de bergen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Landa dan opeens richting Tourwinst gaat.. Denk toch dat Sky dat niet echt zou waarderen
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:54 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sky zo kleinzielig is. Die willen de Tour niet winnen op een jurytafel.
Landa heeft deze Tour al eerder minuten voor het peloton gezeten, waar ze niets mee deden.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En dat Landa dan opeens richting Tourwinst gaat.. Denk toch dat Sky dat niet echt zou waarderen
Ik vrees dat we Sky gewoon aan kop gaan zien. An sich veranderd er vrij weinig na het verliezen van de gele trui want het zijn maar een paar seconden achterstand en het gat met de achterliggers is ook weinig. Dus Sky zal sowieso op alle concurrenten tijd willen winnen en als de vorm van Froome het toestaat (lijkt me wel) gaan ze gewoon op de gebruikelijke manier de boel slopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Sky de koers gaat controleren of niet. Ik hoop, met het oog op CM, van niet.
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:14 schreef Joezi het volgende:
Aru gaat janken vandaag, het hele peloton haat hem, en terecht
Lachwekkend. Ze hebben blijkbaar niet eens door dat Peyragudes zelf ook nog een cat2 was.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:09 schreef Marcoss het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben er een mooie draai aan gegeven
Dan zal Froome wel aan de bak moeten, want Aru, Bardet en Uran gaan gewoon lekker in het wiel hangen dan, en er verandert dan niks...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vrees dat we Sky gewoon aan kop gaan zien. Want an sich veranderd er vrij weinig na het verliezen van de gele trui want het zijn maar een paar seconden achterstand en het gat met de achterliggers is ook weinig. Dus Sky zal sowieso op alle concurrenten tijd willen winnen en als de vorm van Froome het toestaat (lijkt me wel) gaan ze gewoon op de gebruikelijke manier de boel slopen.
Ik denk niet dat Froome in paniek is. Met tijdrit pakt hij genoeg tijd om weer in geel te komen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:14 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Dan zal Froome wel aan de bak moeten, want Aru, Bardet en Uran gaan gewoon lekker in het wiel hangen dan, en er verandert dan niks...
En Froome heeft op mij nog geen indruk kunnrn maken, zelfs toen hij het geel pakte op Belles Filles kon hij Aru niet volgen...
Zo'n bedrijfsongeval is eerder gebeurd met de Schleckjes en Sastre. Riis stuurde Carlos Sastre als voorpost voor Frank en Andy in de aanval, maar terwijl De Grijze Muis (bijnaam van Sastre in Frankrijk) vrolijk anderhalve minuut pakte, konden de Schleckjes Evans er niet afkrijgen. In de tijdrit zag Riis eigenlijk de bui al hangen, maar ondanks een optimale voorbereiding, Miljoenen kostende fiets en hoge verwachtingen ging Evans kopje onder en consolideerde Sastre de leiding. Oeps, de Tour is binnen, maar niet voor de renners waarop Saxo en Riis hadden gehooptquote:Op vrijdag 14 juli 2017 12:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Paniek nog niet, maar als ie echt niet goed is weet hij wel dat hij niet al te veel mag verliezen., zo lang is de ITT namelijk niet. En dan moet ie ook niet zo'n draak van een ITT rijden als in de Dauphine.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Froome in paniek is. Met tijdrit pakt hij genoeg tijd om weer in geel te komen.
Dat denk (en hoop) ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:13 schreef Dennism het volgende:
En zelfs als Froome niet top is zullen ze willen controleren zolang ze kunnen, om de koers op die manier niet te hard te maken voor Froome. Vraag is alleen of ze een vlucht kort gaan willen houden of niet, na gisteren zullen ze misschien liever de ritten (en de boni's) aan de mindere goden laten daar Froome daar een Aru en een Bardet nu al een aantal keer geprofiteerd hebben van het werk van de sky mannen.
Sastre kon wel gewoon beter tijdrijden dan de Schleckjesquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zo'n bedrijfsongeval is eerder gebeurd met de Schleckjes en Sastre. Riis stuurde Carlos Sastre als voorpost voor Frank en Andy in de aanval, maar terwijl De Grijze Muis (bijnaam van Sastre in Frankrijk) vrolijk anderhalve minuut pakte, konden de Schleckjes Evans er niet afkrijgen. In de tijdrit zag Riis eigenlijk de bui al hangen, maar ondanks een optimale voorbereiding, Miljoenen kostende fiets en hoge verwachtingen ging Evans kopje onder en consolideerde Sastre de leiding. Oeps, de Tour is binnen, maar niet voor de renners waarop Saxo en Riis hadden gehoopt
Een ploeg als AG2R moet nu wel iets ondernemen. Want als ze het nu niet doen, wanneer dan wel?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:19 schreef Momo... het volgende:
Ik hoop dat ze bloed ruiken want eerder leek het erop dat ze al tevreden waren met de 2de plek
In de alpen? Lijkt me ook veel geschikter voor een aanval, trouwens.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg als AG2R moet nu wel iets ondernemen. Want als ze het nu niet doen, wanneer dan wel?
1985, De Dasquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
Frankrijk wordt gek als Bardet de TDF wint hoe lang is dat al geleden?
'85, Bernard Hinault...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:24 schreef kaasplankje het volgende:
Frankrijk wordt gek als Bardet de TDF wint hoe lang is dat al geleden?
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:25 schreef showtimer het volgende:
Papa Capibara is boos op de onkunde van Unzue.![]()
https://noticias.caracolt(...)manager-del-movistar
Ze moeten wel, maar zullen ze het ook doen, en kunnen ze het ook? Ik zie een AG2R best de halve sky ploeg eraf rijden. Maar Nieve, Landa, Henao en misschien zefls Kwiat zie ik ze niet zomaar lossen. Daarom eigenlijk ook jammer dat Movistar an sich en Quintana zo slecht is, die hebben vaak altijd wel leuke plannetjes in ritten als deze. Astana zie ik het bijv. ook niet zomaar doen met Fuglsang helaas in de ziekenboeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een ploeg als AG2R moet nu wel iets ondernemen. Want als ze het nu niet doen, wanneer dan wel?
Fignon won in '84 toch? In die tijd ben ik begonnen met kijken, als klein menneke...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zat ff Fignon te denken maar die won natuurlijk niet.
Unzue is dan ook een onbenul.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:25 schreef showtimer het volgende:
Papa Capibara is boos op de onkunde van Unzue.![]()
https://noticias.caracolt(...)manager-del-movistar
Ik vind de ritten in de Alpen niet zo geschikt daarvoor, helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de alpen? Lijkt me ook veel geschikter voor een aanval, trouwens.
NOS uitzending begint 14:10, maar de rit pas 14:45 volgens de NOS. Krijgen we eerst dan allerlei interviews ofzo?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:26 schreef Joezi het volgende:
pfff nog een dik uur wachten voor al het vuurwerk
Vandaag wel dan? Kwiatkowski in deze vorm lijkt me in staat om te wedijveren met een halve AG2R ploeg.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind de ritten in de Alpen niet zo geschikt daarvoor, helaas.
Froome die geinterviewd wordt over de prestaties van Ten Dam, Groenewegen en Bennettquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NOS uitzending begint 14:10, maar de rit pas 14:45 volgens de NOS. Krijgen we eerst dan allerlei interviews ofzo?
Je kan de Skybrommertjes best wel opblazen als je boven hun begrenzer gaat zitten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag wel dan? Kwiatkowski in deze vorm lijkt me in staat om te wedijveren met een halve AG2R ploeg.
Fignon won in '83 en '84 ja, maar neem aan dat hij doelde op de net-niet winst in 1989quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:29 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Fignon won in '84 toch? In die tijd ben ik begonnen met kijken, als klein menneke...
Die naar de Galibier is voor een ERKEND DALER als Bardet wel gunstig.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind de ritten in de Alpen niet zo geschikt daarvoor, helaas.
iddquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Fignon won in '83 en '84 ja, maar neem aan dat hij doelde op de net-niet winst in 1989
Bardet heeft niet echt de geschikte dernies daarvoor, het zijn daar toch meer aanklampers.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan de Skybrommertjes best wel opblazen als je boven hun begrenzer gaat zitten.
Hoi pierrequote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:35 schreef forzaudinese het volgende:
Wie kan verklaren waarom Uran opeens weer bij de top 5 staat in de TDF?Biefstukje gegeten, of blessure gehad, of gewoon in de vorm van zijn leven? #wisselvallig
Helaas is die afdaling wel een flopshowquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die naar de Galibier is voor een ERKEND DALER als Bardet wel gunstig.
Van Tia moet het echt op de Izoard komen..
Ze hoeven ook geen uren op kop te rijden toch? Als ze op de eerste klim allemaal een tijdje boven hun macht rijden zal er niet veel meer over blijven. Dan mag Bardet de rest doen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bardet heeft niet echt de geschikte dernies daarvoor, het zijn daar toch meer aanklampers.
Misschien laten ze vanaf de neutralisatie zienquote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NOS uitzending begint 14:10, maar de rit pas 14:45 volgens de NOS. Krijgen we eerst dan allerlei interviews ofzo?
Ik heb gewoon het idee dat Sky 4 renners heeft die Froome terug kunnen brengen als het meteen oorlog wordt en alleen AG2R twee renners heeft die het hem lastig kunnen maken. (Gautier en Latour)quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen uren op kop te rijden toch? Als ze op de eerste klim allemaal een tijdje boven hun macht rijden zal er niet veel meer over blijven. Dan mag Bardet de rest doen.
Jullie zijn zo behoudend, bah. Geïnfecteerd door de lafheid van de renners denk ik.
Dat hebben ze ook maar Froem zal het toch zelf moeten doen ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat Sky 4 renners heeft die Froome terug kunnen brengen als het meteen oorlog wordt en alleen AG2R twee renners heeft die het hem lastig kunnen maken. (Gautier en Latour)
Bijna de hele ploeg van AG2R rijdt goed omhoog, dus dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het idee dat Sky 4 renners heeft die Froome terug kunnen brengen als het meteen oorlog wordt en alleen AG2R twee renners heeft die het hem lastig kunnen maken. (Gautier en Latour)
Als Bardet 100 km in de aanval gaat brengen de Skybrommers Froome uiteindelijk gewoon naar de winst.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook maar Froem zal het toch zelf moeten doen ook.
Frank, Vuillermoz en Gastauer toch behoorlijk matig. Bakelmans, Domont en ook Naesen (die is vooral onzichtbaar) moeten het wel kunnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Bijna de hele ploeg van AG2R rijdt goed omhoog, dus dat zal wel meevallen.
Gautier heeft die wonderbenen van Europcar niet meer joh. Pikachu en Bakelmans zijn veel beter.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Punaises in de stuurbocht, demarreren en stuurdopje eraf trekken.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Bardet 100 km in de aanval gaat brengen de Skybrommers Froome uiteindelijk gewoon naar de winst.
Nee, Bardet, Tia en Uran Uran moeten een pact smeden om Sky de baas te zijn.
Je bedoelt zoals Orica vorig jaar op de Agnello? Ja dat was leuk.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen uren op kop te rijden toch? Als ze op de eerste klim allemaal een tijdje boven hun macht rijden zal er niet veel meer over blijven. Dan mag Bardet de rest doen.
Jullie zijn zo behoudend, bah. Geïnfecteerd door de lafheid van de renners denk ik.
Welke renner is Pikachu nou weer?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gautier heeft die wonderbenen van Europcar niet meer joh. Pikachu en Bakelmans zijn veel beter.
Gautier is deze tour best sterk man.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gautier heeft die wonderbenen van Europcar niet meer joh. Pikachu en Bakelmans zijn veel beter.
Vuillermozquote:
Die hebben alle 3 al top 20 gereden in de Tour, Frank zelfs een keer 8e. Zijn dus over het algemeen best prima klimmers, al zegt dat natuurlijk weinig over de huidige vorm. Maar de mogelijkheden zijn er zeker.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frank, Vuillermoz en Gastauer toch behoorlijk matig. Bakelmans, Domont en ook Naesen (die is vooral onzichtbaar) moeten het wel kunnen.
Hoe erg was zn chute gisteren?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gautier is deze tour best sterk man.
Ik lees het al, jij bent een ervaren coureur.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Punaises in de stuurbocht, demarreren en stuurdopje eraf trekken.
Nee.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:05 schreef SureD1 het volgende:
Ff offtopic... rijdt Dumoulin de Vuelta dit jaar?
En de kots. De kots van Mexicanobakker.quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de kots. De kots van Mexicanobakker.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En de kots. De kots van Mexicanobakker.
De zwakte van Sunweb bergop blijft een nadeel voor Dumoulin. Is het denkbaar dat Barguil in dienst van Dumoulin een ronde rijdt?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is toch nog niets over besloten? Volgens mij is de Vuelta nog altijd een optie.
Je twijfelt toch niet aan het nationale knipperlicht?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Is toch nog niets over besloten? Volgens mij is de Vuelta nog altijd een optie.
Officieus wel. Om 14:45 is de echte start.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:19 schreef Bugno het volgende:
Hoe laat starten we jongons? Over 10 minuten toch?
Als hij volgend jaar de Tour maar wintquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
hij zet alles in op het Peperbus Profspektakel.
Misschien wil je moeder nog wat kipnuggets voor je halen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:23 schreef Mani89 het volgende:
He shit ik heb die hele zak chips al op voordat de etappe is begonnen.
Vetklepquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga het even vragen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien wil je moeder nog wat kipnuggets voor je halen.
Het valt ook niet mee als de etappe zo laat begint.quote:
Daarom eerst maar even gaan sporten, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee als de etappe zo laat begint.
Dit is wel de ultieme lokpost voor Koffieplanter. Nu gaat hij zich niet meer kunnen bedwingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:23 schreef Mani89 het volgende:
sowquote:
Wij haten Aru juist, vies ventje, wij gaan Uran en Martin supportenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel stiekem fan van Bardet. Ook Aru vind ik heel goed.
Van mij mogen 1 van de 2 deze tour winnen
Hoopt hij dat we hem na afloop zullen prijzen om zijn zelfcontrole?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel de ultieme lokpost voor Koffieplanter. Nu gaat hij zich niet meer kunnen bedwingen.
Fake news.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wij haten Aru juist, vies ventje, wij gaan Uran en Martin supporten
Ja vind ik ook, laat ze Sky slopen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel stiekem fan van Bardet. Ook Aru vind ik heel goed.
Van mij mogen 1 van de 2 deze tour winnen
Het gros van de mensen die zichzelf niet als eckte eckte volger zien. Vooral normale mensen dus eigenlijk.quote:
Die gaan huilend om hun moeder roepen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze etappe is wel een geschenk voor renners die niets met klimmen te maken heeft. Heel korte etappe...
Wat is tijdslimiet eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die gaan huilend om hun moeder roepen.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is tijdslimiet eigenlijk?
Waarschijnlijk ongeveer een half uur.quote:10 % bei einer Durchschnittsgeschwindigkeit kleiner oder gleich 30 km/h
11 % von 30 km/h bis 31 km/h
12 % von 31 km/h bis 32 km/h
13 % von 32 km/h bis 33 km/h
14 % von 33 km/h bis 34 km/h
15 % von 34 km/h bis 35 km/h
16 % von 35 km/h bis 36 km/h
17 % von 36 km/h bis 37 km/h
18 % bei mehr als 37 km/h
Ik keek bij gebrek aan beter Tourjournaal toen Cav op zijn bakkes ging in de spurt, heb me echt helemaal kapot gelachen wat een aanfluiting.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het gros van de mensen die zichzelf niet als eckte eckte volger zien. Vooral normale mensen dus eigenlijk.
Ach ja, Michel Wuyts schreeuwt de boel als een dolle bij elkaar op willekeurige momenten (uit het niks midden in een etappe ineens 'GEEN PANIEK' roepen bijvoorbeeld, om helemaal niks). Ieder zijn ding en beiden hebben voor- en nadelen tov elkaarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:38 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik keek bij gebrek aan beter Tourjournaal toen Cav op zijn bakkes ging in de spurt, heb me echt helemaal kapot gelachen wat een aanfluiting.
Daar zijn we toch helemaal niet echt in de buurt?quote:
Totaal niet zelfs.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zijn we toch helemaal niet echt in de buurt?
dat is als hij teveel koffie op heeft, ben ook geen Wuyts fan maar combi met De Cauwer is wel classic.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, Michel Wuyts schreeuwt de boel als een dolle bij elkaar op willekeurige momenten. Ieder zijn ding en beiden hebben voor- en nadelen tov elkaar
Nee, maar het werd wel benoemd door Herbie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar zijn we toch helemaal niet echt in de buurt?
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar het werd wel benoemd door Herbie.
Dat was ook op 14 juli.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar het werd wel benoemd door Herbie.
Met name Renaat en José, dat is het enige echte gouden koppelquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat is als hij teveel koffie op heeft, ben ook geen Wuyts fan maar combi met De Cauwer is wel classic.
Ja, dat snap ik ook wel, maar ik was het oprecht alweer vergetenquote:
De tijdschema's zijn gebasseerd op 40, 38 en 36 km/h en dat levert respectievelijk een tijdslimiet op van 27:00, 27:26 en 28:34 minuten op.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wat is tijdslimiet eigenlijk?
Jup, dat is het gouden duo. Maduc en Herbie het zilveren duo. Jose en Bobbie het loden duo.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met name Renaat en José, dat is het enige echte gouden koppel
Liever Karsten dan Bobbie, die heeft tenminste nog anekdotes die zo slecht zijn dat je erom kunt lachen, zelfs dat heeft Bobbie niet.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat is het gouden duo. Maduc en Herbie het zilveren duo. Jose en Bobbie het loden duo.
Ergens ook niet zo gek met al die aanslagen overal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel, maar ik was het oprecht alweer vergeten
ik ook maja dan maar opnemenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoelaat verwacht men de finish? Ik moet straks nog werken
Daarom ook het loden duo. Karsten > Bobbie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever Karsten dan Bobbie, die heeft tenminste nog anekdotes die zo slecht zijn dat je erom kunt lachen, zelfs dat heeft Bobbie niet.
Parkeermetergrap van Bobbie blijft natuurlijk wel pure cult.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever Karsten dan Bobbie, die heeft tenminste nog anekdotes die zo slecht zijn dat je erom kunt lachen, zelfs dat heeft Bobbie niet.
Ik hoor liever 'de werken van'quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Parkeermetergrap van Bobbie blijft natuurlijk wel pure cult.
Die doet het best netjes inderdaad, alleen totaal onopvallend.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:44 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu trouwens ineens op dat Marco Minnaard gewoon tweede Nederlander is met een 50e plek, dat is allerminst verkeerd.
Geen pech hebben en niet lossen, dan is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneu voor Jakob.
Wordt ook kut voor Aru met een man minder.
Cataldo is ook al weggevallen. Echt zonde jaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sneu voor Jakob.
Wordt ook kut voor Aru met een man minder.
Gele trui kwijt dus die gaat een Landisje doen nu.quote:
is het topic al gereekst?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:48 schreef heywoodu het volgende:
Minder dan 100km nog, finale komt eraan.
criteriumquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel een afstand voor een vrouwenkoers
Je bent zelf een vrouwenkoersquote:Op vrijdag 14 juli 2017 14:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Lijkt wel een afstand voor een vrouwenkoers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |