Enorm irritant ja, maar nog niet niveau Bartoliquote:
Mwah, Venus was gewoon enorm goed.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:13 schreef macca728 het volgende:
Zal wel blessure hebben![]()
Of de druk was te groot....
Venus gaat weer winnen.
Als dat zo is en ze dus tot het donker blijven spelen (er van uitgaande dat het droog blijft) hebben ze wel het record van langste dubbelwedstrijd ooit te pakkenquote:
Ik vind het wel mooi. Gewoon dat er nog één toernooi is met heel strenge kledingregels - of überhaupt kledingregels. En op het moment dat ze met die regels gaan schuiven is datgene wat ze dan accepteren de nieuwe norm; en dat schuift steeds verder op.quote:Op donderdag 13 juli 2017 19:56 schreef superniger het volgende:
http://deadspin.com/boys-(...)k-underpa-1796861469
man man man
De kop suggereert wat mij betreft dat Berdych denkt dat hij een kans heeft om Federer te verslaan, terwijl hij zo te zien alleen maar zegt dat hij Federer de beste ooit vindt dat dat hij het een uitdaging vindt om weer eens tegen hem te spelen.quote:TOMAS BERDYCH SEES AN OPPORTUNITY AGAINST FEDERER IN WIMBLEDON SEMIS
LONDON—Tomas Berdych, who will face Roger Federer in the Wimbledon semis on Friday, says that the Swiss might be playing some of his best tennis at the moment, but the Czech has an opportunity to beat him.
This year, Federer crushed Berdych in straight sets at the Australian Open, but in Miami he narrowly escaped him, 6-2, 3-6, 7-6 (6).
“Well, I experience him in Australia. I thought that the match we played there, I probably never seen him playing better tennis, that's true. Then I played him in Miami. I almost beat him, had a match point. That was a very close match," said Berdych. "I think he's the greatest of them all. It's a great challenge to have, actually, the opportunity to play him."
Share to Facebook Share to Twitter Email
Berdych is just 6-18 lifetime against Federer. (AP)
LONDON—Tomas Berdych, who will face Roger Federer in the Wimbledon semis on Friday, says that the Swiss might be playing some of his best tennis at the moment, but the Czech has an opportunity to beat him.
This year, Federer crushed Berdych in straight sets at the Australian Open, but in Miami he narrowly escaped him, 6-2, 3-6, 7-6 (6).
“Well, I experience him in Australia. I thought that the match we played there, I probably never seen him playing better tennis, that's true. Then I played him in Miami. I almost beat him, had a match point. That was a very close match," said Berdych. "I think he's the greatest of them all. It's a great challenge to have, actually, the opportunity to play him."
In 2010 at Wimbledon, Berdych upset Federer and Novak Djokovic to reach the final, but he lost against Rafael Nadal. But Federer turned that around, beating him seven times in a row.
The 31-year-old Berdych hasn’t won a title this season, but he did reach the final in Lyon. On grass, he lost against Feliciano Lopez in Stuttgart and at Queen’s Club. He reached the semifinals of Wimbledon when Djokovic retired in the second set of their quarterfinal meeting.
Berdych says that his new coach, Martin Stepanek, has really helped him.
“It's actually very good. That's why I choose him, because I know him for very long time. It's also very important when the player and the coach know each other little bit more, because then it's easier to find the way how to work,” Berdych said. “I think on the chemistry in the team, that's working pretty well. We are on the beginning of the journey.”
Vind ik ook, gewoon traditie in ere houden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Gewoon dat er nog één toernooi is met heel strenge kledingregels - of überhaupt kledingregels. En op het moment dat ze met die regels gaan schuiven is datgene wat ze dan accepteren de nieuwe norm; en dat schuift steeds verder op.
Wat ik vooral vind: op elk ander toernooi mag je volgens mij zo ongeveer dragen wat je wilt; in elk geval wat kleur betreft. Sommige mensen zijn te inflexibel om te kunnen accepteren dat iemand traditionele regels hanteert.quote:Op donderdag 13 juli 2017 20:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
Vind ik ook, gewoon traditie in ere houden.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 18:45 schreef heywoodu het volgende:
Goede jongen Mate Pavic met Marach naar de finale, 17-15 in de laatste set.
Bron: nos.nlquote:Kan Van Lottum daar niet van genieten? "Niet echt als ze tegen elkaar moeten. Het doet me een beetje aan damestennis denken: veel van hetzelfde, veel vlakke slagen. Ik mis de variatie en het tactisch gevecht."
Het kan nog.quote:
quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:00 schreef Wereldgozer het volgende:
De organisatie doet er alles aan om Arroganterer te laten winnen hè![]()
Er werd iemand niet goed.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Wat gebeurde er net toen er oponthoud was? Ik kreeg het niet mee.
Oké, bedankt.quote:
nou, een seniele opa die weer wint is anders ook funestquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:03 schreef Norrage het volgende:
Querrey gaat gewoon Fedje eraf meppen in de finale.
Of wordt de finale Querrey vs Berdych? Dat zal wel de ultieme finale zijn, het einde van de tennissport zoals we die kennen.
Over seniele opa's gesproken, wat heeft Eurosport tegen Laver?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nou, een seniele opa die weer wint is anders ook funest
7-6 (8-6) 3-4*.quote:
Das ook waar.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nou, een seniele opa die weer wint is anders ook funest
Tennisracket.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:29 schreef So_Surreal het volgende:
Welk type racket gebruikt Querrey ?
Dat is toch geen Babolat Pure Aero ?
Had het al opgezocht, het is wel een Pure Aeroquote:
Oké, weet niet of mijn reactie nog nuttig was.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:32 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Had het al opgezocht, het is wel een Pure Aeroik heb zelf hetzelfde racket sinds begin deze week
Dus jij had ook daar kunnen staan.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:32 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Had het al opgezocht, het is wel een Pure Aeroik heb zelf hetzelfde racket sinds begin deze week
Ja, je had gelijk dat het een tennisracket isquote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, weet niet of mijn reactie nog nuttig was.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:34 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ja, je had gelijk dat het een tennisracket is
Dan moet je wel behoorlijk kunnen tennissen als je daar had kunnen staan.quote:
Stel je niet zo aan dramaqueen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 15:03 schreef Norrage het volgende:
Querrey gaat gewoon Fedje eraf meppen in de finale.
Of wordt de finale Querrey vs Berdych? Dat zal wel de ultieme finale zijn, het einde van de tennissport zoals we die kennen.
Zegt de queen der dramaqueensquote:
O. Goed idee.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 16:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Alle tijd om naar een geweldige berg in de tour te kijken
Ja, af en toe een mooie rally, maar ik vecht tege de slaap. Had veel liever gehad dat ze waren begonnen met Federer-Berdych. Dan kan ik zo'n saaie vervolgpartij nog wel hebben; nu vind ik het vermoeiend.quote:
Je moet gewoon de krenten uit de pap vissen, Nor. Een pittige berg(etappe) in de Tour is zo'n krent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:01 schreef Norrage het volgende:
Wielrennen...er is maar 1 sport die saaier is, voetbal
Alhoewel een bergetappe nog wel leuk is.
Niet als reële mogelijkheid. Wel als mogelijkheid.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er hier iemand die een andere winnaar dan Federer als een reële mogelijkheid ziet?
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:07 schreef EP3 het volgende:
[..]
Niet als reële mogelijkheid. Wel als mogelijkheid.
Ja. Iets.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:12 schreef Federer-fan het volgende:
De backodds voor toernooiwinst op Betfair zijn nu als volgt:
Federer 1.33
Cilic: 4
Berdych: 13
Klopt het dat Cilic' odds omhoog gaan als Federer wint omdat er dan geen kans meer is dat hij tegen Berdych moet?
Ja, blij dat deze wedstrijd voorbij is. Ben benieuwd wat Federer-Berdych wordt.quote:
Ja, inderdaad - hoe hoger de odds van de grootste outsider, hoe minder de backodds van de op-één-na-favoriet stijgen als de grootste outsider verliest.quote:
Ja, precies. Dat lijkt me echt een straf: Cilic-Berdych in de Wimbledonfinale. Dan ben ik nog voor Cilic ook, want ik wil Berdych echt geen GS zien winnen en Cilic heeft er toch al een.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:15 schreef EP3 het volgende:
Mocht Berdych winnen dan dalen die odds uiteraard als n baksteen.
Netjes.quote:
Cilic maakt wel meer kans dan Berdych ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit worden 3 makkelijke sets voor fedje, maakt Cilic meer kans denken jullie?
Ja, absoluut.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Dit worden 3 makkelijke sets voor fedje, maakt Cilic meer kans denken jullie?
Ja. Zag je vroeger wel vaker. Adidas had dan een kledinglijn voor Lendl en voor Edberg (in 1989 had Edberg een lijn met een soort foto van hem zelf erop) en de mindere goden droegen die kleding ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:58 schreef nostra het volgende:
Foto van Djokovic op de schoenen van Berdych?
Dat vind ik oprecht vreemd.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Zag je vroeger wel vaker. Adidas had dan een kledinglijn voor Lendl en voor Edberg (in 1989 had Edberg een lijn met een soort foto van hem zelf erop) en de mindere goeden droegen die kleding ook.
Ja, zeg dat.quote:
datquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Deze user.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:06 schreef tja77 het volgende:
Als Berdych dit wint, kijk ik zondag de finale niet en ga ik in een hoekje zitten huilen.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij hetzelfde gaat doen, of in ieder geval iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Deze user.Zelf kijk ik dan wel, maar wel in een hoekje.
Ik kijk al 29 jaar lang alle GS-finales, dus dat wil ik wel zo houden. Maar ik kijk er dan bepaald niet naar uit. Al zal ik dan wel blij zijn als Cilic wint, omdat Berdych dan geen Wimbledonwinnaar is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij hetzelfde gaat doen, of in ieder geval iets soortgelijks.
Maar Cilic dan wel hequote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik kijk al 29 jaar lang alle GS-finales, dus dat wil ik wel zo houden. Maar ik kijk er dan bepaald niet naar uit. Al zal ik dan wel blij zijn als Cilic wint, omdat Berdych dan geen Wimbledonwinnaar is.
Ja.quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:11 schreef tja77 het volgende:
Cilic zou ik nog enigszins vrede mee hebben, maar zaadje Berdych die een GS wint
Ja, hoe komt z'n jongen zo hoog op de wereldranglijst?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:12 schreef tja77 het volgende:
Die half court bal of 30-30 ook, slaat hem gewoon een flink stuk uit.
Zo hoog staat hij ook niet meerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoe komt z'n jongen zo hoog op de wereldranglijst?
Ik snap het niet, 5-5 en 30-30 en dan zo'n onbezonnen bal? Waarom? Punt moest gewoon voor Berdych zijn. Door zijn eigen geklooi heeft hij zoveel wedstrijden verloren die hij had moeten winnen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hoe komt z'n jongen zo hoog op de wereldranglijst?
Goeie zaak.quote:
Ja, zulke domme fouten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, 5-5 en 30-30 en dan zo'n onbezonnen bal? Waarom? Punt moest gewoon voor Berdych zijn. Door zijn eigen geklooi heeft hij zoveel wedstrijden verloren die hij had moeten winnen.
Ik vind het niks. Doe mij maar Xisca of Jelly.quote:Heeft hij nog wel met dat lekker wijf?
Touché.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:15 schreef tja77 het volgende:
Federer moet nu dus serveren om in de set te blijven. Als hij de set verliest, wordt het wel een echte wedstrijd denk ik, anders niet.
Wie?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Goeie zaak.
[..]
Ja, zulke domme fouten.
[..]
Ik vind het niks. Doe mij maar Xisca of Jelly.
Ostapenko.quote:
Xisca Perello - Nadals vriendin.quote:
Toen had Haase natuurlijk het hele toernooi moeten winnen, stond 2-1 voor tegen Nadalquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:13 schreef Marcoss het volgende:
Berdych won hier al wel eens van Federer en Djokovic achter elkaar (en verloor daarbij maar 1 set), normaal gesproken heb je de winst dan al binnen, maar hij kwam daarna nog even Nadal tegen
Speciaal voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Reus van een lijnrechter ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, absoluut.
Wat een absurd lange ballenjongen loopt er trouwens bij het net zeg.
Halloquote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:20 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk ook hoor, maken jullie je geen zorgen!
Niet mijn typetje.quote:
Hoezo, is toch lekker zonnig?quote:
mensen die wimbledon hypenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is grastennis toch zeldzaam saai.
quote:
quote:
Heren, heren.quote:
dat is rap gegaanquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:51 schreef Federer-fan het volgende:
Prachtig net hoe Federer dat matchpoint redde.
Nee, sorry, was een breakpoint.quote:
8 dagen?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, sorry, was een breakpoint.Excusez le mot.
Heb een lange week gehad.
40,5 uur.quote:
En Henry "ik wil breed lijken" Schut in de studioquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Jan Roelfs probeert geforceerd dit spannend te laten lijken
Gewerkt. Half uur overgewerkt dus.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:54 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Best kort. Ik heb er al bijna 115 gehad.
Nee, die ellenlange rally's op gravel zijn leukquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
wat is grastennis toch zeldzaam saai.
Henman Hillquote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een grappige mnsen op Henman Hill zeg.
Snap de mensen niet die daar zitten. Ze kijken naar een scherm. Dan kun je beter thuis tv-kijken.
twitter:adnanESPN twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 18:57:32#Berdych 0-37 at majors when he drops the first 2 sets?! That's unreal #wimbledon17 @bgtennisnation reageer retweet
Zo zo, kijk je uit voor een burn-out.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Gewerkt. Half uur overgewerkt dus.
Lastige.quote:
Hij heeft de 2de set nog niet verloren natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:00 schreef franklop het volgende:
twitter:adnanESPN twitterde op vrijdag 14-07-2017 om 18:57:32#Berdych 0-37 at majors when he drops the first 2 sets?! That's unreal #wimbledon17 @bgtennisnation reageer retweet
Is dat niet gewoon een ingewikkelde manier om te zeggen dat Berdych nog nooit op een GS van een 2-0 achterstand in sets is teruggekomen?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:00 schreef franklop het volgende:
Ja, maar dank je wel dat je met er even op wijst. Ik vraag soms echt te veel van mezelf.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zo zo, kijk je uit voor een burn-out.
Ik heb er een: Konta K2.quote:
Als je taai bent, breek je niet. Daar komt het woord misschien vandaan.quote:
OF dat Berdych nog nooit in 5 sets gewonnen heeft, wanneer hij 0-2 achter stond op een GS.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een ingewikkelde manier om te zeggen dat Berdych nog nooit op een GS van een 2-0 achterstand in sets is teruggekomen?
Je kunt alleen maar in 5 sets winnen als je 2-0 achter staat als de partij niet voortijdig eindigt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
OF dat Berdych nog nooit in 5 sets gewonnen heeft, wanneer hij 0-2 achter stond op een GS.
Da's K3. En K1 is vechten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat hebben die zangeressen er mee te maken?
No shit...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar in 5 sets winnen als je 2-0 achter staat als de partij niet voortijdig eindigt.
Deze analysequote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:08 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je kunt alleen maar in 5 sets winnen als je 2-0 achter staat als de partij niet voortijdig eindigt.
Ja, maar dan was het dus nodeloos ingewikkeld geformuleerd.quote:
Ongeveer hetzelfde als dat jij deed zeg maarquote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar dan was het dus nodeloos ingewikkeld geformuleerd.
Ja, maar het ging me erom dat de formulering in die tweet zo onnodig ingewikkeld/omslachtig was en die van tja77 ook.quote:
Nee. Ik zei gewoon dat Berdych nog nooit op een GS van een 2-0 achterstand in sets is teruggekomen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als dat jij deed zeg maar
Oké.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Verwarrend zeg. Kunnen ze niet wat andere letters gebruiken?
Heh wat?quote:
Dan is dit toch minder ingewikkeld?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee. Ik zei gewoon dat Berdych nog nooit op een GS van een 2-0 achterstand in sets is teruggekomen.
quote:Berdych 0-37 at majors when he drops the first 2 sets?!
Voor mij niet. Omdat er altijd wordt gepraat over hoe vaak spelers hebben gewonnen na een 2-0 achterstand in sets. Vind dit verwarrend geformuleerd.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan is dit toch minder ingewikkeld?
[..]
Het feit dat hij 37 en 0 is (bij 0-2 in sets), maakt het juist zo boeiend. Ik heb ook nog nooit een wedstrijd gewonnen op een GS nadat ik eerst met 0-2 achter stond.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor mij niet. Omdat er altijd wordt gepraat over hoe vaak spelers hebben gewonnen na een 2-0 achterstand in sets. Vind dit verwarrend geformuleerd.
Mja, je hebt gelijk - dit geeft meer informatie.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat hij 37 en 0 is (bij 0-2 in sets), maakt het juist zo boeiend. Ik heb ook nog nooit een wedstrijd gewonnen op een GS nadat ik eerst met 0-2 achter stond.
Hoe dan ook, het zou een primeur zijn wanneer Berdych dit nog wint.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, je hebt gelijk - dit geeft meer informatie.
Nou, ik zou echt geen cursus challengen van Federer willen krijgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:21 schreef Marcoss het volgende:
Cursus challengen kan nog altijd geen kwaad bij Federer
Ja, bizar. Zeg wel iets over Berdych. Mentaal is het drama.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het zou een primeur zijn wanneer Berdych dit nog wint.
Liever een cursus backhand.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik zou echt geen cursus challengen van Federer willen krijgen.Ik vind hem een geweldige tennisser, maar challengen kan hij voor geen meter.
Ik zou een cursus serveren van hem willen. Voor mij heeft hij echt de beste service die ik ooit heb gezien.quote:
Volgens mij bedoelt Marcoss dat ook?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, ik zou echt geen cursus challengen van Federer willen krijgen.Ik vind hem een geweldige tennisser, maar challengen kan hij voor geen meter.
Het was een grap.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Marcoss dat ook?
Cursus grappen maken kan ook geen kwaadquote:
Beste service...hoogste rendement sowieso. Wat hij uit z'n service haalt is echt het maximale.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou een cursus serveren van hem willen. Voor mij heeft hij echt de beste service die ik ooit heb gezien.
Matige grap dan.quote:
Nou, ik zou het met plezier doen, maar ik denk dat er weinig animo voor is.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Cursus grappen maken kan ook geen kwaad
Meest effectieve service. Zo bedoel ik het inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beste service...hoogste rendement sowieso. Wat hij uit z'n service haalt is echt het maximale.
Maar serveren kan ik al een beetje, mijn backhand moet beter.
Ja, zeker.quote:
quote:
Zei hij dat? Ik verstond alleen 'Scheisse'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |