SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Ik verbaas me er alleen in hoge maten over dat alles nu stil moet vallen of zo. Het is extreem treurig voor de persoon Nouri en zijn familie en vrienden én Ajax. Alleen laatst genoemde is wel een commercieel miljoenenbedrijf dat gewoon verder moet, hoe treurig de persoonlijke omstandigheden van een werknemer ook zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je vindt jezelf wel heel grappig he?![]()
Het leven is keihard. Je moet gewoon door als professionele organisatie inderdaad. Over anderhalve week staat er alweer 30 miljoen op het spel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me er alleen in hoge maten over dat alles nu stil moet vallen of zo. Het is extreem treurig voor de persoon Nouri en zijn familie en vrienden én Ajax. Alleen laatst genoemde is wel een commercieel miljoenenbedrijf dat gewoon verder moet, hoe treurig de persoonlijke omstandigheden van een werknemer ook zijn.![]()
Dat zegt niemand geloof ik. Er zijn alleen wat users die nu even wat minder geven om transfergeruchten ofzo, dat lijkt me logisch. Niemand die zegt dat Ajax stil moet vallen meen ik tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me er alleen in hoge maten over dat alles nu stil moet vallen of zo. Het is extreem treurig voor de persoon Nouri en zijn familie en vrienden én Ajax. Alleen laatst genoemde is wel een commercieel miljoenenbedrijf dat gewoon verder moet, hoe treurig de persoonlijke omstandigheden van een werknemer ook zijn.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb het over je achterhaalde 40/45 grapjes.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me er alleen in hoge maten over dat alles nu stil moet vallen of zo. Het is extreem treurig voor de persoon Nouri en zijn familie en vrienden én Ajax. Alleen laatst genoemde is wel een commercieel miljoenenbedrijf dat gewoon verder moet, hoe treurig de persoonlijke omstandigheden van een werknemer ook zijn.![]()
Dat dus. Raar om zo je "grapjes" te verantwoorden.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zegt niemand geloof ik. Er zijn alleen wat users die nu even wat minder geven om transfergeruchten ofzo, dat lijkt me logisch. Niemand die zegt dat Ajax stil moet vallen meen ik toch![]()
Zullen we verder persoonlijk gezeik van beide kanten in ieder geval niet hier doen?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heftig nieuws.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Nee, dat zie je verkeerd.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik verbaas me er alleen in hoge maten over dat alles nu stil moet vallen of zo. Het is extreem treurig voor de persoon Nouri en zijn familie en vrienden én Ajax. Alleen laatst genoemde is wel een commercieel miljoenenbedrijf dat gewoon verder moet, hoe treurig de persoonlijke omstandigheden van een werknemer ook zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag![]()
Niemand zegt dat Ajax nu niet verder kan of moet hoor.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
![]()
quote:Okquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niemand zegt dat Ajax nu niet verder kan of moet hoor.![]()
![]()
Holy ffing shit. Wat een afschuwelijk bericht, ongeacht wie de persoon ook is. Is er al meer bekend over de mate van schade?Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
Top.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Niet meer dan wat er in het persbericht staat (ernstige schade, kans op herstel nihil). Maar wat dat dan precies zegt is afwachten en misschien komen we het ook wel niet te wetenquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:08 schreef De_Pel het volgende:
Holy ffing shit. Wat een afschuwelijk bericht, ongeacht wie de persoon ook is. Is er al meer bekend over de mate van schade?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Kan heel goed. Ik hoop, wat klinkt dat verschrikkelijk om te zeggen, gezien de context dat ze bedoelen 'cruciaal' als in dat hij geen professioneel voetbal meer kan spelen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het woordje 'cruciaal' doet me vermoeden dat het verder zal gaan dan alleen motorische beperkingen.
Maar je hebt gelijk, het klinkt niet goed.Die begrijp ik ook niet helemaal. Hij komt uit Geuzenveldquote:En sowieso niet heel coulant.
![]()
Geen woorden voor.
Vreesde al t ergste. Ken iemand die ook tijd out is geweest, zonder zuurstof. Verlies van hersenfuncties en wat je wel en niet kan is enorm ingrijpend.
Hopen voor de familie dat hij nog wel dezelfde Appie is qua persoonlijkheid. Dan zijn ze m niet helemaal kwijt.wooblabalurg![]()
Woorden schieten me tekort eerlijk gezegd. Ik volgde de wedstrijd via twitter meldingen op werk en je denkt dat er niks mis als ze tweeten dat Nouri al 5 minuten op de grond ligt, een kruisbandblessure dacht ik. God, wat had ik die voor lief genomen nu.
Dit opzich gun je natuurlijk he-le-maal niemand, maar als je er eentje uit moest kiezen wie het beslist niet verdiend heeft op wat voor fucking manier dan ook dan is het Appie. Leven(s) naar de klote. Het leven is oneerlijk.![]()
Dan help ik je even uit de droom, dat bedoelen ze niet met:"De diagnose die nadien werd gesteld, is dat een groot deel van zijn hersenen niet meer functioneert en dat de kans op herstel van deze cruciale hersenfuncties nihil is.".quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:33 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kan heel goed. Ik hoop, wat klinkt dat verschrikkelijk om te zeggen, gezien de context dat ze bedoelen 'cruciaal' als in dat hij geen professioneel voetbal meer kan spelen.
Als ik dat lees denk ik aan op zijn best zeer ernstige invaliditeit fysiek en mentaal.
Dat zijn carriere als prof voorbij was ging ik al vanuit nadat het bekend werd dat het zijn hart was."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een week daarvoor was hij geblesseerd aan z'n knie (dacht ik). Ik baalde nog, want ik wilde hem in actie zien. Ik wilde dat hij een onuitwisbare indruk ging achterlaten in de voorbereiding om straks samen met maatjes Ziyech en Donny het middenveld van elke tegenstander zou ownen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:44 schreef Brammess het volgende:
Woorden schieten me tekort eerlijk gezegd. Ik volgde de wedstrijd via twitter meldingen op werk en je denkt dat er niks mis als ze tweeten dat Nouri al 5 minuten op de grond ligt, een kruisbandblessure dacht ik. God, wat had ik die voor lief genomen nu.
Dit opzich gun je natuurlijk he-le-maal niemand, maar als je er eentje uit moest kiezen wie het beslist niet verdiend heeft op wat voor fucking manier dan ook dan is het Appie. Leven(s) naar de klote. Het leven is oneerlijk.
Anderhalf week later besef je pas hoe relatief alles is in het leven. Wie heeft het nog over een knieblessure als je dit allemaal meemaakt? Echt... Ik snap het gewoon niet.![]()
quote:onherstelbetalingsbaarquote:Heel even is Nederland vergeten dat het volgens velen eigenlijk institutioneel, fundamenteel en onherstelbetalingsbaar racistisch is. Heel even heeft iedereen zijn racismeknop op 'uit' gezet, en heel even leeft iedereen mee met (de familie van) Ajacied Nouri, met wie het niet meer goed komt. Heel even zijn we een inclusieve samenleving. Morgen weer normaal doen. Vandaag treuren we om Nouri, het Ajax-talent waarvan we nooit zullen weten "hoe ver zijn ster gereikt zou hebben".
blablablabla![]()
Wat een treurige dag
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nooit meer zijn briljante passes en dribbels. Er is geen andere voetballer die meer dan Appie het Ajax DNA bezit.![]()
oh die heb ik als default ingesteldquote:Op donderdag 13 juli 2017 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een rare PI gebruik je daarbij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
En dat terwijl 'ie uit Geuzenveld komt..quote:Op donderdag 13 juli 2017 15:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat doet echt afbreuk aan het spandoek![]()
![]()
Arme Donny ook, zo'n beetje met dat ventje opgegroeidEn dat verhaal over het broertje van Donny
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Verdomme, wat een kutnieuws. Appie was de enige die dit jaar er voor zorgde dat mijn vrouw met plezier naar voetbal keek. Vrolijk, guitig, en dan krijg je dit.
Zo zie je maar weer dat het leven vol verrassingen zit
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
kwas net weer droog......quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:11 schreef skysherrif het volgende:
https://www.instagram.com/p/BWfNGFsFt-u/
Dit filmpje, zuchtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:13 schreef Againzender het volgende:
Verdomme, wat een kutnieuws. Appie was de enige die dit jaar er voor zorgde dat mijn vrouw met plezier naar voetbal keek. Vrolijk, guitig, en dan krijg je dit.![]()
![]()
Hou eens op met dit soort dingen, iedereen mag het op zijn eigen manier erg vinden en op zijn eigen manier wat hier neergooien.quote:
Als dat niet op de jouw juiste manier is hou je dat maar lekker voor jezelf.![]()
Komop man, zo'n reacties kun je toch niet serieus nemen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou eens op met dit soort dingen, iedereen mag het op zijn eigen manier erg vinden en op zijn eigen manier wat hier neergooien.
Als dat niet op de jouw juiste manier is hou je dat maar lekker voor jezelf.
Iedereen vindt het verschrikkelijk voor hem. Maar of hij het nou is of een random andere jonge speler, dat maakt toch geen zak uit?![]()
in mijn geval wel, maar laten we elkaar daar vooral niet druk om makenquote:Op donderdag 13 juli 2017 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Komop man, zo'n reacties kun je toch niet serieus nemen?
Iedereen vindt het verschrikkelijk voor hem. Maar of hij het nou is of een random andere jonge speler, dat maakt toch geen zak uit?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Zo'n?quote:Op donderdag 13 juli 2017 16:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zo'n reacties kun je toch niet serieus nemen?
Achterlijk Nederlands kun je ook niet serieus nemen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: