Guilty pleasure it isquote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Lot88 het volgende:
nieuwe bed staat
Beddengoed in de was zitten en ooo wat zal ik lekker slapen vanavond
![]()
Nu snel douchen ga zo uit eten
Nee, dat is overal te vindenquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:26 schreef Elvi het volgende:
Is het Taylor Swift? Het is Taylor Swift he?
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Jullie denken weer lekker over mij![]()
Is gewoon een theme song van een serie. Niks gênant aan.
Had alleen geen zin in zo'n mannetje dat het dan maar weer denkt beter te kunnen zoeken terwijl dat mijn vraag niet was.
Iemand moet de dorpsgek zijnquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Begint dop een beetje normaal te doen krijgen we nu jou als de volgende dorpsgek?
Met wie ga je uit eten?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Lot88 het volgende:
nieuwe bed staat
![]()
Sow.. Dit ga ik onthouden..quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Had alleen geen zin in zo'n mannetje dat het dan maar weer denkt beter te kunnen zoeken terwijl dat mijn vraag niet was.
Met wie?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Lot88 het volgende:
nieuwe bed staat
![]()
Fok wil je wat vertellen denk ikquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie nu naast deze post een banner over een Assertiviteitscursus
Genante dingen zijn interessanter.quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Mijn stekel is dodelijk..quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zie nu naast deze post een banner over een Assertiviteitscursus
Tenzij de serie te gênant voor woorden is natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:27 schreef Yvie_lu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |