abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:26:05 #101
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172375496
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Uit de oude doos:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, die kennen we. Maar waarom dit nu? Beetje laag..
Verder: spoiler graag!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:26:33 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172375513
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het wordt gekker en gekker.... 8)7

Hoeveel jaar en hoeveel geld is er al niet gespendeerd aan het (tevergeefs) onderzoeken vh het doen en laten van die vrouw?
Zou er geen waarde aan hechten in dit geval. Er zitten best wat extremen in het Huis, die gewoon zo nu en dan proefballonnetjes oplaten.
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:30:11 #103
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172375626
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zou er geen waarde aan hechten in dit geval. Er zitten best wat extremen in het Huis, die gewoon zo nu en dan proefballonnetjes oplaten.
Ik hecht waarde aan (liever: ik walg van) het opperen alleen al. Ziek :r
En nu ga ik way, way, way over the top: maar de figuurlijke bom (maar wat het ook gaat zijn, helaas zal er iets heftigs voor nodig zijn) moet daar maar erns rap gaan barsten. De politiek in de VS is echt dood-en doodziek. Door en door verrot. Stuk gepolariseerd. Etc.
Krijg het ff niet goed verwoord, maar u begrijpt het punt neem ik aan..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Overall beste user 2022 woensdag 12 juli 2017 @ 22:34:07 #104
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172375738
Partij vóór het Land. Dan krijg je dat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172375766
They Keep Losing

  woensdag 12 juli 2017 @ 22:35:45 #106
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172375788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:23 schreef Nintex het volgende:
https://www.theatlantic.com/international/archive/2017/07/russia-trump-putin-clinton/533370/

Goed stuk over het hoe/wat/waarom van private Kremlin agents anno 2017.
Thx, idd aardig stuk.
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:37:58 #107
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172375840
Met hoeveel mensen van een andere nationaliteit zullen ze nog meer gesproken hebben? Enfin. Je spreekt met een Russische advocaat die zegt belastende informatie over Clinton te hebben. Die had ze niet (anders was het wel gebruikt). Einde verhaal.
a man convinced against his will is of the same opinion still
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:38:12 #108
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172375846
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik hecht waarde aan (liever: ik walg van) het opperen alleen al. Ziek :r
En nu ga ik way, way, way over the top: maar de figuurlijke bom (maar wat het ook gaat zijn, helaas zal er iets heftigs voor nodig zijn) moet daar maar erns rap gaan barsten. De politiek in de VS is echt dood-en doodziek. Door en door verrot. Stuk gepolariseerd. Etc.
Krijg het ff niet goed verwoord, maar u begrijpt het punt neem ik aan..
Ja, maar er zitten daar meer dan 500 mensen in het Huis, en die rangen echt als een regenboog van bijna de meest extreme kanten naar het centrum. Helaas zijn de zijkanten denk ik wat oververtegenwoordigd tov de centristen, maar dat terzijde. Om nu elke keer te rapporteren dat een extremist extreme shit vindt als het (bijna) geen kans heeft tot slagen, wat moet je daar mee?
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:39:10 #109
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172375873
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met hoeveel mensen van een andere nationaliteit zullen ze nog meer gesproken hebben? Enfin. Je spreekt met een Russische advocaat die zegt belastende informatie over Clinton te hebben. Die had ze niet (anders was het wel gebruikt). Einde verhaal.
Zoals ik het begrijp is punt niet zozeer de andere nationaliteit, maar dat het in hun beleving iemand was als gezant van de Russische overheid.
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:41:42 #110
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172375951
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met hoeveel mensen van een andere nationaliteit zullen ze nog meer gesproken hebben? Enfin. Je spreekt met een Russische advocaat die zegt belastende informatie over Clinton te hebben. Die had ze niet (anders was het wel gebruikt). Einde verhaal.
Uhh, nee. Dat is niet het verhaal, niet de samenvatting, noch het einde ervan. Try again, maar nu zonder het punt al dan niet opzettelijk te missen. Succes ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 22:42:09 #111
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172375971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
Met hoeveel mensen van een andere nationaliteit zullen ze nog meer gesproken hebben? Enfin. Je spreekt met een Russische advocaat die zegt belastende informatie over Clinton te hebben. Die had ze niet (anders was het wel gebruikt). Einde verhaal.
Neuh, ze dachten te gaan praten met iemand van de Russische regering om belastende informatie te vergaren, van dus een buitenlandse mogendheid. Dat mag niet in de VS. Dat is wel wat anders dan dat ze zouden denken met zomaar een advocaat te gaan praten.

Het resultaat is niet relevant.
Carpe Libertatem
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:46:02 #112
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_172376095
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Neuh, ze dachten te gaan praten met iemand van de Russische regering om belastende informatie te vergaren, van dus een buitenlandse mogendheid. Dat mag niet in de VS. Dat is wel wat anders dan dat ze zouden denken met zomaar een advocaat te gaan praten.

Het resultaat is niet relevant.
Bleek dat uit die mails? Daar heb ik dan overheen gelezen.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_172376132
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:46 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Bleek dat uit die mails? Daar heb ik dan overheen gelezen.
Dat is een van de cruciale punten. Het is duidelijk dat ze wisten dat ze via een Russisch contact informatie zouden krijgen als onderdeel van het plan van de Russische overheid om Trump te helpen. Ze wisten niet exact met wie ze zouden afspreken, zegt Jr., en het blijkt niet uit de mail.
pi_172376179
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:46 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Bleek dat uit die mails? Daar heb ik dan overheen gelezen.
Misschien je eerst inlezen voordat je begint te schreeuwen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:49:16 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172376180
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:46 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Bleek dat uit die mails? Daar heb ik dan overheen gelezen.
Het begint er zelfs mee. Rob Goldstone stuurde:

quote:
The Crown prosecutor of Russia met with his father Aras this morning and in their meeting offered to provide the Trump campaign with some official documents and information that would incriminate Hillary and her dealings with Russia and would be very useful to your father.
This is obviously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government's support for Mr. Trump - helped along by Aras and Emin.
What do you think is the best way to handle this information and would you be able to speak to Emin about it directly?
En wat later om het concreet te maken:
quote:
Emin asked that I schedule a meeting with you and The Russian government attorney who is flying over from Moscow for this Thursday.
I believe you are aware of the meeting - and so wondered if 3pm or later on Thursday works for you?
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:50:06 #116
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172376201
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, maar er zitten daar meer dan 500 mensen in het Huis, en die rangen echt als een regenboog van bijna de meest extreme kanten naar het centrum. Helaas zijn de zijkanten denk ik wat oververtegenwoordigd tov de centristen, maar dat terzijde. Om nu elke keer te rapporteren dat een extremist extreme shit vindt als het (bijna) geen kans heeft tot slagen, wat moet je daar mee?
Het gaat niet om het Huis, het gaat om de partijen, wat ze doen, wat ze gedogen/tóestaan, waar ze voor staan. Niet alleen in Senaat of Congress, maar ook daar buiten. Manier van campagne voeren (op alle niveau's vd Amerikaanse politiek), manier van willen beinvloeden vis de media (soort verzuiling op zijn ergst), advertentieruimte kopen rondom zeer goed bekeken evenementen op tv om een ander te lasteren, etc etc etc.
Gatverrredamme :r

En hier gaan we ook steeds meer die kant op -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 22:52:27 #117
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172376256
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:46 schreef Paper_Tiger het volgende:

[..]

Bleek dat uit die mails? Daar heb ik dan overheen gelezen.
quote:
The Crown prosecutor of Russia met with his father Aras this morning and in their meeting offered to provide the Trump campaign with some official documents and information that would incriminate Hillary and her dealings with Russia and would be very useful to your father.

This is obviously very high level and sensitive information but is part of Russia and its government’s support for Mr. Trump—helped along by Aras and Emin.

What do you think is the best way to handle this information and would you be able to speak to Emin about it directly?

I can also send this info to your father via Rhona, but it is ultra sensitive so wanted to send to you first.
Carpe Libertatem
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:52:43 #118
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172376269
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het Huis, het gaat om de partijen, wat ze doen, wat ze gedogen/tóestaan, waar ze voor staan. Niet alleen in Senaat of Congress, maar ook daar buiten. Manier van campagne voeren (op alle niveau's vd Amerikaanse politiek), manier van willen beinvloeden vis de media (soort verzuiling op zijn ergst), advertentieruimte kopen rondom zeer goed bekeken evenementen op tv om een ander te lasteren, etc etc etc.
Gatverrredamme :r

En hier gaan we ook steeds meer die kant op -O-
Oh ja, in brede zin walg ik er ook van. We hebben hier wel een stuk strengere wetgeving op donaties, maar dan nog zie je af en toe wel schimmige shit zoals een business trip van bv. Pechtold naar Oekraine zoals ik dacht in Zembla (??) getoond werd, weet het programma niet meer zeker. Vermoedelijk zijn veel Amerikanen dat ook wel zat.
  woensdag 12 juli 2017 @ 22:57:11 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172376381
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:52 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Oh ja, in brede zin walg ik er ook van. We hebben hier wel een stuk strengere wetgeving op donaties, maar dan nog zie je af en toe wel schimmige shit zoals een business trip van bv. Pechtold naar Oekraine zoals ik dacht in Zembla (??) getoond werd, weet het programma niet meer zeker.
En Wilders/PVV en buitenlandse geldschieters niet te vergeten. Waarbij iig de Amerikaanse daar openlijk voor uitkwamen (in de zin van gewoon doneren en er voor uitkomen tot oprnlijke fundraisers). Om ern ander voorbeeld te noemen.

Jouw voorbeeld ken ik zelf niet (zeg niet dat het niet waar is ofzo, ik ken het gewoon niet. Dus ik kan er niks inhoudelijks over zeggen).

En het is wat off topic.

[ Bericht 1% gewijzigd door Whiskers2009 op 12-07-2017 23:02:19 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:02:52 #120
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172376523
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En Wilders/PVV en buitenlandse geldschieters niet te vergeten. Waarbij iig de Amerikaanse daar openlijk voor uitkwamen (in de zin van gewoon doneren en er voor uitkomen tot oprnlijke fundraisers). Om ern ander voorbeeld te noemen.

Jouw voorbeeld ken ik zelf niet (zeg niet dat het niet waar is ofzo, ik ken het gewoon niet. Dus ik kan er niks inhoudelijk over zeggen).

En het is wat off topic.
Ik vind het btw wel lastig. Stel iemand zegt: "Ik wil je de situatie laten zien en betaal je reis hier naartoe." Hoe ver moet dat dan gaan? 2 dagen en dan 10 euro per dag aan onkosten? Lijkt me niet zo simpel te stellen ...

Een buitenlandse bron zou ik sowieso willen verbieden. Mocht dat nog niet zo zijn.
  † In Memoriam † woensdag 12 juli 2017 @ 23:11:00 #121
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_172376764
Republican operatives reportedly planning an attack campaign on reporters covering Donald Trump Jr.’s Russia meeting

quote:
Republican operatives are preparing an unprecedented attack campaign on the reporters covering Donald Trump Jr.’s secret Russia meeting as the White House scrambles to defend him, according to a report.

GOP workers close to the White House are planning to dig up years-worth of articles from the journalists who have been covering the story this week, The Washington Post reported.

They then plan to scour those stories for factual errors or perceived bias, and feed their findings to conservative outlets like Fox News while also publicizing them on social media.

It is not clear which operatives are planning to work on the shame campaign, and whether any taxpayer dollars will be used for it. The White House did not immediately comment.

If it happens, this would be the Trump White House’s most extensive threats yet to specific reporters in its neverending war with the media.

Trump, meanwhile, was shaming the reports on the Russia story Wednesday morning.

“Remember, when you hear the words ‘sources say’ from the Fake Media, often times those sources are made up and do not exist,” he tweeted, a variation on a statement he has repeatedly made on Twitter and in public statements. Trump has his own history of using anonymous sources to back up baseless conspiracy theories, such as his “birther” campaign against former President Barack Obama.

The New York Times spent several days this week unraveling the story of Trump’s eldest son secretly organizing a meeting last year with a Russian lawyer who said she had damaging information on Hillary Clinton. Trump Jr. finally published emails about the meeting — which explicitly established a Russian plot to help Donald Trump’s campaign — only after the Times told him it had the messages and was ready to report on them.

Despite President Trump tweeting about the media using “made up” sources, neither he nor his son has denied the validity of the Times reports.

After all the media shaming, Trump attempted to argue Wednesday morning that he’s not even paying much attention to the news.

“The W.H. is functioning perfectly, focused on HealthCare, Tax Cuts/Reform & many other things. I have very little time for watching T.V.,” he tweeted.

That came only three hours after he retweeted a clip from the “Fox & Friends.” This is the third day in a row he has posted a clip from the show.

http://www.nydailynews.co(...)jr-article-1.3320413
Carpe Libertatem
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:13:46 #122
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172376838
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Republican operatives reportedly planning an attack campaign on reporters covering Donald Trump Jr.’s Russia meeting

[..]

Een oorlog tegen de media zoals nooit tevoren, zoals de GOP strategie van 2018 voorschrijft. Ik vind het erg eng.
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:13:59 #123
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172376842
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik vind het btw wel lastig. Stel iemand zegt: "Ik wil je de situatie laten zien en betaal je reis hier naartoe." Hoe ver moet dat dan gaan? 2 dagen en dan 10 euro per dag aan onkosten? Lijkt me niet zo simpel te stellen ...

Een buitenlandse bron zou ik sowieso willen verbieden. Mocht dat nog niet zo zijn.
Is niet verboden in NL. En mbt Wilders/de PVV is dat gerust ironisch te noemen :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:16:00 #124
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_172376884
quote:
11s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Republican operatives reportedly planning an attack campaign on reporters covering Donald Trump Jr.’s Russia meeting

[..]

Dat bedoel ik dus. Doodziek :r Party over country, with all means possible

Rillingen over mijn rug.. :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 12 juli 2017 @ 23:16:10 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172376888
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Is niet verboden in NL. En mbt Wilders/de PVV is dat gerust ironisch te noemen :P
Heh ja, daar zit wel wat ironie. Maar gelukkig zijn onze nationalistische PVV vrienden ook vrienden van o.a. Israel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')