abonnement Unibet Coolblue
pi_172345949
quote:
Rotterdamse studenten komen Amerika niet in: 'Omdat we moslims zijn'

Twee Rotterdamse studenten mogen Amerika niet in. ,,Omdat we moslim zijn'', is hun stellige overtuiging. Othmane Charib en Ismail Aghzanay zijn woest. ,,Honden worden beter behandeld.''

De twee zouden vakantie vieren in de Verenigde Staten, maar kwamen niet verder dan JFK Airport in New York, vertellen ze vanuit Londen. ,,We zijn behandeld als criminelen. We moesten met de ruggen tegen elkaar zitten en mochten geen oogcontact maken.''

Othmane Charib moest vragen beantwoorden over bezoeken aan Mekka en Saoedi-Arabië. Dat hij twee telefoons bij zich had, vonden de Amerikanen verdacht. ,,Er zijn foto's en vingerafdrukken van ons genomen. Onze tickets zijn verscheurd.''

Filmpje
Ismail Aghzanay (links) met zijn vriend Othmane Charib.
Ismail Aghzanay (links) met zijn vriend Othmane Charib. © RV
De vierdejaars studenten van de Hogeschool Rotterdam begrijpen er niets van, zeggen de twee in een filmpje van het Rotterdamse cabaretduo Waterkonijnen, waar Ismail Aghzanay deel van uitmaakt. ,,Ons visum was goedgekeurd. Na wat vragen bij de overstap in Londen mochten we door naar Amerika.''

Daar aangekomen werden ze bestookt met vragen. ,,Ze wilden weten naar welke moskee we gaan, of we extreme gedachten hebben. Ze hebben een hele backgroundcheck gedaan. Ze konden zelf zien dat we nog nooit met de politie in aanraking zijn geweest en jongeren juist proberen te motiveren. Toch zeiden ze uiteindelijk: 'Het voelt niet goed'. Meer dan 10 uur heeft het geduurd, terwijl we kapot gingen van de kou. We doen mee to the max in de maatschappij en dan worden we zo behandeld? Het is schandalig!''

De gemaakte kosten voor tickets en hotels worden niet vergoed, zeggen Charib en Aghzanay. ,,De vliegmaatschappij zei dat ze niets voor ons konden betekenen. 'We brengen jullie alleen van A naar B'.'' Tot overmaat van ramp was de bagage van Charib zoek. Ze brachten de nacht door op het vliegveld. Maar ze willen zich niet laten ontmoedigen. ,,Een vriend die van ons verhaal hoorde, heeft geregeld dat we naar Mallorca kunnen. We vliegen vanavond.'

Inreisverbod
Het nieuwe Amerikaanse inreisverbod ging 1,5 week geleden in en geldt voor inwoners van zes moslimlanden (Iran, Soedan, Syrië, Jemen, Libië en Somalië). Het verbod is een afgezwakte vorm van een eerste voorstel van president Trump. Charib en Aghzanay hebben allebei een Nederlands paspoort en een Marokkaans identiteitsbewijs.

,,In principe besluiten de autoriteiten van een land, in dit geval de Verenigde Staten, wie ze wel of niet toelaten. Nederland heeft daar weinig invloed op'', aldus een woordvoerder van Buitenlandse Zaken. Het ministerie wil de Rotterdammers desgevraagd wel helpen om de reden van hun inreisverbod te achterhalen.

,,We gaan zeker contact opnemen'', aldus de mannen. ,,Laat dit een wijze les zijn voor iedereen die naar Amerika gaat: weet dat dit kan gebeuren. We mogen echt blij zijn dat we in Nederland leven.''

Bron: Algemeen Dagblad, http://www.ad.nl/binnenla(...)slims-zijn~a4a26465/
Amerika, "the land of the free" met nul komma nul rechtszekerheid. Waar de CBP-agenten op basis van hun onderbuik iemand mogen weigeren, zelfs als ze een geldig visum hebben ;( It's great.
pi_172346005
Tsja, Trump had dit al min of meer aangekondigd, dit kan toch niet als een donderslag bij heldere hemel meer komen. Als ik moslim was zou ik in ieder geval een andere vakantiebestemming kiezen dan de VS.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:08:05 #3
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172346110
,,In principe besluiten de autoriteiten van een land, in dit geval de Verenigde Staten, wie ze wel of niet toelaten. Nederland heeft daar weinig invloed op'', aldus een woordvoerder van Buitenlandse Zaken.

Hmmm....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172346256
Dat was te verwachten natuurlijk. Gaan we wel meer zien.

Verder zitten er ook IS strijders op de uni, dus dat argument dat ze meedraaien in de maatschappij is voor de US of A een beetje een mute point.
-nee-
pi_172346347
Ach ja, Mallorca is ook leuk.
pi_172346358
Misschien scheelt het als ze hun baardje afscheren.
pi_172346378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Amerika, "the land of the free" met nul komma nul rechtszekerheid. Waar de CBP-agenten op basis van hun onderbuik iemand mogen weigeren, zelfs als ze een geldig visum hebben ;( It's great.
Laat me niet lachen. Amerika is groot geworden door moorden, landjepik en wildwestmentaliteit.
Trump verkwanselt alles.
Want Trump (mulitmiljonair) heeft zich opgeworpen als de woordvoerder van de 'gewone man'.
Dat Trump geen flauw idee heeft wat het leven van een gewone man inhoudt, doet niks af aan zijn sloopmentaliteit.
Heeft Trump trouwens normaal onderwijs gevolgd?
pi_172346426
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heeft Trump trouwens normaal onderwijs gevolgd?
Je gelooft het niet, maar hij heeft een Bachelor in de economie van een Ivy League universiteit.
pi_172346436
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Je gelooft het niet, maar hij heeft een Bachelor in de economie van een Ivy League universiteit.
Okee, maar zijn pappie heeft ook veel geld.
pi_172346439
Cazzo fascista
pi_172346453
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien scheelt het als ze hun baardje afscheren.
Als ze nou zo'n lange baard hadden... Maar zo'n stoppelbaardje van twee dagen? :P
pi_172346480
"Nederlanders"
Ik zwaai naar dieren.
pi_172346519
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef Marsenal het volgende:
Dat was te verwachten natuurlijk. Gaan we wel meer zien.

Verder zitten er ook potentiële IS strijders op de uni, dus dat argument dat ze meedraaien in de maatschappij is voor de US of A een beetje een mute point.
fixed

Mijn reactie:
Ik vind het best krom dat zoiets kan worden gedaan. Aan de andere kant was het inderdaad van te voren aangegeven dat individuen uit genoemde bevolkingsgroep terug gestuurd konden worden. In dat geval maakt het de Verenigde Staten niet uit of ze migrant zijn of vakantievierders.
En ja, wij als buitenstaande Nederlanders maken het beleid niet in de Verenigde Staten, en dus vind ik dat je daar best rekening mee mag houden.
Google is your friend, abuse your friends
pi_172346521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:24 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Als ze nou zo'n lange baard hadden... Maar zo'n stoppelbaardje van twee dagen? :P
Nou, mannen die hun pruik achterstevoren op hun schedel plakken, lijken mij ook niet 100% betrouwbaar.
pi_172346547
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

fixed

Mijn reactie:
Ik vind het best krom dat zoiets kan worden gedaan. Aan de andere kant was het inderdaad van te voren aangegeven dat individuen uit genoemde bevolkingsgroep terug gestuurd konden worden. In dat geval maakt het de Verenigde Staten niet uit of ze migrant zijn of vakantievierders.
En ja, wij als buitenstaande Nederlanders maken het beleid niet in de Verenigde Staten, en dus vind ik dat je daar best rekening mee mag houden.
Okee, maar hoe zit het dan met moslims die leven en werken in de USA en die na een vakantie ook niet meer naar huis kunnen.
Stel je voor. Jij gaat op vakantie en kunt je geboorteland niet meer in vanwege een gepruikte debiel.
pi_172346551
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:29 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Nou, mannen die hun pruik achterstevoren op hun schedel plakken, lijken mij ook niet 100% betrouwbaar.
Als je daar zo graag naartoe wilt, heb je het er wel voor over om zo min mogelijk radicaal te lijken lijkt mij.
pi_172346559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Okee, maar hoe zit het dan met moslims die leven en werken in de USA en die na een vakantie ook niet meer naar huis kunnen.
Stel je voor. Jij gaat op vakantie en kunt je geboorteland niet meer in vanwege een gepruikte debiel.
Dan is het inderdaad een flink achterlijke regel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_172346563
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:31 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als je daar zo graag naartoe wilt, heb je het er wel voor over om zo min mogelijk radicaal te lijken lijkt mij.
In Amerika ben je al radicaal als je een zwarte huid hebt.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:36:45 #19
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172346609
Onder Obama had je ook gezeik gehad met eerdere bezoeken aan Mekka /SA.
Heeft volgens mij weinig te maken met De Donald.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172346659
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef Hyperdude het volgende:
Onder Obama had je ook gezeik gehad met eerdere bezoeken aan Mekka /SA.
Heeft volgens mij weinig te maken met De Donald.
Klopt. Amerika schiet om het minste of geringste in een stuip.
Terwijl ze zelf overal het hoogste woord willen hebben.
Nee, Amerika moet gewoon blijven doen waar ze het beste in zijn.
Alle wereldproblemen romantiseren en mooie films maken.
There is no bisnis like showbisnis.
pi_172346720
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Amerika, "the land of the free"
Moet je wel eerst toegang krijgen. :P

Nee, maar dit is wel echt heel vreemd.. Dat er (extra) gecontroleerd wordt kan ik nog wel begrijpen, maar dat je vervolgens toch niet toegelaten wordt wanneer ze niets verdachts hebben kunnen vinden niet..
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:49:09 #22
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172346829
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Moet je wel eerst toegang krijgen. :P

Nee, maar dit is wel echt heel vreemd.. Dat er (extra) gecontroleerd wordt kan ik nog wel begrijpen, maar dat je vervolgens toch niet toegelaten wordt wanneer ze niets verdachts hebben kunnen vinden niet..
Visum was ook goedgekeurd. Dat is geen garantie op toegang; maar dan zou je wel een sterker argument om niet toegelaten te worden mogen verwachten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172346886
Hadden deze jongemannen dan stempels van Saudi Arabië in hun paspoort staan dat men wist dat ze naar Mekka waren geweest?
pi_172346909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:51 schreef Basp1 het volgende:
Hadden deze jongemannen dan stempels van Saudi Arabië in hun paspoort staan dat men wist dat ze naar Mekka waren geweest?
Ja.

Wel een beetje hypocriet om ze daarom te weigeren, gezien Trump net nog wapens aan Saoedi-Arabie heeft verkocht ;(
pi_172346916
We krijgen het verhaal maar van 1 kant te horen.
pi_172346937
Van iedere buitenlander die naar de VS gaat nemen ze een foto en vingerafdrukken af en vragen ze waar je naartoe gaat. Oh en er komen dagelijks duizenden moslims in en uit de VS met het vliegtuig. Ik ben een blanke jongen en ben ook als hond behandeld door een van die gasten. Heeft niet zoveel met je geloof te maken, maar met teveel macht voor laagopgeleiden.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:56:55 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_172347001
Dat komt ervan als je geen antwoord kan geven op standaardvragen, gebeurt net zo goed bij blanken.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_172347019
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:29 schreef Metalfrost het volgende:

[..]

fixed

Mijn reactie:
Ik vind het best krom dat zoiets kan worden gedaan. Aan de andere kant was het inderdaad van te voren aangegeven dat individuen uit genoemde bevolkingsgroep terug gestuurd konden worden. In dat geval maakt het de Verenigde Staten niet uit of ze migrant zijn of vakantievierders.
En ja, wij als buitenstaande Nederlanders maken het beleid niet in de Verenigde Staten, en dus vind ik dat je daar best rekening mee mag houden.
Genoemde bevolkingsgroep?

Er zijn zes (voorheen nog zeven) landen genoemd waaruit mensen die naar Amerika willen reizen kunnen worden geweigerd; de door de media genoemde 'muslim ban'. Nederland was niet een van die zes landen, Marokko ook niet, en zelfs Saoedi-Arabië stond niet op de lijst. Daar kunnen ze zich dus in ieder geval niet op beroepen.
pi_172347021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:32 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

In Amerika ben je al radicaal als je een zwarte huid hebt.
Ben je er ooit geweest? Ze hebben zelfs een zwarte president gehad. Zwarten schieten voornamelijk elkaar af en de politie komt ook vrij als ze een blanke executeren.
https://www.liveleak.com/view?i=530_1395692524
pi_172347044
Ander land, andere regels.

Ervaren ze eens een keer echte discriminatie _O_
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_172347052
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:49 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Visum was ook goedgekeurd. Dat is geen garantie op toegang; maar dan zou je wel een sterker argument om niet toegelaten te worden mogen verwachten.
Precies. Vervelend dat ze bij de visumaanvraag niet alvast (kunnen) controleren. Zou een hoop tijd en geld hebben gescheeld.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:00:04 #32
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172347057
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:53 schreef rutger05 het volgende:
We krijgen het verhaal maar van 1 kant te horen.
True.
Maar TSA een beetje kennende, zou het verhaal best kunnen kloppen. :)

:P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172347121
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:19 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien scheelt het als ze hun baardje afscheren.
_O-
pi_172347123
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Precies. Vervelend dat ze bij de visumaanvraag niet alvast (kunnen) controleren. Zou een hoop tijd en geld hebben gescheeld.
Als je de verkeerde voor je hebt bij de grensovergang krijg je onvriendelijke vragen. Gezien de grote egotjes zoals blijkt uit de quotes in het artikel en het ''respect'' gebeuren uit de straatcultuur is het niet geheel ondenkbaar dat ze niet voldoende onderdanig konden zijn voor 2 minuten. Daar kom je in NL mee weg, maar niet aan de grens van de VS.
pi_172347143
Ze stonden gewoon op de terreurlijst, famlieleden in de 2e cirkel met verkeerde moskeebezoeken enzo..... dan krijg je dat.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:03:33 #36
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172347147
Bijzonder vervelend.

Maar als ze het kennelijk niet vertrouwden in de USA om deze 2 binnen te laten, is het goed dat ze zijn geweigerd.

Zou ook graag zien dat ze hier twijfelgevallen weigeren ipv toelaten.
pi_172347149
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:00 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

True.
Maar TSA een beetje kennende, zou het verhaal best kunnen kloppen. :)

[ afbeelding ] :P
TSA is niet verantwoordelijk voor grenscontroles.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:04:00 #38
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172347156
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Okee, maar hoe zit het dan met moslims die leven en werken in de USA en die na een vakantie ook niet meer naar huis kunnen.
Stel je voor. Jij gaat op vakantie en kunt je geboorteland niet meer in vanwege een gepruikte debiel.
Deze travel ban geldt alleen voor reizigers uit die zes landen die geen band met de VS hebben. Als je dus een green card hebt, wordt je niet tegengehouden, idem als je als ouder uit zo'n land je kind gaat bezoeken die in de VS studeert.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:07:16 #39
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172347225
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

TSA is niet verantwoordelijk voor grenscontroles.
:@
Douane zijn ook eikels daaro. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:08:29 #40
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_172347247
Krijgen ze het geld voor de reis nog terug of moeten ze ook nog de eigen terugreis betalen? Ik wil ook eens naar de VS.. ;(
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:09:05 #41
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172347259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Krijgen ze het geld voor de reis nog terug of moeten ze ook nog de eigen terugreis betalen? Ik wil ook eens naar de VS.. ;(
Zelf betalen. Staat ook in artikeltje. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_172347262
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Genoemde bevolkingsgroep?
Moslims.
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:10:06 #43
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_172347278
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:09 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Zelf betalen. Staat ook in artikeltje. :)
Stomme gewoonte, lees meestal de eerste paar regels :@ . Dank!
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_172347282
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Krijgen ze het geld voor de reis nog terug of moeten ze ook nog de eigen terugreis betalen? Ik wil ook eens naar de VS.. ;(
Ben je een moslim?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:10:35 #45
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_172347289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ben je een moslim?
Geen moslim, wel half Marokkaans..
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_172347359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Geen moslim, wel half Marokkaans..
Dan zou ik mij maar gedragen zoals de meeste blanken aan de grens. Beleefd blijven tegen mensen die onbeleefd zijn en achteraf zeiken op de lul die je zojuist heeft binnengelaten. Ook een goede tip als je blond bent.

Oh en mocht je hebben meegeholpen aan de jodenvervolging, geestesziek zijn of besmettelijke ziektes onder de leden hebben zou ik daar nee antwoorden op het standaardformulier.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:16:03 #47
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_172347425
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dan zou ik mij maar gedragen zoals de meeste blanken aan de grens. Beleefd blijven tegen mensen die onbeleefd zijn en achteraf zeiken op de lul die je zojuist heeft binnengelaten. Ook een goede tip als je blond bent.

Oh en mocht je hebben meegeholpen aan de jodenvervolging, geestesziek zijn of besmettelijke ziektes onder de leden hebben zou ik daar nee antwoorden op het standaardformulier.
Ik ben nog braver dan Mark Rutte en volgens mij nog blanker ook :') . Maakt verder ook niet uit, zal wel goed komen, gaat er ook verder niet over.
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_172347496
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:02 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je de verkeerde voor je hebt bij de grensovergang krijg je onvriendelijke vragen. Gezien de grote egotjes zoals blijkt uit de quotes in het artikel en het ''respect'' gebeuren uit de straatcultuur is het niet geheel ondenkbaar dat ze niet voldoende onderdanig konden zijn voor 2 minuten. Daar kom je in NL mee weg, maar niet aan de grens van de VS.
En dit!
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_172347518
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:16 schreef ElviraKlapmuts het volgende:

[..]

Ik ben nog braver dan Mark Rutte en volgens mij nog blanker ook :') . Maakt verder ook niet uit, zal wel goed komen, gaat er ook verder niet over.
Alles uit het artikel behalve die 10 uur met de ruggen naar elkaar zitten is standaard voor iedereen. Krijg jeuk van die slachtoffer mensen die meteen hun huidskleur of religie erbij moeten halen ipv hun eigen gedrag.
pi_172347544
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:52 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ja.

Wel een beetje hypocriet om ze daarom te weigeren, gezien Trump net nog wapens aan Saoedi-Arabie heeft verkocht ;(
Dan hadden ze ook een nieuw paspoort moeten aanvragen, in mijn paspoort staat nog een stempel van Iran ik zou er echt niet mee naar de VS gaan reizen dat is gewoon vragen om problemen. :D
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:22:42 #51
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_172347646
Ze hadden de jurken beter pas in de hotelkamer kunnen aantrekken.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:24:53 #52
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_172347734
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook een nieuw paspoort moeten aanvragen, in mijn paspoort staat nog een stempel van Iran ik zou er echt niet mee naar de VS gaan reizen dat is gewoon vragen om problemen. :D
Had vroeger twee paspoorten. Met de ene naar Egypte en Nijmegen, met de andere naar Israël en VS. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:27:10 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_172347823
"Het voelt niet goed". Wat een reden Jezus. Typisch die TSA dictatortjes.

Maar hun baas wel lekker Saudi Arabië bezoeken met koffers vol geld en wapens.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172347869
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:27 schreef speknek het volgende:
"Het voelt niet goed".
Goed dat ze ze tegenhielden.... waar rook is is vuur.
pi_172348024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:27 schreef speknek het volgende:
"Het voelt niet goed". Wat een reden Jezus. Typisch die TSA dictatortjes.

Maar hun baas wel lekker Saudi Arabië bezoeken met koffers vol geld en wapens.
Zouden de TSA mannetjes ook trump moeten controleren, en dan hem de toegang tot zijn eigen land ontzeggen met dezelfde reden. :D
pi_172348030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:08 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Krijgen ze het geld voor de reis nog terug of moeten ze ook nog de eigen terugreis betalen? Ik wil ook eens naar de VS.. ;(
Ze zeggen van niet, maar of dat klopt weet ik niet.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:33:43 #57
361915 T-zooi
Luis in de linkse pels
pi_172348032
Ik lees nergens waarom ze zijn geweigerd. Ze hebben gewoon geen goede antwoorden kunnen geven en recalcitrant gedaan, ja dan kun je het verwachten in deze tijd dankzij je moslim broeders.
pi_172348099
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:52 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ja.

Wel een beetje hypocriet om ze daarom te weigeren, gezien Trump net nog wapens aan Saoedi-Arabie heeft verkocht ;(
Ze moeten vooral hun terroristische broeders bedanken. Die zijn de reden voor dit soort zaken.

Heel vervelend. Maar niet meer dan een incident met vertraging. Ze zijn niet mishandeld en tsja zij bepalen nu eenmaal wie er niet inkomt.

Kortom: kut voor ze.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat ze geen grote bek.gehad hebben. Want tsja, ik ken geen moslim jongens met Nederlandse achtergrond die geen lichte vorm van grootheidswaanzin hebben. Bij mijn kinderen in de klas ook weer. Moslimprinsjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door Spanky78 op 11-07-2017 19:41:45 ]
Whatever...
pi_172348175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:03 schreef 2600 het volgende:
Ze stonden gewoon op de terreurlijst, famlieleden in de 2e cirkel met verkeerde moskeebezoeken enzo..... dan krijg je dat.
Die kans is gewoon aanwezig. Blijkbaar behoorlijk serieuze moslims met hadj etc. Dan ben je snel verdacht helaas. Inderdaad de verkeerde moskee,imam of wat extremere vrienden... Enndanndus krijg je dit.
Whatever...
pi_172348364
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:33 schreef T-zooi het volgende:
Ik lees nergens waarom ze zijn geweigerd.
En blijkbaar houdt dat je niet tegen om zelf maar iets te verzinnen:

quote:
Ze hebben gewoon geen goede antwoorden kunnen geven en recalcitrant gedaan, ja dan kun je het verwachten in deze tijd dankzij je moslim broeders.
Bravo. :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_172348491
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:39 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Die kans is gewoon aanwezig. Blijkbaar behoorlijk serieuze moslims met hadj etc. Dan ben je snel verdacht helaas. Inderdaad de verkeerde moskee,imam of wat extremere vrienden... Enndanndus krijg je dit.
het systeem is erg simpel en werkt met 3 cirkels om je heen.
Als er niemand binnen die cirkels verdacht is, dan mag je naar binnen.

de eerste cirkel is iedereen waarmee jij direkt contact hebt (gehad) familie, buren, collega's.
de tweede cirkel is iedereen die contact heeft gehad met iemand uit de 1e cirkel, dat zijn er dus al duizenden,
Daarna heb je nog de 3e cirkel, daarin zit iedereen die contact heeft gehad met jouw 2e cirkel.

Er zijn niet veel mensen met een schone 2e cirkel, ,laat staan in de 3e.
pi_172348546
En dat terwijl Nederlandse Marokkaantjes zich nooit van geweld bedienen, vreemd.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 19:53:16 #63
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172348601
Er zal wel iets aan de hand zijn geweest wat niet genoemd wordt. Grote kans dat ze op een watchlist staan omdat een neef een keertje in Syrie is gespot of wat dan ook. Dit heeft denk ik niks met die inreisverbod te maken.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172348706
Veel Arabische landen hebben al heel lang een inreisverbod voor bepaalde bevolkingsgroepen. Mensen met een hindoe of andere heidense achtergrond mogen veel golfstaten niet in.
pi_172348839
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook een nieuw paspoort moeten aanvragen, in mijn paspoort staat nog een stempel van Iran ik zou er echt niet mee naar de VS gaan reizen dat is gewoon vragen om problemen. :D
Dit inderdaad. Het is algemeen bekend dat bepaalde paspoort-stempels niet handig zijn voor bezoek aan bepaalde andere landen.

Verder gewoon rustig, vriendelijk en onderdanig blijven tegenover iemand van het bevoegd gezag scheelt ook enorm.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:01:35 #67
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_172348847
Nederlanders ? Wat hebben die te zoeken in Mekka ? Ik geef Amerika geen ongelijk dat ze deze heren er niet in wilden laten.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_172349110
Ze mogen sowieso zelf weten wie er hun land inkomt. Waren ze hier maar iets selectiever. Hier komt iedereen en zn moeder binnen.
pi_172349175
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:01 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Het is algemeen bekend dat bepaalde paspoort-stempels niet handig zijn voor bezoek aan bepaalde andere landen.

Verder gewoon rustig, vriendelijk en onderdanig blijven tegenover iemand van het bevoegd gezag scheelt ook enorm.
Maar iedereen klaagde toch juist dat Trump Saudi-Arabië niet als een probleem zag mbt terrorisme? :P
pi_172349273
Maar dit zijn duidelijk geen Nederlanders.... Ze zien er noord Afrikaans uit.
pi_172349319
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:26 schreef Geerd het volgende:
"Nederlanders"
Kijk kijk, Geerd denkt graag in Untermenschen...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172349321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:18 schreef JubaUrbicus het volgende:
Maar dit zijn duidelijk geen Nederlanders.... Ze zien er noord Afrikaans uit.
daarom zijn ze er ook goed gecontroleerd en komen ze er niet in
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:20:47 #73
8369 speknek
Another day another slay
pi_172349333
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze moeten vooral hun terroristische broeders bedanken. Die zijn de reden voor dit soort zaken.

Heel vervelend. Maar niet meer dan een incident met vertraging. Ze zijn niet mishandeld en tsja zij bepalen nu eenmaal wie er niet inkomt.

Kortom: kut voor ze.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat ze geen grote bek.gehad hebben. Want tsja, ik ken geen moslim jongens met Nederlandse achtergrond die geen lichte vorm van grootheidswaanzin hebben. Bij mijn kinderen in de klas ook weer. Moslimprinsjes.
Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_172349562
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef speknek het volgende:Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
Op gevoel ja.
Immigratiediensten en inlichtingendiensten gaan heel vaak op hun gevoel en intuitie af.
Ook bijvoorbeeld politie en marechaussee in Nederland doet dat.

Het was bij die 2 mannen gewoon een optelsommetje van red flags, iets teveel signalen dat er iets mis kan zijn.
En ja, naar Mekka gaan is ook zo,n signaal, dan neem je het sprookje al behoorlijk serieus, radicalisering is dan ook een stap die wat dichterbij is.
Daarnaast nog een grote bek misschien over "respect" en geen goede antwoorden geven en het verhaal is compleet.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:21 schreef Nielsch het volgende:
Dit topic toont wel mooi aan welke debiele FOK!kers beter op Stormfront hadden kunnen zitten.
Wat is dat toch voor een mode de laatste tijd onder links en islamknuffelend Fok om zo vaak over Stormfront te beginnen ?
Hebben jullie daar nieuwe leden nodig ofzo ? Beetje rare manier van campagne voeren :?
pi_172349581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:01 schreef deedeetee het volgende:
Nederlanders ? Wat hebben die te zoeken in Mekka ?
Er staat een hele mooie paganistische tempel in het centrum van Mekka.
Tuurlijk, de moslims hebben hem wat ontheiligd en bezoedelen hem regelmatig met hun vieze handen - maar het blijft een paganistisch heiligdom, bij Wodan !
pi_172349766
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
Nee. Het is algemeen bekend dat je bij de borderpatrol yes sir en no sir zegt en op alles direct antwoordt.

Ze zijn onbeschoft en onaardig tegen iedereen. Ik ga voor werk regelmatig naar Amerika en als je een domme opmerking maakt ben je al snel het haasje. Collega die voor werk veel landen in zijn paspoort had staan, werd een uur ondervraagd. Een blanke man van rond de vijftig, C-level, rijke kerel. Of een collega die bij de ondervraging per ongeluk iets doms zei, halve dag verhoord, bagage uitgepluisd.

Border patrol people betekent: bek dicht, voor je kijken en braaf antwoorden.

Dus nee,geen toffe petjes op. En ja, ze doen aan ethnisch profileren. Dus don't look like a duck, of quack like a duck. Ookal is het misschien onterecht.
Whatever...
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:37:59 #77
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_172349814
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:29 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Er staat een hele mooie paganistische tempel in het centrum van Mekka.
Tuurlijk, de moslims hebben hem wat ontheiligd en bezoedelen hem regelmatig met hun vieze handen - maar het blijft een paganistisch heiligdom, bij Wodan !
LOL.
Origineel zijn was te lastig voor Mohammed hij heeft ook nogal wat bij elkaar geraapt van de joden en de christenen en daar een mooi verhaal van gemaakt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_172349825
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:29 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Er staat een hele mooie paganistische tempel in het centrum van Mekka.
Tuurlijk, de moslims hebben hem wat ontheiligd en bezoedelen hem regelmatig met hun vieze handen - maar het blijft een paganistisch heiligdom, bij Wodan !
Als je geen moslim bent mag je dan niet eens komen.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:39:46 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172349869
Wat wilden ze eigenlijk in de VS? Een opleiding tot piloot volgen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172349876
Joden mogen heel veel landen niet binnen. Die hoor je niet klagen.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 20:41:26 #81
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172349913
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
Mart Smeets werkt bij Border Patrol?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172349924
Heb zelf altijd gek genoeg wel vriendelijke ambtenaren aldaar getroffen, aan de landgrenzen schijnen zij wat fanatieker te zijn.
pi_172350157
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat wilden ze eigenlijk in de VS? Een opleiding tot piloot volgen?
Vakantietijd he.
pi_172350278
Best een zorgelijke ontwikkeling dit. Who's next?
pi_172350337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:53 schreef Cockwhale het volgende:
Best een zorgelijke ontwikkeling dit. Who's next?
Iedereen ? Dit is echt compleet normaal gedrag voor de borderpatrol. En ze doen het in potentie bij iedereen. Beetje machtsgeil.

Ik snap dat de moslims zich een beetje speciaal willen voelen, maar dit was een gevalletje 13 in een dozijn.
pi_172350833
En waarom had hij twee telefoons?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:11:07 #87
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_172350866
Ik begrijp het wel.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:11:39 #88
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172350885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
En waarom had hij twee telefoons?
Dat hebben drugsdealers en/of terroristen wel vaker.


Of het was gewoon een goedkopere vakantietelefoon, dat kan ook.
pi_172350905
Waarom staat er "nederlanders" in plaats van "moslims" in de titel
pi_172350906
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:11 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dat hebben drugsdealers wel vaker.
Had dus niets met hun geloof te maken, maar het zijn criminelen.
pi_172350907
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
En waarom had hij twee telefoons?
Éen werk, één privé?
pi_172350940
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:55 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Iedereen ? Dit is echt compleet normaal gedrag voor de borderpatrol. En ze doen het in potentie bij iedereen. Beetje machtsgeil.

Ik snap dat de moslims zich een beetje speciaal willen voelen, maar dit was een gevalletje 13 in een dozijn.
Wat? Niemand mag meer Amerika in?!
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 11 juli 2017 @ 21:13:59 #93
206731 Mortaxx
Doomer
pi_172350949
Een staat mag nu eenmaal beslissen bepaalde sujetten toegang te weigeren. Niets mis mee
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_172350993
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
Een staat mag nu eenmaal beslissen bepaalde sujetten toegang te weigeren. Niets mis mee
Dat ze die vrijheid hebben of hoe ze die gebruiken?
pi_172351015
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
Een staat mag nu eenmaal beslissen bepaalde sujetten toegang te weigeren. Niets mis mee
Ja, en in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat zijn er wettelijk vastgelegde, objectieve criteria op basis waarvan die weigering gemotiveerd moet worden.

"Ja, maar ons onderbuikgevoel zegt dat het niet klopt" of "Jouw kop staat ons niet aan" vallen daar niet onder.
pi_172351035
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:12 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Éen werk, één privé?
Heb je de OP wel gelezen, het gaat om moslims.
pi_172351070
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
Dan had je maar geen moslim moeten zijn, luidt het dan.
pi_172351077
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef tomatenrood het volgende:
Othmane Charib moest vragen beantwoorden over bezoeken aan Mekka en Saoedi-Arabië. Dat hij twee telefoons bij zich had, vonden de Amerikanen verdacht.
Zou me niet verbazen als die twee telefoons de doorslag gaven. Is dat tegenwoordig vrij gangbaar, meer dan 1 mobieltje? Rechters Roberts en Scalia vonden het in 2014 blijkbaar niet normaal:
How Many Cell Phones Does It Take to Arouse a Supreme Court Justice’s Suspicion?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_172351081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:17 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Heb je de OP wel gelezen, het gaat om moslims.
Het gaat om studenten, of nou ja, cursisten hbo'ers dan :P En die kunnen prima nog ernaast werken :Y
pi_172351114
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ja, en in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat zijn er wettelijk vastgelegde, objectieve criteria op basis waarvan die weigering gemotiveerd moet worden.

"Ja, maar ons onderbuikgevoel zegt dat het niet klopt" of "Jouw kop staat ons niet aan" vallen daar niet onder.
de douane pakt de meeste drugsrunners op dat onderbuikgevoel.
pi_172351136
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

de douane pakt de meeste drugsrunners op dat onderbuikgevoel.
Mensen worden wel vaker op basis van een onderbuikgevoel geweigerd? Of bedoel je er tussenuit gepikt?
pi_172351174
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

de douane pakt de meeste drugsrunners op dat onderbuikgevoel.
Ja, maar dan moeten ze uiteindelijk toch met bewijsmateriaal (in de vorm van röntgenscans o.i.d.) komen. Op puur dat onderbuikgevoel alleen kun je iemand niet veroordelen.
pi_172351201
We horen het verhaal nu natuurlijk van één kant. Ik zou de precieze informatie die de VS heeft wel eens in willen zien. Voorlopig weten we dit:

- Man
- Jong
- Moslim
- Mekka bezocht
- Petjes
- Baardjes
- Twee telefoons van één persoon

Mogelijk ook nog eens bijdehand gedrag, wat in Nederland geen probleem is, maar waar de Amerikaanse ordehandhavers niet van gediend zijn.

En hoezo prima kerels?

pi_172351212
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
En waarom had hij twee telefoons?
Op vakantie heb ik ook meestal 2 telefoons bij me. Zeker als ik activiteiten in minder dicht bevolkt gebied gepland.
Een smartphone met accuduur van 1 a 2 dagen en een oeroude Nokia waarvan de accu 2 weken mee gaat. Bij pech of een ongeval rondbellen of dingen regelen terwijl er geen stroompunt in de buurt is, trekt de accu van een smartphone snel leeg. De antieke Nokia heb je dan veel meer aan.
pi_172351240
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Mensen worden wel vaker op basis van een onderbuikgevoel geweigerd? Of bedoel je er tussenuit gepikt?
er tussenuit gepikt voor "random controle". Uiteraard mogen ze dan wel verder als alles blijkt te kloppen. Maar blijkbaar is het daar onbetrouwbaar of problematisch om meerdere telefoons te hebben.

Hoe zouden ze eigenlijk over dualsim telefoons denken?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:25:54 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172351274
Dit is nooit het hele verhaal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172351280
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]


Overigens kan ik me niet voorstellen dat ze geen grote bek.gehad hebben. Want tsja, ik ken geen moslim jongens met Nederlandse achtergrond die geen lichte vorm van grootheidswaanzin hebben. Bij mijn kinderen in de klas ook weer. Moslimprinsjes.
Dus jouw belevingswereld staat gelijk aan de echte wereld. Bedankt dat je het laat weten!
pi_172351295
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:23 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Op vakantie heb ik ook meestal 2 telefoons bij me. Zeker als ik activiteiten in minder dicht bevolkt gebied gepland.
Een smartphone met accuduur van 1 a 2 dagen en een oeroude Nokia waarvan de accu 2 weken mee gaat. Bij pech of een ongeval rondbellen of dingen regelen terwijl er geen stroompunt in de buurt is, trekt de accu van een smartphone snel leeg. De antieke Nokia heb je dan veel meer aan.
Ook heel veel reizigers hebben op reis een extra telefoon om te gebruiken met een lokale sim (goedkoop internet), naast hun eigen telefoon (zodat ze nog bereikbaar zijn op hun eigen nummer)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:28:07 #109
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172351323
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Dit is nooit het hele verhaal.
Nee, uiteraard niet. Maar de andere kant van het verhaal gaat er natuurlijk nooit komen. Die Amerikanen weigeren waarschijnlijk honderden van dit soort mensen per dag.
pi_172351353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:23 schreef luxerobots het volgende:
We horen het verhaal nu natuurlijk van één kant. Ik zou de precieze informatie die de VS heeft wel eens in willen zien. Voorlopig weten we dit:

- Man
- Jong
- Moslim
- Mekka bezocht
- Petjes
- Baardjes
- Twee telefoons van één persoon

Mogelijk ook nog eens bijdehand gedrag, wat in Nederland geen probleem is, maar waar de Amerikaanse ordehandhavers niet van gediend zijn.

En hoezo prima kerels?

Radicaaltjes. Kunnen er niet tegen om een hoofddoek te zien zoenen met een blanke. :')
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:29:17 #111
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_172351356
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet. Maar de andere kant van het verhaal gaat er natuurlijk nooit komen. Die Amerikanen weigeren waarschijnlijk honderden van dit soort mensen per dag.
Niet alleen dat soort mensen. Ik ben ook een keer bijna geweigerd toen ik mijn toenmalige vriendin ging opzoeken. Heb haar ter plekke moeten bellen om het te bevestigen. Geen leuk moment.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_172351370
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:20 schreef Murdera het volgende:

[..]

de douane pakt de meeste drugsrunners op dat onderbuikgevoel.
Volgens mij gewoon door de 100% controle.

Althans, in Nederland dan.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:31:55 #113
111528 Viajero
Who dares wins
pi_172351430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee. Het is algemeen bekend dat je bij de borderpatrol yes sir en no sir zegt en op alles direct antwoordt.

Ze zijn onbeschoft en onaardig tegen iedereen. Ik ga voor werk regelmatig naar Amerika en als je een domme opmerking maakt ben je al snel het haasje. Collega die voor werk veel landen in zijn paspoort had staan, werd een uur ondervraagd. Een blanke man van rond de vijftig, C-level, rijke kerel. Of een collega die bij de ondervraging per ongeluk iets doms zei, halve dag verhoord, bagage uitgepluisd.

Border patrol people betekent: bek dicht, voor je kijken en braaf antwoorden.

Dus nee,geen toffe petjes op. En ja, ze doen aan ethnisch profileren. Dus don't look like a duck, of quack like a duck. Ookal is het misschien onterecht.
Dit inderdaad. Ik, (blank, blond, in pak) reis(de) ook veel naar de VS, en bij de grens is het bijna altijd raak.

Gefrustreerde laagopgeleiden en laagbetaalden in een uniform met bijna onbeperkte macht. What could possibly go wrong?

Ik ben ooit in Charlotte, North Carolina aangekomen om 6 uur 's ochtends. En dan na een uur wachten door zo'n 200 kilo wegende verteld worden dat hij het motief van mijn zakenreis (informatie vergaren voor een softwareproject, 5 days) niet vertrouwde.

Hij verwees me door naar een verhoorkamer en sprak toen de voor mij legendarische woorden:

If it's a job for an American company, on American soil, an American should do that job. What's so special about you that an American can't do that job?I'm going to deport you back to the United Kingdom. Wait here please.

2 uur daar gezeten tot een supervisor met iets meer hersenen me ondervroeg, en ik een half uur later wel het land in mocht.

Mijn reactie? Yes officer, thank you officer, I would be happy to provide you with phone numbers and addresses of my business contacts here and in the UK officer.

Daarna nog wat loze dreigementen en boze blikken van die eerste gast, en toen kon ik weer verder. En ook hier weer: Yes officer, thank you officer, I will officer.

Wat in dit precieze geval precies gebeurd is kan ik niet zeggen omdat ik er niet bij was, maar aankomen in de VS voelt echt heel erg als aankomen in een totalitaire staat. En de beste manier om daarmee om te gaan is gewoon zo braaf mogelijk doen en overkomen, en rustig en respectvol blijven, ook als ze dat respect niet verdienen.

Vreemd genoeg is het dan als je eenmaal binnen bent wel een supertof, vrij en gastvrij land.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:32:03 #114
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_172351437
pi_172351552
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:26 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dus jouw belevingswereld staat gelijk aan de echte wereld. Bedankt dat je het laat weten!
Nee hoor. Ik geef toch duidelijk aan dat ik het me niet kan voorstellen. Maar anders moet jij ook eens even gaan kijken in de echte wereld. Want de lichtgetinte jongens zonder grote bek en grootheidswaanzin zijn ver te zoeken. En dragen zeker niet dergelijke hoedjes.
Whatever...
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:41:55 #116
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_172351719
Ze hoeven niet perse een grote bek gehad te hebben, maar je kan wel te weinig meewerken naar de zin van zo'n TSA. Zoals iemand hierboven al zei "yes sir, thank you sir" en dan kun je net de verkeerde tegenkomen.
pi_172351723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:31 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Ik, (blank, blond, in pak) reis(de) ook veel naar de VS, en bij de grens is het bijna altijd raak.

Gefrustreerde laagopgeleiden en laagbetaalden in een uniform met bijna onbeperkte macht. What could possibly go wrong?

Ik ben ooit in Charlotte, North Carolina aangekomen om 6 uur 's ochtends. En dan na een uur wachten door zo'n 200 kilo wegende verteld worden dat hij het motief van mijn zakenreis (informatie vergaren voor een softwareproject, 5 days) niet vertrouwde.

Hij verwees me door naar een verhoorkamer en sprak toen de voor mij legendarische woorden:

If it's a job for an American company, on American soil, an American should do that job. What's so special about you that an American can't do that job?I'm going to deport you back to the United Kingdom. Wait here please.

2 uur daar gezeten tot een supervisor met iets meer hersenen me ondervroeg, en ik een half uur later wel het land in mocht.

Mijn reactie? Yes officer, thank you officer, I would be happy to provide you with phone numbers and addresses of my business contacts here and in the UK officer.

Daarna nog wat loze dreigementen en boze blikken van die eerste gast, en toen kon ik weer verder. En ook hier weer: Yes officer, thank you officer, I will officer.

Wat in dit precieze geval precies gebeurd is kan ik niet zeggen omdat ik er niet bij was, maar aankomen in de VS voelt echt heel erg als aankomen in een totalitaire staat. En de beste manier om daarmee om te gaan is gewoon zo braaf mogelijk doen en overkomen, en rustig en respectvol blijven, ook als ze dat respect niet verdienen.

Vreemd genoeg is het dan als je eenmaal binnen bent wel een supertof, vrij en gastvrij land.
Yip. Ik vind de Amrikanen ook wel aardig, alhoewel ik soms ook wel verwonderd blijf over hoe waar de cliche's kunnen zijn. Overigens zijn ze ook wel skin-deep. Erg gezellig, maar een band opbouwen... mwoah.

En binnenkomen. Is echt voor iedereen een ding. Ongeacht je achtergrond. En als Moslim en lichtgetint persoon moet je echt niet naief zijn. De kans dat je eruit gepikt wordt is groot.

Als zakenreiziger met meerdere bezoeken en een blijkbaar schoon profiel is het voor mij inmiddels volgens mij makkelijker. Maar nog steeds krijg ik altijd allerlei en veel vragen. Moest een keer visitekaartje laten zien. Adres waar ik heen ging. Telnummers, reden van bezoek, heel kruisverhoor, al best vaak gebeurd. Is he or she with you... etc.
Whatever...
pi_172351802
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Radicaaltjes. Kunnen er niet tegen om een hoofddoek te zien zoenen met een blanke. :')
Oh, dat is de definitie van een radicaal tegenwoordig. :')
pi_172351848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ja, en in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat zijn er wettelijk vastgelegde, objectieve criteria op basis waarvan die weigering gemotiveerd moet worden.

"Ja, maar ons onderbuikgevoel zegt dat het niet klopt" of "Jouw kop staat ons niet aan" vallen daar niet onder.
Is wellicht ook gewoon een verhaal van bronnen niet willen vrijgegeven.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:47:02 #120
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_172352040
Overigens is het afnemen van vingerafdrukken en het maken van een foto standaard. Bijna iedereen wordt daar als potentieel crimineel behandeld. Als moslim word je er waarschijnlijk nog eerder uitgepikt voor een langere ondervraging en ik zie de douanebeambten er wel voor aan op basis van onderbuikgevoelens mensen de toegang te weigeren, zeker met Trump aan het roer.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 21:53:40 #122
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172352061
quote:
0s.gif

[..]

Radicaaltjes. Kunnen er niet tegen om een hoofddoek te zien zoenen met een blanke. :')
die lange tenen hebben ze altijd al gehad
heb het zelf aan levende lijven mogen onder vinden .. op een cultureel feest
staan een paar van die moslim mannen een beetje met een blanke hollandse dame aan te pappen
, vond het wel leuk om te zien in het eerste moment .. maar op een gegeven moment kreeg ik aanspraak met een turkse vrouw die mij zelf aansprak ... binnen no time stond halve peloton tukse mannen om me heen of ik niet beter weg kon gaan , en waarom ik met haar stond te praten , ik heb nog netjes gezegd dat ik antwoord op haar vraag gaf ....

en gelijk begonnen ze te dreigen , waarop ik zei van blijf dan ook even van onze vrouwen af .....
want het moet dan wel van twee kanten komen ..

waarop een man naar me toe kwam van je kunt beter weg gaan anders kom je hier niet levend vandaan ...

dus ik ben maar weg gegaan. maar dat heeft mijn kijk op diverse bevolkingen wel een totaal negatief beeld gegeven en vooral de mannen van moslim afkomst
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:01:00 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_172352428
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:01 schreef AchJa het volgende:

[..]

Want?
"Een moslim of een blanke..."

Dat is net zoiets als "een christen of een zwarte..."

Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  dinsdag 11 juli 2017 @ 22:10:30 #125
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_172352927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:23 schreef luxerobots het volgende:
We horen het verhaal nu natuurlijk van één kant. Ik zou de precieze informatie die de VS heeft wel eens in willen zien. Voorlopig weten we dit:

- Man
- Jong
- Moslim
- Mekka bezocht
- Petjes
- Baardjes
- Twee telefoons van één persoon

Mogelijk ook nog eens bijdehand gedrag, wat in Nederland geen probleem is, maar waar de Amerikaanse ordehandhavers niet van gediend zijn.

En hoezo prima kerels?

Petjes in het filmpje. Vooral die petjes waren heel beangstigend.

En heel gangbaar inderdaad om 2 telefoons te hebben. 1 voor Prive, de andere voor IS.

Het gesuggereerde gedrag wat ze misschien wel eventueel vertoond zouden kunnen hebben is de spreekwoordelijke druppel. Geweldig dat je dit licht op de zaak hebt willen schijnen.
pi_172353002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:53 schreef RAVW het volgende:

[..]

die lange tenen hebben ze altijd al gehad
heb het zelf aan levende lijven mogen onder vinden .. op een cultureel feest
staan een paar van die moslim mannen een beetje met een blanke hollandse dame aan te pappen
, vond het wel leuk om te zien in het eerste moment .. maar op een gegeven moment kreeg ik aanspraak met een turkse vrouw die mij zelf aansprak ... binnen no time stond halve peloton tukse mannen om me heen of ik niet beter weg kon gaan , en waarom ik met haar stond te praten , ik heb nog netjes gezegd dat ik antwoord op haar vraag gaf ....

en gelijk begonnen ze te dreigen , waarop ik zei van blijf dan ook even van onze vrouwen af .....
want het moet dan wel van twee kanten komen ..

waarop een man naar me toe kwam van je kunt beter weg gaan anders kom je hier niet levend vandaan ...

dus ik ben maar weg gegaan. maar dat heeft mijn kijk op diverse bevolkingen wel een totaal negatief beeld gegeven en vooral de mannen van moslim afkomst
Hetzelfde meegemaakt, maar dan in (voormalig) Joegoslavië. Lekker op vakantie met een groep jongens en meiden en een avondje uit naar de plaatselijke nachtclub. 'Onze' meiden hadden flink wat aandacht van de plaatselijke bevolking (waar ze wel van genoten) maar op het moment dat ik een dansje waagde met een plaatselijke schone brak de hel los....

Een geluk dat 1 van ons een taxi chauffeur aan kon houden die die gasten verbaal te woord kon staan en waarmee we veilig de aftocht konden blazen, maar klappen heb ik wel gehad....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172353855
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

er tussenuit gepikt voor "random controle". Uiteraard mogen ze dan wel verder als alles blijkt te kloppen. Maar blijkbaar is het daar onbetrouwbaar of problematisch om meerdere telefoons te hebben.
Ja, dat is dus wel even een ander verhaal dan gewoon niet binnen kunnen komen.
pi_172353888
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Hetzelfde meegemaakt, maar dan in (voormalig) Joegoslavië. Lekker op vakantie met een groep jongens en meiden en een avondje uit naar de plaatselijke nachtclub. 'Onze' meiden hadden flink wat aandacht van de plaatselijke bevolking (waar ze wel van genoten) maar op het moment dat ik een dansje waagde met een plaatselijke schone brak de hel los....

Een geluk dat 1 van ons een taxi chauffeur aan kon houden die die gasten verbaal te woord kon staan en waarmee we veilig de aftocht konden blazen, maar klappen heb ik wel gehad....
Ja hoor, topic gaat over moslims en mensen slingeren weer allerlei ellende die ze buiten de grenzen hebben meegemaakt het topic in. :')
pi_172353945
Moslims meet reality. Jammer voor je joh. _O-

Jullie criminele kutkoppen staan mij ook niet aan, dus mijn huis zou je ook niet in komen. :W
pi_172354057
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:57 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja hoor, topic gaat over moslims en mensen slingeren weer allerlei ellende die ze buiten de grenzen hebben meegemaakt het topic in. :')
1. Het is een keer wat anders dan van elk willekeurig topic een moslim topic te maken.

2. Het geeft aan dat het incident niet moslim specifiek is.

3. Het was voormalig Joegoslavië, misschien waren het wel moslims...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172354355
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Amerika, "the land of the free" met nul komma nul rechtszekerheid. Waar de CBP-agenten op basis van hun onderbuik iemand mogen weigeren, zelfs als ze een geldig visum hebben ;( It's great.
Dat is etnisch profileren.
pi_172354487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:03 schreef Montagui het volgende:

[..]

1. Het is een keer wat anders dan van elk willekeurig topic een moslim topic te maken.

2. Het geeft aan dat het incident niet moslim specifiek is.

3. Het was voormalig Joegoslavië, misschien waren het wel moslims...
Die derde doet 't 'm inderdaad.
pi_172354510
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:03 schreef 2600 het volgende:
Ze stonden gewoon op de terreurlijst, famlieleden in de 2e cirkel met verkeerde moskeebezoeken enzo..... dan krijg je dat.
Dit inderdaad.
pi_172354528
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Hoi Arthur!
pi_172354607
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Die derde doet 't 'm inderdaad.
Geen idee. Ik verwacht eigenlijk niet dat het moslims waren. Kon het niet zien aan hun uiterlijk en gedrag. Misschien waren het wel lokale gasten die niet willen dat 'vreemdelingen' zich bemoeien met hun 'have'. Net zoals Hilversummers vaak mot hadden met dienstplichtigen van de Kolonel Palmkazerne in Bussum die een avondje wilden stappen in Hilversum.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_172354980
Om hier goed over te kunnen oordelen zou ik eigenlijk de andere kant van het verhaal moeten weten.

Maar dat ze een grote bek hebben gehad zou heel goed kunnen, hier werkt dat immers prima.
٩๏̯͡๏)۶
pi_172355039
Er worden toch automatisch vingerafdrukken van je genomen als je Amerika binnenkomt? kan me herinneren dat ze zo'n scanapparaatje hadden...of ik ben in de war met een ander land.
pi_172355162
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:45 schreef LoveProfuzion het volgende:
Er worden toch automatisch vingerafdrukken van je genomen als je Amerika binnenkomt? kan me herinneren dat ze zo'n scanapparaatje hadden...of ik ben in de war met een ander land.
als je je visum aanvraagt al :')
pi_172355192
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:52 schreef 2600 het volgende:

[..]

als je je visum aanvraagt al :')
Je ESTA kan je gewoon online aanvragen.
pi_172355303
En dit is dus één kant van het verhaal. Niet dat we ooit de andere kant nog te horen krijgen, want die lui van de TSA gaan geen verantwoording of uitleg geven.

Maar om dan dus meteen maar te springen naar 'omdat we moslim zijn' gaat me dan ook weer net iets te ver. 'Wellicht omdat we moslim zijn, want er kwamen wel erg veel vragen over onze religieuze overtuigingen' is dan al een stuk eerlijker.

Verder .. goed kut voor die jongens.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172355332
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:16 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Ja, en in een fatsoenlijke democratische rechtsstaat zijn er wettelijk vastgelegde, objectieve criteria op basis waarvan die weigering gemotiveerd moet worden.

"Ja, maar ons onderbuikgevoel zegt dat het niet klopt" of "Jouw kop staat ons niet aan" vallen daar niet onder.
Klopt als een bus. Maar toon dat laatste maar eens aan.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172355379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 22:21 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Petjes in het filmpje. Vooral die petjes waren heel beangstigend.

En heel gangbaar inderdaad om 2 telefoons te hebben. 1 voor Prive, de andere voor IS.

Het gesuggereerde gedrag wat ze misschien wel eventueel vertoond zouden kunnen hebben is de spreekwoordelijke druppel. Geweldig dat je dit licht op de zaak hebt willen schijnen.
Ik som wat dingen op, en breng wat nieuws in dit topic, zoals dat filmpje.

Jij komt niet verder dan wat gekanker.
  woensdag 12 juli 2017 @ 00:04:55 #144
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_172355384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 23:52 schreef 2600 het volgende:

[..]

als je je visum aanvraagt al :')
tegenwoordig al bij je ID... paspoort dus het gaat sneller .. maar gaat het niet via je paspoort zullen veel van dat soort lui niet lang duren voor dat ze in de database zitten van de opsporings diensten of plaatselijke politie
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_172355393
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:23 schreef luxerobots het volgende:
We horen het verhaal nu natuurlijk van één kant. Ik zou de precieze informatie die de VS heeft wel eens in willen zien. Voorlopig weten we dit:

- Man
- Jong
- Moslim
- Mekka bezocht
- Petjes
- Baardjes
- Twee telefoons van één persoon

Mogelijk ook nog eens bijdehand gedrag, wat in Nederland geen probleem is, maar waar de Amerikaanse ordehandhavers niet van gediend zijn.

En hoezo prima kerels?

Zozo, een afbeelding van een moslima die zoent met een autochtone jongen valt nu dus al onder provoceren?
"Pools are perfect for holding water"
pi_172355804
Prima dat de Mekka-gangersAmerika niet in mogen en zouden ze toch moeten begrijpen. Niet- moslims mogen ook Mekka niet in.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_172356195
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:57 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ben je er ooit geweest? Ze hebben zelfs een zwarte president gehad. Zwarten schieten voornamelijk elkaar af en de politie komt ook vrij als ze een blanke executeren.
https://www.liveleak.com/view?i=530_1395692524
Laat ik het anders stellen dan. Vervang het woord moslims door joden en de wereld staat in brand om deze kwalijke uitsluiting.
  woensdag 12 juli 2017 @ 01:21:25 #148
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172356221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:23 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Je gelooft het niet, maar hij heeft een Bachelor in de economie van een Ivy League universiteit.
Of in gewoon Nederlands: economie op hbo-niveau.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172356236
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:36 schreef Hyperdude het volgende:
Onder Obama had je ook gezeik gehad met eerdere bezoeken aan Mekka /SA.
Heeft volgens mij weinig te maken met De Donald.
Donald stond toch onlangs nog de horlepiep te dansen met een of andere zandhappende sheik?

  woensdag 12 juli 2017 @ 01:23:48 #150
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_172356248
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:18 schreef Hiddendoe het volgende:

Laat ik het anders stellen dan. Vervang het woord moslims door joden en de wereld staat in brand om deze kwalijke uitsluiting.
Logisch. Joden zijn geen moslims.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_172356258
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Donald stond toch onlangs nog de horlepiep te dansen met een of andere zandhappende sheik?

[ afbeelding ]
Stelletje hypocrieten bij elkaar.
pi_172356482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:24 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Stelletje hypocrieten bij elkaar.
Oudere mannen met een groot zwaard spreken je niet zo aan?
pi_172356495
Viel te verwachten, die bolle aap heeft er een fijne bende van gemaakt daar.
pi_172356497
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:22 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Donald stond toch onlangs nog de horlepiep te dansen met een of andere zandhappende sheik?

[ afbeelding ]
Bepaalde Arabieren zijn zn vrienden. Doet hij goede zaken mee. Zijn ook allemaal wel een tig keer naar mecca geweest en hebben vast wel meer dan één telefoon.

Verschil is dat voor deze jurken de rode loper klaarligt.
pi_172356499
quote:
9s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:58 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Oudere mannen met een groot zwaard spreken je niet zo aan?
Kotsmisselijk van die Saudische leiders, maar ook de Westerse leiders. Maar vooral die smerige Saudische leiders. Bah. En dat voor geld.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 02:04:17 ]
pi_172356519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 02:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kotsmisselijk van die Saudische leiders, maar ook de Westerse leiders. Maar vooral die smerige Saudische leiders. Bah. En dat voor geld.
Nuja dat is gewoon de islam, de wereld zou beter af zijn zonder de islam en hun saoedische beschermheren.
pi_172356526
Nederlanders doen niet aan de islam er was vast een andere reden.
pi_172356528
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juli 2017 02:06 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Nuja dat is gewoon de islam, de wereld zou beter af zijn zonder de islam en hun saoedische beschermheren.
Neen, dat is geen islam. Heulen met de vijand die zijn mond altijd vol heeft van de islam en islamitisch bloed aan zijn handen heeft is geen islam en wordt zeker niet aangemoedigd. Dit is gewoon een smerige varken. Hopelijk gauw dood.
pi_172356549
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 18:31 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Okee, maar hoe zit het dan met moslims die leven en werken in de USA en die na een vakantie ook niet meer naar huis kunnen.
Stel je voor. Jij gaat op vakantie en kunt je geboorteland niet meer in vanwege een gepruikte debiel.
Dan heb je een green card.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_172356666
Denk eerder dat het komt door een combo van data, 2 jonge mannen die samen naar Mekka zijn geweest, maar vervolgens heel casual samen naar Amerika vliegen. Het zou me ook niet verbazen als ze in nabijheid van extremisten zijn geweest (wellicht zonder dat ze dat zelf wisten).
Tegenwoordig gaan dit soort dingen via big data, en dan kan je soms een false positive worden.

Daarnaast zijn ze in de VS ook nog wel eens lomp met mensen met dezelfde naam, zal niet eerste keer zijn dat iemand uit een vliegtuig word gehaald omdat hij zelfde naam had als een gezochte terrorist.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172356711
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 02:47 schreef raptorix het volgende:
Denk eerder dat het komt door een combo van data, 2 jonge mannen die samen naar Mekka zijn geweest, maar vervolgens heel casual samen naar Amerika vliegen. Het zou me ook niet verbazen als ze in nabijheid van extremisten zijn geweest (wellicht zonder dat ze dat zelf wisten).
Tegenwoordig gaan dit soort dingen via big data, en dan kan je soms een false positive worden.

Daarnaast zijn ze in de VS ook nog wel eens lomp met mensen met dezelfde naam, zal niet eerste keer zijn dat iemand uit een vliegtuig word gehaald omdat hij zelfde naam had als een gezochte terrorist.
Ze waren onder Obama al lomp met iedereen die uit het buitenland binnen kwam vliegen, dat beperkte zich niet tot een specifieke groep. Dat zal onder Trump wel tot een nieuw gedrocht zijn uitgegroeid.
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2017 @ 03:18:57 #162
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172356719
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook een nieuw paspoort moeten aanvragen, in mijn paspoort staat nog een stempel van Iran ik zou er echt niet mee naar de VS gaan reizen dat is gewoon vragen om problemen. :D
mijn stempels van Noord Korea, Vietnam en Cuba werd tot 4 keer aan toe niet moeilijk over gedaan. En die van NK is echt niet te missen, dat je een plakplaatje met een heel groot DPRK logo :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172356865
@Oscar,
Laatste keer dat ik in Cuba was, toen kreeg ik geen stempel maar een los kaartje in het paspoort.
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2017 @ 05:04:28 #164
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172356899
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:00 schreef bluemoon23 het volgende:
@Oscar,
Laatste keer dat ik in Cuba was, toen kreeg ik geen stempel maar een los kaartje in het paspoort.
dat is mooi. Ik kreeg een stempel.

Edit; ow wacht, ja, dat kaartje voor de douane. En twee stempels van binnenkomst en uitgaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Oscar. op 12-07-2017 05:11:42 ]
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172357008
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 21:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat? Niemand mag meer Amerika in?!
Ze kunnen inderdaad iedereen waar ze "een naar gevoel" bij krijgen er uitpikken. Een te fraai horloge dat ze zelf nooit zouden kunnen betalen ? Een t-shirt van het verkeerde sportteam ? Witte sokken in sandalen ? Keihard "WAT KIJK JE NAAR ME, HEB JE PROBLEEM ? IK NEUK JE DE MOEDER" roepen ?
Helaas. Ze kunnen je er uit pikken. Of niet. Allemaal aan hen,

Wat ik zeg: beetje machtsgeil.
pi_172357190
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:04 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat is mooi. Ik kreeg een stempel.

Edit; ow wacht, ja, dat kaartje voor de douane. En twee stempels van binnenkomst en uitgaan.
De derde meelezende partij interesseert het echt geen moer of je stempels of stickers van de douane kreeg.
  woensdag 12 juli 2017 @ 06:02:51 #167
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172357200
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 02:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Kotsmisselijk van die Saudische leiders, maar ook de Westerse leiders. Maar vooral die smerige Saudische leiders. Bah. En dat voor geld.
Zeg Maghreb, beetje meer respect voor de Beschermer van de twee heilige moskeeën!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Eindredactie Games woensdag 12 juli 2017 @ 07:01:20 #168
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_172357312
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 05:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De derde meelezende partij interesseert het echt geen moer of je stempels of stickers van de douane kreeg.
Ik reageer op de opmerking, maar ik zal het meenemen de volgende keer 14.gif
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_172357481
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen dan. Vervang het woord moslims door joden en de wereld staat in brand om deze kwalijke uitsluiting.
Met een stempeltje van Israël in je paspoort, kom je verschillende moslimlanden niet in. Met een Israëlisch paspoort is de lijst met landen waar je bij voorbaat al niet binnen komt nog veel groter.
pi_172357517
De 2 zijn vloggers he, kortom zal wel gevalletje aandachtshoeren voor views zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172357528
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:40 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Met een stempeltje van Israël in je paspoort, kom je verschillende moslimlanden niet in. Met een Israëlisch paspoort is de lijst met landen waar je bij voorbaat al niet binnen komt nog veel groter.
Gisteren op de radio een mevrouw van Vluchtelingenwerk. Die reisde hele wereld rond en had twee paspoorten - dat kan blijkbaar - omdat ze met sommige stempels, bijv. van Israël, een aantal landen niet inkwam.
  woensdag 12 juli 2017 @ 08:04:44 #172
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172357610
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:48 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Gisteren op de radio een mevrouw van Vluchtelingenwerk. Die reisde hele wereld rond en had twee paspoorten - dat kan blijkbaar - omdat ze met sommige stempels, bijv. van Israël, een aantal landen niet inkwam.
Twee paspoorten kan, ik geloof dat israel zo flexibel is dat ze de stempels op een los inlegvelletje zetten. Heb een keer visum voor iran gehad, dat was gewoon een sticker die een hele pagina in beslag nam. Visum voor Saudi Arabie was zelfs twee paginas.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_172357629
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik som wat dingen op, en breng wat nieuws in dit topic, zoals dat filmpje.

Jij komt niet verder dan wat gekanker.
Het opsommen was heel erg grappig, ik moest er om lachen. Er is een verschil tussen lachen en kankeren. Dat ze in jouw fantasie de petjes op hielden voor de douane en daar wellicht discutabel gedrag vertoonden is het opsommen van illusies. Ik vind het vermakelijk dat je dat dan als serieus discussiepunt inbrengt.

Hebben ze misschien ook keihard "Bom!" geroepen?
pi_172357654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:48 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Gisteren op de radio een mevrouw van Vluchtelingenwerk. Die reisde hele wereld rond en had twee paspoorten - dat kan blijkbaar - omdat ze met sommige stempels, bijv. van Israël, een aantal landen niet inkwam.
https://www.rijksoverheid(...)s-paspoort-aanvragen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172357908
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Jij zou geen grote bek hebben als je vrijgenomen hebt, een vakantie geboekt en een paar duizend euro betaald hebt en je komt aan na een vlucht van tien uur bij een douanebeambte aankomt die zegt "ja ik weet het niet, ik heb geen reden, ik kan het niet uitleggen maar ik heb een gevoel, snap je, het is een gevooooeeeeell".
Als je een Amerikaans ESTA aanvraagt dan onderteken je expliciet dat je afstand doet van al je rechten en dat je het toestaat dat de grensbewakers je vanwege "ik heb een gevoel" alsnog mogen weigeren.

Als je dus hebt gelezen wat je eigenlijk ondertekent bij je ESTA-aanvraag dan wéét je dus dat dat kan gebeuren. En iedereen met een IQ van meer dan 10 weet dat je dan geen grote bek moet opzetten en je juist zo moet gedragen, aankleden etc. dat er geen verkeerd gevoel bij het grenspersoneel ontstaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2017 08:44:12 ]
pi_172357950
Als christenen er ook zo'n puinhoop van maken als moslims en ik word ook geweigerd bij de douane, dan zou ik dat begrijpen.
Ik zou de douane het niet kwalijk nemen, die doen hun werk, maar wel de christenen die de hele wereld op zitten te blazen.
Moslims zouden eens een keer serieus moeten gaan kijken naar waar ze voor staan en hoe ze dat uitvoeren. De godsdienst is een enorm probleem in de wereld geworden. Dan kun je zeggen, we hebben niks te maken met die idioten, maar het probleem is er gewoon en veel niet-moslims krijgen de kriebels van mannen met baarden.

Ik ben links en als ik hoor wat er in Hamburg is gebeurd, dan vind ik ook dat er serieus moet worden nagedacht over socialisme en de linkse beweging. Ik schaam me dood als socialist wat daar is gebeurd. Het is gewoon verschrikkelijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172358019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:47 schreef Sigaartje het volgende:
Als christenen er ook zo'n puinhoop van maken als moslims en ik word ook geweigerd bij de douane, dan zou ik dat begrijpen.
Ik zou de douane het niet kwalijk nemen, die doen hun werk, maar wel de christenen die de hele wereld op zitten te blazen.
Moslims zouden eens een keer serieus moeten gaan kijken naar waar ze voor staan en hoe ze dat uitvoeren. De godsdienst is een enorm probleem in de wereld geworden. Dan kun je zeggen, we hebben niks te maken met die idioten, maar het probleem is er gewoon en veel niet-moslims krijgen de kriebels van mannen met baarden.

Ik ben links en als ik hoor wat er in Hamburg is gebeurd, dan vind ik ook dat er serieus moet worden nagedacht over socialisme en de linkse beweging. Ik schaam me dood als socialist wat daar is gebeurd. Het is gewoon verschrikkelijk.
Moet je niet de straat op om er tegen te protesteren dan?
pi_172358049
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:53 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Moet je niet de straat op om er tegen te protesteren dan?
Nee, ik ben afgehaakt van het socialisme. Ik ben tegen geweld.
Ik ga wel serieus een discussie aan met de SP, ik ben al bezig met een mail.
De SP zat daar ook, fijne knullen die jongens, verschrikkelijk. Mag die man niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172358238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:58 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Nee, ik ben afgehaakt van het socialisme. Ik ben tegen geweld.
Ik ga wel serieus een discussie aan met de SP, ik ben al bezig met een mail.
De SP zat daar ook, fijne knullen die jongens, verschrikkelijk. Mag die man niet.
De media was na een paar dagen wel bijgedraaid, op radio 1 werd de toon ook meer van: dit kan niet.
  woensdag 12 juli 2017 @ 09:34:47 #180
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172358503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 08:47 schreef Sigaartje het volgende:
Als christenen er ook zo'n puinhoop van maken als moslims en ik word ook geweigerd bij de douane, dan zou ik dat begrijpen.
Ik zou de douane het niet kwalijk nemen, die doen hun werk, maar wel de christenen die de hele wereld op zitten te blazen.
Moslims zouden eens een keer serieus moeten gaan kijken naar waar ze voor staan en hoe ze dat uitvoeren. De godsdienst is een enorm probleem in de wereld geworden. Dan kun je zeggen, we hebben niks te maken met die idioten, maar het probleem is er gewoon en veel niet-moslims krijgen de kriebels van mannen met baarden.

Ik ben links en als ik hoor wat er in Hamburg is gebeurd, dan vind ik ook dat er serieus moet worden nagedacht over socialisme en de linkse beweging. Ik schaam me dood als socialist wat daar is gebeurd. Het is gewoon verschrikkelijk.
Gast aan de ene kant zijn de IS gekkies je imago helemaal aan het verkloten en aan de andere kant wordt je in een 'Beschaafd' en 'westerse' land geweigerd zonder dat je iets verkeerds hebt gedaan. En dan heb je andere gekkies die constant roepen dat je maar je levensdoel van moet maken om aan iedereen duidelijk te maken dat je tegen de IS bent, want anders ben je voor IS. Begrijp je echt niet hoe frustrerend dat kan zijn?
Sisco Certified
pi_172358558
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:34 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Gast aan de ene kant zijn de IS gekkies je imago helemaal aan het verkloten en aan de andere kant wordt je in een 'Beschaafd' en 'westerse' land geweigerd zonder dat je iets verkeerds hebt gedaan. En dan heb je andere gekkies die constant roepen dat je maar je levensdoel van moet maken om aan iedereen duidelijk te maken dat je tegen de IS bent, want anders ben je voor IS. Begrijp je echt niet hoe frustrerend dat kan zijn?
Natuurlijk is dat frustrerend, maar dat zal vast ook zo zijn voor een Jood met Israelisch paspoort.
٩๏̯͡๏)۶
pi_172358648
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:34 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Gast aan de ene kant zijn de IS gekkies je imago helemaal aan het verkloten en aan de andere kant wordt je in een 'Beschaafd' en 'westerse' land geweigerd zonder dat je iets verkeerds hebt gedaan. En dan heb je andere gekkies die constant roepen dat je maar je levensdoel van moet maken om aan iedereen duidelijk te maken dat je tegen de IS bent, want anders ben je voor IS. Begrijp je echt niet hoe frustrerend dat kan zijn?
Dat snap ik best, maar ik snap hun gevoel ook. Je weet niet wat je binnenhaalt. Je kunt aan de goede kant staan of aan de slechte kant, dat zie je niet aan een snor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niets meer moet hebben van moslims islam, ik vind het rare lui wat de godsdienst betreft. Wel werk ik samen met Marokkanen en dat gaat heel erg goed. Ik heb helemaal niks tegen die lui en ik mag ze heel graag, zijn harde goede werkers en er zit niks verkeerds in hun.
Maar ik ben totaal anders gaan denken over die godsdienst.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172358761
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 07:40 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Met een stempeltje van Israël in je paspoort, kom je verschillende moslimlanden niet in. Met een Israëlisch paspoort is de lijst met landen waar je bij voorbaat al niet binnen komt nog veel groter.
Ja, en? Amerika is een land dat vrijheid en democratie zo hoog in het vaandel dat ze er zelfs andere landen voor 'bezoeken' om daar hun overtuiging te prediken. Met alle gevolgen van dien.

pi_172358790
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:59 schreef tomatenrood het volgende:

[..]

Amerika, "the land of the free" met nul komma nul rechtszekerheid. Waar de CBP-agenten op basis van hun onderbuik iemand mogen weigeren, zelfs als ze een geldig visum hebben ;( It's great.
Was het nu omdat ze moslim waren of omdat ze uit Rotterdam kwamen? :')
pi_172358844
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, en? Amerika is een land dat vrijheid en democratie zo hoog in het vaandel dat ze er zelfs andere landen voor 'bezoeken' om daar hun overtuiging te prediken. Met alle gevolgen van dien.

[ afbeelding ]
Dit kun je ook vervangen met Islam comes to you.
Natuurlijk kan er wat over Amerika iets gezegd worden, maar als ik aan Amerika denk, denk ik aan de bevrijding, en als ik aan moslims denk denk ik aan verwoesting en dat ik op straat uitgescholden word voor homo.

Dat zijn wel de feiten.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_172358931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:13 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dan zou ik mij maar gedragen zoals de meeste blanken aan de grens. Beleefd blijven tegen mensen die onbeleefd zijn en achteraf zeiken op de lul die je zojuist heeft binnengelaten. Ook een goede tip als je blond bent.

Oh en mocht je hebben meegeholpen aan de jodenvervolging, geestesziek zijn of besmettelijke ziektes onder de leden hebben zou ik daar nee antwoorden op het standaardformulier.
Blanken? Gaat ie Geert
pi_172358933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:59 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dit kun je ook vervangen met Islam comes to you.
Natuurlijk kan er wat over Amerika iets gezegd worden, maar als ik aan Amerika denk, denk ik aan de bevrijding, en als ik aan moslims denk denk ik aan verwoesting en dat ik op straat uitgescholden word voor homo.

Dat zijn wel de feiten.
Aan welke kant zou Trump staan denk jij? Aan de goede of de foute kant?
Donnie heeft wel onlangs een lucratieve wapendeal gesloten met Saoedie Arabie.
Notabene het land dat alles aan wapens levert aan moslimterroristen.

http://nos.nl/artikel/217(...)et-saudi-arabie.html
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:07:15 #188
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172358963
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:45 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat snap ik best, maar ik snap hun gevoel ook. Je weet niet wat je binnenhaalt. Je kunt aan de goede kant staan of aan de slechte kant, dat zie je niet aan een snor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niets meer moet hebben van moslims islam, ik vind het rare lui wat de godsdienst betreft. Wel werk ik samen met Marokkanen en dat gaat heel erg goed. Ik heb helemaal niks tegen die lui en ik mag ze heel graag, zijn harde goede werkers en er zit niks verkeerds in hun.
Maar ik ben totaal anders gaan denken over die godsdienst.
Maar die collega's van jou die je mag zouden dus net zo goed geweigerd kunnen worden. En volgens jou is het prima want tja je weet niet wie je binnenhaalt he. Vertel dit eens aan die collega's kijken wat die ervan vinden.
Sisco Certified
  woensdag 12 juli 2017 @ 10:09:40 #189
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172359015
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:39 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

maar dat zal vast ook zo zijn voor een Jood met Israelisch paspoort.
Ja dat begrijp ik heel goed. We zijn het eens dat dat verkeerd is, dus waarom zouden we het zelf ook gaan doen? Logica is hier een beetje zoek. Moeten we dan ook maar hoofden afhakken van moslims omdat de IS dat doet bij Joden?
Sisco Certified
pi_172359442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 20:55 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Iedereen ? Dit is echt compleet normaal gedrag voor de borderpatrol. En ze doen het in potentie bij iedereen. Beetje machtsgeil.

Ik snap dat de moslims zich een beetje speciaal willen voelen, maar dit was een gevalletje 13 in een dozijn.
Dus je denkt dat blanke west-europeanen over het algemeen net zo snel zonder aantoonbare reden geweigerd worden? Sure :')
pi_172359878
Overigens wel grappig dat ze zichzelf nu Nederlanders noemen. Normaliter zijn ze, naar eigen zeggen, waarschijnlijk Marokkanen.
pi_172360684
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 01:18 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen dan. Vervang het woord moslims door joden en de wereld staat in brand om deze kwalijke uitsluiting.
Dat is niet waar. Er is in de VS geen moslimban en in een groot deel van het MO is er een expliciete jodenban.
pi_172360737
Ik ben benieuwd of ze na hun bezoekje aan Mekka ook zo verbolgen waren over het toelatingsbeleid.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_172360808
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus je denkt dat blanke west-europeanen over het algemeen net zo snel zonder aantoonbare reden geweigerd worden? Sure :')
Afgezien van het 10 uur lang in een koude kamer zitten en afgewezen worden zijn al die dingen die ze opnoemen mij overkomen richting de VS. Tenzij je denkt dat ze voor de grap hun tijd verspillen aan mij om niet racistisch te lijken maken ook blanke puisterige jongetjes kans om afgewezen te worden. Bij mij was het voornamelijk rond de vraag wie mijn ticket had betaald. Dankjewel voor het belasting betalen!
  woensdag 12 juli 2017 @ 12:17:21 #195
168739 Red_85
'echt wel'
pi_172361420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 00:33 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Prima dat de Mekka-gangersAmerika niet in mogen en zouden ze toch moeten begrijpen. Niet- moslims mogen ook Mekka niet in.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:46:29 #196
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172365637
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 11:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Afgezien van het 10 uur lang in een koude kamer zitten en afgewezen worden
Laat dat nou meteen het probleem zijn:')

Ja iedereen kan daar nare behandeling krijgen. Maar jij wordt nooit afgewezen op basis van je etniciteit of religie.
Sisco Certified
pi_172365777
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 15:46 schreef FoolWithMokey het volgende:

[..]

Laat dat nou meteen het probleem zijn:')

Ja iedereen kan daar nare behandeling krijgen. Maar jij wordt nooit afgewezen op basis van je etniciteit of religie.
Er gaan nu eenmaal niet 24/7 vliegtuigen terug. Ik heb nog nooit een advertentie gezien waarin mijn etniciteit of religie een pro was. Wel bij moslims. Ik heb in het vliegtuig naar de VS gezeten met moslims, sikhs en joden en ze mochten allemaal door. Als een van die twee vloggers zijn vriendje niet had meegenomen had hij ook door gemogen. Blijkbaar zijn ze dus niet afgewezen op etniciteit of religie.
pi_172365993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 09:52 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ja, en? Amerika is een land dat vrijheid en democratie zo hoog in het vaandel dat ze er zelfs andere landen voor 'bezoeken' om daar hun overtuiging te prediken. Met alle gevolgen van dien.

[ afbeelding ]
Zo'n meme was onder de vorige leiders nog spot waar discussies rond vormden om dingen in de toekomst te verbeteren.

Tegenwoordig onder Trump is het deel van de hele campagne.
pi_172369441
Ik wilde laatst naar Mekka. Blijkt dat ik niet mag. Gediscrimineerd door moslims. Ik ben niet eens verhoord. Het mag gewoon niet.

Ergo: mekkagangers moeten dus eigenlijk sowieso niet zeuren. Als ze echt zo voor gelijke behandeling zijn gaan ze daar ook niet heen dan toch?
Whatever...
pi_172369859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:43 schreef Spanky78 het volgende:
Ik wilde laatst naar Mekka. Blijkt dat ik niet mag. Gediscrimineerd door moslims. Ik ben niet eens verhoord. Het mag gewoon niet.

Ergo: mekkagangers moeten dus eigenlijk sowieso niet zeuren. Als ze echt zo voor gelijke behandeling zijn gaan ze daar ook niet heen dan toch?
Moslims zijn per definitie niet voor gelijke behandeling. Hun godsdienst pleit voor discriminerende behandeling op allerlei vlakken. Alleen dan wel altijd in het voordeel van de mannelijke moslim.
pi_172369965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Moslims zijn per definitie niet voor gelijke behandeling. Hun godsdienst pleit voor discriminerende behandeling op allerlei vlakken. Alleen dan wel altijd in het voordeel van de mannelijke moslim.
:') laat me raden dat heb je van de facebook pagina van de PVV Heh. ......
pi_172369988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 10:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dus je denkt dat blanke west-europeanen over het algemeen net zo snel zonder aantoonbare reden geweigerd worden? Sure :')
Eehm, ja ?
Moeilijk he - beseffen dat je niet speciaal of bijzonder bent.
pi_172370015
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:08 schreef Syd het volgende:

[..]

:') laat me raden dat heb je van de facebook pagina van de PVV Heh. ......
:+
pi_172370395
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Moslims zijn per definitie niet voor gelijke behandeling. Hun godsdienst pleit voor discriminerende behandeling op allerlei vlakken. Alleen dan wel altijd in het voordeel van de mannelijke moslim.
Dit dus. Heerlijk om als Nederlander overal de grens over te komen.
  donderdag 13 juli 2017 @ 10:02:57 #205
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172382173
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Moslims zijn per definitie niet voor gelijke behandeling. Hun godsdienst pleit voor discriminerende behandeling op allerlei vlakken. Alleen dan wel altijd in het voordeel van de mannelijke moslim.
Ik vind het gevaarlijk om dat te zeggen over moslims. Je kan wel zeggen dat Islam niet voor gelijke behandeling is maar goed dat is bij iedere abrahamitische religies het geval.
Sisco Certified
pi_172387101
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:03 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Moslims zijn per definitie niet voor gelijke behandeling. Hun godsdienst pleit voor discriminerende behandeling op allerlei vlakken. Alleen dan wel altijd in het voordeel van de mannelijke moslim.
Onze cultuur plaatste mannen ook boven vrouwen en dat proces van gelijkschakeling is nog steeds volop aan de gang.
pi_172393961
Jammer dat die moslims niet geweigerd worden Nederland binnen te komen. Het toont wel aan dat onze regering slecht is.

Moslims willen de hele wereld veroveren. Nu zijn ze bezig Europa te veroveren.
Trump ziet natuurlijk in dat ze in Amerika ook enige vorm van macht proberen te krijgen. Als hij dom was, had hij geen immigratieverbod ingevoerd.

Hij is met een IQ van 156 de slimste president in de geschiedenis van Amerika.
pi_172394093
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze cultuur plaatste mannen ook boven vrouwen en dat proces van gelijkschakeling is nog steeds volop aan de gang.
Onze cultuur plaatst nu vrouwen boven mannen, is dat veel beter dan? Vrouwen hebben in NL allerlei privileges en rechten die mannen niet hebben. Als een vrouw een misdrijf tegen een man pleegt, heeft ze vanwege haar geslacht een voordeel. Er zijn mannen die door een vrouw verkracht werden, en nadat ze onterecht beschuldigd werden van verkrachting werden ze opgepakt. Terwijl ze zelf slachtoffer waren.

En vertel me niet dat mannen niet verkracht kunnen worden, want dat kan wel degelijk.

Ditzelfde verhaal geldt ook voor gevallen van mishandeling, waarin een man mishandelt werd door een vrouw en beschuldigt werd, en vervolgens de gevangenis in moest. Je mag jezelf volgens het gekke deel van de mensen ook niet verdedigen tegen een vrouw die je aanvalt, want je mag zogenaamd geen vrouwen slaan.
pi_172394482
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:16 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Onze cultuur plaatst nu vrouwen boven mannen, is dat veel beter dan? Vrouwen hebben in NL allerlei privileges en rechten die mannen niet hebben. Als een vrouw een misdrijf tegen een man pleegt, heeft ze vanwege haar geslacht een voordeel. Er zijn mannen die door een vrouw verkracht werden, en nadat ze onterecht beschuldigd werden van verkrachting werden ze opgepakt. Terwijl ze zelf slachtoffer waren.

En vertel me niet dat mannen niet verkracht kunnen worden, want dat kan wel degelijk.

Ditzelfde verhaal geldt ook voor gevallen van mishandeling, waarin een man mishandelt werd door een vrouw en beschuldigt werd, en vervolgens de gevangenis in moest. Je mag jezelf volgens het gekke deel van de mensen ook niet verdedigen tegen een vrouw die je aanvalt, want je mag zogenaamd geen vrouwen slaan.
En daar heb jij dagelijks mee te maken natuurlijk.

Overigens begeef je je wel aardig op dezelfde conservatieve lijn qua denken dus je zou best eens met de Koran kunnen beginnen.
  donderdag 13 juli 2017 @ 18:39:07 #210
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_172394570
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:43 schreef Spanky78 het volgende:
Ik wilde laatst naar Mekka. Blijkt dat ik niet mag. Gediscrimineerd door moslims. Ik ben niet eens verhoord. Het mag gewoon niet.

Ergo: mekkagangers moeten dus eigenlijk sowieso niet zeuren. Als ze echt zo voor gelijke behandeling zijn gaan ze daar ook niet heen dan toch?
Inderdaad, waar zijn de protesterende moslims tegen deze ongelijke behandeling?




Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_172394665
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:35 schreef Beathoven het volgende:

[..]

En daar heb jij dagelijks mee te maken natuurlijk.

Overigens begeef je je wel aardig op dezelfde conservatieve lijn qua denken dus je zou best eens met de Koran kunnen beginnen.
Ik heb wel eens te maken gehad met problemen die veroorzaakt zijn door double standards, maar op kleinere schaal. Het kan ook zijn dat ik er in de toekomst weer te maken mee krijg.

Verder ga ik niet in op je trollbait over de koran. Ik ben het totaal oneens met de meeste dingen die in de koran staan.
pi_172394824
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 18:43 schreef Spanky78 het volgende:
Ik wilde laatst naar Mekka. Blijkt dat ik niet mag. Gediscrimineerd door moslims. Ik ben niet eens verhoord. Het mag gewoon niet.

Ergo: mekkagangers moeten dus eigenlijk sowieso niet zeuren. Als ze echt zo voor gelijke behandeling zijn gaan ze daar ook niet heen dan toch?
Ik was laatst in mijn ééntje op vakantie in Irak. Ik wou daar naar de kerk gaan en de bijbel lezen, maar het bleek verboden te zijn. Ik werd bijna vervolgd, maar ik kon nog net op tijd terug naar Nederland vluchten, en zo had ik mijn eigen leven gered.

Als ik de mensen in Irak had verteld dat Allah niet bestaat en dat de wereld door de oerknal is ontstaan, zouden ze me overigens ook hebben vervolgd.
pi_172395001
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:39 schreef MrRatio het volgende:

[..]

Inderdaad, waar zijn de protesterende moslims tegen deze ongelijke behandeling?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
tja..

Ergens zijn Mecca en Medina dus geen publieke steden maar is het een soort prive terrein. Je hebt ook wel locaties elders ter wereld die geen publiek domein zijn. Ik maak me er niet druk om. Daarnaast kom je volgens mij met een speciale persvergunning wel binnen. Natgeo, de BBC e.v.a hebben er al eens gefilmd. Ze weigeren daar hoofdzakelijk toeristen, en dat is met de hordes aan pelgrims die daar komen natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen.
pi_172395046
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

tja..

Ergens zijn Mecca en Medina dus geen publieke steden maar is het een soort prive terrein. Je hebt ook wel locaties elders ter wereld die geen publiek domein zijn. Ik maak me er niet druk om. Daarnaast kom je volgens mij met een speciale persvergunning wel binnen. Natgeo, de BBC e.v.a hebben er al eens gefilmd. Ze weigeren daar hoofdzakelijk toeristen, en dat is met de hordes aan pelgrims die daar komen natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen.
Prive terrein op basis van ras of geloof?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172395082
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2017 19:08 schreef Syd het volgende:

[..]

:') laat me raden dat heb je van de facebook pagina van de PVV Heh. ......
Hahahaha wat snap je niet aan de koran? De koran gaat namelijk niet uit van vrede maar van geweld. Maar goed je basisschool zal wel extreem links zijn geweest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172395731
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Prive terrein op basis van ras of geloof?
op basis van geloof

Je moet je eens updaten met je 'ras'
pi_172395768
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]

tja..

Ergens zijn Mecca en Medina dus geen publieke steden maar is het een soort prive terrein. Je hebt ook wel locaties elders ter wereld die geen publiek domein zijn. Ik maak me er niet druk om. Daarnaast kom je volgens mij met een speciale persvergunning wel binnen. Natgeo, de BBC e.v.a hebben er al eens gefilmd. Ze weigeren daar hoofdzakelijk toeristen, en dat is met de hordes aan pelgrims die daar komen natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen.
Dus we kunnen Rome wel verboden voor moslims maken?
pi_172395860
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:33 schreef 2600 het volgende:

[..]

Dus we kunnen Rome wel verboden voor moslims maken?
Nou ja, in theorie wel maar Rome heeft opzich geen waarde voor Katholieken en er zullen wat Moslims wonen, dus je zult er praktisch geen animo voor vinden, maar het Vaticaan zou men prima kunnen afsluiten.
pi_172395922
Moeten ze maar geen moslim zijn. Waarom zou je eigenlijk geloven in iets wat niet bestaat? Sinterklaas nemen we toch ook niet bloedserieus..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172395964
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nou ja, in theorie wel maar Rome heeft opzich geen waarde voor Katholieken en er zullen wat Moslims wonen, dus je zult er praktisch geen animo voor vinden, maar het Vaticaan zou men prima kunnen afsluiten.
Vaticaanstad is sowieso een autonome staat in het land Italie. Het is als het ware een enclave op Italiaans grondgebied.
Het is ook geen lid van de Europese Unie.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:44:16 #221
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172396044
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:41 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Vaticaanstad is sowieso een autonome staat in het land Italie. Het is als het ware een enclave op Italiaans grondgebied.
Het is ook geen lid van de Europese Unie.
Maar ze hebben wel de Euro
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † donderdag 13 juli 2017 @ 19:44:53 #222
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_172396065
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 13:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Onze cultuur plaatste mannen ook boven vrouwen en dat proces van gelijkschakeling is nog steeds volop aan de gang.
Maar 'wij' snijden anno 2017 geen kelen meer door. ;)
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_172396068
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Maar ze hebben wel de Euro
True, maar volgens mij heeft Vaticaanstad nooit een eigen valuta gehad. Pin me daar niet op vast:P
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172396118
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 18:57 schreef Beathoven het volgende:
Ze weigeren daar hoofdzakelijk toeristen, en dat is met de hordes aan pelgrims die daar komen natuurlijk ook wel een beetje te begrijpen.
Die hordes toeristen komen voornamelijk toch alleen tijdens de hadj? En de overige 11 maanden zou men toch goed andere toeristen daar kunnen aantrekken. :D
  donderdag 13 juli 2017 @ 19:50:35 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172396231
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:44 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

True, maar volgens mij heeft Vaticaanstad nooit een eigen valuta gehad. Pin me daar niet op vast:P
Voor de euro had men de vaticaanse lire
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vaticaanse_lire
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172396289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voor de euro had men de vaticaanse lire
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vaticaanse_lire
Lol ik lees het ja. Ik dacht dat ze altijd de Italiaanse lire hadden. My bad.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172396300
quote:
3s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:44 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Maar 'wij' snijden anno 2017 geen kelen meer door. ;)
Klopt, tegenwoordig krijgen we donder, bliksem, hitte, regen, hagel, sneeuw en gezeik van boven, zodat we wel leven maar niets zien.
pi_172396326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:52 schreef torentje het volgende:

[..]

Klopt, tegenwoordig krijgen we donder, bliksem, hitte, regen, hagel, sneeuw en gezeik van boven, zodat we wel leven maar niets zien.
Deze reactie vind ik zorgwekkend.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172397594
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:46 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die hordes toeristen komen voornamelijk toch alleen tijdens de hadj? En de overige 11 maanden zou men toch goed andere toeristen daar kunnen aantrekken. :D
Klopt, en het is nu al moeilijk om de grote getallen aan pelgrims te managen. Twee jaar geleden viel er nog een kraan in de menigte. Het zal z'n religieuze redenen hebben maar om daar nog een 3e toeristen aan toe te voegen is niet helemaal optimaal. Men heeft plannen om 2 a 3 ringen te installeren zodat men de hoogte in kan, maar het moet allemaal nog.
pi_172397947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:37 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Klopt, en het is nu al moeilijk om de grote getallen aan pelgrims te managen. Twee jaar geleden viel er nog een kraan in de menigte. Het zal z'n religieuze redenen hebben maar om daar nog een 3e toeristen aan toe te voegen is niet helemaal optimaal. Men heeft plannen om 2 a 3 ringen te installeren zodat men de hoogte in kan, maar het moet allemaal nog.
Al die moeite om iets wat niet bestaat. Bizar.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172399405
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 20:48 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Al die moeite om iets wat niet bestaat. Bizar.
Je wil Sinterklaas en zwarte piet opheffen zo te horen
pi_172399900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je wil Sinterklaas en zwarte piet opheffen zo te horen
En Allah.En Jezus.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  donderdag 13 juli 2017 @ 22:07:54 #233
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172400279
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Prive terrein op basis van ras of geloof?
Jouw bed is ook prive terrein op basis van fuckability and pijpvaardigheid.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172404921
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:53 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Deze reactie vind ik zorgwekkend.
Hoezo?
pi_172404948
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:51 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

En Allah.En Jezus.
En het multiversum
  vrijdag 14 juli 2017 @ 08:38:04 #236
3542 Gia
User under construction
pi_172405899
Ze kunnen er wel heel normaal en onschuldig uitzien, maar dat is bij veel terroristen zo, tot ze zichzelf opblazen.

Maar inderdaad heel vervelend voor jonge moslims, dat je Amerika niet inkomt als 2 broers, of vrienden. Met vrouw en kinderen zal het waarschijnlijk makkelijker gaan.

Dat wordt waarschijnlijk voor de nabije toekomst dé manier om buiten de radar van de AIVD te blijven, terroristische gezinnen.
Niemand is nog te vertrouwen. :P
pi_172406285
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 19:02 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hahahaha wat snap je niet aan de koran? De koran gaat namelijk niet uit van vrede maar van geweld. Maar goed je basisschool zal wel extreem links zijn geweest.
:')
  vrijdag 14 juli 2017 @ 10:44:36 #238
416931 yats
(non) Average Joe
pi_172407847
Ik ben toch benieuwd naar de exacte reden van weigering van toelating van deze jongens. Zelf ga ik in september die kant op, ik wil niet ook ineens bij de grens geweigerd worden. Al scheelt het wellicht dat ik niet geloof.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_172408175
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:44 schreef yats het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar de exacte reden van weigering van toelating van deze jongens. Zelf ga ik in september die kant op, ik wil niet ook ineens bij de grens geweigerd worden. Al scheelt het wellicht dat ik niet geloof.
Als je een ESTA hebt dan mag je om elke mogelijke reden en ook zonder reden geweigerd worden.
pi_172433216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:44 schreef yats het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar de exacte reden van weigering van toelating van deze jongens. Zelf ga ik in september die kant op, ik wil niet ook ineens bij de grens geweigerd worden. Al scheelt het wellicht dat ik niet geloof.
wat is je huidskleur,nationaliteit, naam? (Westers of niet)
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:16:14 #241
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_172435194
Tsja, vervelend als je een land niet in kunt vanwege je afkomst: https://themuslimissue.wo(...)israelis-are-banned/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_172435325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 10:44 schreef yats het volgende:
Ik ben toch benieuwd naar de exacte reden van weigering van toelating van deze jongens. Zelf ga ik in september die kant op, ik wil niet ook ineens bij de grens geweigerd worden. Al scheelt het wellicht dat ik niet geloof.
Iedere dag gaan er meerdere vliegtuigen vanuit Schiphol die kant op en dit is waarschijnlijk de eerste keer dat je hoort over een weigering zonder reden. Maak je dus niet te druk.

Oh en atheïsten zijn de meest gehate religieuze groep in Amerika (hoewel moslims aan een inhaalslag bezig zijn), dus zeg dat ook maar niet.

Edit: moslims hebben al gewonnen!
http://www.motherjones.co(...)gious-group-america/
  zaterdag 15 juli 2017 @ 13:30:22 #243
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_172435376
Het is niet de eerste keer:
Amerikanen sturen KLM-toestel terug

Uitgegeven: 10 april 2005 09:13
Laatst gewijzigd: 10 april 2005 19:15

SCHIPHOL - Een vliegtuig van de KLM is zaterdag toegang tot het Amerikaanse luchtruim geweigerd. Aan boord van het toestel waren twee passagiers die de Verenigde Staten niet in het land willen hebben. Het vliegtuig dat met 278 passagiers op weg was naar Mexico, keerde noodgedwongen naar Schiphol terug, verklaarde een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij op zondagochtend.

Het toestel naderde Canada toen de piloot kreeg te horen dat hem toegang tot het Amerikaanse luchtruim werd geweigerd. Bijtanken en omvliegen was niet mogelijk en daarom is het vliegtuig teruggevlogen.

De KLM controleert passagierslijsten altijd op de aanwezigheid van ongewenste gasten. "Maar kennelijk verschilt onze informatie van die van de Amerikaanse autoriteiten", concludeerde de woordvoerder. Het is volgens hem de eerste keer dat dat gebeurt en hij spreekt daarom van een incident.

Opheldering

"Wij zijn benieuwd hoe de Amerikanen aan de informatie zijn gekomen. Met justitie gaan we de Amerikaanse autoriteiten om opheldering vragen."

De verdachte passagiers zijn op Schiphol niet aangehouden, omdat daar volgens de Nederlandse politie en justitie geen aanleiding voor was. Over hun nationaliteit doet de KLM geen mededelingen. Waar ze van worden verdacht, is evenmin duidelijk. "Zij zijn via Engeland terug naar het land van herkomst gevlogen. Ook daar zijn zij de toegang niet geweigerd. Waarom dan wel voor de Verenigde Staten is ons niet duidelijk."

De andere reizigers zijn opgevangen in een hotel en zaterdag met een ander toestel alsnog naar Mexico vertrokken. Ze zijn daar zondag met een dag vertraging gearriveerd.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:06:07 #244
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_172436089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 02:02 schreef Beathoven het volgende:
Viel te verwachten, die bolle aap heeft er een fijne bende van gemaakt daar.
Die is gelukkig weg.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zaterdag 15 juli 2017 @ 14:07:55 #245
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_172436135
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juli 2017 21:33 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je wil Sinterklaas en zwarte piet opheffen zo te horen
Dat zijn juist de enige die wel bewijsbaar bestaan (en ook steeds weer vertrekken).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
pi_172436195
Als je niet moslim bent kom je Mekka ook niet binnen... niks nieuws, next.
pi_172437333
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 13:30 schreef MrRatio het volgende:
Het is niet de eerste keer:
Amerikanen sturen KLM-toestel terug

Uitgegeven: 10 april 2005 09:13
Laatst gewijzigd: 10 april 2005 19:15
Ja, dat was nog voor de invoering van ESTA.
Je hebt best kans dat degenen die toen op die vlucht geweigerd werden nooit toestemming zouden krijgen om op een "ESTA visum" de VS binnen te komen.
pi_172437663
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 14:09 schreef Terrorizer het volgende:
Als je niet moslim bent kom je Mekka ook niet binnen... niks nieuws, next.
Waarom zou je überhaupt Mekka binnen willen?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 15:47:06 #249
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_172438325
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt Mekka binnen willen?
Foto's maken van religekkies en verkopen aan lachvandedag.nl
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_172440939
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt Mekka binnen willen?
Waarom niet ? Architectuur, geschiedenis..
  zaterdag 15 juli 2017 @ 18:30:58 #251
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_172441965
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt Mekka binnen willen?
De grootste klok ter wereld is er te zien. Niet zelf gemaakt uiteraard.
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
pi_172449439
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 15:11 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt Mekka binnen willen?
Geen idee. Waarom wilden die 2 gasten de VS in?
pi_172450191
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 00:09 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Geen idee. Waarom wilden die 2 gasten de VS in?
Geen idee, moet je hun vragen :P
pi_172451454
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 17:47 schreef Kassamiep het volgende:Waarom niet ? Architectuur, geschiedenis..
:D Met allebei hebben die Arabieren niet zo veel.

Volgens Wikipedia is sinds 1985 meer dan 95% van de historische gebouwen in Mekka gesloopt, sommigen meer dan duizend jaar oud.
Allemaal om zoveel mogelijk pelgrims te kunnen herbergen, onder andere in bijvoorbeeld dat wanstaltige klokhotel.
pi_172451458
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 07:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:D Met allebei hebben die Arabieren niet zo veel.

Volgens Wikipedia is sinds 1985 meer dan 95% van de historische gebouwen in Mekka gesloopt, sommigen meer dan duizend jaar oud.
Allemaal om zoveel mogelijk pelgrims te kunnen herbergen, onder andere in bijvoorbeeld dat wanstaltige klokhotel.
De paganistische tempel in het midden staat er nog steeds ;)
Ok, alle beelden zijn er uit gesloopt. Maar toch.
  zondag 16 juli 2017 @ 07:55:07 #256
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_172451545
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2017 07:42 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

:D Met allebei hebben die Arabieren niet zo veel.

Volgens Wikipedia is sinds 1985 meer dan 95% van de historische gebouwen in Mekka gesloopt, sommigen meer dan duizend jaar oud.
Allemaal om zoveel mogelijk pelgrims te kunnen herbergen, onder andere in bijvoorbeeld dat wanstaltige klokhotel.
Van het weekend heb ik toevallig een beetje gezocht naar arabische pre-islamitische gedichten. Ik bedoel, ik woon er, dus een beetje kennis van de cultuur is wel handig. Blijkt dat er dus een aantal van de beste gedichten uit pre-islamitische tijd aan de Kaaba hangen. Heb er 1 gelezen en bedacht me als je dat nu zou schrijven dat je direct zweepslagen kreeg.

https://fireina55gallondr(...)nds-by-imru-al-qais/
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 16 juli 2017 @ 08:29:59 #257
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_172451765
Amerika komt Nederlanders niet binnen vriend.
Sisco Certified
  donderdag 20 juli 2017 @ 13:24:50 #258
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172548365
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 19:36 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ze moeten vooral hun terroristische broeders bedanken. Die zijn de reden voor dit soort zaken.

Heel vervelend. Maar niet meer dan een incident met vertraging. Ze zijn niet mishandeld en tsja zij bepalen nu eenmaal wie er niet inkomt.

Kortom: kut voor ze.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat ze geen grote bek.gehad hebben. Want tsja, ik ken geen moslim jongens met Nederlandse achtergrond die geen lichte vorm van grootheidswaanzin hebben. Bij mijn kinderen in de klas ook weer. Moslimprinsjes.
Wat een achterlijk randdebiel ben je ook.

Dus alle blanken die in Zuid Afrika met banden vol olie zijn verbrand is ook maar de schuld van je overgrootvader met VOC mentaliteit?

"Eigen schuld dikke bult.
Dan moet je maar niet wonen in een land waar je niet thuishoort."

Je lijkt wel de type wiens vriendinnetje is afgepakt door een buitenlander en nu issues hebt.

Mongool.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172548435
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:24 schreef corehype het volgende:

[..]

Wat een achterlijk randdebiel ben je ook.

Dus alle blanken die in Zuid Afrika met banden vol olie zijn verbrand is ook maar de schuld van je overgrootvader met VOC mentaliteit?

"Eigen schuld dikke bult.
Dan moet je maar niet wonen in een land waar je niet thuishoort."

Je lijkt wel de type wiens vriendinnetje is afgepakt door een buitenlander en nu issues hebt.

Mongool.
Nee. ALs je naar de USA gaat weet je dat ze moeilijk gaan doen. Echt bij iedereen. En al helemaal bij moslims. Zeker als je naar mekka bent egweest etc. Dat heeft een reden.

Bovendien is er nogal een verschil tussen bij twijfel niet binnenlaten in een land of mensen verbranden, of vind je dat precies hetzelfde?

En ja, mijn ervaring is inderdaad dat vrijwel alle moslimjongetjes in dit land een ontieglijk grote bek hebben. Grappig genoeg hebben mijn Egyptische, Irakese en qatarese collega's dat niet. Aardige lui en prima mee te werken en contact mee te maken. Allemaal moslims (wel hoogopgeleid en zeker niet orthodox) die op een heel andere manier in het leven staan als die pikkies hier met grootheidswaanzin.

Daarnaast: iedereen wie wél naar Mekka gaat (waar ik er echt niet in kom) en daarna klaagt dat een ander hem niet toelaat... is wel een beetje hypocriet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Spanky78 op 20-07-2017 13:45:26 ]
Whatever...
  donderdag 20 juli 2017 @ 14:50:47 #260
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_172550514
Toen ik naar de VS ging werd ik ook extra gecontroleerd omdat ik getagged was. Heb een arabische achternaam maar ben geen moslim, moest wel lachen. Vooral ald ze wisten hoeveel bans ik heb gehad door moslim bash ;(
AFCA
Qui audet adipiscitur
  donderdag 20 juli 2017 @ 15:09:11 #261
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172550845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 13:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Nee. ALs je naar de USA gaat weet je dat ze moeilijk gaan doen. Echt bij iedereen. En al helemaal bij moslims. Zeker als je naar mekka bent egweest etc. Dat heeft een reden.

Bovendien is er nogal een verschil tussen bij twijfel niet binnenlaten in een land of mensen verbranden, of vind je dat precies hetzelfde?

En ja, mijn ervaring is inderdaad dat vrijwel alle moslimjongetjes in dit land een ontieglijk grote bek hebben. Grappig genoeg hebben mijn Egyptische, Irakese en qatarese collega's dat niet. Aardige lui en prima mee te werken en contact mee te maken. Allemaal moslims (wel hoogopgeleid en zeker niet orthodox) die op een heel andere manier in het leven staan als die pikkies hier met grootheidswaanzin.

Daarnaast: iedereen wie wél naar Mekka gaat (waar ik er echt niet in kom) en daarna klaagt dat een ander hem niet toelaat... is wel een beetje hypocriet.
Het grote verschil is dat je al bij voorbaat weet dat je Mekka niet binnenkomt en niet met een dooie vis thuiskomt.

Appelen met peren vergelijken trouwens, ik kom de Klaagmuur ook niet in en vaak Israël (gestolen land) 99/100 keer ook niet in maar we betalen wel belasting voor dat oord.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172550873
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:09 schreef corehype het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat je al bij voorbaat weet dat je Mekka niet binnenkomt en niet met een dooie vis thuiskomt.

Appelen met peren vergelijken trouwens, ik kom de Klaagmuur ook niet in en vaak Israël (gestolen land) 99/100 keer ook niet in maar we betalen wel belasting voor dat oord.
Dus eigenlijk ben je het eens met wat Trump wil doen? Dat is wel mooi.
  donderdag 20 juli 2017 @ 15:12:23 #263
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172550917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:10 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je het eens met wat Trump wil doen? Dat is wel mooi.
:')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_172550925
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:12 schreef corehype het volgende:

[..]

:')
Je bent toch niet hypocriet?
pi_172550991
Als het voor Amerika zo makkelijk is om iemand toegang te weigeren, gewoon omdat het niet goed voelt, heeft dat (tijdelijk) inreisverbod dan nog wel toegevoegde waarde?
pi_172551025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 15:09 schreef corehype het volgende:

[..]

Het grote verschil is dat je al bij voorbaat weet dat je Mekka niet binnenkomt en niet met een dooie vis thuiskomt.

Appelen met peren vergelijken trouwens, ik kom de Klaagmuur ook niet in en vaak Israël (gestolen land) 99/100 keer ook niet in maar we betalen wel belasting voor dat oord.
Ze wisten toch ook bij voorbaat dat ze wellicht problemen konden krijgen? Dat is dan toch hetzelfde?

Ach en wee.
Whatever...
pi_172551048
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2017 14:50 schreef Smoofie het volgende:
Toen ik naar de VS ging werd ik ook extra gecontroleerd omdat ik getagged was. Heb een arabische achternaam maar ben geen moslim, moest wel lachen. Vooral ald ze wisten hoeveel bans ik heb gehad door moslim bash ;(
Iedereen wordt gecontroleerd. Maar inderdaad, als je bepaalde landen in je paspoort hebt... Dan al helemaal.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')