SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.
Zou je denken?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.
Dat denk ik dan toch.quote:
Ik denk dat je het wel goed gedacht hebt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik dan toch.
Zeg het maar als ik het mis heb.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed gedacht hebt.
Ik was net aan het kijken ... werd even afgeleid door Twan en toen was het weg.quote:
quote:
We drukten zp goed als gelijk op invoeren...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef livelink het volgende:
Je moet echt iets sneller gaan typen Diaan
Ik zei Eric Clapton hardop...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]je wist de titel alleen maar omdat ik het hardop zei
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnaresquote:Op zondag 9 juli 2017 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We drukten zp goed als gelijk op invoeren...
Graag gedraaid.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnares
Eens! Thnxquote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnares
Zeker weten?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedraaid.
Dit is het laatste nummer.
Ja dat jij partijdig was wisten we alquote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
ik, maar ik kom er niet op.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat ik deze nog nooit eerder heb gehoord. Maar toch bedankt, Meltingquote:
ja, een klein oh jaatje...quote:
Ja, die zit straks met de stopwatch klaarquote:Op zondag 9 juli 2017 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen weer om 7 uur aanwezig zijn.
Anders krijg ik van livelink op mijn donder.
Vanwege je half uurtje verlenging ga ik akkoord met 07.30quote:Op zondag 9 juli 2017 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen weer om 7 uur aanwezig zijn.
Anders krijg ik van livelink op mijn donder.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege je half uurtje verlenging ga ik akkoord met 07.30
toch is het wel een bekend liedjequote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef Melting het volgende:
Was een instinker.
Deze heeft de top 40 niet gehaald.![]()
Wel de tipparade.
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt voor de muziekjesWas een gezellige avond!
Ik ben helemaal niet zo streng hoor. Alleen tegen Peacemanquote:
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo streng hoor. Alleen tegen Peaceman
tjonge.. als we het toch van de goedheid van vrouwen moeten hebbenquote:
Ja hè?quote:
de vriendelijkste ook nietquote:
Ga je zelf ook mee doen?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen vroeg op, palingrookwedstrijd in Monnikendam bezoeken...
Je hebt gelijk. Ik ga proberen aardiger te worden.quote:
trustenquote:Op zondag 9 juli 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga proberen aardiger te worden.
Maar nu ga ik naar bed, want het moet me morgenochtend toch lukken om als eerste goedemorgen te zeggen. Ik heb maar 1 biertje op, dus daarmee heb ik al een enorme voorsprong op Melting.
Ik ben al een tijdje gestopt met luisteren. Tol & Tol trok ik niet meer.quote:
I know, maar er zit niet veel bijzonders tussen.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje gestopt met luisteren. Tol & Tol trok ik niet meer.
Sowieso kan ik niet zo veel met Gup. Je kunt eventueel verzoekjes aanvragen op de site.
Trusten voor straksquote:Op zondag 9 juli 2017 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
I know, maar er zit niet veel bijzonders tussen.
Wie die andere luisteraar ook maar moge zijn, ik zet Radio49 ook uit
Thnx, jij ookquote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thnx, jij ook
Het moet nog even gezegd worden trouwens, maar ik vind het concept erg leuk. Leuk dat iedereen hier z'n liefde voor muziek kan tonen door een show te draaien en dat door de verschillende dj's het zo heerlijk divers wordt.
Je bent erquote:
Nee hoor... fris en fruitig.quote:Op zondag 9 juli 2017 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er![]()
Fris en fruitig, of hebben de speciaalbiertjes toch hun sporen achtergelaten?
Heb je nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op zondag 9 juli 2017 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor... fris en fruitig.
Alleen een beetje een korte nacht.
quote:Op zondag 9 juli 2017 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Goedemorgen just me.quote:
Alleen kabouter 1.0 slaapt nog, die is nog kapot van het pretpark!quote:Op zondag 9 juli 2017 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ligt iedereen nog in een diepe roes?
Just me gaat met haar voeten in het badje.... lekker afkoelen.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen kabouter 1.0 slaapt nog, die is nog kapot van het pretpark!
Gisteren eind van de dag was Merel in een wesp gaan staan, was niet leuk en vooral voor haar erg pijnlijk![]()
Het badje in de tuin wordt gevuld, dat gaat waterpret worden straks
Ik ga wel altijd naar een bios, waar er pauze is tijdens de film. Anders houdt ik het ook niet meer vol hoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen just me.
Ik heb nog geen plannen voor vandaag, Melting. Misschien een lange wandeling maken. Daar heb ik wel zin in. Bioscoop klinkt goed, maar 2 films achter elkaar vind ik wel een lange zit.
Een pauze in een film van langer dan 1,5 uur is wel een mustquote:Op zondag 9 juli 2017 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga wel altijd naar een bios, waar er pauze is tijdens de film. Anders houdt ik het ook niet meer vol hoor.
Maar een wandeling kan ook leuk zijn.
Wel goed insmeren.
Zeg maar bad ipv badjequote:Op zondag 9 juli 2017 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Just me gaat met haar voeten in het badje.... lekker afkoelen.![]()
En Merel; naar de dokter geweest?
Moet ze ook niet op blote voeten lopen hè?
Fijne dag nog.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar bad ipv badje
Het was even paniek gisteren maar alles is nu onder controle gelukkig en de pijn is zo goed als weg!fijne dag allemaal, geniet van het mooie weer. Ik ga voorlopig weer afsluiten!
Veel plezier.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, kennissen wel...
Goedemorgen, snel op pad zo.
Mogguh Meltquote:
tja niet iedereen is dat nachtwerk gewend....quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 10:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja niet iedereen is dat nachtwerk gewend....
Goedemorgen.quote:
Nog even aan de telefoon. Daarna tune ik in.quote:Op zondag 9 juli 2017 10:23 schreef peaceman het volgende:
11:00 - 12:00
DJ Peaceman Sunday Morning Breakfast Show
quote:Op zondag 9 juli 2017 10:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Nog even aan de telefoon. Daarna tune ik in.
Probeer het gesprek af te ronden.quote:
oh je bent aan het bellen met een vrouw blijkbaarquote:
Niet eens.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh je bent aan het bellen met een vrouw blijkbaar
hier klinkt alles wel goedquote:
Hier niet. Zelfs niet na herstarten stream.quote:
vreemd!quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier niet. Zelfs niet na herstarten stream.
nog steeds niet?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier niet. Zelfs niet na herstarten stream.
probleem lag niet aan deze kant volgens mij.quote:
Ook niet aan deze kant.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
probleem lag niet aan deze kant volgens mij.
misschien iets met de connectie ofzo, want hier klonk de mp3 primaquote:
zo geweldig is ie ook niet, maar past prima bij het themaquote:
Cassettebandjes zijn niet meer van deze tijd.quote:
nou... die zijn weer in opkomst las ik laatstquote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Cassettebandjes zijn niet meer van deze tijd.
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou... die zijn weer in opkomst las ik laatst
nee ik bedoel die 4 jongetjes uit Liverpoolquote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
En als je UB40 bedoeld...... dat is een band die ik weinig/nooit zal draaien.
Maar smaken mogen verschillen.
vooral in Azië schijnt het weer hot te zijn.quote:
Je hoort er maar weinig nieuw materiaal van.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee ik bedoel die 4 jongetjes uit Liverpool
ja dat valt wel wat tegen inderdaad... wanneer hebben ze eigenlijk hun laatste hit gescoord?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoort er maar weinig nieuw materiaal van.
Jammer, die kan ik zeker wel snel raden.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:22 schreef Melting het volgende:
En als je UB40 bedoeld...... dat is een band die ik weinig/nooit zal draaien.
Maar smaken mogen verschillen.
zonder mijn hulp?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jammer, die kan ik zeker wel snel raden.
1970 of zo? Was Let it be niet een van hun laatste hits?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat valt wel wat tegen inderdaad... wanneer hebben ze eigenlijk hun laatste hit gescoord?
Free as a bird in de jaren 90 nog toch?quote:Op zondag 9 juli 2017 11:28 schreef Melting het volgende:
[..]
1970 of zo? Was Let it be niet een van hun laatste hits?
Dat tel ik allemaal niet meer mee.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Free as a bird in de jaren 90 nog toch?
truequote:Op zondag 9 juli 2017 11:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker. Ik denk dat je mijn hulp nodig hebt bij hun repertoire.
Omdat dat niet uit hun oorspronkelijke tijd was.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:36 schreef Melting het volgende:
En ik zeg..... maak je broek vast bij Tiffany.
oh ik lees nu pas dat je Tiffany zei ipv Tiffany'squote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik lees nu pas dat je Tiffany zei ipv Tiffany's
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik lees nu pas dat je Tiffany zei ipv Tiffany's
De mijne Iron Maiden.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:41 schreef peaceman het volgende:
wat is jouw favoriete artiest eigenlijk melting?
dan draai ik in het volgende uur wel een nummerquote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef Melting het volgende:
[..]
De mijne Iron Maiden.
En die van Vout: Weird Al Yankovic.
Hoeft niet hoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan draai ik in het volgende uur wel een nummer
ik vind teveel leukquote:Op zondag 9 juli 2017 11:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor.
Draai lekker wat je leuk vind. Ik vind veel muziek van wat je draait wel lekker.
dat ben ik weer. Zondagmorgen vragen man en kinderen ook hun aandacht. Dus een beetje op de achtergrond.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
dat ben ik weer. Zondagmorgen vragen man en kinderen ook hun aandacht. Dus een beetje op de achtergrond.
tsss hoe durven ze!quote:Op zondag 9 juli 2017 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
dat ben ik weer. Zondagmorgen vragen man en kinderen ook hun aandacht. Dus een beetje op de achtergrond.
Alsjeblieft nietquote:Op zondag 9 juli 2017 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss hoe durven ze!Tijd voor FOK accounts voor hun
![]()
ik had al zo'n vermoeden![]()
Begrijpelijkquote:Op zondag 9 juli 2017 11:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zag dat je tot 13.00 uur verlengd hebt.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:52 schreef peaceman het volgende:
hierna nog 1 plaatje binnen het thema en dan van alles wat
Dan moet ik Maiden voor die tijd draaienquote:Op zondag 9 juli 2017 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zag dat je tot 13.00 uur verlengd hebt.
Ik moet om 12.50 wel gaan.
goedemorgenquote:
Niet zeuren....jij wordt straks ook bediend.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:06 schreef Melting het volgende:
Moest dit nou, peaceman? Nou zit ik met een stuiteraar hier in de kamer.
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet zeuren....jij wordt straks ook bediend.
ja maar die is er niet...quote:
dat denk ik niet. voor zover ik weet, maar ja hoe zeker kun je zijn op internet, is Symph een volwassen man.quote:
lurker alert! (op dat moment tenminste)quote:
mama ddm zegt dat ik nu zoet moet gaan spelenquote:Op zondag 9 juli 2017 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat denk ik niet. voor zover ik weet, maar ja hoe zeker kun je zijn op internet, is Symph een volwassen man.
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mama ddm zegt dat ik nu zoet moet gaan spelen
hij is heel vaak wel aan het meeluisteren, maar zijn spelletjes zijn belangrijker dan meepostenquote:Op zondag 9 juli 2017 12:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
lurker alert! (op dat moment tenminste)
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
lurker alert! (op dat moment tenminste)
echt een klein kind is het he?!quote:Op zondag 9 juli 2017 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is heel vaak wel aan het meeluisteren, maar zijn spelletjes zijn belangrijker dan meeposten
multitasken is niets voor mannenquote:Op zondag 9 juli 2017 12:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij is heel vaak wel aan het meeluisteren, maar zijn spelletjes zijn belangrijker dan meeposten
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mama ddm zegt dat ik nu zoet moet gaan spelen
en ook niet voor kinderen klaarblijkelijk.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
kan niet, ligt een groot keyboard in de weg
had je dat niet zelf kunnen bedenkenquote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
eetkamer is een half pakhuis nu en dat wordt de komende tijd niet veel beter
lurker 2 was ditquote:Op zondag 9 juli 2017 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe ik ben al vanaf Breakfast at Tiffany's ingetuned!
Jij bent ook Iron Maiden liefhebber?quote:
ik vind maiden ook wel lekker op zijn tijd.quote:
Transformers & Spiderman.quote:
Klaas Jan Huntelaar ook.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind maiden ook wel lekker op zijn tijd.
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Transformers & Spiderman.
Zal je wel niets vinden, maar in deze films zit dusdanig veel actie dat dat op een groot scherm beter overkomt.
nou wel een beetje... ze heeft mij tenslottequote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou wel een beetje... ze heeft mij tenslotte
Die films vind ik wel leuk hoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Transformers & Spiderman.
Zal je wel niets vinden, maar in deze films zit dusdanig veel actie dat dat op een groot scherm beter overkomt.
quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:42 schreef ToT het volgende:
Ik duik weer ff het zonnetje in, met de muziek op de achtergrond!
quote:
hier staat ook een was aan, die kan zo mooi buiten drogen. Morgen weer eentjequote:Op zondag 9 juli 2017 12:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me zo eens naar boven begeven om de vuile was bij elkaar te zoeken. Zondag = wasdag.
Ow dat is balen.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Kom er net achter dat ik ze niet beide kan zien.
De ene begint om half 5 en duurt (inclusief pauze) tot 19.10. En de andere begint om 19.00 uur.![]()
Dan maar 1 filmpje.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is balen.![]()
Eén voordeel: je bent op tijd weer thuis.
Ik doe (bijna) alles in de droger.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hier staat ook een was aan, die kan zo mooi buiten drogen. Morgen weer eentje
ik wil geen droger, ik vind het bizar om te zien hoe snel de boel slijt van zo'n ding. Ik ben zuinig op mijn textielquote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:47 schreef peaceman het volgende:
ik hoor zojuist dat ik nog een half uur verleng
Ik heb dat nog nooit gezien. We hebben handdoeken die al bijna 10 jaar meegaan en altijd in de droger gaan. Ik heb ook een hekel aan harde handdoeken.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wil geen droger, ik vind het bizar om te zien hoe snel de boel slijt van zo'n ding. Ik ben zuinig op mijn textiel
Diaan wilde nog een liedje horen en anders past het nietquote:
quote:
Nummer van een half uur?quote:Op zondag 9 juli 2017 12:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan wilde nog een liedje horen en anders past het niet
handdoeken zijn hier nooit hard, ik gebruik altijd azijn in het wasverzachterbakje en ik sla handdoeken even uit voordat ik ze ophangquote:Op zondag 9 juli 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien. We hebben handdoeken die al bijna 10 jaar meegaan en altijd in de droger gaan. Ik heb ook een hekel aan harde handdoeken.
nee, ik had ook nog wat nummers ' over'quote:
harde handdoekenquote:Op zondag 9 juli 2017 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gezien. We hebben handdoeken die al bijna 10 jaar meegaan en altijd in de droger gaan. Ik heb ook een hekel aan harde handdoeken.
veel plezierquote:Op zondag 9 juli 2017 12:50 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, peaceman, maar ik moet gaan.![]()
Fijne dag nog allemaal, en tot later.
Veel plezier Meltingquote:Op zondag 9 juli 2017 12:50 schreef Melting het volgende:
heel veel plezier!quote:Op zondag 9 juli 2017 12:50 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2017 12:52 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Is Peaceman nou alweer aan het draaien?![]()
* DJ11 schakelt snel in
Dat is me allemaal teveel werk.quote:Op zondag 9 juli 2017 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
handdoeken zijn hier nooit hard, ik gebruik altijd azijn in het wasverzachterbakje en ik sla handdoeken even uit voordat ik ze ophang
quote:
Gewoon lekker doen wat je leuk vindtquote:Op zondag 9 juli 2017 13:07 schreef peaceman het volgende:
[..]als ik minder zou werken, zou ik nog meer draaien vermoedelijk
die muizen zijn banger voor jou dan andersom, maar ik snap dat het geen fijn idee is.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Da's minder. Ik zit, zoals gezegd, met muizen. Geen fijn idee.
Snap ik. Maar je zit niet op je gemak in huis als er elk moment ineens een muis voorbij kan schieten. En ik heb ze ook in de slaapkamer gehad... - nu gelukkig niet meer.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
die muizen zijn banger voor jou dan andersom, maar ik snap dat het geen fijn idee is.
neem een kat, probleem opgelostquote:Op zondag 9 juli 2017 13:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je zit niet op je gemak in huis als er elk moment ineens een muis voorbij kan schieten. En ik heb ze ook in de slaapkamer gehad... - nu gelukkig niet meer.
Wij hadden dat vorig jaar. Ze liepen gewoon in de woonkamer 's avonds. We hadden muis vriendelijke vallen en hebben ze uitgezet, wel een eind vanaf huis.quote:Op zondag 9 juli 2017 13:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar je zit niet op je gemak in huis als er elk moment ineens een muis voorbij kan schieten. En ik heb ze ook in de slaapkamer gehad... - nu gelukkig niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |