SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.
Zou je denken?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:21 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Weet je.... jullie passen best wel bij elkaar.
Dat denk ik dan toch.quote:
Ik denk dat je het wel goed gedacht hebt.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik dan toch.
Zeg het maar als ik het mis heb.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel goed gedacht hebt.
Ik was net aan het kijken ... werd even afgeleid door Twan en toen was het weg.quote:
quote:
We drukten zp goed als gelijk op invoeren...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef livelink het volgende:
Je moet echt iets sneller gaan typen Diaan
Ik zei Eric Clapton hardop...quote:Op zondag 9 juli 2017 00:27 schreef peaceman het volgende:
[..]je wist de titel alleen maar omdat ik het hardop zei
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnaresquote:Op zondag 9 juli 2017 00:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We drukten zp goed als gelijk op invoeren...
Graag gedraaid.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnares
Eens! Thnxquote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Peaceman de artiest fout had. Dus ik verklaar jou tot winnares
Zeker weten?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Graag gedraaid.
Dit is het laatste nummer.
Ja dat jij partijdig was wisten we alquote:Op zondag 9 juli 2017 00:29 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:
ik, maar ik kom er niet op.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat ik deze nog nooit eerder heb gehoord. Maar toch bedankt, Meltingquote:
ja, een klein oh jaatje...quote:
Ja, die zit straks met de stopwatch klaarquote:Op zondag 9 juli 2017 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen weer om 7 uur aanwezig zijn.
Anders krijg ik van livelink op mijn donder.
Vanwege je half uurtje verlenging ga ik akkoord met 07.30quote:Op zondag 9 juli 2017 00:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen weer om 7 uur aanwezig zijn.
Anders krijg ik van livelink op mijn donder.
quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege je half uurtje verlenging ga ik akkoord met 07.30
toch is het wel een bekend liedjequote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef Melting het volgende:
Was een instinker.
Deze heeft de top 40 niet gehaald.![]()
Wel de tipparade.
Graag gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
Melting, bedankt voor de muziekjesWas een gezellige avond!
Ik ben helemaal niet zo streng hoor. Alleen tegen Peacemanquote:
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo streng hoor. Alleen tegen Peaceman
tjonge.. als we het toch van de goedheid van vrouwen moeten hebbenquote:
Ja hè?quote:
de vriendelijkste ook nietquote:
Ga je zelf ook mee doen?quote:Op zondag 9 juli 2017 00:36 schreef MadMaster het volgende:
Morgen vroeg op, palingrookwedstrijd in Monnikendam bezoeken...
Je hebt gelijk. Ik ga proberen aardiger te worden.quote:
trustenquote:Op zondag 9 juli 2017 00:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ga proberen aardiger te worden.
Maar nu ga ik naar bed, want het moet me morgenochtend toch lukken om als eerste goedemorgen te zeggen. Ik heb maar 1 biertje op, dus daarmee heb ik al een enorme voorsprong op Melting.
Ik ben al een tijdje gestopt met luisteren. Tol & Tol trok ik niet meer.quote:
I know, maar er zit niet veel bijzonders tussen.quote:Op zondag 9 juli 2017 00:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje gestopt met luisteren. Tol & Tol trok ik niet meer.
Sowieso kan ik niet zo veel met Gup. Je kunt eventueel verzoekjes aanvragen op de site.
Trusten voor straksquote:Op zondag 9 juli 2017 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
I know, maar er zit niet veel bijzonders tussen.
Wie die andere luisteraar ook maar moge zijn, ik zet Radio49 ook uit
Thnx, jij ookquote:
quote:Op zondag 9 juli 2017 01:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Thnx, jij ook
Het moet nog even gezegd worden trouwens, maar ik vind het concept erg leuk. Leuk dat iedereen hier z'n liefde voor muziek kan tonen door een show te draaien en dat door de verschillende dj's het zo heerlijk divers wordt.
Je bent erquote:
Nee hoor... fris en fruitig.quote:Op zondag 9 juli 2017 07:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent er![]()
Fris en fruitig, of hebben de speciaalbiertjes toch hun sporen achtergelaten?
Heb je nog leuke plannen voor vandaag?quote:Op zondag 9 juli 2017 07:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee hoor... fris en fruitig.
Alleen een beetje een korte nacht.
quote:Op zondag 9 juli 2017 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Goedemorgen just me.quote:
Alleen kabouter 1.0 slaapt nog, die is nog kapot van het pretpark!quote:Op zondag 9 juli 2017 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ligt iedereen nog in een diepe roes?
Just me gaat met haar voeten in het badje.... lekker afkoelen.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:09 schreef just me het volgende:
[..]
Alleen kabouter 1.0 slaapt nog, die is nog kapot van het pretpark!
Gisteren eind van de dag was Merel in een wesp gaan staan, was niet leuk en vooral voor haar erg pijnlijk![]()
Het badje in de tuin wordt gevuld, dat gaat waterpret worden straks
Ik ga wel altijd naar een bios, waar er pauze is tijdens de film. Anders houdt ik het ook niet meer vol hoor.quote:Op zondag 9 juli 2017 08:10 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen just me.
Ik heb nog geen plannen voor vandaag, Melting. Misschien een lange wandeling maken. Daar heb ik wel zin in. Bioscoop klinkt goed, maar 2 films achter elkaar vind ik wel een lange zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |