Van mij krijgt men toch geen hoogte.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjon lijkt me ook een inspirerende bron.
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.quote:
Heb je een doekje nodig? Je kwijlt een beetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat is dit voor een domme TopicTitel ?
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Bek dicht, idioot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Zwart of wit is geen kleur, die er tussen dat zijn die welke mij boeien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik weet het, maar toch blijft het verbazingwekkend. Ik zal wel te oud aan het worden zijn ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.quote:
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputjequote:
En wat het veroorzaakt heeft weet jij niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
Als je de POL SC 'radicaal links' noemt, moet je zelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver aan de rechterzijde zitten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Klopt ja, stikt hier van de SP of CPN stemmende antifa's.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Hij kan het heeft dus meer woorden in zijn lexicon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, beste blauwe maan, deze SC wordt vooral bevolkt door users die echt rechts zijn. Niet die achterlijke domrechtse stroming die figuren zoals jij aanhangen.
Yup, allemaal VVD-stemmende miljardairs hiero.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, beste blauwe maan, deze SC wordt vooral bevolkt door users die echt rechts zijn. Niet die achterlijke domrechtse stroming die figuren zoals jij aanhangen.
Waarschijnlijk ligt het gemiddelde inkomen hier hoger dan in NWS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, allemaal VVD-stemmende miljardairs hiero.
Allemaal niet afhankelijk van die welke de VVD het geld nemen doet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hier altijd vertoeft en "insider" bent dan snap ik dat je het niet echt objectief meer ziet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
Als je de POL SC 'radicaal links' noemt, moet je zelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver aan de rechterzijde zitten.
De partij waarop je stemt zegt niet alles.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef Monolith het volgende:
Klopt ja, stikt hier van de SP of CPN stemmende antifa's.
Echt rechts ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dan ga ik maar snel weg hier, kan het gemiddelde inkomen weer naar benedenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef KoosVogels het volgende:Waarschijnlijk ligt het gemiddelde inkomen hier hoger dan in NWS.
Behalve ik, met m'n Groenlinkse huis langs het water.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:35 schreef Monolith het volgende:
Het probleem met remlof TTs is dat ze mensen met dezelfde cognitieve vermogens als remlof naar deze SC lokken.
CDA is sinds bak ellende al geen centrum meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef john2406 het volgende:
CDA was volgens mij al altijd Centrum?
Of ze dat nu nog zijn met de EU?
Doe eens een foto Kaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef Kaas- het volgende:
Zo dan. Haartjes zitten goed, goed shirt aan, klaar voor vertrek.
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als je hier altijd vertoeft en "insider" bent dan snap ik dat je het niet echt objectief meer ziet.
[..]
De partij waarop je stemt zegt niet alles.
Remlof stemt naar eigen zeggen D66, als je kijkt naar wat hij er af en toe uitkraamt dan draait van Mierlo zich om in zijn graf
[..]
Echt rechts ?
Wat is dan volgens jou echt rechts ?
Heel wat stamgasten hier spugen op rechtse partijen, en dan heb ik het alleen nog maar over bijvoorbeeld VVD en CDA
Dat was goed nieuws inderdaad. Die varkensstallen hier in het westen van de provincie zijn al smerig genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Wat ben ik toch blij dat het CDA in Brabant naar de oppositie is verbannen. Beste besluit van de PS ooit hier.
http://nos.nl/artikel/218(...)len-veehouderij.html
Was toen niet de EU wat regeren deed?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef Puddington het volgende:
[..]
CDA is sinds bak ellende al geen centrum meer.
Is dat zoiets als de Islam weg willen hebben, maar moslims zijn prima?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.
Geef en vinger en men neme de arm tot aan de schouders.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Als Pechtold het CDA echt wil zieken draagt hij gedeputeerde Anne-Marie Spierings voor als staatssecretaris voor landbouw.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was goed nieuws inderdaad. Die varkensstallen hier in het westen van de provincie zijn al smerig genoeg.
Denk dat het kabinet dan niet lang zal zitten?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Pechtold het CDA echt wil zieken draagt hij gedeputeerde Anne-Marie Spierings voor als staatssecretaris voor landbouw.
Worstenbrood.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben tosti's met ham en kaas aan het maken. En jij?
Inderdaad. Dus PVV'ers kunnen geen enkel bezwaar tegen deze TT hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Islam weg willen hebben, maar moslims zijn prima?
Hihi.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Dan ga ik maar snel weg hier, kan het gemiddelde inkomen weer naar beneden![]()
Het CDA alhier is vooral een belangenbehartigingsclub geworden voor autorijders en vervuilende veeboeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef john2406 het volgende:
CDA was volgens mij al altijd Centrum?
Of ze dat nu nog zijn met de EU?
De communisten en anarchisten zijn in grote getale aanwezig in dit café, inderdaad. Zelf stem ik al jaren SP en baal ik ervan dat ze hun maoïstische wortels hebben losgelaten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, dat zijn juist mijn hoofddrijfveren om rechts te kiezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Daar heb ik er ook al een aantal van naar binnen gestouwd vandaag. Godenspul.quote:
SPquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De communisten en anarchisten zijn in grote getale aanwezig in dit café, inderdaad. Zelf stem ik al jaren SP en baal ik ervan dat ze hun maoïstische wortels hebben losgelaten.
hier ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SPveels te neoliberaal
Communistische partij hier
Uitbreiding van het ambtelijk apparaat om uitzetprocedures te bespoedigen en mensen buiten de deur houden zorgt dan ook voor een grotere overheid, als je zo gaat redeneren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, dat zijn juist mijn hoofddrijfveren om rechts te kiezen.
Maar je kunt dat niet los zien van onderwerpen als immigratie en asielzoekers.
Dat moet immers wel betaald worden, en het zorgt ook voor een grotere overheid![]()
Oh shit, nu heb ik toch het gemiddelde inkomen weer omhoog gebracht
Oh ja, ik verwarde je even met Robinquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Tering zeg remlof.
De SP wijst het kapitalisme inderdaad niet principieel af.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SPveels te neoliberaal
Communistische partij hier
Als dat echt rechts is, dan is extreem-rechts (de echte!) die daar extreem in is!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Ik was het bijna weer vergeten sinds je gewoon netjes bij ons woontquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij kunt het weten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als dat echt rechts is, dan is extreem-rechts (de echte!) die daar extreem in is!
Vind het niet echt tellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een beetje wax in je wenkbrauwen? Ik soms.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het niet echt tellen.
Je zat toevallig in de provincie Brabant maar verder weinigs Brabants aan.
Wat dat verder afdoet aan mijn statement is me niet duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.
Ja en het COA en de verdere asielindustrie kost geen geld zeker ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Uitbreiding van het ambtelijk apparaat om uitzetprocedures te bespoedigen en mensen buiten de deur houden zorgt dan ook voor een grotere overheid, als je zo gaat redeneren.
Je zegt het zelf al, toeslagen en uitkeringen.quote:Maar goed, het PVV-stemmende deel van de bevolking wil niet meer eigen verantwoordelijkheid. Dat wil gewoon buut'nlanders weg hebben en alle toeslagen en uitkeringen zelf houden.
Jij kan wel wat van zulke wijsheden gebruiken:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een beetje wax in je wenkbrauwen? Ik soms.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het niet echt tellen.
Je zat toevallig in de provincie Brabant maar verder weinigs Brabants aan.
Ik trek slechts jouw cognitieve vermogens in twijfel omdat je de TT niet lijkt te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat verder afdoet aan mijn statement is me niet duidelijk.
Dat moet in R&P geweest zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:18 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ik kwam Friek zojuist buiten POL tegen. Goede bijdrages, ook daar.
Ok, Hans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:22 schreef john2406 het volgende:
Zo heeft een ieder zijn invulling over wat wat is, doe eens normaal zonder te omschrijven wat men onder normaal verstaat is ook gebakken lucht.
Zou deze een tweede Napoleon kunnen worden?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
Macron bewijst dat populisten allerlei gedaanten kunnen aannemen
http://www.volkskrant.nl/(...)n-aannemen~a4505204/
Interessant opiniestuk.
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou deze een tweede Napoleon kunnen worden?
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:17 schreef Drugshond het volgende:
pffft, Remmie die links vrijspel geeft en rechts de knuppel geeft.
Some pigs are more equal than others.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.
Integendeel, je lijkt niet te snappen dat ik niets zeg over wat jouw TT zou impliceren. Jij lijkt om de één of andere reden te concluderen dat ik ergens stel dat jij het vermoorden van rechtsextremisten zou propageren, maar het enige dat ik stel is dat jouw TTs mensen aantrekken met vergelijkbare vermogens. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik trek slechts jouw cognitieve vermogens in twijfel omdat je de TT niet lijkt te begrijpen.
Helemaal niet, jij stelde dat ik dezelfde cognitieve vermogens als rechtsextremistische wappies zou hebben. Die aanname kan nergens anders op gebaseerd zijn dan op een verkeerde interpretatie van de TT.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Integendeel, je lijkt niet te snappen dat ik niets zeg over wat jouw TT zou impliceren. Jij lijkt om de één of andere reden te concluderen dat ik ergens stel dat jij het vermoorden van rechtsextremisten zou propageren, maar het enige dat ik stel is dat jouw TTs mensen aantrekken met vergelijkbare vermogens. Begrijpend lezen blijft lastig.
Nee hoor, ik stel exact wat ik in mijn voorgaande post herhaal:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij stelde dat ik dezelfde cognitieve vermogens als rechtsextremistische wappies zou hebben. Die aanname kan nergens anders op gebaseerd zijn dan op een verkeerde interpretatie van de TT.
Dat lijkt me bewezen door het feit dat je aan het 'discussiëren' bent met DH en BM. Het oordeel over jouw cognitieve vermogens in natuurlijk ook niet gebaseerd op een TT maar op je gehele oeuvre hier.quote:Het probleem met remlof TTs is dat ze mensen met dezelfde cognitieve vermogens als remlof naar deze SC lokken.
Ok, godse autist.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel exact wat ik in mijn voorgaande post herhaal:
[..]
Dat lijkt me bewezen door het feit dat je aan het 'discussiëren' bent met DH en BM. Het oordeel over jouw cognitieve vermogens in natuurlijk ook niet gebaseerd op een TT maar op je gehele oeuvre hier.
Je bewijst vooral mijn stelling met dit soort posts.
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.quote:
Helder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.
Ik benoem je gewoon voor wat je bent en waar deze compleet onzinnige discussie uit voort komt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.
Mongool. Kogel komt van links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je voelt je bedreigd?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
En straks weer in de stress als de TT of de nummering wat vrijer worden gekozen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.
Ik wil nummer 666.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En straks weer in de stress als de TT of de nummering wat vrijer worden gekozen.
Wat is dit voor struisvogelpolitiek ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hier in Nederland is er recent toch vooral geweld uit extreemrechtse hoek.
Conservatieve gelovigen zijn toch niet links?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dit voor struisvogelpolitiek ?
Nice, Parijs, London, Manchester, Ansbach, Berlijn, Stockholm, Brussel
Aanslagen door gekke oerconservatieve gelovigen. Dat ondersteunt eerder nog wat ik aangaf.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat is dit voor struisvogelpolitiek ?
Nice, Parijs, London, Manchester, Ansbach, Berlijn, Stockholm, Brussel
Wanneer gaan ze dan uit de EU? Of faalt ook hier je voorspeltalent weer?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:50 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben solidair met Polen. Die zijn niet achterlijk. Jullie ons een boete geven dan wij uit de EU.
Gedoogklimaat en zoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Conservatieve gelovigen zijn toch niet links?
Aanslagen zien we vooral in landen die graag met veel geweld hard aanpakken. Het is niet voor niets dat het relatief softe Nederland met haar buurthuizen en wijkagenten geen erg interessant doelwit blijkt.quote:
EU: geen woord chinees.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou het motto van de EU kunnen zijn.
Als je een beetje East-EU volgt. Hongarije, Tsjechië en Polen zijn er wel een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dan uit de EU? Of faalt ook hier je voorspeltalent weer?
Zeg je dat ook als je de darkroom binnen loopt?quote:
Gevat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zeg je dat ook als je de darkroom binnen loopt?
Nou, vertel dan maar. Wanneer klapt het? En waarom faalden je eerder voorspellingen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je een beetje East-EU volgt. Hongarije, Tsjechië en Polen zijn er wel een beetje klaar mee.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je een beetje East-EU volgt. Hongarije, Tsjechië en Polen zijn er wel een beetje klaar mee.
Het valt me tegen dat je de spelfout er niet uit haalt.quote:
Zijn gebruikelijke gedrag.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'll take talking bullshit for 500, Alex.
Gewoon een beetje respect voor Tuin, Friek.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:11 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat Tijn is overleden. Gelukkig heeft hij de 1 miljoen nog meegemaakt. Wat een kanjer.
Waar is die andere reactie van jou gebleven?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:11 schreef Friek_ het volgende:
Jammer dat Tijn is overleden. Gelukkig heeft hij de 1 miljoen nog meegemaakt. Wat een kanjer.
Heb jij die post verwijderd?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een beetje respect voor Tuin, Friek.
De rest van zijn collega's zijn nu in Hamburg voor een dagje winkelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar is die andere reactie van jou gebleven?
Zo een labiel persoontje geeft (onze) toekomst les?
En nauwelijks uit extreemlinkse hoek.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hier in Nederland is er recent toch vooral geweld uit extreemrechtse hoek.
Dag Bob. Vreest niet. Alleen even hallo zeggen. Ik heb te doen vanavond dus ik kan helaas niet van de partij zijn. Verder een leerzame korte vakantie genoten. Dat wilde ik via deze onsympathieke weg even laten weten. Groetjes!quote:
Net of Polen uit de EU. Daar hebben die blokhoofden veel te veel profijt van.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze dan uit de EU? Of faalt ook hier je voorspeltalent weer?
Uiteraard. Maar Drugshond heeft zich een keer bezopen in Krakau en weet het dus beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 18:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of Polen uit de EU. Daar hebben die blokhoofden veel te veel profijt van.
Zou wel beter zijn. Worden onze Veluwse vakantieparken tenminste ook weer een beetje gezellig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar Drugshond heeft zich een keer bezopen in Krakau en weet het dus beter.
Die zitten daar toch om samen met de inboorlingen homo's te meppen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zou wel beter zijn. Worden onze Veluwse vakantieparken tenminste ook weer een beetje gezellig.
Vooral zichzelf de tering in te zuipen en lastig te doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die zitten daar toch om samen met de inboorlingen homo's te meppen?
Nee, maar ze worden wel doodgeknuffeld door links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Conservatieve gelovigen zijn toch niet links?
ok.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee, maar ze worden wel doodgeknuffeld door links.
Gewoon een gevatte man uit Venlo.quote:
Klinkt als iemand met aids die dan ook nog ebola oploopt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een Limburger met een hersenbeschadiging.
Mooi.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Even in dit topic Godfried Bomans citeren.
"Wat zulke mensen over het hoofd zien is de eenvoudige waarheid dat het fascisme een houding is van de geest, een bepaalde mentaliteit, een geur, een atmosfeer van onverdraagzaamheid, een met boe-geroep iedere discussie in de grond stampend machtsvertoon, dat als een plotselinge stank van leer en laarzen door zo'n zaal waait."
Als een Hollander gek wordt, dan voelen de mensen dat het vakwerk is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 19:51 schreef GSbrder het volgende:
Even in dit topic Godfried Bomans citeren.
"Wat zulke mensen over het hoofd zien is de eenvoudige waarheid dat het fascisme een houding is van de geest, een bepaalde mentaliteit, een geur, een atmosfeer van onverdraagzaamheid, een met boe-geroep iedere discussie in de grond stampend machtsvertoon, dat als een plotselinge stank van leer en laarzen door zo'n zaal waait."
Ik vond Bomans wel een mooie auteur. Sprak me meer aan dan Mulisch, dat was altijd een wat pretentieus links mannetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als een Hollander gek wordt, dan voelen de mensen dat het vakwerk is.
Heb je iets met Bomans? Dat hoor je niet meer zo vaak. Hij is (ook) gedoemd om een niet meer gelezen schrijver te worden. Of is dat al. Van Mulisch is dat prima maar aan Bomans mist men echt iets.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:21 schreef Pokkelmans het volgende:De ander meent dat religie een construct van witte mensen is, en daarom niet-valide.
Een construct uit twee witte mensen dus niet-valide.quote:
Welke boeken heb je gelezen van Mulisch?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vond Bomans wel een mooie auteur. Sprak me meer aan dan Mulisch, dat was altijd een wat pretentieus links mannetje.
O.a. De aanslag, de ontdekking van de hemel, de zaak 40/61.quote:
Niet echt achter je gezocht om eerlijk te zijn. Je leek mij geen typje voor Nederlandse literatuur.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
O.a. De aanslag, de ontdekking van de hemel, de zaak 40/61.
Ben er na m'n middelbare schooltijd ook enigszins op afgeknapt. Vond Simon Vestdijk wel een mooie auteur. Had voor m'n literatuurlijst "Terug tot Ina Damman" gekozen, leverde hoge punten op.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet echt achter je gezocht om eerlijk te zijn. Je leek mij geen typje voor Nederlandse literatuur.
Het had eigenlijk GBL moeten heten natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:33 schreef Tem het volgende:
Gelukkig is er nu ook een apart forum voor Kaas-. GBF, Gay Best Friend.
Yup.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het had eigenlijk GBL moeten heten natuurlijk.
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:04 schreef remlof het volgende:
Ik heb voor mijn pubertijd alles van "Pim, Frits en Ida" gelezen. Spannend was dat.
Grote BerenLul?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Het had eigenlijk GBL moeten heten natuurlijk.
Nee, daar was ie dan weer veel te slim voor. En politiek boeide hem weinig. Hij verkeerde in kringen die niets van dom populisme moesten hebben. Hij was gewoon een schrijver, en rijk, slechts zeer oppervlakkig geïnteresseerd in dat oppervlakkige metier.quote:
En dat zijn mensen die drugs nemen al genoegquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom, dat was verwarrend geweest voor verwarde mensen.
Zijn er genoeg. De laatste tijd komt het er alleen niet meer van.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben er na m'n middelbare schooltijd ook enigszins op afgeknapt. Vond Simon Vestdijk wel een mooie auteur. Had voor m'n literatuurlijst "Terug tot Ina Damman" gekozen, leverde hoge punten op.
Ondanks z'n voorliefde voor Cuba en het bijbehorende gedachtegoed.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee, daar was ie dan weer veel te slim voor. En politiek boeide hem weinig. Hij verkeerde in kringen die niets van dom populisme moesten hebben. Hij was gewoon een schrijver, en rijk, slechts zeer oppervlakkig geïnteresseerd in dat oppervlakkige metier.
Ben jij een liefhebber?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zijn er genoeg. De laatste tijd komt het er alleen niet meer van.
Met TitusPullo en Nautillus hier vaak genoeg over gesproken. Zal je wel ontgaan zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben jij een liefhebber?
Had dat ook niet verwacht.
Zeg maestro: ik probeer weer een beetje op te krabbelen. Je hoeft niet perse te zeggen dat je van me houdt. Maar negeer mij gewoon. Je hebt me geblokkeerd. Leef daarnaar. Leef die leven. Dan zal ik in ruil niet meer beweren dat je bijzonder onnozel bent. Deal?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:43 schreef Tijger_m het volgende:
Mulisch was vooral prententieus en een stoker, beetje zoals Bart maar dan met meer talent als scribent
Details, mijn waarde GS, slecht details, dat gedweep met Castro was slechts een jeugdzonde, hij meende het niet, natuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ondanks z'n voorliefde voor Cuba en het bijbehorende gedachtegoed.
Van Tiet is ook nooit meer wat vernomen hè?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Met TitusPullo en Nautillus hier vaak genoeg over gesproken. Zal je wel ontgaan zijn.
Och, in een ander topic was je alweer leuk bezig stemming te maken dus, meh, jouw toezeggingen zijn hetzelfde waard als een sneeuwbal op een zeer hete dagquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeg maestro: ik probeer weer een beetje op te krabbelen. Je hoeft niet perse te zeggen dat je van me houdt. Maar negeer mij gewoon. Je hebt me geblokkeerd. Leef daarnaar. Leef die leven. Dan zal ik in ruil niet meer beweren dat je bijzonder onnozel bent. Deal?
Helaas niet nee. Fijne user en één van de weinige die ik hier echt wel zo nu en dan mis.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van Tiet is ook nooit meer wat vernomen hè?
Opkrabbelen? Van watquote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:46 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeg maestro: ik probeer weer een beetje op te krabbelen. Je hoeft niet perse te zeggen dat je van me houdt. Maar negeer mij gewoon. Je hebt me geblokkeerd. Leef daarnaar. Leef die leven. Dan zal ik in ruil niet meer beweren dat je bijzonder onnozel bent. Deal?
Dat was toen gebruikelijk. Tijdgeest. Het was een kringetje, hoog opgeleid (maar meestal gedrost) die zich afzetten tegen hun ouders die alles wat Amerika deed geweldig vonden. Zij zetten daar terecht hun vraagtekens bij. Je hoort overigens zelden over wat een zootje het op Cuba was voor Castro. Dat is wat hypocriet vind ik. De Amerikaans maffia maakte daar de dienst uit. Is dat beter dan? Voor "het volk", zeg maar de bewoners van Cuba zeker niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ondanks z'n voorliefde voor Cuba en het bijbehorende gedachtegoed.
Allicht. Toen was ik nog maar 14 jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Met TitusPullo en Nautillus hier vaak genoeg over gesproken. Zal je wel ontgaan zijn.
Hommel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Helaas niet nee. Fijne user en één van de weinige die ik hier echt wel zo nu en dan mis.
Op FB zag ik nog wel af en toe een foto voorbijkomen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Van Tiet is ook nooit meer wat vernomen hè?
Voor het volk is Castro ook niet al te best geweest. Als we de kwaliteit voor het leven van het volk dan als maatstaf nemen. Maar goed, Mulisch mengde zich ook niet met het gewone Cubaanse volk, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat was toen gebruikelijk. Tijdgeest. Het was een kringetje, hoog opgeleid (maar meestal gedrost) die zich afzetten tegen hun ouders die alles wat Amerika deed geweldig vonden. Zij zetten daar terecht hun vraagtekens bij. Je hoort overigens zelden over wat een zootje het op Cuba was voor Castro. Dat is wat hypocriet vind ik. De Amerikaans maffia maakte daar de dienst uit. Is dat beter dan? Voor "het volk", zeg maar de bewoners van Cuba zeker niet.
Stemming maken zal ik nooit afleren. Maar het is ondanks de krachttermen nooit persoonlijk bedoeld. Ik veracht nooit de persoon maar altijd de denkbeelden. En hoe men die hier neerplempt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, in een ander topic was je alweer leuk bezig stemming te maken dus, meh, jouw toezeggingen zijn hetzelfde waard als een sneeuwbal op een zeer hete dag
Ik negeer jou als het MIJ uitkomt, dat is het voorrecht wat ik heb
Toch altijd bitterzoet, zo'n afscheid van de SC. Je weet dat het een teken is dat iemand zijn leven op orde heeft gekregen, maar toch jammer dat ze dan niet kunnen vertellen hoe het nu is om een normaal leven te leiden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Tem het volgende:
Maar ik hoop dat het goed gaat met Titus en dat hij gelukkig is.
Laatste keer dat ik hem gezien heb was met dat uitje naar het wereldmuseum geloof ik. Met jou en Guido.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op FB zag ik nog wel af en toe een foto voorbijkomen.
Deze reeks zou sowieso 18+ moeten zijn. Kan ie niet verplaatst worden naar KPD?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allicht. Toen was ik nog maar 14 jaar.
Denkbeelden verachten, dat getuigt niet van al te veel flexibiliteit van geest.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Stemming maken zal ik nooit afleren. Maar het is ondanks de krachttermen nooit persoonlijk bedoeld. Ik veracht nooit de persoon maar altijd de denkbeelden. En hoe men die hier neerplempt.
Nee, maar daar is ook een SC.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze reeks zou sowieso 18+ moeten zijn. Kan ie niet verplaatst worden naar KPD?
Goede kerel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:52 schreef Tem het volgende:
Maar ik hoop dat het goed gaat met Titus en dat hij gelukkig is.
Ja, daar zeg je wat. Ik ben 54 en derhalve niet meer zo flexibel. Misschien nooit geweest ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Denkbeelden verachten, dat getuigt niet van al te veel flexibiliteit van geest.
Ik kijk even met een schuin oog naar Kaas-.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee, maar daar is ook een SC.
Wellicht wat voor de mensen die niet met kinderen willen mogen praten.
Is ook niet erg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:55 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja, daar zeg je wat. Ik ben 54 en derhalve niet meer zo flexibel. Misschien nooit geweest ook.
Ja, dat is ook de laatste keer dat ik hem IRL heb gezien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik hem gezien heb was met dat uitje naar het wereldmuseum geloof ik. Met jou en Guido.
Welnee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Toch altijd bitterzoet, zo'n afscheid van de SC. Je weet dat het een teken is dat iemand zijn leven op orde heeft gekregen, maar toch jammer dat ze dan niet kunnen vertellen hoe het nu is om een normaal leven te leiden.
Dat was ideaal geweest.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:56 schreef Tem het volgende:
Bart had zendeling moeten worden. Zat hij nu ergens in Afrika zonder wifi.
Ik ben vooral tegen die redenaties van: het heeft voor mij allemaal goed gewerkt en uitgepakt. DUS klopt het helemaal zoals het werkt. Dat het voor "les autres" mogelijk wat minder uitpakt mede wegens mijn belang boeit me derhalve niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook niet erg.
Iedereen z'n eigen kryptonite.
Het is wellicht een idee om onze verjaardag op 8 juni eens samen te vieren. Beetje zo van al die neuzen dezelfde kant op. Kweken van een homogene vastberadenheid en gestaalde kaders binnen D66. En begrip voor de medemens.quote:
Ik ben vooral tegen de redenaties van: het barst van de goede bedoelingen en klinkt heel erg empathisch en menslievend. Tegelijkertijd spreekt er een enorme dedain uit tegen mensen met een lager salaris of ander opleidingsniveau alsof het paternalisme uit liefdadigheid een gunst is dat de superieuren delen met de rest van het gewone volk. Een strijd tegen holle frasen en onechte solidariteit, zo u wil.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen die redenaties van: het heeft voor mij allemaal goed gewerkt en uitgepakt. DUS klopt het helemaal zoals het werkt. Dat het voor "les autres" mogelijk wat minder uitpakt mede wegens mijn belang boeit me derhalve niet.
De strijd tegen egoïsme en eigenbelang: ik vind dat een belangrijke strijd. Hoewel ik weet dat zoiets kansloos is.
Ik ben reeds lang loaded en "binnen". Dus het is een hobby.
Dat zat al in Nieuwsuur drie dagen geleden. Effe bijblijven Appel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:02 schreef Boze_Appel het volgende:
Hahaha
https://twitter.com/AynRa(...)399319359488/video/1
Opletten Trump!
Het filmpje dat hij zich niet omdraaid?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zat al in Nieuwsuur drie dagen geleden. Effe bijblijven Appel.
Ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het filmpje dat hij zich niet omdraaid?
Niemand vindt het hier leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
Zo te lezen ageren jullie allebei tegen de sc.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
Nou nee, dat zie je verkeerd m.i. Ik hoop dat ik dat mag zeggen, niet Marts S. zijnde.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben vooral tegen de redenaties van: het barst van de goede bedoelingen en klinkt heel erg empathisch en menslievend. Tegelijkertijd spreekt er een enorme dedain uit tegen mensen met een lager salaris of ander opleidingsniveau alsof het paternalisme uit liefdadigheid een gunst is dat de superieuren delen met de rest van het gewone volk. Een strijd tegen holle frasen en onechte solidariteit, zo u wil.
Weg daarmee. Althans de elitaire variant.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:15 schreef LelijKnap het volgende:
Met een spitsvondige geest als de jouwe moet een afzichtelijk uiterlijk welhaast de reden van je moeizame sociale leven zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tragisch. Ik zit hier omdat dit mijn enige kans op wat sociale interactie is.
Het zou raar zijn als je zou vinden dat ik het goed zag. Idem andersom, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou nee, dat zie je verkeerd m.i. Ik hoop dat ik dat mag zeggen, niet Marts S. zijnde.
Sommige mensen zijn nu eenmaal beter met de pen (of het toetsenbord) dan met het gesproken woord.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met een spitsvondige geest als de jouwe moet een afzichtelijk uiterlijk welhaast de reden van je moeizame sociale leven zijn.
https://www.google.nl/sea(...)e+PVV.%0A&aqs=chrome..69i57.871j0j4&client=ms-android-sonymobile&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:25 schreef Bart2002 het volgende:
Graag was ik met Mei Li op een naburig terras neergestreken, langdurig, of aan een strandwandeling begonnen richting Hoek van Holland of Den Helder, dat maakte niet zo heel veel uit. Maar ik was hier met een reden, en die reden heette niet Mei Li Vos. Ik wachtte op de PVV.
Kenners weten meteen wie dit schreef en wanneer.
Nou, empathie en gevoel voor rechtvaardigheid is in principe een universele eigenschap. Alleen zijn die begrippen makkelijk uit te schakelen door het mechanisme uit #201. Ik vind dat een naar trekje in de mens en haar ontwerper (duidelijk een vrouw..), dat dat zo gemakkelijk gaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zou raar zijn als je zou vinden dat ik het goed zag. Idem andersom, natuurlijk.
Egoisme is wellicht iets slechts, maar een bepaalde mate van egoisme (niet morele zin) mag je van mensen en het handelen van mensen verwachten. Ingebakken in het overlevingsmechanisme en juist daarom schadelijk dat velen de mens als een weerloos slachtoffer behandelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:34 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou, empathie en gevoel voor rechtvaardigheid is in principe een universele eigenschap. Alleen zijn die begrippen makkelijk uit te schakelen door het mechanisme uit #201. Ik vind dat een naar trekje in de mens en haar ontwerper, dat dat zo gemakkelijk gaat.
Het wordt zowaar een filosofisch gebeuren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:38 schreef GSbrder het volgende:
en juist daarom schadelijk dat velen de mens als een weerloos slachtoffer behandelen.
Geniet er van!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:41 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het wordt zowaar een filosofisch gebeuren.![]()
Ik doe u hier trouwens de groeten, ik moet naar het feest der feesten. Houdoe!
In alle opzichten, waarde Pokkelquote:
Atmosferische omstandigheden zijn momenteel inderdaad prima, op deze locatie althans. Vond het vandaag wat benauwd weer, echt plakken. Beetje in de tuin staan werken, was het meest actieve dat nog te doen was.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In alle opzichten, waarde Pokkel
Indien niet in alle opzichten dan iig qua weer.
In dat kader is dit wel even een leuk nummertje:quote:
Lekker briesje hier. Vanmiddag lekker stukje gefietst.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 21:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Atmosferische omstandigheden zijn momenteel inderdaad prima, op deze locatie althans. Vond het vandaag wat benauwd weer, echt plakken. Beetje in de tuin staan werken, was het meest actieve dat nog te doen was.
Komt de G20 toch maar mooi mee weg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Dus Trump is hem gepeerd van de G20 en laat Ivanka zijn plek innemen?
Als je lange stukken goed wegdek wil kan je rond Schiphol, anders via Mijdrecht richting Vinkeveen en dan Hilversum ofzo. Dat is mooier qua omgeving.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je een beetje mooi fietsen rond Amsterdam dan?
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kun je een beetje mooi fietsen rond Amsterdam dan?
Moet je wel flinke toertjes maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je lange stukken goed wegdek wil kan je rond Schiphol, anders via Mijdrecht richting Vinkeveen en dan Hilversum ofzo. Dat is mooier qua omgeving.
Topvermaak.quote:
Of de pont naar het Noorden. De Beemster. De Schermer. De Purmer. Of naar het strand van Heemskerk, waar je alleen met de fiets kunt komen. Nederland is echt geniaal qua fietsland. Dat is iets wat we echt goed doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je lange stukken goed wegdek wil kan je rond Schiphol, anders via Mijdrecht richting Vinkeveen en dan Hilversum ofzo. Dat is mooier qua omgeving.
Zit je daar een beetje. Rechtsgeleerden, doorgewinterde politici, academische zwaargewichten, pseudo-dictators, en een handtassenverkoopster.quote:
Je wijf is nog steeds bezig, en dan krijg jij straks op je flikker omdat jij in die twee uur dat zij bezig was met opdirken je schoenen niet hebt aangetrokken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of de pont naar het Noorden. De Beemster. De Schermer. De Purmer. Of naar het strand van Heemskerk, waar je alleen met de fiets kunt komen. Nederland is echt geniaal qua fietsland. Dat is iets wat we echt goed doen.
Klopt. Maar ik wil altijd zo snel mogelijk de stad uit op de racefiets, dus dan is naar het zuiden afzakken handiger.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Of de pont naar het Noorden. De Beemster. De Schermer. De Purmer. Of naar het strand van Heemskerk, waar je alleen met de fiets kunt komen. Nederland is echt geniaal qua fietsland. Dat is iets wat we echt goed doen.
Met zulke elite heb je geen anti-elitaire, pianotokkelende, lavendelzakjesruikende professor meer nodig in de Tweede Kamer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zit je daar een beetje. Rechtsgeleerden, doorgewinterde politici, academische zwaargewichten, pseudo-dictators, en een handtassenverkoopster.
Het factionem cartellum moet nog gesloopt worden hè.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met zulke elite heb je geen anti-elitaire, pianotokkelende, lavendelzakjesruikende professor meer nodig in de Tweede Kamer.
Eindelijk iemand die de elite aanpakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:36 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het factionem cartellum moet nog gesloopt worden hè.
Nu nog in deze sc.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de elite aanpakt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:32 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je wijf is nog steeds bezig, en dan krijg jij straks op je flikker omdat jij in die twee uur dat zij bezig was met opdirken je schoenen niet hebt aangetrokken.
Die Leidse rechtsfilosoof van het corps, met een doctoraat op zak, die zal ze wel eens even afsmeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de elite aanpakt.
Cave canem. Carpe diem. Panem et circenses.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Cartellum factionem?
Mijn Latijn ging niet veel verder dan "Aeneas currit. Aeneas fugit. Aeneas Troianus est."
Onvoldoende prof. dr. mr.'s.quote:
Dan wel vol in de pens stompen. Het gezicht klappen werken contraproductief in dezen. Hoe meer blauwe plekken, hoe meer make-up nodig is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]Niets wat een paar klappen niet kunnen oplossen. Die primitieve benadering lijkt steeds aantrekkelijker. Het bloed onder de nagels vandaan. Dat stupide getreuzel en allemaal dingetjes nog moeten doen. Zij zien de tijd van vertrek als een fenomeen dat je vanaf dan "aanstalten moet gaan maken, zo zoetjesaan". Het is dat je (ik) tegenwoordig rekening houdt met de gemankeerde perceptie van tijd en plaats der vrouw. Anders zou men gek worden.
Whehe. Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]Niets wat een paar klappen niet kunnen oplossen. Die primitieve benadering lijkt steeds aantrekkelijker. Het bloed onder de nagels vandaan. Dat stupide getreuzel en allemaal dingetjes nog moeten doen. Zij zien de tijd van vertrek als een fenomeen dat je vanaf dan "aanstalten moet gaan maken, zo zoetjesaan". Het is dat je (ik) tegenwoordig rekening houdt met de gemankeerde perceptie van tijd en plaats der vrouw. Anders zou men gek worden.
Tenzij je die stompen heel goed en symmetrisch weet te plaatsen, zo vlak onder haar wenkbrauwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan wel vol in de pens stompen. Het gezicht klappen werken contraproductief in dezen. Hoe meer blauwe plekken, hoe meer make-up nodig is.
Caveat emptor. Pecunia non olet. Homo sapiens non urinat in ventum.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Cave canem. Carpe diem. Panem et circenses.
Moeten jou ook bekend voorkomen.
Ben je toch zeker voor anderhalve week voorzien: de eerste paar dagen is geen paarse oogschaduw meer nodig. Daarna een dag of drie blauw. Daarna geel/groen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenzij je die stompen heel goed en symmetrisch weet te plaatsen, zo vlak onder haar wenkbrauwen.
Klinkt heel erg LLink-achtig. Dat was ook gewoon een dingetje, beste mensen. Niet allemaal net doen alsof we het zijn vergeten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:41 schreef Tem het volgende:
Weg van de Wereld is best een tenenkrommend programma eigenlijk.
Dijsselbloem lijkt me er ook wel een mannetje naar:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ben je toch zeker voor anderhalve week voorzien: de eerste paar dagen is geen paarse oogschaduw meer nodig. Daarna een dag of drie blauw. Daarna geel/groen.
Idee is wel leuk maar de opzet is teveel Villa Felderhof.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Klinkt heel erg LLink-achtig. Dat was ook gewoon een dingetje, beste mensen. Niet allemaal net doen alsof we het zijn vergeten.
Fantastische overwinningspose. Briesend door zijn ondertanden, wijf tegen de vlakte, pan koude andijvie op het fornuis. Kinderen uiteraard al naar hun kamer gevlucht zodra ze pappa dronken aan het slot hoorden morrelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dijsselbloem lijkt me er ook wel een mannetje naar:
[ afbeelding ]
Yep, same here, zij is altijd al klaar voordat ik mijn schoenen aan hebquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Whehe. Mooi verhaal.
Niet herkenbaar, ik moet mijn haar altijd langer in een comb-over leggen dan mevrouw er over doet.
Het idee is leuk, maar eigenlijk niet van WNL. Ze hebben het idee gejat geleend van BNR.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Idee is wel leuk maar de opzet is teveel Villa Felderhof.
Maar jij bent dan ook het vrouwtje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, same here, zij is altijd al klaar voordat ik mijn schoenen aan heb
Niet echt maar dank voor de deuk in mijn mannelijk egoquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook het vrouwtje.
Ik denk dat je ook een pets op je achterste krijgt van haar als je voor de wastafel staat.
Je ziet het voor je. Op kalme toon zeggen: "Dit vind ik niet leuk. Dit vind ik helemaal niet leuk" terwijl hij z'n brilletje afzet en z'n riem uit z'n broek haalt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Fantastische overwinningspose. Briesend door zijn ondertanden, wijf tegen de vlakte, pan koude andijvie op het fornuis. Kinderen uiteraard al naar hun kamer gevlucht zodra ze pappa dronken aan het slot hoorde morrelen.
Maar zonder dollen, ik ben ook gewoon traag met weggaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet echt maar dank voor de deuk in mijn mannelijk ego
De naam van het huidige programma plus deze informatie suggereert dat ze Rik Felderhof in een baan om de aarde hebben geschoten en er eens in de zoveel tijd een andere semi-bekende Nederlander bij schieten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Idee is wel leuk maar de opzet is teveel Villa Felderhof.
Corps?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die Leidse rechtsfilosoof van het corps, met een doctoraat op zak, die zal ze wel eens even afsmeren.
Mijn vrouw denkt dat als je om 15:00 weg moet (wat al minstens 30 min te vroeg is) dat je om 14:45 toch zeker de deur uit moet zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar zonder dollen, ik ben ook gewoon traag met weggaan.
Ik begin al nooit voordat zij zegt dat ze klaar is.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:41 schreef Tem het volgende:
Weg van de Wereld is best een tenenkrommend programma eigenlijk.
Klinkt als het plot van een hele matige film.quote:In de documentaire Weg van de Wereld neemt Marica van der Meer je mee achterop haar fiets van Nederland naar Australië. Vrienden fietsen stukken met haar mee en ze komt op bijzondere plekken. Beleef haar bevindingen mee op het gebied van cultuurverschillen, problemen onderweg en ontmoetingen met de lokale bevolking. Een reis vanuit een ander perspectief, met als eindbestemming: het verjaardagsfeestje van haar vriendin in Adelaide.
Dat ja. Vraag me overigens af hoe sociaal hij eigenlijk is. Beetje een enge vent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of kwam hij daar alleen af en toe om wat dronken en schorgeschreeuwde meisjes aan te drukken?
Klinkt als een vakantie/"levenservaring" voor de presentatrice op kosten van de belastingbetaler. En dat dan onder een sluier van cultureel-verantwoord pretentieus geneuzel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als het plot van een hele matige film.
Als het werkt...quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Of kwam hij daar alleen af en toe om wat dronken en schorgeschreeuwde meisjes aan te drukken?
Volgens mij is dat interessanter zonder al die luchtige poespas erdoor. Zo'n AJ Boekestijn die een visje in de oven schuift enzo. Wat een gemeut.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het idee is leuk, maar eigenlijk niet van WNL. Ze hebben het idee gejat geleend van BNR.
Knappe mensen hoeven niet sociaal te zijn. Het zijn de lelijkerds die charmant en intelligent over moeten komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ja. Vraag me overigens af hoe sociaal hij eigenlijk is. Beetje een enge vent.
Dit is de meest psycho-foto van 'm:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ja. Vraag me overigens af hoe sociaal hij eigenlijk is. Beetje een enge vent.
Dit is wat anders.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als het plot van een hele matige film.
Och, beer goggles maken veel goed, het nadeel is dat die corps dametjes nog wel eens gaan kotsen van een overmaat aan drank, da's minder lustopwekkend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Knappe mensen hoeven niet sociaal te zijn. Het zijn de lelijkerds die charmant en intelligent over moeten komen.
Daarom probeer ik zo hard.
Krijg je ook even een halfmiljard lumen-flits in je bakkes terwijl je net in je krijtstreeppak zit te masturberen op een stapeltje monopolygeld.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is de meest psycho-foto van 'm:
[ afbeelding ]
Ik heb gelukkig ook niet zo'n tuthola.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yep, same here, zij is altijd al klaar voordat ik mijn schoenen aan heb
Hoewel, de interactie met het kleine meisje is hier ook verre van menselijk. De Reptillian.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je ook even een halfmiljard lumen-flits in je bakkes terwijl je net in je krijtstreeppak zit te masturberen op een stapeltje monopolygeld.
Dat heet onaneren bij de elite, Pokkel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Krijg je ook even een halfmiljard lumen-flits in je bakkes terwijl je net in je krijtstreeppak zit te masturberen op een stapeltje monopolygeld.
Treurige vent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit is de meest psycho-foto van 'm:
[ afbeelding ]
Vind dat over het algemeen sowieso maar matig aantrekkelijke figuren. Zo'n stem alsof ze elke dag een pak shag wegwerken, vrijwel de hele week bezopen, hiërarchische en traditionele inslag, en je weet dat er al een herendispuut of drie overheen is geweest.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Och, beer goggles maken veel goed, het nadeel is dat die corps dametjes nog wel eens gaan kotsen van een overmaat aan drank, da's minder lustopwekkend.
Hij is gewoon van slag omdat dat het geen wit meisje is.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoewel, de interactie met het kleine meisje is hier ook verre van menselijk. De Reptillian.
[ afbeelding ]
Volgens mij zelfs kindermonopoly.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Buiten de ring, dus sowieso al uit z'n natuurlijke habitat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij is gewoon van slag omdat dat het geen wit meisje is.
Ook zo'n volks regenjekkie over zijn blauwe pak gedrapeerd zodat iedereen van veraf al kan zien dat er geflyerd wordt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoewel, de interactie met het kleine meisje is hier ook verre van menselijk. De Reptillian.
[ afbeelding ]
Wel eens ontmoet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze is dan ook geen realist zoals de heren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:02 schreef Tem het volgende:
Die Sigrid Kaag is wel een interessante vrouw maar het gaat alleen maar over de opvattingen van die twee bejaarden brabbelaars en de hapjes die Arend Jan maakt.
Nu schijnt het in te zijn die placenta na de geboorte nog een aantal dagen aan het kind te te laten verdrogen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:02 schreef GSbrder het volgende:
Een placentasmoothie. En dan kersverse mama's die vol trots vertellen over hun placenta.
Nee danku. Waar is de tijd dat we Tom Cruise gewoon uitlachten met z'n allen bij dit soort gekkigheid?
Ja, mooi was dat in de voice-over. Realisten Arend Jan en Rob.....quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:04 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ze is dan ook geen realist zoals de heren.
Man man man.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 23:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Nu schijnt het in te zijn die placenta na de geboorte nog een aantal dagen aan het kind te te laten verdrogen.
quote:Dieren doen het niet zomaar en in t buitenland ook niet.. klinkt vies.. maar zo weet je lichaam dat je niet meer zwanger bent en blijf je niet in het hormoon hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |