Van mij krijgt men toch geen hoogte.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Sjon lijkt me ook een inspirerende bron.
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.quote:
Heb je een doekje nodig? Je kwijlt een beetje.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat is dit voor een domme TopicTitel ?
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Iemand voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Extreemlinks breekt half Hamburg af en jij maakt een nieuw deel in de reeks aan met "Dood aan extreemrechts" ?
Bek dicht, idioot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Zwart of wit is geen kleur, die er tussen dat zijn die welke mij boeien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik weet het, maar toch blijft het verbazingwekkend. Ik zal wel te oud aan het worden zijn ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach dergelijke fantasieën zijn op Fok inmiddels vrij gangbaar. Als onze nationaalpopulistische vrienden eenmaal aan de macht zijn dan is het eindelijk tijd voor zuiveringen zoals die worden doorgevoerd die lichtend voorbeeld Erdogan.
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.quote:
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputjequote:
En wat het veroorzaakt heeft weet jij niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
Als je de POL SC 'radicaal links' noemt, moet je zelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver aan de rechterzijde zitten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Heeft niets met aangesproken te maken, ik heb mij er al lang bij neergelegd dat POLCAFE het afvoerputje van Fok is waar radicaal links zich verzamelt.
Maar dit soort topictitels waar extreemrechts erbij wordt gehaald juist als in de afgelopen dagen extreemlinks een puinhoop van Hamburg maakt, zijn wel erg absurd.
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Klopt ja, stikt hier van de SP of CPN stemmende antifa's.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt over het afvoerputje![]()
Hij kan het heeft dus meer woorden in zijn lexicon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, beste blauwe maan, deze SC wordt vooral bevolkt door users die echt rechts zijn. Niet die achterlijke domrechtse stroming die figuren zoals jij aanhangen.
Yup, allemaal VVD-stemmende miljardairs hiero.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, beste blauwe maan, deze SC wordt vooral bevolkt door users die echt rechts zijn. Niet die achterlijke domrechtse stroming die figuren zoals jij aanhangen.
Waarschijnlijk ligt het gemiddelde inkomen hier hoger dan in NWS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Yup, allemaal VVD-stemmende miljardairs hiero.
Allemaal niet afhankelijk van die welke de VVD het geld nemen doet?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je hier altijd vertoeft en "insider" bent dan snap ik dat je het niet echt objectief meer ziet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef xpompompomx het volgende:
Als je de POL SC 'radicaal links' noemt, moet je zelf wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg ver aan de rechterzijde zitten.
De partij waarop je stemt zegt niet alles.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:40 schreef Monolith het volgende:
Klopt ja, stikt hier van de SP of CPN stemmende antifa's.
Echt rechts ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:42 schreef KoosVogels het volgende:
Dan ga ik maar snel weg hier, kan het gemiddelde inkomen weer naar benedenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef KoosVogels het volgende:Waarschijnlijk ligt het gemiddelde inkomen hier hoger dan in NWS.
Behalve ik, met m'n Groenlinkse huis langs het water.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:35 schreef Monolith het volgende:
Het probleem met remlof TTs is dat ze mensen met dezelfde cognitieve vermogens als remlof naar deze SC lokken.
CDA is sinds bak ellende al geen centrum meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef john2406 het volgende:
CDA was volgens mij al altijd Centrum?
Of ze dat nu nog zijn met de EU?
Doe eens een foto Kaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef Kaas- het volgende:
Zo dan. Haartjes zitten goed, goed shirt aan, klaar voor vertrek.
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Als je hier altijd vertoeft en "insider" bent dan snap ik dat je het niet echt objectief meer ziet.
[..]
De partij waarop je stemt zegt niet alles.
Remlof stemt naar eigen zeggen D66, als je kijkt naar wat hij er af en toe uitkraamt dan draait van Mierlo zich om in zijn graf
[..]
Echt rechts ?
Wat is dan volgens jou echt rechts ?
Heel wat stamgasten hier spugen op rechtse partijen, en dan heb ik het alleen nog maar over bijvoorbeeld VVD en CDA
Dat was goed nieuws inderdaad. Die varkensstallen hier in het westen van de provincie zijn al smerig genoeg.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef Hexagon het volgende:
Wat ben ik toch blij dat het CDA in Brabant naar de oppositie is verbannen. Beste besluit van de PS ooit hier.
http://nos.nl/artikel/218(...)len-veehouderij.html
Was toen niet de EU wat regeren deed?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef Puddington het volgende:
[..]
CDA is sinds bak ellende al geen centrum meer.
Is dat zoiets als de Islam weg willen hebben, maar moslims zijn prima?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.
Geef en vinger en men neme de arm tot aan de schouders.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Als Pechtold het CDA echt wil zieken draagt hij gedeputeerde Anne-Marie Spierings voor als staatssecretaris voor landbouw.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was goed nieuws inderdaad. Die varkensstallen hier in het westen van de provincie zijn al smerig genoeg.
Denk dat het kabinet dan niet lang zal zitten?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als Pechtold het CDA echt wil zieken draagt hij gedeputeerde Anne-Marie Spierings voor als staatssecretaris voor landbouw.
Worstenbrood.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik ben tosti's met ham en kaas aan het maken. En jij?
Inderdaad. Dus PVV'ers kunnen geen enkel bezwaar tegen deze TT hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Islam weg willen hebben, maar moslims zijn prima?
Hihi.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef bluemoon23 het volgende:
Dan ga ik maar snel weg hier, kan het gemiddelde inkomen weer naar beneden![]()
Het CDA alhier is vooral een belangenbehartigingsclub geworden voor autorijders en vervuilende veeboeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:46 schreef john2406 het volgende:
CDA was volgens mij al altijd Centrum?
Of ze dat nu nog zijn met de EU?
De communisten en anarchisten zijn in grote getale aanwezig in dit café, inderdaad. Zelf stem ik al jaren SP en baal ik ervan dat ze hun maoïstische wortels hebben losgelaten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:37 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, dat zijn juist mijn hoofddrijfveren om rechts te kiezen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Daar heb ik er ook al een aantal van naar binnen gestouwd vandaag. Godenspul.quote:
SPquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:52 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De communisten en anarchisten zijn in grote getale aanwezig in dit café, inderdaad. Zelf stem ik al jaren SP en baal ik ervan dat ze hun maoïstische wortels hebben losgelaten.
hier ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SPveels te neoliberaal
Communistische partij hier
Uitbreiding van het ambtelijk apparaat om uitzetprocedures te bespoedigen en mensen buiten de deur houden zorgt dan ook voor een grotere overheid, als je zo gaat redeneren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:52 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook voor, dat zijn juist mijn hoofddrijfveren om rechts te kiezen.
Maar je kunt dat niet los zien van onderwerpen als immigratie en asielzoekers.
Dat moet immers wel betaald worden, en het zorgt ook voor een grotere overheid![]()
Oh shit, nu heb ik toch het gemiddelde inkomen weer omhoog gebracht
Oh ja, ik verwarde je even met Robinquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Tering zeg remlof.
De SP wijst het kapitalisme inderdaad niet principieel af.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
SPveels te neoliberaal
Communistische partij hier
Als dat echt rechts is, dan is extreem-rechts (de echte!) die daar extreem in is!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echt rechts draait om een kleine overheid en het streven naar meer eigen verantwoordelijkheid, niet dat domme gezanik over immigratie, de islam en asielzoekers.
Ik was het bijna weer vergeten sinds je gewoon netjes bij ons woontquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij kunt het weten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als dat echt rechts is, dan is extreem-rechts (de echte!) die daar extreem in is!
Vind het niet echt tellen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een beetje wax in je wenkbrauwen? Ik soms.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het niet echt tellen.
Je zat toevallig in de provincie Brabant maar verder weinigs Brabants aan.
Wat dat verder afdoet aan mijn statement is me niet duidelijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoho, mijn TT is weliswaar een reactie op de aids in NWS, maar ik wens een politieke stroming dood, geen bevolkingsgroep. Subtiel verschil.
Ja en het COA en de verdere asielindustrie kost geen geld zeker ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Uitbreiding van het ambtelijk apparaat om uitzetprocedures te bespoedigen en mensen buiten de deur houden zorgt dan ook voor een grotere overheid, als je zo gaat redeneren.
Je zegt het zelf al, toeslagen en uitkeringen.quote:Maar goed, het PVV-stemmende deel van de bevolking wil niet meer eigen verantwoordelijkheid. Dat wil gewoon buut'nlanders weg hebben en alle toeslagen en uitkeringen zelf houden.
Jij kan wel wat van zulke wijsheden gebruiken:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe jij wel eens een beetje wax in je wenkbrauwen? Ik soms.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:00 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Vind het niet echt tellen.
Je zat toevallig in de provincie Brabant maar verder weinigs Brabants aan.
Ik trek slechts jouw cognitieve vermogens in twijfel omdat je de TT niet lijkt te begrijpen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat verder afdoet aan mijn statement is me niet duidelijk.
Dat moet in R&P geweest zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:18 schreef Kaas- het volgende:
Ah, ik kwam Friek zojuist buiten POL tegen. Goede bijdrages, ook daar.
Ok, Hans.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:22 schreef john2406 het volgende:
Zo heeft een ieder zijn invulling over wat wat is, doe eens normaal zonder te omschrijven wat men onder normaal verstaat is ook gebakken lucht.
Zou deze een tweede Napoleon kunnen worden?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:32 schreef remlof het volgende:
Macron bewijst dat populisten allerlei gedaanten kunnen aannemen
http://www.volkskrant.nl/(...)n-aannemen~a4505204/
Interessant opiniestuk.
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou deze een tweede Napoleon kunnen worden?
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:17 schreef Drugshond het volgende:
pffft, Remmie die links vrijspel geeft en rechts de knuppel geeft.
Some pigs are more equal than others.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.
Integendeel, je lijkt niet te snappen dat ik niets zeg over wat jouw TT zou impliceren. Jij lijkt om de één of andere reden te concluderen dat ik ergens stel dat jij het vermoorden van rechtsextremisten zou propageren, maar het enige dat ik stel is dat jouw TTs mensen aantrekken met vergelijkbare vermogens. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 15:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik trek slechts jouw cognitieve vermogens in twijfel omdat je de TT niet lijkt te begrijpen.
Helemaal niet, jij stelde dat ik dezelfde cognitieve vermogens als rechtsextremistische wappies zou hebben. Die aanname kan nergens anders op gebaseerd zijn dan op een verkeerde interpretatie van de TT.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Integendeel, je lijkt niet te snappen dat ik niets zeg over wat jouw TT zou impliceren. Jij lijkt om de één of andere reden te concluderen dat ik ergens stel dat jij het vermoorden van rechtsextremisten zou propageren, maar het enige dat ik stel is dat jouw TTs mensen aantrekken met vergelijkbare vermogens. Begrijpend lezen blijft lastig.
Nee hoor, ik stel exact wat ik in mijn voorgaande post herhaal:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij stelde dat ik dezelfde cognitieve vermogens als rechtsextremistische wappies zou hebben. Die aanname kan nergens anders op gebaseerd zijn dan op een verkeerde interpretatie van de TT.
Dat lijkt me bewezen door het feit dat je aan het 'discussiëren' bent met DH en BM. Het oordeel over jouw cognitieve vermogens in natuurlijk ook niet gebaseerd op een TT maar op je gehele oeuvre hier.quote:Het probleem met remlof TTs is dat ze mensen met dezelfde cognitieve vermogens als remlof naar deze SC lokken.
Ok, godse autist.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel exact wat ik in mijn voorgaande post herhaal:
[..]
Dat lijkt me bewezen door het feit dat je aan het 'discussiëren' bent met DH en BM. Het oordeel over jouw cognitieve vermogens in natuurlijk ook niet gebaseerd op een TT maar op je gehele oeuvre hier.
Je bewijst vooral mijn stelling met dit soort posts.
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.quote:
Helder.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, extreemrechts is veel en veel gevaarlijker dan extreemlinks. Zeker in West-Europa.
Ik benoem je gewoon voor wat je bent en waar deze compleet onzinnige discussie uit voort komt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.
Mongool. Kogel komt van links.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Je voelt je bedreigd?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:29 schreef bluemoon23 het volgende:
En straks weer in de stress als de TT of de nummering wat vrijer worden gekozen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je wordt klemgeluld iemand maar uitmaken voor autist is inderdaad exact wat ik bedoel.
Ik wil nummer 666.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En straks weer in de stress als de TT of de nummering wat vrijer worden gekozen.
Wat is dit voor struisvogelpolitiek ?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dat zo? Hier in Nederland is er recent toch vooral geweld uit extreemrechtse hoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |