En "boehoe prostaatkanker"-roepers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de voeding van kinderen wordt niet echt beter. Onze zuivelconsumptie stagneert. Dankjewel vegans.
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En "boehoe prostaatkanker"-roepers.
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
Nigel de Melkman.quote:
Owh verrek, je heet Nigel ja..quote:
Alles tegen, zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Ik help je:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
En vrouwen krijgen borstkanker van onregelmatige diensten en overmatige blootstelling aan kunstlicht, zo leerde ik van RTL Z.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waren sowieso maar rare randfiguren. Mij een beetje aankijken op mijn zuivelconsumptie en dan in het weekend op zo'n festival van de eerste de beste ongewassen dreadlockdrager een zegeltje chemische meuk naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
Zo mannelijk dat zijn lichaam het niet aankon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.
Hoge hakken vallen op, he?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?quote:
Ja, als je maar lang genoeg niet dood gaat aan andere dingen krijg je vanzelf een keer kanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
Kort gezegd, van leven krijg je kanker. Da's gewoon een feit dus stoppen met dat alarmistische gedoe.
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so muchquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Dacht dat het uitzag dat de benen dan mooier lijken, (wij) ,mannen worden voor het lapje gehouden waar we bijstaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Ligt aan welke cafés je bezoekt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so much
Mjah...ik ben niet echt bekend met het travestieten of transseksuele circuit maar ik vermoed wel dat het een edge case gaat zijn. Maar hey, iederen zijn fetish, niks mis mee.quote:
Vrouwen vanaf >1.80m hebben er ook niet zoveel meer aan. Hoge hakken stoten meer mannen af, dan dat ze nieuwe mannen aantrekken, vanaf dat moment.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so much
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo mannelijk dat zijn lichaam het niet aankon.
Het is eerder andersomquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef john2406 het volgende:
Cafe is voor oude lullen toch, disco is de naam.
Als alleen in de zachte delen schijnt er nog iets aan te doen te zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.
Sorry, te serieuze reactie, maar het komt ff weer allemaal terug in de herinnering
Dan doen ze het achter je rug om.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
Nog nooit wat negatiefs over gehoord behalve op Fok.
Dat zouden ze niet durven bij Ketchup. Bovendien, die kleintjes bijten je knieen en dat doet zeer.quote:
Wat dacht jij van je ballen als jij die nog hebt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zouden ze niet durven bij Ketchup. Bovendien, die kleintjes bijten je knieen en dat doet zeer.
Ik denk dat ik uitstekende ballen heb, werken al tientallen jaren naar volle tevredenheidquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat dacht jij van je ballen als jij die nog hebt?
Niet iedereen is natuurlijk zo zielig als jij.quote:
quote:
bijten knieen jouw ontgaat het een en ander.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uitstekende ballen heb, werken al tientallen jaren naar volle tevredenheid
Geen idee. Was al zeer fors uitgezaaid toen er een diagnose kwam. Prostaatkanker wordt gemeten in een schaal van 1 tot 10 (Gleason score). Zat bij de diagnose al op 9. Hoorde ik 10 mnd later pas overigens.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als alleen in de zachte delen schijnt er nog iets aan te doen te zijn?
Nee, john, ik ga er niet op in, da's iets heel andersquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
bijten knieen jouw ontgaat het een en ander.
Nigel gaat je pakkenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oe, da's eng, dat worden nachtmerries straks.
Kan dat aub in een spoiler?quote:
Dan reageer niet inplaats van er omheen te lullen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, john, ik ga er niet op in, da's iets heel anders
Als goedmakertje een andere Nigel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oe, da's eng, dat worden nachtmerries straks.
meer bovenmatig veel bierquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.
Die is beter. VEEL beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als goedmakertje een andere Nigel.
[ afbeelding ]
Kleine en iele mannetjes hebben anders veel ravage aangericht in de geschiedenis. En anders kan hij je altijd nog psychologische klachten bezorgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...huh? Het is een klein, iel mannetje, nee, het is meer het hoofd, klasse horror clown.
Een vrouwlijke Nigel? Nooit van gehoord. Wat is haar achternaam?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als goedmakertje een andere Nigel.
[ afbeelding ]
Ze heeft een dure smaak.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is beter. VEEL beter.
Damn, als die nou nog eens een goede smaak in mannen had.
Lawson. Nigella Lawson.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vrouwlijke Nigel? Nooit van gehoord. Wat is haar achternaam?
Lawson. Nigella Lawson.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel een beetje een buzzkill ja, maar goed. Is natuurlijk ook een hele nare aandoening, maar ik probeerde het luchtig te houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.
Sorry, te serieuze reactie, maar het komt ff weer allemaal terug in de herinnering
Tru dat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft een dure smaak.
Dat zorgt er voor dat je nog maar weinig keuze hebt.
Zo de tietjes.quote:
Dat treft heeft Tijger ook daarom het passende vrouwtje erbij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft een dure smaak.
Dat zorgt er voor dat je nog maar weinig keuze hebt.
Nogal ja.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hallo ik ben op de nofap.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogal ja.
Soort Angela White qua figuur.
Suf.quote:
quote:Daughter of Nigel Lawson
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig benquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Komen jullie heren en dame trouwens naar de meet? Ik zie jullie niet bij de lijst staan in ieder geval.
Nopequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Komen jullie heren en dame trouwens naar de meet? Ik zie jullie niet bij de lijst staan in ieder geval.
Bij mij weet je het nooit, het zou kunnen dat ik mij het klonen treffen van afstand bekijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Plottwistquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig ben
Ik vier mijn 53e verjaardag dat weekend en wel in Wales (hoorde ik vandaag)
Zoiets ja, had een verassing moeten zijn maar ja, dat is lastig om geheim te houden als je zelf naar het vliegveld moet en zoquote:
Alvast gefeliciteerd dan maar. Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snelquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig ben
Oh, dat geeft niks, op mijn leeftijd vergeet je alles heel snelquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar. Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snel
Is toch een voordeel zo een vrouwtje he, men hoeft zelf haast niet meer te denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen F1-kijkers hier toch? Afgezie van Mono, maar die is hier nier nu.
Jammer, sappige rel.
Ik zou niet meewerken aan een verassing als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoiets ja, had een verassing moeten zijn maar ja, dat is lastig om geheim te houden als je zelf naar het vliegveld moet en zo
Dan word ik waarschijnlijk dement later.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niks, op mijn leeftijd vergeet je alles heel snel
Yupsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.
Sainz bedoel je?
Nooit geweten dat je ook keek. Tof!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.
Sainz bedoel je?
Tja, ik weet niet wat hij dacht dat de reactie ging zijn, ze gaan Max of Daniel niet ontslaan om hem te promoveren. Als Max naar Ferrari zou vertrekken of zo dan had hij een kans maar dit is gewoon dom.quote:
Vanaf mijn 40 ste houdt ik het ook niet meer bij, moet wel het vrouwtje vragen hoe oud was ik ook weer?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snel
Slaap zequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga naar bed. Goedenacht kattenmensen en overig
De vermoorde onschuld heeft ook al gereageerd in de pers. Hoogst verbaasd uiteraard..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat hij dacht dat de reactie ging zijn, ze gaan Max of Daniel niet ontslaan om hem te promoveren. Als Max naar Ferrari zou vertrekken of zo dan had hij een kans maar dit is gewoon dom.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga naar bed. Goedenacht kattenmensen en overig
Laatste wat ik zag was dat Horner hem keihard de hoek in mepte en stelde dat Sainz bij Toro zat of helemaal nergens volgend jaar, zo'n tactiek gaat niet werken bij RB, die hebben nog wel een paar andere talenten als het moet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vermoorde onschud heeft ook al gereageerd in de pers. Hoogst verbaasd uiteraard..
Anyway, geen idee of je het vandaag nog gevolgd hebt, maar het is dus veel groter geworden dan het gisteren en zelfs vanochtend was.
Ik praat je even bij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag was dat Horner hem keihard de hoek in mepte en stelde dat Sainz bij Toro zat of helemaal nergens volgend jaar
Ja, de geruchten over Max en Ferrari zijn er al langer natuurlijk, dat is een van de redenen dat ze vorig jaar Max in de RB gezet hebben, RB weet dat hij WC materiaal is en Ferrari wilde met hem praten vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik praat je even bij.
Daarna Marko (met een sneer naar pa SAI) en Tost ook nog even. Vervolgens wat bizarre geruchten over Max en Ferrari. Max spreekt er 1 tegen. De tweede wordt in verband gebracht met kamp SAI, die zou het de wereld in geholpen hebben mbv de cnotacten van pa via Marca. En volgens Olav heeft kamp SAI toen ongelofelijk op de kloten gehad van Red Bull (excusez le mot). Dikke rel
En daarna SAI de vermoorde onschuldkaart sprlen in de pers dus.
Best sappig
Volgens mij kun je wel gaan slapen hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik sta op standby om ongepaste grappen te maken wanneer nodig.
Max moet helemaal niet naar Ferrari willen in dit stadium van zijn carrière. Tijd zat ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, de geruchten over Max en Ferrari zijn er al langer natuurlijk, dat is een van de redenen dat ze vorig jaar Max in de RB gezet hebben, RB weet dat hij WC materiaal is en Ferrari wilde met hem praten vorig jaar.
Ik zie het nu nog niet gebeuren maar als het volgend jaar weer aanmodderen is dan is Max weg. Er wordt ook beweerd dat Daniel naar Ferrari zou gaan, dat zou ik eerder geloven overigens maar dan is Sainz dom bezig om daar nu mee bezig te zijn.
Trustequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:23 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, ik ga ook slapen, beetje laat geworden nu
Welterusten, mensen
Hihi.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik sta op standby om ongepaste grappen te maken wanneer nodig.
Heb er al een tijd een ban, bevalt stiekem best goed. Komen ze ook niet langs in de actieve topicsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb weer wat topics in NWS ontvolgd. Het is echt niet te doen; het absolute afvoerputje van het internet. Je hebt er ook niks aan om het te lezen, behalve dat je vertrouwen in de maatschappij weet wat verder daalt.
Mooi man, die frustratie. Heerlijk om te weten dat er zoveel zielige rukkertjes in dit land wonen. Lekker uitlachen, die frusti's.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:03 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb weer wat topics in NWS ontvolgd. Het is echt niet te doen; het absolute afvoerputje van het internet. Je hebt er ook niks aan om het te lezen, behalve dat je vertrouwen in de maatschappij weet wat verder daalt.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:15 schreef Monolith het volgende:
Dit is dan wel weer humor van Pence:
https://mobile.twitter.com/VP/status/883408914196332544
Van sommige gefrustreerde figuren kan ik enorm genieten, maar wanneer ik nog enkel pure domme haat lees beïnvloedt het m'n gemoedstoestand licht en dat sta ik internet niet toe (niet in negatieve zin althans), dus ga ik weer lekker weg uit NWS.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi man, die frustratie. Heerlijk om te weten dat er zoveel zielige rukkertjes in dit land wonen. Lekker uitlachen, die frusti's.
Tem heeft de Volkskrant gehaald.quote:'Die vrouw snapt er niets van, hè', schreef iemand op het FOKforum, 'korte pittige kapsels zijn gewoon lelijk'.
Laat ze een hobby zoeken in plaats van altijd dat negatieve gezeik.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:03 schreef skysherrif het volgende:
Ach, wel prima dat die lui het afreageren op internet en niet op de politie en lokale winkeltjes.
Die hobby hebben ze klaarblijkelijk gevondenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat ze een hobby zoeken in plaats van altijd dat negatieve gezeik.
quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw snapt er helemaal niets van he? Korte pittige kapsels zijn gewoon lelijk. Ook bij jonge vrouwen.
quote:
Hexa heeft wel gewoon gelijk, uiteraard.quote:
De jongens en meisjes van de PVVquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
De jongens en meisjes van Groen Links[ afbeelding ]
Je hebt er maar druk mee he.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:27 schreef Paper_Tiger het volgende:
De jongens en meisjes van Groen Links[ afbeelding ]
quote:
Hij baalt er van dat de zelfstandige libertarische steden Mosul en Raqqa weer onderworpen dreigen te worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je hebt er maar druk mee he.
Als jouw geestverwanten de straat op gaan is het weer plots vrijheid en gezonde burgerlijke ongehoorzaamheid.
De Somalische piraten hebben het ook al een tijdje erg zwaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij baalt er van dat de zelfstandige libertarische steden Mosul en Raqqa weer onderworpen dreigen te worden.
Loes Reijmer heeft lang haarquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:35 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me gelijk af welke user op FOK! Loes Reijmer is. Met d'r pittige coupe.
Aha. Mijn geestverwanten. Die gaan in het zwart op rooftocht en molesteren andersdenkenden? Als pasen en pinksteren op een dag vallen. Libertarische plunderaars bestaan niet. Conservatieve overigens ook niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:30 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je hebt er maar druk mee he.
Als jouw geestverwanten de straat op gaan is het weer plots vrijheid en gezonde burgerlijke ongehoorzaamheid.
Vervangen door CDA-hertjes?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:33 schreef Hexagon het volgende:
Mooi begin van het weekend. Weg met de kort pittige kopjes!
Snap zijn bezwaarde gemoed dan wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:33 schreef Reya het volgende:
[..]
De Somalische piraten hebben het ook al een tijdje erg zwaar.
Hier kan ik het mee eens zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:33 schreef Tem het volgende:
Korte pittige kapsels zijn natuurlijk niet om aan te gluren.
Grappenmakerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Aha. Mijn geestverwanten. Die gaan in het zwart op rooftocht en molesteren andersdenkenden? Als pasen en pinksteren op een dag vallen. Libertarische plunderaars bestaan niet. Conservatieve overigens ook niet.
Cause_Mayhem?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:35 schreef Tem het volgende:
Ik vraag me gelijk af welke user op FOK! Loes Reijmer is. Met d'r pittige coupe.
Gia.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:35 schreef Tem het volgende:
Voorspelbaar. Gaap.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Aha. Mijn geestverwanten. Die gaan in het zwart op rooftocht en molesteren andersdenkenden? Als pasen en pinksteren op een dag vallen. Libertarische plunderaars bestaan niet. Conservatieve overigens ook niet.
Waarom?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:38 schreef skysherrif het volgende:
Maar ik vind het allemaal prima, vanaf nu is loes reijmer her persona non grata
Bijvoorbeeld. Groenlinks bloemenmeisjes mag ook. Zolang het maar geen schorgerookte JOVD-snollen zijn.quote:
Wat vind jij ervan dat je geloofsgenoten zo aan het plunderen zijn?quote:
Wel beetje objectiverend hoor , Hexa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Groenlinks bloemenmeisjes mag ook. Zolang het maar geen schorgerookte JOVD-snollen zijn.
Klopt, daarom is het ook makkelijk praten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:40 schreef Reya het volgende:
[..]
Jij objectiveert natuurlijk enkel mannen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:40 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/Mark_Goedhart/status/883607008515170304
Dit politiegeweld keur ik wel af.
Ik zie niet precies wat hij nu doet behalve die ballon lekprikken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:40 schreef skysherrif het volgende:
Het lijkt me dan ook een juiste observatiequote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie niet precies wat hij nu doet behalve die ballon lekprikken.
Libertariers zijn juist de grootste anarchisten, slimmerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is het niet gewoon het zoveelste nepfilmpje wat niks met Hamburg te maken had?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:40 schreef skysherrif het volgende:
Voornamelijk nogal vuurwapen gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Libertariers zijn juist de grootste anarchisten, slimmerd.
Millenials. Je moet wel van ze houden. #sneeuwvlokjesgedragquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie niet precies wat hij nu doet behalve die ballon lekprikken.
Fake Newsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:44 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon het zoveelste nepfilmpje wat niks met Hamburg te maken had?
Tot nu toe waren alle "hilarische" filmpjes of foto's namelijk fotoshops , sketches. danwel filmpjes uit 2007 in Bratislava.
Fijn dat je me daar even op wijst. Wat daar in hamburg plaatsvindt is dus niets anders dan de vrije markt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Libertariers zijn juist de grootste anarchisten, slimmerd.
Nee, echte libertariers - lui die de overheid weg willen hebben - zijn keiharde anarchisten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Fijn dat je me daar even op wijst. Wat daar in hamburg plaatsvindt is dus niets anders dan de vrije markt?
Tegenvallend dat zelfs een eenvoudig woord als "asielzoeker" niet meer normaal gespeld kan worden, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
Er is zo'n Twitter-account van een Nederlandse onderzoeksjournalist die al het nepnieuws onderzoekt wat gedeeld wordt door de vriendjes van Paper_Tiger op die haatblogjes.
Echt heel erg appellerend naar het onderbuikje van die figuren "snowflake" "refuge" "asilzoeker".
Blijken vaak dingen te zijn uit films, Mexico , sketches , andere plekken , andere jaren.
Wordt geplakt op asielzoekers of "links".
En maar gretig delen.
Zou inderdaad wel een mooie twist zijn als al die filmpjes van rellen uit hamburg uit 1 of andere slechte Duitse B film komen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
Er is zo'n Twitter-account van een Nederlandse onderzoeksjournalist die al het nepnieuws onderzoekt wat gedeeld wordt door de vriendjes van Paper_Tiger op die haatblogjes.
Echt heel erg appellerend naar het onderbuikje van die figuren "snowflake" "refuge" "asilzoeker".
Blijken vaak dingen te zijn uit films, Mexico , sketches , andere plekken , andere jaren.
En maar gretig delen.
Oordeel zelf.quote:
Er worden in Hamburg dus helemaal geen winkels geplunderd en auto's in brand gestoken door linkse types? Fake news?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
En maar gretig delen.
Ik weet trouwens oprecht niet wat er in Hamburg is gebeurd. Afgelopen 24 uur geen nieuws gevolgd. Gezien je post ga ik me er lekker ook niet in verdiepen en laat ik het lekker aan me voorbij gaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
En maar gretig delen.
Hé, een oude bekende.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oordeel zelf.
https://mobile.twitter.com/jpeterburger?lang=nl
https://mobile.twitter.com/floripasdelaban
Hulde.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet trouwens oprecht niet wat er in Hamburg is gebeurd. Afgelopen 24 uur geen nieuws gevolgd. Gezien je post ga ik me er lekker ook niet in verdiepen en laat ik het lekker aan me voorbij gaan.
Valt me toch redelijk van je tegen dat je de G20 niet volgt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet trouwens oprecht niet wat er in Hamburg is gebeurd. Afgelopen 24 uur geen nieuws gevolgd. Gezien je post ga ik me er lekker ook niet in verdiepen en laat ik het lekker aan me voorbij gaan.
Nee.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou inderdaad wel een mooie twist zijn als al die filmpjes van rellen uit hamburg uit 1 of andere slechte Duitse B film komen.
Je verwachtte het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:51 schreef skysherrif het volgende:
Toch aardig interessant, Macron ook weer van de partij
Ze is echt heel goed bezig met onderzoek doen en debunken van onzin. Vooral omtrent Zweden.quote:
Ach, G20quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt me toch redelijk van je tegen dat je de G20 niet volgt?
Toch aardig interessant, Macron ook weer van de partij
Oh, oke. Dat boeit me ook niet zoveel. Vond dit wel een geinig filmpje, al komt het inderdaad niet uit Hamburg, maar uit Frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:53 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Nee.
Het gaat erom dat er bijvoorbeeld gretig een plaatje wordt gedeeld van een "anti kapitalist in de McDonalds".
Met het bijschrijft "Millennial Snowflake kan niet zonder Grootkapitaal".
Blijkt het een fotoshop.
Ander voorbeeld: filmpje van een overval.
Tekst "Net aangekomen rapefugees plegen als dank overval"
Blijkt het scène uit een film.
Vergelijkbare situatie: blijkt het overval in Mexico.
Etc etc.
Ook omtrent Zweden gaat er een hoop bullshit rond.
Zweden werkt bij bepaalde types als een rode lap op een stier, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed bezig met onderzoek doen en debunken van onzin. Vooral omtrent Zweden.
Matig, matigquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, G20, ik ga zodadelijk lekker even een middag, avond, nacht en ochtend doordansen op de XTC.
Met jullie actualiteit.
Daar heb ik het niet over. Lees de posts anders.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Er worden in Hamburg dus helemaal geen winkels geplunderd en auto's in brand gestoken door linkse types? Fake news?
Dat topic laatst over een festival wat zou zijn afgelast omdat hordes immigranten Zweedse vrouwen zouden verkrachten was wel weer typerend ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Zweden werkt bij bepaalde types als een rode lap op een stier, inderdaad.
Je krijgt dan overigens wel te maken met bizarre zaken, zie oa http://www.frontaalnaakt.(...)de-rechtsmensen.htmlquote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ze is echt heel goed bezig met onderzoek doen en debunken van onzin. Vooral omtrent Zweden.
Ziet er heel erg gekunsteld uit. Lijkt meer afgesproken wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, oke. Dat boeit me ook niet zoveel. Vond dit wel een geinig filmpje, al komt het inderdaad niet uit Hamburg, maar uit Frankrijk
Gelukkig mag Ivanka ook aan tafel zitten tussen alle presidenten.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
Die hele G20 zal mij ook de reet roesten. Alleen effe lachen om Trump die buiten de boot valt tussen al die politieke zwaargewichten.
Ja die hebben wel wat gekke types aangetrokken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Je krijgt dan overigens wel te maken met bizarre zaken, zie oa http://www.frontaalnaakt.(...)de-rechtsmensen.html
Het werkelijke brein in die familie lijkt me toch wel Melania.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig mag Ivanka ook aan tafel zitten tussen alle presidenten.
Altijd goed om zo'n achterlijk botoxsnol erbij te hebben.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig mag Ivanka ook aan tafel zitten tussen alle presidenten.
Ze willen te graag.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:48 schreef Jip141 het volgende:
En maar gretig delen.
Die rol kan haar vader toch ook gewoon spelen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Altijd goed om zo'n achterlijk botoxsnol erbij te hebben.
Je was met je vrouwtje op tv zag ik?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
Het moet weer even Kaas- gaan dames en heren.
Was er laatst ook al niet iets met een PVV'er die een filmpje over criminele asielzoekers in Europa deelde? Dat filmpje bleek later in Brazilië te zijn opgenomen ofzo.quote:
Yes.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Was er laatst ook al niet iets met een PVV'er die een filmpje over criminele asielzoekers in Europa deelde? Dat filmpje bleek later in Brazilië te zijn opgenomen ofzo.
Denk dat veel het in eerste instantie gewoon geloven hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:06 schreef skysherrif het volgende:
Dat PVV politici zulke onzin gaan delen is natuurlijk wel wat zorgwekkender dan marginale blogjes, maar then again, pvv
Dijenkletser, drugshoofd.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je was met je vrouwtje op tv zag ik?
http://www.dumpert.nl/mediabase/7179983/9df28f88
Dat denk ik ook wel, denk niet dat PVV doelbewust nep propaganda gaat verspreiden, maar je verwacht toch wel dat je dubbel dubbel checked als je in die positie zit voor je iets deeltquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:08 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Denk dat veel het in eerste instantie gewoon geloven hoor.
Zo haalden sommigen het bericht weg na erop gewezen te zijn.
Daar gaan al die enorm grappige anale seks grappen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
Ik lees in FB dat FOK! ook homo-vriendelijk moet worden. Tot zien KoosVogels.
Ik denk dat bvb Wilders, Bosma dat wel doelbewust zouden doen en genoeg anderen binnen de partij ook wel maar dat een groot deel uit naïeve jaknikkers ook bestaat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, denk niet dat PVV doelbewust nep propaganda gaat verspreiden, maar je verwacht toch wel dat je dubbel dubbel checked als je in die positie zit voor je iets deelt
Typische vrouwenopmerking dit.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar gaan al die enorm grappige anale seks grappen.
Afgevoerd via de achterdeur.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:12 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Daar gaan al die enorm grappige anale seks grappen.
Lekker tijdens de meet continu hatelijke anti-homo opmerkingen maken richting Kaas. Die godse bruinwerker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
Tijdens die Rotterdam meets ben ik doorgaans de enige met een normale seksuele geaardheid (he-te-ro). Gelukkig kunnen we nu los, Koos.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker tijdens de meet continu hatelijke anti-homo opmerkingen maken richting Kaas. Die godse bruinwerker.
Nee joh.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:15 schreef Tem het volgende:
Linus opent een topic in FB over vrouwonvriendelijk FOK!
Ja, dat wek ik altijd wel op bij vrouwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik reageer gewoon passief-agressief. Zoals het hoort.
Met de nadruk op normaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijdens die Rotterdam meets ben ik doorgaans de enige met een normale seksuele geaardheid (he-te-ro). Gelukkig kunnen we nu los, Koos.
Darmtoeristen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de nadruk op normaal.
Godse poepstamperds.
Het aloude Rotterdamse adagium "Geen woorden, maar daden" wordt geen eer aangedaan, merk ik al?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Tijdens die Rotterdam meets ben ik doorgaans de enige met een normale seksuele geaardheid (he-te-ro). Gelukkig kunnen we nu los, Koos.
Net of je ertussen komt bij die kwebbeltantes. Als ze niet praten zijn ze druk bezig elkaar af te lebberen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het aloude Rotterdamse adagium "Geen woorden, maar daden" wordt geen eer aangedaan, merk ik al?
Reetridders.quote:
Walgelijk, die seksuele losbandigheid van die flikkers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of je ertussen komt bij die kwebbeltantes. Als ze niet praten zijn ze druk bezig elkaar af te lebberen.
Jij was toch fan van de man die de ballen niet had om naar Londen te komen vanwege de mogelijke aan hem gerichte protesten? En nu in Polen mensen met busjes naar zijn speech liet vervoeren? Hoe is dat geen sneeuwvlokjesgedrag? Of wil je hiermee zeggen dat je zelf een millenial bent?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Millenials. Je moet wel van ze houden. #sneeuwvlokjesgedrag
Gewoon één keer in de week hem er een beetje stiekem in stoppen terwijl moeder de vrouw doet alsof ze slaapt, zo rollen ze daar op de Veluwe.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Walgelijk, die seksuele losbandigheid van die flikkers.
Daarom moeten we op de Veluwe ook niets hebben van die gasten.
Eerst dronken voeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon één keer in de week hem er een beetje stiekem in stoppen terwijl moeder de vrouw doet alsof ze slaapt, zo rollen ze daar op de Veluwe.
Fix.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon één keer in de week hem er een beetje stiekem in stoppen terwijl moeder de vrouw je nichtje doet alsof ze slaapt, zo rollen ze daar op de Veluwe.
Niets dat niet met de juiste dosis fysiek geweld opgelost kan worden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Net of je ertussen komt bij die kwebbeltantes. Als ze niet praten zijn ze druk bezig elkaar af te lebberen.
Schandalig, laten we hem bekogelen met bitterballenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:26 schreef Tem het volgende:
Dit moet trouwens deel #7356 zijn. Erik heeft weel lopen kutten een tijdje geleden.
En elke keer is het raak. Daarom heeft mijn collega ook vijf kinderen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon één keer in de week hem er een beetje stiekem in stoppen terwijl moeder de vrouw doet alsof ze slaapt, zo rollen ze daar op de Veluwe.
Over wie hebben we hetquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij was toch fan van de man die de ballen niet had om naar Londen te komen vanwege de mogelijke aan hem gerichte protesten? En nu in Polen mensen met busjes naar zijn speech liet vervoeren? Hoe is dat geen sneeuwvlokjesgedrag? Of wil je hiermee zeggen dat je zelf een millenial bent?
Voordeel is als je het geworden bent, je weet het dan niet meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:05 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Dan word ik waarschijnlijk dement later.
Tomato, tomato.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, dat is Urk. Andere tak van sport.
Bierdouche.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Schandalig, laten we hem bekogelen met bitterballen
Allemaal van hem?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En elke keer is het raak. Daarom heeft mijn collega ook vijf kinderen.
Seksueel gefrustreerd zaad = beste zaadquote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En elke keer is het raak. Daarom heeft mijn collega ook vijf kinderen.
Bel dicht, idioot.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Allemaal van hem?
Geen koekoeks ei erbij.
(We) gaan toch niet om 1 persoon de wereld haten of wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
Kan je de vorige tien topics ook nog even hernummeren Bobje?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:30 schreef Euribob het volgende:
[..]
Seksueel gefrustreerd zaad = beste zaad
Ik ga eerst even eten, beste remlof.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je de vorige tien topics ook nog even hernummeren Bobje?
Volgens mij heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik je een godse idioot vind.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij laat je ware aard weer eens zien?
Jij wil niet weten wat ik vind.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er nooit een geheim van gemaakt dat ik je een godse idioot vind.
Estland gebruik ik tegenwoordig liever als progressief gidsland. Dat kennen ze nog niet zo goed.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 12:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Zweden werkt bij bepaalde types als een rode lap op een stier, inderdaad.
Het interesseert mij eerlijk gezegd bar weinig.quote:
We weten inmiddels ook hoe flikkers zoals jij rollen. Zie de POLmeets voor dit zondige en obscene gedrag.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Meteen bij de eerste keer juist dus, jij bent helemaal niet zo dom als het lijkt!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het interesseert mij eerlijk gezegd bar weinig.
Wonen echter bijna alleen maar Esten en Russen. Meer etnisch homogeen dan Zweden.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Estland gebruik ik tegenwoordig liever als progressief gidsland. Dat kennen ze nog niet zo goed.
Best mooi daar, trouwens, Talinn is een heerlijke stad.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:48 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wonen echter bijna alleen maar Esten en Russen. Meer etnisch homogeen dan Zweden.
En dan ga jij ze a la Jan Roos professioneel afzeiken?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef Hexagon het volgende:
Vanavond buurt BBQ, eens kijken welke korte pittige kopjes uit de buurt er komen.
Nooit geweest. Begreep wel dat er veel fotomodellen vandaan kwamen. Dus tegen de tijd dat ik ben uitgekeken op mevr. Pokkelmans ga ik er vast wel eens een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Best mooi daar, trouwens, Talinn is een heerlijke stad.
Zou het Koos zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:01 schreef Tijger_m het volgende:
Wisten we trouwens al dat er op FOK rondgeneust wordt door een journalist van de Volkskrant die quotes van FOK opneemt in haar stukjes?
Wie? Wat? Welke quotes?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:01 schreef Tijger_m het volgende:
Wisten we trouwens al dat er op FOK rondgeneust wordt door een journalist van de Volkskrant die quotes van FOK opneemt in haar stukjes?
Mwah, wil nou ook geen Bonje met de buren taferelen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 13:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan ga jij ze a la Jan Roos professioneel afzeiken?
De VK heeft een nieuwe wekelijkse column over online cultuur, de user in kwestie werd niet bij name genoemd, jammer wel, maar tot tweemaal toe werd de quote toegeschreven aan een deelnemer van het FOK forumquote:
Zou jij het kunnen?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah, wil nou ook geen Bonje met de buren taferelen.
Van die ontspoorde posts van doorgewinterde zolderkameraars?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De VK heeft een nieuwe wekelijkse column over online cultuur, de user in kwestie werd niet bij name genoemd, jammer wel, maar tot tweemaal toe werd de quote toegeschreven aan een deelnemer van het FOK forum
Onze eigen Hexa.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van die ontspoorde posts van doorgewinterde zolderkameraars?
Uiteraard. In de trant van "dames met een kort pittig kapsel moeten dood want lelijk"quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Van die ontspoorde posts van doorgewinterde zolderkameraars?
http://www.volkskrant.nl/(...)ge-kapsels~a4505188/quote:
quote:Maar wat de EU vergeet is dat er een tijd zal komen dat de blanke bevolking het niet langer pikt. Zij zal de oorlogsmachine aanzwengelen en op zeer efficiënte wijze een grote schoonmaak houden. Bloed van Afrikanen en Arabieren zal door de straten van heel Europa vloeien. De EU leiders van nu zijn dan verantwoordelijk voor alle doden die zullen vallen.
Tnhx!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ge-kapsels~a4505188/
Topicreeks: ''Kort pittig is beledigend''
Afkomstig van respectievelijk mij en Red_85
Zaten dat soort figuren maar in TBSquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goh, het zaterdaginternetuurtje in de TBS levert weer parels op.
Als du_ke en ik al een ban voor minder krijgen, neem ik aan van wel.quote:
Palmroyale.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die krijgt wel een zieke ban toch?
Tevens hoor ik graag wie het is, als roddelnicht.
Hexa heeft al gemeld wie, en nee, die meneer loopt gewoon rond hier en roept dat soort zaken wel vakerquote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die krijgt wel een zieke ban toch?
Tevens hoor ik graag wie het is, als roddelnicht.
Klinkt niet echt grappig.quote:
Denk dat het belangrijk is dat jij weet wanneer jij klaar ermee bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:06 schreef Pokkelmans het volgende:
https://fd.nl/economie-po(...)een-echte-no-brainer
Ben ik toch mooi op tijd begonnen.
Het is weer dieptriest maar in NWS blijft die zooi allemaal gewoon staan. Diep-fucking-triest.quote:
Sjon lijkt me ook een inspirerende bron.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 14:01 schreef Tijger_m het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |