En "boehoe prostaatkanker"-roepers.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En de voeding van kinderen wordt niet echt beter. Onze zuivelconsumptie stagneert. Dankjewel vegans.
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En "boehoe prostaatkanker"-roepers.
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
Nigel de Melkman.quote:
Owh verrek, je heet Nigel ja..quote:
Alles tegen, zie ikquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Ik help je:quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan werkelijk geen post vinden om op in te haken hier![]()
EDIT Owh, niet lang genoeg om te mogen posten ook nog eens
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tenminste, dat was een paar jaar geleden even zo'n dingetje. Vaak aan de ontbijttafel te horen gekregen "mannen krijgen prostaatkanker van bovenmatige zuivelconsumptie". Zal wel weer statistisch insignificante bullshit zijn, maar toch.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
En vrouwen krijgen borstkanker van onregelmatige diensten en overmatige blootstelling aan kunstlicht, zo leerde ik van RTL Z.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet ik niet. Waren sowieso maar rare randfiguren. Mij een beetje aankijken op mijn zuivelconsumptie en dan in het weekend op zo'n festival van de eerste de beste ongewassen dreadlockdrager een zegeltje chemische meuk naar binnen gooien.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alles tegen, zie ik
Maar je heet iig geen Nigel, da's een pre.
Zo mannelijk dat zijn lichaam het niet aankon.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt he? Mijn vader is overleden aan (de uitzaaiingen van) prostaatkanker.
Hoge hakken vallen op, he?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?quote:
Ja, als je maar lang genoeg niet dood gaat aan andere dingen krijg je vanzelf een keer kanker.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef Tijger_m het volgende:
Kort gezegd, van leven krijg je kanker. Da's gewoon een feit dus stoppen met dat alarmistische gedoe.
Helaas.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef KetchupFTW het volgende:
@GS, ik ben 1.85 met schoenen. Goed genoeg?
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so muchquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Dacht dat het uitzag dat de benen dan mooier lijken, (wij) ,mannen worden voor het lapje gehouden waar we bijstaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Is dat niet de hele essentie van hoge hakken?
Ligt aan welke cafés je bezoekt.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so much
Mjah...ik ben niet echt bekend met het travestieten of transseksuele circuit maar ik vermoed wel dat het een edge case gaat zijn. Maar hey, iederen zijn fetish, niks mis mee.quote:
Vrouwen vanaf >1.80m hebben er ook niet zoveel meer aan. Hoge hakken stoten meer mannen af, dan dat ze nieuwe mannen aantrekken, vanaf dat moment.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor vrouwen, die halen daar voordeel uit, mannen? Not so much
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zo mannelijk dat zijn lichaam het niet aankon.
Het is eerder andersomquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef john2406 het volgende:
Cafe is voor oude lullen toch, disco is de naam.
Als alleen in de zachte delen schijnt er nog iets aan te doen te zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.
Sorry, te serieuze reactie, maar het komt ff weer allemaal terug in de herinnering
Dan doen ze het achter je rug om.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:43 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
Nog nooit wat negatiefs over gehoord behalve op Fok.
Dat zouden ze niet durven bij Ketchup. Bovendien, die kleintjes bijten je knieen en dat doet zeer.quote:
Wat dacht jij van je ballen als jij die nog hebt?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zouden ze niet durven bij Ketchup. Bovendien, die kleintjes bijten je knieen en dat doet zeer.
Ik denk dat ik uitstekende ballen heb, werken al tientallen jaren naar volle tevredenheidquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat dacht jij van je ballen als jij die nog hebt?
Niet iedereen is natuurlijk zo zielig als jij.quote:
quote:
bijten knieen jouw ontgaat het een en ander.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat ik uitstekende ballen heb, werken al tientallen jaren naar volle tevredenheid
Geen idee. Was al zeer fors uitgezaaid toen er een diagnose kwam. Prostaatkanker wordt gemeten in een schaal van 1 tot 10 (Gleason score). Zat bij de diagnose al op 9. Hoorde ik 10 mnd later pas overigens.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als alleen in de zachte delen schijnt er nog iets aan te doen te zijn?
Nee, john, ik ga er niet op in, da's iets heel andersquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
bijten knieen jouw ontgaat het een en ander.
Nigel gaat je pakkenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oe, da's eng, dat worden nachtmerries straks.
Kan dat aub in een spoiler?quote:
Dan reageer niet inplaats van er omheen te lullen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, john, ik ga er niet op in, da's iets heel anders
Als goedmakertje een andere Nigel.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oe, da's eng, dat worden nachtmerries straks.
meer bovenmatig veel bierquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En wat is bovenmatig? Leuk verhaal maar volgens mij zijn er maar weinig mannen die bovenmatig veel zuivel drinken.
Die is beter. VEEL beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als goedmakertje een andere Nigel.
[ afbeelding ]
Kleine en iele mannetjes hebben anders veel ravage aangericht in de geschiedenis. En anders kan hij je altijd nog psychologische klachten bezorgen.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...huh? Het is een klein, iel mannetje, nee, het is meer het hoofd, klasse horror clown.
Een vrouwlijke Nigel? Nooit van gehoord. Wat is haar achternaam?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als goedmakertje een andere Nigel.
[ afbeelding ]
Ze heeft een dure smaak.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die is beter. VEEL beter.
Damn, als die nou nog eens een goede smaak in mannen had.
Lawson. Nigella Lawson.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Een vrouwlijke Nigel? Nooit van gehoord. Wat is haar achternaam?
Lawson. Nigella Lawson.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wel een beetje een buzzkill ja, maar goed. Is natuurlijk ook een hele nare aandoening, maar ik probeerde het luchtig te houdenquote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De ongelofelijke pijn die mijn vader had door uitzaaiingen in zijn botten was echt hartverscheurend.
Sorry, te serieuze reactie, maar het komt ff weer allemaal terug in de herinnering
Tru dat.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft een dure smaak.
Dat zorgt er voor dat je nog maar weinig keuze hebt.
Zo de tietjes.quote:
Dat treft heeft Tijger ook daarom het passende vrouwtje erbij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ze heeft een dure smaak.
Dat zorgt er voor dat je nog maar weinig keuze hebt.
Nogal ja.quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:57 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Hallo ik ben op de nofap.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 01:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nogal ja.
Soort Angela White qua figuur.
Suf.quote:
quote:Daughter of Nigel Lawson
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig benquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Komen jullie heren en dame trouwens naar de meet? Ik zie jullie niet bij de lijst staan in ieder geval.
Nopequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Komen jullie heren en dame trouwens naar de meet? Ik zie jullie niet bij de lijst staan in ieder geval.
Bij mij weet je het nooit, het zou kunnen dat ik mij het klonen treffen van afstand bekijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:00 schreef KetchupFTW het volgende:
Plottwistquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig ben
Ik vier mijn 53e verjaardag dat weekend en wel in Wales (hoorde ik vandaag)
Zoiets ja, had een verassing moeten zijn maar ja, dat is lastig om geheim te houden als je zelf naar het vliegveld moet en zoquote:
Alvast gefeliciteerd dan maar. Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snelquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik iig niet aanwezig ben
Oh, dat geeft niks, op mijn leeftijd vergeet je alles heel snelquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar. Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snel
Is toch een voordeel zo een vrouwtje he, men hoeft zelf haast niet meer te denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen F1-kijkers hier toch? Afgezie van Mono, maar die is hier nier nu.
Jammer, sappige rel.
Ik zou niet meewerken aan een verassing als ik jou wasquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoiets ja, had een verassing moeten zijn maar ja, dat is lastig om geheim te houden als je zelf naar het vliegveld moet en zo
Dan word ik waarschijnlijk dement later.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat geeft niks, op mijn leeftijd vergeet je alles heel snel
Yupsquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.
Sainz bedoel je?
Nooit geweten dat je ook keek. Tof!quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Iedere zondag...als er een race is iig.
Sainz bedoel je?
Tja, ik weet niet wat hij dacht dat de reactie ging zijn, ze gaan Max of Daniel niet ontslaan om hem te promoveren. Als Max naar Ferrari zou vertrekken of zo dan had hij een kans maar dit is gewoon dom.quote:
Vanaf mijn 40 ste houdt ik het ook niet meer bij, moet wel het vrouwtje vragen hoe oud was ik ook weer?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:03 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik vergeet dat soort dingen altijd heel snel
Slaap zequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga naar bed. Goedenacht kattenmensen en overig
De vermoorde onschuld heeft ook al gereageerd in de pers. Hoogst verbaasd uiteraard..quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ik weet niet wat hij dacht dat de reactie ging zijn, ze gaan Max of Daniel niet ontslaan om hem te promoveren. Als Max naar Ferrari zou vertrekken of zo dan had hij een kans maar dit is gewoon dom.
quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:07 schreef KetchupFTW het volgende:
Ik ga naar bed. Goedenacht kattenmensen en overig
Laatste wat ik zag was dat Horner hem keihard de hoek in mepte en stelde dat Sainz bij Toro zat of helemaal nergens volgend jaar, zo'n tactiek gaat niet werken bij RB, die hebben nog wel een paar andere talenten als het moet.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De vermoorde onschud heeft ook al gereageerd in de pers. Hoogst verbaasd uiteraard..
Anyway, geen idee of je het vandaag nog gevolgd hebt, maar het is dus veel groter geworden dan het gisteren en zelfs vanochtend was.
Ik praat je even bij.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laatste wat ik zag was dat Horner hem keihard de hoek in mepte en stelde dat Sainz bij Toro zat of helemaal nergens volgend jaar
Ja, de geruchten over Max en Ferrari zijn er al langer natuurlijk, dat is een van de redenen dat ze vorig jaar Max in de RB gezet hebben, RB weet dat hij WC materiaal is en Ferrari wilde met hem praten vorig jaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik praat je even bij.
Daarna Marko (met een sneer naar pa SAI) en Tost ook nog even. Vervolgens wat bizarre geruchten over Max en Ferrari. Max spreekt er 1 tegen. De tweede wordt in verband gebracht met kamp SAI, die zou het de wereld in geholpen hebben mbv de cnotacten van pa via Marca. En volgens Olav heeft kamp SAI toen ongelofelijk op de kloten gehad van Red Bull (excusez le mot). Dikke rel
En daarna SAI de vermoorde onschuldkaart sprlen in de pers dus.
Best sappig
Volgens mij kun je wel gaan slapen hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik sta op standby om ongepaste grappen te maken wanneer nodig.
Max moet helemaal niet naar Ferrari willen in dit stadium van zijn carrière. Tijd zat ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, de geruchten over Max en Ferrari zijn er al langer natuurlijk, dat is een van de redenen dat ze vorig jaar Max in de RB gezet hebben, RB weet dat hij WC materiaal is en Ferrari wilde met hem praten vorig jaar.
Ik zie het nu nog niet gebeuren maar als het volgend jaar weer aanmodderen is dan is Max weg. Er wordt ook beweerd dat Daniel naar Ferrari zou gaan, dat zou ik eerder geloven overigens maar dan is Sainz dom bezig om daar nu mee bezig te zijn.
Trustequote:Op zaterdag 8 juli 2017 02:23 schreef Tijger_m het volgende:
Ja, ik ga ook slapen, beetje laat geworden nu
Welterusten, mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |