Toen je ze nog per 10 kon vangen maakte het niet echt uit; na een massa evolve zat er altijd wel iets tussen wat je nodig had. Nu ben ik aan het lopen voor m'n tweede Espeon. Vapes heb ik genoeg, Jolteons heb ik genoeg, Flareons heb ik meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 15:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet je wel mazzel hebben met je eeveelutions, ik heb pas 1 vape gekregen daarmee.
Heb wel meerdere Flareons en Jolteons.
Met name-trick heb ik ook Espeon en Umbreon binnen en ik heb nog een 2e Umbreon gekregen met de wandel truuk (eevee als buddy nemen, 10KM lopen en dan overdag evolueren voor Espeon, 's nachts voor Umbreon)
Zelf vind ik Espeon wel fijn, hoge CP maar met Confusion/Future Sight is die ook erg sterk in de aanval.
Dit is de meest beroerdste bron die zichzelf nog serieus neemt... oud nieuws dusquote:Op dinsdag 11 juli 2017 16:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Niantic zou Legendaries aan het testen zijn?
https://pokemongohub.net/(...)-san-francisco-area/
Kansloos wel... level 5.
Ik krijg nu al geen level 3 down.
Ik kom er net door jullie achter dat het de team kleuren zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 08:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Idd... zouden dat 2 tinten geel zijn dan?
Verschilt niet veel zeg!quote:Op dinsdag 11 juli 2017 18:14 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik kom er net door jullie achter dat het de team kleuren zijn.
En idd, het zijn 2 tinten geel.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig kan je alles in een gym zettenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
Heb een Magneton gemaakt. Heeft deze enig nut of puur Pokédex vullen?
Ideaal om Gyarados om zeep te helpen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 19:37 schreef Lothiriel het volgende:
Heb een Magneton gemaakt. Heeft deze enig nut of puur Pokédex vullen?
Ik speel de gyms alleen voor de coins hoorquote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:43 schreef Wantie het volgende:
Ik hoor het meer sinds de update. Zelf heb ik er nog wel lol in.
Verder gaat het bij gyms nu om meer dan alleen coins
Op zich zou er wel een duidelijkere beloning aan gyms vast moeten zitten.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel de gyms alleen voor de coins hoor.
Die paar extra items krijg ik ook wel als ik een stop extra draai.
Ze zouden ook stardust bonussen moeten geven ofzo, extra items heb je echt geen reet aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik speel de gyms alleen voor de coins hoor.
Die paar extra items krijg ik ook wel als ik een stop extra draai.
Je krijgt ook steeds meer xp uit gyms.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ze zouden ook stardust bonussen moeten geven ofzo, extra items heb je echt geen reet aan.
Spel is wel anders geworden ja, ik heb ook zo´n situatie dat ik soms maar alle gyms tegelijk sloop zodat ze maar 50 coins krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 21:05 schreef DaMart het volgende:
Hebben meer mensen last van verveling bij het spel? Ik begin het een beetje saai te vinden... moet alleen Unown nog en die bestaat toch amper. Rood pakt elke gym hier af zodra hij blauw is, dus dat geef ik ook maar even op. Als ze mij geen muntjes gunnen, mogen zij het ook een paar dagen zonder muntjes doen. Gooi ze er van het weekend dan wel uit... krijgen ze hun 7 pokemon weer terug met 50 muntjes... en verder af en toe een raid en de dagelijkse streaks, maar daar houd het op dit moment wel even mee op.
Hebben ze ook gedaan, ik kan bijv best nog wat chicorita gebruikenquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:33 schreef SiGNe het volgende:
Eieren zijn overigens ook weer aangepast, Spinarak en paras krijg je nu ook uit ei terwijl je die overal kan vinden.
Ze zouden wat meer zeldzame pokemon in de eieren moeten stoppen.
Daar kan je weer bayleefs voor vangen bij raids, krijg je ook de candy en 't scheelt een evolutie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan, ik kan bijv best nog wat chicorita gebruiken
Klopt, maar ik tref het slecht qua raids. ...quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar kan je weer bayleefs voor vangen bij raids, krijg je ook de candy en 't scheelt een evolutie.
Plus je krijgt ook nog een medaille voor aantal raid overwinningen en je moet er 1000 voor een gouden medaille.
Het wordt gewoon tijd voor Gen3
En Chinchou in 10 km-eieren als ultieme trollactie.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hebben ze ook gedaan, ik kan bijv best nog wat chicorita gebruiken
Ik ben anderhalve maand bezig en ik heb ook al 170 Pokes gevangen, zonder gebruik te maken van maps ed. Dus ik snap niet hoe mensen het een jaar hebben uitgehouden eerlijk gezegd. Ik vind dat er nu al best weinig variatie is omdat ik zeldzame Pokes niet tegenkom.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik tref het slecht qua raids. ...
Verder wordt het inderdaad tijd voor volgende generatie
Meeste trouwe spelers hebben hun dex wel vol
Ik doe iets verkeerd.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen Unown nog maar die telt niet echt natuurlijk met een weteldwijde spawnfrequentie van 1 per weekquote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
En Porygon.. m'n afgelopen 2 10Km eieren waren porygon.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Chinchou in 10 km-eieren als ultieme trollactie.
Tja, het spel wordt ook saai als 10 km alleen zeldzame pokemon voort brengt.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En Porygon.. m'n afgelopen 2 10Km eieren waren porygon.
Die daarvoor Snorlax dus dat was wel fijn.
Nu weer een 10km ei.. ik krijg er best veel de laatste tijd.
Duurde bij mij bijna een jaar voor ik Chansey en Snorlax kreeg, da's dan ook weer overdreven.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, het spel wordt ook saai als 10 km alleen zeldzame pokemon voort brengt.
Hoe doe je dat? Na een paar berries zeggen ze hier dat ze helemaal blij zijn en niks meer willen, terwijl het hart nog half zwart is.quote:Op dinsdag 11 juli 2017 22:38 schreef Nattekat het volgende:
Niks leuker dan een één of andere rooie zitten kloten door mijn Blissey constant bij te vullen als ie één keer verslagen is
Zag ik gister ook in een gym toevallig, sterker nog, ik sta erbij in een gymquote:Op woensdag 12 juli 2017 01:30 schreef Lunatiek het volgende:
Het zou wat spannender worden als er verrassender pokémons on de gyms werden gezet. Iedereen zet er uit gewoonte snorlaxen en blisseys in maar het is na een paar keer wel duidelijk hoe je die snel onderuit haalt. Vooral omdat je in je eigen woonplaats steeds dezelfde snorlaxen etc tegenkomt. Dan is het veel boeiender het eens tegen Tauros op te nemen (die ik gisteren in een gym zag).
Ik zet mijn Tauros ook af en toe in een gym hoor. Eergisteren nog. Twee kinderen van team geel bleven de pokemon die erin stond besjes voeren en terwijl ik de gym aan het aanvallen was, konden ze er blijkbaar nog iets bij zetten... dat blokkeren van de gym tijdens een aanval werkt dus ook nog niet echt... toen ik die gym om had, heb ik er al troost voor hen een Tauros ingezet voor de pokedex. Vonden ze nog leuk ook geloof ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 01:30 schreef Lunatiek het volgende:
Het zou wat spannender worden als er verrassender pokémons on de gyms werden gezet. Iedereen zet er uit gewoonte snorlaxen en blisseys in maar het is na een paar keer wel duidelijk hoe je die snel onderuit haalt. Vooral omdat je in je eigen woonplaats steeds dezelfde snorlaxen etc tegenkomt. Dan is het veel boeiender het eens tegen Tauros op te nemen (die ik gisteren in een gym zag).
Ja dat is duidelijk dat jullie langer spelen. Bij mij is het ook meer dat ik nog een ander doel heb dan jullie. Voor mij is het nog een strijd om een pokemon boven de 1000 CP te krijgen, een pokemon met een goede IV te krijgen, een gym kunnen verslaan, uberhaupt een pokemon in een gym te krijgen (geen lege rode gevonden nog), level 25 worden....allemaal doelen waar jullie allang over heen zijn.quote:Op woensdag 12 juli 2017 08:51 schreef muhahaha het volgende:
Wij spelen dan ook al een stuk langer
Ik moet alleen unown nog buiten de regionals en dat schaap. Die kan ik al wel evolven.
Gouden bessen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 01:38 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Na een paar berries zeggen ze hier dat ze helemaal blij zijn en niks meer willen, terwijl het hart nog half zwart is.
Of bedoel je dat je hem steeds opnieuw in de gym zet?
Ik heb er 1 gemist in het dorpje naast ons maandagavond :S. Spawntijd van een uur maar telefoon was dead en lag aan de oplader. Alle appjes in de PoGo groep gemist, Unown ook dus :Squote:Op dinsdag 11 juli 2017 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen Unown nog maar die telt niet echt natuurlijk met een weteldwijde spawnfrequentie van 1 per week.
Die moet je ook pas geven als hij 2x verslagen is....dat is nog mooier. Gelijk weer helemaal volquote:
Zo lang ie niet langer dan 10 pogingen bezig is, is dat niet de beste methode.quote:Op woensdag 12 juli 2017 10:45 schreef Gurian het volgende:
[..]
Die moet je ook pas geven als hij 2x verslagen is....dat is nog mooier. Gelijk weer helemaal vol
Neequote:Op woensdag 12 juli 2017 12:14 schreef raptorix het volgende:
Vond dit overzicht, wellicht handig voor in de OP: https://www.imore.com/best-pokemon-go-move-sets-attack-defense
Mijn <3000 snorlaxen zijn zeker nog wel functioneel hoor. Weet je tenminste dat een hoop spelers hem niet binnen 10 minuten eruit gooien.quote:Op zondag 9 juli 2017 03:54 schreef SiGNe het volgende:
jeej.. m'n 2e snorlax uit ei, IV84 en Lick/Hyperbeam
M'n vorige was maar IV73
Alleen jammer dat je er tegenwoordig een stuk minder aan hebt tenzij je voor een gouden gym gaat.
Nee, het is gewoon een goed overzicht en lekker duidelijk, niet iedereen heeft bijvoorbeeld Pokemon offline gespeeld (zoals ik).quote:Op woensdag 12 juli 2017 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Dit is weer zo'n 13 in een dozijn artikel.
Had gehoord dat het niet meer verder ontwikkeld wordt, dus kan wel denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2017 13:15 schreef raptorix het volgende:
Klopt het dat PGNexus stuk is? Ding geeft aan dat ik nog lvl 29 ben, maw lijkt erop dat het al een tijdje niet update.
Amstelveen of all places.quote:Op woensdag 12 juli 2017 15:07 schreef Jaytje07 het volgende:
https://pokemongolive.com/en/post/gosummerevents
Interesting! Op die events in Europa zijn dus de regionals te vangen!
pfff pfff nounouquote:Op woensdag 12 juli 2017 15:07 schreef Jaytje07 het volgende:
https://pokemongolive.com/en/post/gosummerevents
Interesting! Op die events in Europa zijn dus de regionals te vangen!
Dit is het PoGo topicquote:Op woensdag 12 juli 2017 14:13 schreef Rabieluh het volgende:
Jaaa ik krijg straks een medal voor portals keuren.
https://plus.google.com/+Ingress/posts/hPZFqa7Q4qs
Je bedoelt met een petje ? Dat is wegens de verjaardag van Pokemon Go. Lopen al een paar dagen rond. Zijn over een paar dagen niet meer te vangen.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:17 schreef lytsewiete het volgende:
Ik zie een vreemde soort pikachu op mn radar. Iemand die mij kan vertellen welke dit is. Ik moet op mijn eten letten.
thnx oke daarvoor kom ik niet van de bank.quote:Op woensdag 12 juli 2017 18:22 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Je bedoelt met een petje ? Dat is wegens de verjaardag van Pokemon Go. Lopen al een paar dagen rond. Zijn over een paar dagen niet meer te vangen.
Ze tellen verder gewoon als pikachu; dus geen aparte telling in de pokedex. Ze houden het petje wel op als je ze evolueert tot Raichu.
Verjaardagscadeautjequote:Op woensdag 12 juli 2017 19:20 schreef SiGNe het volgende:
Eerste event in Nederland, alle regionals kunnen vangen in Amstelveen:
https://www.techtastic.nl(...)ember-in-amstelveen/
Ikheb ook al meerdere keren gehad dat ik aan het vechten was en dat er opeens een pokemon extra in de gym stond.quote:Op woensdag 12 juli 2017 17:37 schreef Vlicious87 het volgende:
Je kon toch geen pokemon toevoegen als de gym aangevallen wordt? Zat de gym aan te vallen en gereduceerd tot 1. Ik die laatste battlen en opeens stond er een nieuwe bij :S.. en tijdens de gym battle ook vaak errors.. ook irritant, maar trolling niantic zal er toch niks aan doen..
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje
Owacht, url liegt
https://pokemongolive.com/events/safarizone/unibail-rodamcoquote:Pokémon GO Safari Zone Events in Europe
We’re excited to announce that a variety of Pokémon GO Safari Zone events will be taking place at select Unibail-Rodamco shopping centers during August and September!
August 5, 2017
Fisketorvet—Copenhagen, Denmark
Centrum Cerny Most—Prague, Czech Republic
August 12, 2017
Mall of Scandinavia—Stockholm, Sweden
Stadshart Amstelveen—Amstelveen, The Netherlands
September 16, 2017
CentrO—Oberhausen, Germany
Les Quatre Temps—Paris, France
La Maquinista—Barcelona, Spain
All seven Pokémon GO Safari Zone events will give Trainers the opportunity to catch a wide variety of Pokémon in special zones featuring Pokémon originally encountered in the Kanto and Johto regions, including some Pokémon never before encountered in Europe! Additionally, Trainers in attendance will join forces to take on unique and powerful Raid Bosses that will be making appearances at these events.
In de url staat 12 september, dat is een dag na m'n verjaardagquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:28 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Waarschijnlijk worden de regionals de raid bosses daar en aangezien men meldt dat er een speciale gold bonus komt kan je mogelijk verwachten dat de Articuno, Zapdos en Moltres daar te krijgen zijn.
Mew/Mewtwo niet want die zouden in Tier5 raids komen.
Ja, als je tot 12 september wacht, ben je een maand te laatquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verjaardagscadeautje
Owacht, url liegt
Ah op die fiets..quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de url staat 12 september, dat is een dag na m'n verjaardag
Nice.. als die niet van jouw kleur is meteen uit de gym vechten zodat anderen 'm niet zienquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Unown in een gym gezien
[ afbeelding ]
Met een Tauros samen in een gym staan?quote:Op woensdag 12 juli 2017 19:41 schreef Nattekat het volgende:
Unown en Corsola in één gym gezien. Beat that
Ik heb er een Tauros bijgezet, no shitquote:Op woensdag 12 juli 2017 19:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met een Tauros samen in een gym staan?
Hmm.. komt Pheno natuurlijk straks met z'n "Farfetch'd hebben"
Unibail-Rodamco winkelcentrum en daar zijn er maar 4 van in Nederland.quote:Op woensdag 12 juli 2017 20:06 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom die plaatselijke events, en dan ook nog eens amstelveen
doe gewoon event voor iedereen
Mwoah. Wel dichterbij een treinstation ;Pquote:Op woensdag 12 juli 2017 20:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Unibail-Rodamco winkelcentrum en daar zijn er maar 4 van in Nederland.
Wees blij dat je niet naar Almere hoeft
Ja inderdaad, zelfs nietrs in Belgiequote:Op woensdag 12 juli 2017 20:06 schreef Lothiriel het volgende:
Waarom die plaatselijke events, en dan ook nog eens amstelveen
doe gewoon event voor iedereen
Dan ga je Ingress spelenquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat begint PoGo mij toch te vervelen
Hier liep een gele dame bijna exact mijn rondje.. maar wel 5 minuten later. Erin, eruit dusquote:Op woensdag 12 juli 2017 21:31 schreef DaMart het volgende:
Het ziet er naar uit dat rood en/of geel vandaag geen zin hebben om een gym over te nemen waar ik in sta... geen muntjes dus door dat kutsysteem.
Achteraf had ik naar Zoetermeer moeten gaan. Nu moet ik verder wegquote:Op woensdag 12 juli 2017 22:28 schreef Vlicious87 het volgende:
Hyped voor t evenement.. op naar Amstelveen!! Nooit zo blij geweest met Amstelveen
Wat was er in Zoetermeer dan? Events daar stelden tot op heden weinig voor helaas.quote:Op woensdag 12 juli 2017 22:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Achteraf had ik naar Zoetermeer moeten gaan. Nu moet ik verder weg
Ook een Unibail-Rodamco winkelcentrum.. http://www.unibail-rodamco.com/W/do/centre/netherlands.htmlquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat was er in Zoetermeer dan? Events daar stelden tot op heden weinig voor helaas.
Dat weet ik. Maar ik dacht even dat ik een event gemist hadquote:Op woensdag 12 juli 2017 23:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ook een Unibail-Rodamco winkelcentrum.. http://www.unibail-rodamco.com/W/do/centre/netherlands.html
Dat was er ook wel maar dat was meer "wie vangt het meest", verder geen speciale pokemon:quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik dacht even dat ik een event gemist had.
Stops draaien.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen normale en great balls meer... wat moet ik nou doen, dat ben ik niet gewend
Ze kwamen altijd gratis bij de potions.
Hmm hier ook nu een Ditto, was een rat bij m'n huis.quote:Op woensdag 12 juli 2017 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Twee Ditto's op één avond, wat is deze?
Dat heb ik nog nooit gehad, wel bijna tekort maar een week later heb ik dan weer enorm veel ballen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb geen normale en great balls meer... wat moet ik nou doen, dat ben ik niet gewend
Ze kwamen altijd gratis bij de potions.
Dat had ik vroegah, toen je nog een rondje stops per dag nodig had om gyms te kunnen doen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:05 schreef Rabieluh het volgende:
Ik vang nu een stuk minder pokemon, ik doe niet meer mijn 15 tot 25 kilometer fietsrondjes om wat te vangen maar focus me alleen nog op raids. Derhalve heb ik nu 258 great balls en 105 ultra balls. Zoveel van die heb ik zelden gehad.
Ik heb nog maar 25 potions in totaal.... normaal had ik er 200 bij elkaar. Over een week kan ik niet meer raiden omdat mijn potions gewoon op zijn, of raiden met revived pokemon met 50% health...quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik vroegah, toen je nog een rondje stops per dag nodig had om gyms te kunnen doen.
Daar heb ik dan geen last van. Dat ik vandaag lvl32 heb bereikt helpt ook wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 25 potions in totaal.... normaal had ik er 200 bij elkaar. Over een week kan ik niet meer raiden omdat mijn potions gewoon op zijn, of raiden met revived pokemon met 50% health...
Correctie, nog maar 18 potions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |