Dat is Beverwijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Harderwijk, zit daar nog steeds dat brandwonden centrum?
Die zitten overal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Dat is Beverwijk, John.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Die zijn al een tijdje verhuisd naar Beverwijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry ik geloof dat jij gelijk hebt, ik weet het niet meer kom er ook liever niet.
De markt of hoe noemen ze dat daar, waar ook veel zakkenrollers verblijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
De markt of hoe noemen ze dat daar, waar ook veel zakkenrollers verblijven.
Ik kom er wel eens, op weg naar Wijk aan Zee om te surfen. Doet Waals aan inderdaad, met die staalindustrie op de achtergrond.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.
En nu nep horloges?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.
In de jaren 90 ook nog een leren jasje gehaald, inderdaad. Ding kostte iets van 100 piek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.
Leer of had het ernaast gehangen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de jaren 90 ook nog een leren jasje gehaald, inderdaad. Ding kostte iets van 100 piek.
Want je hebt op alle plekken in het land gewoond?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf Harderwijk met recht een van de beste plekken om te wonen te noemen. En dat is geen chauvinisme.
Dat mag natuurlijk, als ik in die regio zou moeten kiezen zou ik toch liever wat verder de Veluwe opgaan voor de natuur. Harderwijk vond ik altijd een beetje winderig en mistroostig maar ik ben er dan ook al zo'n 25 jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf Harderwijk met recht een van de beste plekken om te wonen te noemen. En dat is geen chauvinisme.
Of in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef xpompompomx het volgende:
Koos heeft dus nog nooit in Breda gewoond.
Alles wat een leefomgeving prettig maakt, hebben we hier.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Want je hebt op alle plekken in het land gewoond?
En ik hoop voor hem dat hij dat ook nooit zal doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef xpompompomx het volgende:
Koos heeft dus nog nooit in Breda gewoond.
Beetje raar om conclusies te trekken op basis van ervaringen die 25 jaar oud zijn.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, als ik in die regio zou moeten kiezen zou ik toch liever wat verder de Veluwe opgaan voor de natuur. Harderwijk vond ik altijd een beetje winderig en mistroostig maar ik ben er dan ook al zo'n 25 jaar niet geweest.
Tja, mensen, he, die doen de gekste dingenquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje raar om conclusies te trekken op basis van ervaringen die 25 jaar oud zijn.
Ik woon al aan het water.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Maar jullie hebben geluk. Langs het water wordt een nieuwe wijk uit de grond gestampt. Krijgen ook jullie de kans om in Harderwijk te wonen.
Wel een kleintje zo te lezen.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef Kowloon het volgende:
Harderwijk heeft wel een containerterminal. Beetje meer respect voor de stad van professor Alsvanouds.
Waarmee was jij je dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:38 schreef Mystikvm het volgende:
Ik wil niet aan het water wonen. Daarom woon ik verderop op de Veluwe, ver weg van water.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whehe.Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
Overdosis grefo's.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alles wat een leefomgeving prettig maakt, hebben we hier.
- Water aan de ene, en natuur aan de andere kant
- Bos, heide en zandverstuivingen
- Je kunt ook nog de polder in, als je daar schik van hebt
- Centrale ligging in het land
- Historische binnenstad
- Culinair gewoon wereldtop
- Paling
- Stadsstrand
En dan wordt onze boulevard ook nog eens gepimpt.
Vooral in de omliggende plaatsen. Als bewoner van het centrum krijg ik weinig mee van de reli's.quote:
Dus jij bent alleen journalist van het centrum.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vooral in de omliggende plaatsen. Als bewoner van het centrum krijg ik weinig mee van de reli's.
Kom jij soms aandacht te kort?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus jij bent alleen journalist van het centrum.
Ook van die irritante polderweggetjes die net niet breed genoeg zijn voor twee auto's?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga straks wonen op een plek die zo uit een polderlandschap ansichtkaart kan komen, koeien, slootjes, klein riviertje, werkende oude windmolens, kerktorens, de whole 9 yards
Saai.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik ga straks wonen op een plek die zo uit een polderlandschap ansichtkaart kan komen, koeien, slootjes, klein riviertje, werkende oude windmolens, kerktorens, de whole 9 yards
Lekker wonen in de strontlucht.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
Ik denk dat ik je benijd, ik doe echter nog meer 1X verhuizen en dan is het of Noorwegen, of nabij de evenaar.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
Met fietspaden erop, he? Dus niet meer breed genoeg voor 2 auto'squote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:53 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ook van die irritante polderweggetjes die net niet breed genoeg zijn voor twee auto's?
Wilders pinkt een traantje weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Tijger_m het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |