Dat is Beverwijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Harderwijk, zit daar nog steeds dat brandwonden centrum?
Die zitten overal.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Dat is Beverwijk, John.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Die zijn al een tijdje verhuisd naar Beverwijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:06 schreef john2406 het volgende:
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Sorry ik geloof dat jij gelijk hebt, ik weet het niet meer kom er ook liever niet.
De markt of hoe noemen ze dat daar, waar ook veel zakkenrollers verblijven.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:11 schreef john2406 het volgende:
[..]
De markt of hoe noemen ze dat daar, waar ook veel zakkenrollers verblijven.
Ik kom er wel eens, op weg naar Wijk aan Zee om te surfen. Doet Waals aan inderdaad, met die staalindustrie op de achtergrond.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:09 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wel exemplarisch voor Beverwijk, dat zit vol met plekken waar je liever niet komt.
En nu nep horloges?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.
In de jaren 90 ook nog een leren jasje gehaald, inderdaad. Ding kostte iets van 100 piek.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De Zwarte Markt, ja. In de jaren '80 en '90 het bolwerk van de neplerenjassenverkopers.
Leer of had het ernaast gehangen?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de jaren 90 ook nog een leren jasje gehaald, inderdaad. Ding kostte iets van 100 piek.
Want je hebt op alle plekken in het land gewoond?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf Harderwijk met recht een van de beste plekken om te wonen te noemen. En dat is geen chauvinisme.
Dat mag natuurlijk, als ik in die regio zou moeten kiezen zou ik toch liever wat verder de Veluwe opgaan voor de natuur. Harderwijk vond ik altijd een beetje winderig en mistroostig maar ik ben er dan ook al zo'n 25 jaar niet geweest.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik durf Harderwijk met recht een van de beste plekken om te wonen te noemen. En dat is geen chauvinisme.
Of in Rotterdamquote:Op vrijdag 7 juli 2017 12:27 schreef xpompompomx het volgende:
Koos heeft dus nog nooit in Breda gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |