quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ik schijn een roze brillenglazen manco te hebben
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachinequote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de jaren 80. No way dat ik de namen onthouden heb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Boek onlangs weer eens gelezen !quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de karen 80. No way dat ik de namen onthouden heb.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachine
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnenquote:
Nee, 0 negatief.quote:
Whehe, ja voor mijn tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnen
Goed plan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
elshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winn
Toen was ik volgens mij al genezen van het kijken naar Nederlandse TV kanalenquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.
En dat probeer ik snel weer te vergeten
Jij kunt toch ook blijven en alleen reageren als jij het verstand ervoor hebt en het ook gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0264999316308689quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Leuk geprobeerd, DHquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0264999316308689
Heel de gezelligheid is weg, of zou het aan het late uur liggen.quote:
bronquote:Sportkoepel NOC*NSF heeft dit voorjaar aan Camiel Eurlings gevraagd om zich terug te trekken als bestuurslid. Eurlings werd verdacht van het mishandelen van zijn ex-vriendin in 2015, en de sportkoepel wilde hem niet in het bestuur totdat zijn ex-vriendin akkoord was met zijn straf, meldt de Volkskrant. Eurlings weigerde, omdat hij zichzelf onschuldig acht.
Eurlings trof in maart niettemin een schikking met justitie. Hij kreeg een werkstraf, die hij volgens het Openbaar Ministerie intussen naar behoren heeft afgerond.
Ja, die kwam gisteren ook al voorbij. Ik durf er niet om te lachen omdat ik nog maar sinds kort weet van het plakkaat van verlatinghe en geen flauw benul heb wat er in staat.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.kansascity.com/news/nation-world/article159682299.html
Deze is wel leuk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, die kwam gisteren ook al voorbij. Ik durf er niet om te lachen omdat ik nog maar sinds kort weet van het plakkaat van verlatinghe en geen flauw benul heb wat er in staat.
Zo iets staat dus ook in ons plakkaat blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:31 schreef Jip141 het volgende:
@NPR
A Prince whose character is thus marked by every act which may define a Tyrant, is unfit to be the ruler of a free people.
9:14 PM - 4 Jul 2017
Mooi hoor.
Dat oud Nederlands is trouwens niet te lezen (en het helpt niet dat er fouten in staan volgens wikipedia).quote:En so wanneer hy sulx niet en doet, maer in stede van zijne ondersaten te beschermen, deselve soeckt te verdrucken, t'overlasten, heure oude vryheyt, privilegien ende oude herkomen te benemen, ende heur te gebieden ende gebruycken als slaven, moet ghehouden worden niet als Prince, maer als een tyran ende voor sulx nae recht ende redene magh ten minsten van zijne ondersaten, besondere by deliberatie van de Staten van den lande, voor egheen Prince meer bekent, maer verlaeten ende een ander in zijn stede tot beschermenisse van henlieden voor overhooft sonder misbruycken ghecosen werden:
quote:'Homo-orgie met drugs in Vaticaan opgerold'
De Vaticaanse politie heeft een inval gedaan tijdens een homoseksuele orgie van een priester die werkt voor één van de belangrijkste adviseurs van de paus. Bij de actie, die afgelopen maand plaatsvond, bleken ook drugs aanwezig te zijn.
Pff ik wil ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 08:25 schreef remlof het volgende:
Korte broek en t-shirtje hier, want dertig graden
Succes!quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:22 schreef Kaas- het volgende:
Lekker gênant in jasje dasje naar tentamen onderweg, maar goed, moet aansluitend nou eenmaal direct door naar een eerste ontmoeting met m'n toekomstige collegaatjes.
Op je werk? Of ben je vrij?quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:25 schreef remlof het volgende:
Korte broek en t-shirtje hier, want dertig graden
quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:26 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pff ik wil ook
Sta in de schaduw van de tramhalte en een boom
Met slippers?quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Op m'n werk. Als ik vrij was lag ik nu nog in bed.
Ben toevallig een dagje vrij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:50 schreef xpompompomx het volgende:
Zo. Het is geen weer om te werken vandaag, makkers.
Of naar die nieuwe stroom parallel aan de Waal, heeft die een naam?quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
Goed weer om met een zooi leerlingen naar een recreatieplas te gaan.
Nevengeul of Spiegelwaal.quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Of naar die nieuwe stroom parallel aan de Waal, heeft die een naam?
quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
Medeleven tonen met de hardwerkende kantoorslaaf en binnen blijven.quote:
D66ers en hun cokequote:Op donderdag 6 juli 2017 09:14 schreef Kaas- het volgende:
Al jaren ga ik traditiegetrouw een kwartier voor aanvang van een tentamen op m'n vaste wc zitten.
Tradities.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:14 schreef Kaas- het volgende:
Al jaren ga ik traditiegetrouw een kwartier voor aanvang van een tentamen op m'n vaste wc zitten.
Niet verkeerd nee.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:31 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
De Spiegelwaal, best mooi.
Ga je ook in zo'n profi pakje? Even omkleden op kantoor.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:24 schreef eriksd het volgende:
Racefietsje mee naar kantoor, ik word nog sportief.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je ook in zo'n profi pakje? Even omkleden op kantoor.
Doen sommige hier ook. Zijn ook douches.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:43 schreef xpompompomx het volgende:
O nee, wij hebben een aparte kleedkamer.
Een gele trui natuurlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ga je ook in zo'n profi pakje? Even omkleden op kantoor.
Hier ook, best een paar collega's die dagelijks zo'n mal end fietsen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Doen sommige hier ook. Zijn ook douches.
Hoi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier ook, best een paar collega's die dagelijks zo'n mal end fietsen.
En wat te denken van die volle schaal fruit. De 1% heeft het weer zwaar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 09:49 schreef Friek_ het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)-moet-ingrijpen.html
Prachtig videofragment weer. Gaat over een taxichauffeur die als typische middenstander nog maar amper de rekeningen kan betalen. Eerste wat hij doet in het filmpje: peuk opsteken.![]()
Zal me weinig verbazen als die kerel jarenlang VVD heeft gestemd en nu ineens merkt dat een uiterst flexibele arbeidsmarkt en ingeperkte verzorgingsstaat toch niet zo heel fijn zijn voor hem.
Dat ding is zelfs vanaf de Emma-piramide op het Rozendaalse Veld ten noordoosten van Arnhem te zienquote:
Wut? Nooit hier in POLSC mijn lofzangen gelezen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:33 schreef Perrin het volgende:
Ik had meer de indruk omdat hij het juiste netwerk had. Ik heb 'm nooit op enige competentie kunnen betrappen. Ook nooit enige lovende recensie over hem gelezen. Overal waar hij komt valt hij hopeloos door de mand.
Via papa in de politiek gekomen dacht ik. Dat helpt vast.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:31 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Omdat hij een goed politicus is wellicht?
Wel meer mannen beuken vrouwen in elkaar.
Neuh. Gewoon verkozen. Eerst door de gemeente, daarna door het Nederlandse volk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Via papa in de politiek gekomen dacht ik. Dat helpt vast.
Z'n vader heeft het nooit verder geschopt dan burgemeester en statenlid: Martin Eurlingsquote:Op donderdag 6 juli 2017 10:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Via papa in de politiek gekomen dacht ik. Dat helpt vast.
Fantasieloze naam voor zo'n dienst.quote:De Dienst Terugkeer & Vertrek van het miniserie van Justitie heeft in de eerste vijf maanden van dit jaar 480 migranten uitgezet die werden veroordeeld voor criminele activiteiten.
Hoe wou je het dan noemen, "uitzwaaicommitee"?quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Fantasieloze naam voor zo'n dienst.
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe wou je het dan noemen, "uitzwaaicommitee"?
Prima kruiwagen om als jong talent gelanceerd te worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Z'n vader heeft het nooit verder geschopt dan burgemeester en statenlid: Martin Eurlings
Moet je natuurlijk wel iets van talent hebben.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prima kruiwagen om als jong talent gelanceerd te worden.
Kennedy was ook door z'n pappa geholpen. Oftewel waardeloze president.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:42 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prima kruiwagen om als jong talent gelanceerd te worden.
Trump ook.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:44 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Kennedy was ook door z'n pappa geholpen. Oftewel waardeloze president.
Typisch Nederlands tafereeltje.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)epakt-in-belgie.html
Goede foto erbij.
Overigens is dat prulletje van hen mede gebaseerd op de onzequote:Op donderdag 6 juli 2017 07:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, die kwam gisteren ook al voorbij. Ik durf er niet om te lachen omdat ik nog maar sinds kort weet van het plakkaat van verlatinghe en geen flauw benul heb wat er in staat.
Gaat heen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen ging goed
Dit komt wel ff lullig uit trouwens. M'n dealer meet ik zo rond centraal station, vlak voor m'n vertrek naar m'n toekomstige werkgever waar ik vanmiddag m'n aanstaande medetrainees en baas en zo ontmoet. Maar bij de eerste kennismaking met het serieuze leven moet ik dus al die drugs in m'n onderbroek stoppen, zodat het bij de security niet aan het licht komt. :S
Hoezo ga je in hemelsnaam drugs kopen voordat je naar je toekomstige werkgever toegaat?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen ging goed
Dit komt wel ff lullig uit trouwens. M'n dealer meet ik zo rond centraal station, vlak voor m'n vertrek naar m'n toekomstige werkgever waar ik vanmiddag m'n aanstaande medetrainees en baas en zo ontmoet. Maar bij de eerste kennismaking met het serieuze leven moet ik dus al die drugs in m'n onderbroek stoppen, zodat het bij de security niet aan het licht komt. :S
Dat feestje is zaterdag en die dealer kan alleen zodadelijk dus is ff noodgevalletje. Hopelijk geen aanstaande collega uit Rotterdam die me ziet rond het station.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoezo ga je in hemelsnaam drugs kopen voordat je naar je toekomstige werkgever toegaat?
En dan eenmaal bij je nieuwe werkgever: "Hee er valt een zakje pillen uit je broekspijp"quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen ging goed
Je bent dus gewoon een junk.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat feestje is zaterdag en die dealer kan alleen zodadelijk dus is ff noodgevalletje
Man man man manquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:10 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen ging goed
Dit komt wel ff lullig uit trouwens. M'n dealer meet ik zo rond centraal station, vlak voor m'n vertrek naar m'n toekomstige werkgever waar ik vanmiddag m'n aanstaande medetrainees en baas en zo ontmoet. Maar bij de eerste kennismaking met het serieuze leven moet ik dus al die drugs in m'n onderbroek stoppen, zodat het bij de security niet aan het licht komt. :S het is een strafbare hoeveelheid immers
Edit: wacht, kan gewoon kluisje huren op station natuurlijk
Heb je preventief even een afkoelban van onze vriendschap gegeven op FBquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Heb nu wel zin om een verontrustend artikel over drugsgebruik onder de jeugd te plaatsen op de Facebook-timeline van Kaasje.
Trainees staan strak.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:14 schreef Friek_ het volgende:
Heb nu wel zin om een verontrustend artikel over drugsgebruik onder de jeugd te plaatsen op de Facebook-timeline van Kaasje.
beter dan dat je wakker wordt gemaakt door de bezorger van post nl die voor je deur schreeuwt en je snel verder naakt in een joggingbroek naar buiten schietquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:21 schreef Friek_ het volgende:
Gisteravond na mijn bezoekje aan de kroeg in de slaap geflikkerd op een stoel. Rond half vier 's nachts wakker geworden.
Prima gedaan weer.
Da's toch geen probleem? Tenzij het een aantrekkelijke vrouwelijke is maar dat lijkt mij onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
beter dan dat je wakker wordt gemaakt door de bezorger van post nl die voor je deur schreeuwt en je snel verder naakt in een joggingbroek naar buiten schiet
Een hobby zoeken? Een beetje filosoferen?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:26 schreef Friek_ het volgende:
Tevens heb ik nu al weekend. Wat ga ik toch eens doen met al die tijd?
Ga zelf een hobby zoeken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een hobby zoeken? Een beetje filosoferen?
Opzich niet nee, ik had er namelijk rekeing mee gehouden dat ik door de eerste bezorging heen zou slapen en opgezocht dat je daarna alsnog kan doorgeven dat hij later die dag terug kan komen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch geen probleem? Tenzij het een aantrekkelijke vrouwelijke is maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk
Weekend? Heb je niet al verkansie dan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:26 schreef Friek_ het volgende:
Tevens heb ik nu al weekend. Wat ga ik toch eens doen met al die tijd?
Heb volgende week nog een aantal rapportvergaderingen en een toetsinzage. Verder niets meer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Weekend? Heb je niet al verkansie dan?
Blijft een zwaar beroep. Ik heb het met je te doen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Heb volgende week nog een aantal rapportvergaderingen en een toetsinzage. Verder niets meer.
"miniserie van Justitie" ?quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Fantasieloze naam voor zo'n dienst.
En maar protesteren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Blijft een zwaar beroep. Ik heb het met je te doen.
Je mag ze niet verdrinken, dat weet je, he?quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:55 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou passende rouwkleding dragen voor de gelegenheidquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
Als alles meezit morgenmiddag m'n allerlaatste tentamen ooit als student.
Het beste deel van je leven sluit je nu af.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:37 schreef Kaas- het volgende:
Als alles meezit morgenmiddag m'n allerlaatste tentamen ooit als student.
Yep, all downhill from herequote:Op donderdag 6 juli 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het beste deel van je leven sluit je nu af.
Het is zoals het is. Gaan er het beste van maken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wijze woordenquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is zoals het is. Gaan er het beste van maken.
Daarna is het zorgen, kinderen, afnemende gezondheid en toenemende stress.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ho, ho, hij gaat bij de rijksoverheid werkenquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:44 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daarna is het zorgen, kinderen, afnemende gezondheid en toenemende stress.
Bij OCW Friek en Janneke het leven zuur maken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ho, ho, hij gaat bij de rijksoverheid werken
Hehe, dat zou het wel zijn, dan krijgt hij wel klappen bij iedere meetquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij OCW Friek en Janneke het leven zuur maken.
Klapje op z'n achterhoofd krijgt hij bij de komende meet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, dat zou het wel zijn, dan krijgt hij wel klappen bij iedere meet
real-life trollingquote:Op donderdag 6 juli 2017 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bij OCW Friek en Janneke het leven zuur maken.
Nu ook al.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hehe, dat zou het wel zijn, dan krijgt hij wel klappen bij iedere meet
M'n tentamen zojuist ging nog voor een redelijk deel over M&A.quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, heerlijk, de Britse regering telt nu mergers and acquisitions als "interne investeringen" om de narigheid van Brexit te verbergen, het feit dat Softbank ARM gekocht heeft wordt dus als een investering van 24 miljard geboekt
10 punten voor creatief boekhouden
Maar dat soort dingen gebeuren toch wel vaker?quote:Op donderdag 6 juli 2017 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, heerlijk, de Britse regering telt nu mergers and acquisitions als "interne investeringen" om de narigheid van Brexit te verbergen, het feit dat Softbank ARM gekocht heeft wordt dus als een investering van 24 miljard geboekt
10 punten voor creatief boekhouden
Liefst rouleer ik m'n hele leven een beetje, zodat ik uiteindelijk de kans heb om iedereen hier minstens een jaar of twee te trollen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Liefst rouleer ik m'n hele leven een beetje, zodat ik uiteindelijk de kans heb om iedereen hier minstens een jaar of twee te trollen.
Management en accounting?quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Tentamen van morgen gaat ook al over M&A trouwens. Wel een beetje hét thema deze tentamenweek.
Oh nee, dergelijke vakken heb ik na het eerste jaar van de bachelor (toen was het nog verplicht) voor altijd afgezworen.quote:
Lekker Trump trollenquote:Op donderdag 6 juli 2017 12:17 schreef Kaas- het volgende:
Handelsakkoord tussen de EU en Japan trouwens.Onze melk- en kaasboeren kunnen straks tariefvrij naar Japan exporteren.
Voor computers die in het verkeerde lichaam zijn geboren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:16 schreef Friek_ het volgende:
Accounting![]()
Dat is echt voor de ziellozen.
Ah, ik zie het.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh nee, dergelijke vakken heb ik na het eerste jaar van de bachelor (toen was het nog verplicht) voor altijd afgezworen.Advanced corporate finance en advanced behavioural finance. Niks accounting-achtigs bij.
Edit; oh wacht, je bedoelt die afkorting, niet welke vakken. Tijger geeft het antwoord al. Bekende term voor mensen die de economische pers volgen.
Nee php, nee. Nee, nee, nee.....quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah, ik zie het.
Bij ons heet dat gewoon financiering. MW EV VV berekenen van ondernemingen en eventuele synergie voordelen daarin berekenen.
Bij jullie heet dat dus anders.
Whehequote:Op donderdag 6 juli 2017 12:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Voor computers die in het verkeerde lichaam zijn geboren.
Mwah, dit is wel al wat langer aan de gang dan Trumpie er is maar het zal mogelijk wel tot een zekere versnelling geleid hebben.quote:
Ik zeg: nettowinst x 5quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee php, nee. Nee, nee, nee.....
Dat is bij ons iets heel anders..
Ja want - x + is positief..quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, als je Uber koopt krijg je er miljarden op toe?
Sommige van mijn medestudenten kunnen echt geen drie zinnen zeggen zonder M&A of TP te noemen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Edit; oh wacht, je bedoelt die afkorting, niet welke vakken. Tijger geeft het antwoord al. Bekende term voor mensen die de economische pers volgen.
Ik zie vooral een toekomstbeeld van Macroons hoofd op een Franse hooivork. Zeker na zijn zogenaamde hervormingen waarvan hij nog steeds niets concreets loslaat.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:25 schreef Kaas- het volgende:
Frankrijk gaat privatiseren. Waht zal tevreden zijn.
Hihi.quote:Op donderdag 6 juli 2017 12:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sommige van mijn medestudenten kunnen echt geen drie zinnen zeggen zonder M&A of TP te noemen.
Wij hebben praktische vakken als bedrijfsadministratie en externe verslaggeving.quote:
M&A is geen vak, het is een soort transactie dat voor de fiscale en economische praktijk belangrijk is.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij hebben praktische vakken als bedrijfsadministratie en externe verslaggeving.
De man die de wereld graag ziet branden.quote:
Zijn leven moet ergens echt ongelofelijk kut zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De man die de wereld graag ziet branden.
quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
De man die de wereld graag ziet branden.
Klinkt als bedrijfskundige vaagheid.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
M&A is geen vak, het is een soort transactie dat voor de fiscale en economische praktijk belangrijk is.
Volgens mij heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt. Er is niet zo veel vaag aan fusies en overnames.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klinkt als bedrijfskundige vaagheid.
Reptilian hoofdkwartier. Vanuit daar wordt de wereld bestuurd via alle nationale banken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:22 schreef LelijKnap het volgende:
Wat weten jullie eigenlijk over de Bank for International Settlements (BIS)?
Gelukkig zijn de ogen van LK geopend!quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Reptilian hoofdkwartier. Vanuit daar wordt de wereld bestuurd via alle nationale banken.
Dat vermoede ik al inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Reptilian hoofdkwartier. Vanuit daar wordt de wereld bestuurd via alle nationale banken.
Hierzo wordt het wel aardig objectief samengevat:quote:
quote:An immensely powerful international organization that most people have never even heard of secretly controls the money supply of the entire globe. It is called the Bank for International Settlements, and it is the central bank of central banks. It is located in Basel, Switzerland, but it also has branches in Hong Kong and Mexico City.
It is essentially an unelected, unaccountable central bank of the world that has complete immunity from taxation and from national laws. Even Wikipedia admits that “it is not accountable to any single national government.“ The Bank for International Settlements was used to launder money for the Nazis during World War II, but these days the main purpose of the BIS is to guide and direct the centrally-planned global financial system.
Today, 58 global central banks belong to the BIS, and it has far more power over how the U.S. economy (or any other economy for that matter) will perform over the course of the next year than any politician does. Every two months, the central bankers of the world gather in Basel for another “Global Economy Meeting”. During those meetings, decisions are made which affect every man, woman and child on the planet, and yet none of us have any say in what goes on.
The Bank for International Settlements is an organization that was founded by the global elite and it operates for the benefit of the global elite, and it is intended to be one of the key cornerstones of the emerging one world economic system.
Ik dacht dat php trollde. Maar mogelijk overschat ik die jongen nog steeds.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben eigenlijk wel behoorlijk verbaasd dat een student bedrijfseconomie niet weet wat M&A is. Dat is in het financiële wereldje, en ook erbuiten, toch wel een bekende term en significant fenomeen. Bekender dan op z'n Nederlands 'fusies & overnames'.
Heel objectief jaquote:Op donderdag 6 juli 2017 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hierzo wordt het wel aardig objectief samengevat:
http://www.earth-matters.(...)-rule-the-world.html
[..]
Ik gok zitten.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:50 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Heel objectief ja. Maar toch staat er iets in wat klopt; het is een volledig soevereine bank - vrij letterlijk ook; het grondgebied in Basel, waar ze op staan, is een soeverein stukje land, alá Vaticaanstad. Wat ze doen blijft giswerk...
quote:DWDD presenteert: BIS, bank van de bankiers
Posted on 7 november 2014 by Auteur
Vaste prik. Iedere doordeweekse avond om 19:00 uur: De Wereld Draait Door. Er zijn zelfs mensen die hun etenstijd erop afstemmen, om het maar niet te hoeven missen. De aflevering van dinsdag 4 november was zeker de moeite waard. Pierre Bokma, Victor Low, Leopold Witte, Tom de Ket en George van Houts voerden een gedeelte op uit hun theaterstuk De Verleiders. Door de bank genomen. Boos waren ze over de ondoorzichtige en veel te dure hypotheken die hen waren aangesmeerd, over de bankiers met hun gladde verkooppraatjes. We zijn er allemaal ingeluisd.
Sommige mensen staan met tranen in de ogen, vertellen de acteurs: “dit is mijn verhaal, ik heb het nooit geweten. Het is verschrikkelijk.” Iedereen kent deze situaties, maar 95% van de mensen is niet op de hoogte van wat hierachter zit: het systeem van de grootbanken en de aandeelhouders van de grootbanken die dit sturen. Die zelfs de grote crises sturen.
BIS bank
Een grote foto van de BIS bank te Bazel wordt op de achtergrond geprojecteerd. Matthijs van Nieuwkerk had er nog nooit van gehoord. George van Houts inmiddels wel. Hij doet een boekje open: dit is de Bank for International Settlements, deze toren in Bazel. Alles wat daarbinnen gebeurt is strikt geheim. Geheimer dan de CIA en de FBI bij elkaar. Niemand van de medewerkers betaalt belasting. Deze bank wordt door geen enkel democratisch instituut gecontroleerd. Zelfs de Zwitserse overheid heeft geen toegang. De BIS bank heeft een eigen politiedienst.
Dit is de Centrale Bank der Centrale Banken. In dit gebouw wordt alles geregeld over de hele wereld, qua macht. Ook onze democratieën worden van hieruit bestuurd. IMF, FED, Wereldbank zijn de uitvoerende organen van deze BIS bank. De toren van Bazel wordt het genoemd. De aandeelhouders van deze bank zijn de 0,1% rijksten ter wereld waar Thomas Piketty het over heeft. Die verdelen de poet onderling. Dit is hun uitvoeringsorgaan. De BIS is opgericht om het banksysteem in stand te houden.
Wat willen jullie het publiek meegeven, vraagt Van Nieuwkerk. Het antwoord: Lees erover, denk erover, praat erover. Er moet een bewustzijn op gang komen. We hebben al deze informatie uit openbare bronnen, alleen de macht heeft het zeer versluierd op alle websites gezet. Maar het is voor iedereen te vinden. Er zijn wereldwijd al heel veel actiegroepen bezig om erop te wijzen dat ons monetaire systeem rot in elkaar zit. Je hebt in Engeland een grote groep die heet PositiveMoney.org. Je hebt in Nederland Onsgeld.nu En je hebt de eminente Ad Broere van AdBroere.nl, een ex-bankmedewerker die alles haarfijn uit de doeken doet, veel uitgebreider dan wij nu kunnen doen.
Matthijs van Nieuwkerk concludeert: klinkers uit de straten en op naar de Zuidas, dat is het thema van de avond. (Maar, tussen haakjes: geweldloos verzet is effectiever.)
Door de bank genomen gaat zondag in première en is tot eind maart overal in het land te zien.
Bis, bank van de bankiers
Dat het allemaal klopte als een bus, wat George van Houts vertelde over de BIS, kun je nalezen in Geld komt uit het Niets (2012) van Ad Broere. Hij wijdt daarin een heel hoofdstuk aan de BIS, bank van de bankiers.
Broere citeert de historicus dr. Carroll Quigley die al in 1966 op basis van uitvoerig onderzoek concludeerde dat de BIS bank hoofdzetel en anker van het systeem van wereldwijde financiële controle is.
“De krachten achter het financiële stelsel hebben (..) een verreikend doel, niets minder dan een wereldorde te creëren op basis van een in private handen zijnde wereldwijde financiële controle. Zo wil men het politiek systeem van elk land afzonderlijk controleren alsmede de gehele wereldeconomie. Het systeem zal op een feodale manier worden gestructureerd via ’s werelds samenwerkende centrale banken door middel van in het geheim gesloten akkoorden. De hoofdzetel en het anker van dit systeem is de BIS in Bazel Zwitserland. Deze bank is in private handen en wordt gecontroleerd door banken die op hun beurt in private handen zijn.”
Ad Broere schrijft hierover:
“De sleutel van het succes is volgens dr. Quigley, dat “de internationale bankiers het geldsysteem van alle landen controleren en manipuleren, terwijl ze de indruk geven dat de controle bij de regering ligt. “
De BIS bank blijft op de achtergrond. Het instituut wordt bijna nooit genoemd in het nieuws. Je hoort weleens over het Financial Stability Board of het Bazel Comité, maar niet over de bank van de centrale bankiers, de BIS. Het is alsof die niet bestaat.
De geschiedenis van de BIS bank
In 1930 is de BIS bank opgericht in Den Haag door Duitse, Engelse, Franse, Italiaanse en Amerikaanse diplomaten en bankiers. De bank was vanaf de oprichting een private onderneming (dus niet in overheidshanden) en werd gevestigd in Bazel, Zwitserland. Al snel werd het een ontmoetingspunt van internationale bankiers en grote ondernemers. Via deze bank zouden de Duitse herstelbetalingen van na WOI worden gecoördineerd. Na 1933 stopten de herstelbetalingen en kwam een omgekeerde geldstroom naar het nazi-bewind op gang. Ad Broere verwijst naar het boek Wall Street and the Rise of Hitler (1976) van Antony Sutton waarin dit wordt aangetoond.
Na WOII vond er een schijn democratiseringsproces plaats in de financiële wereld. Er werden een aantal centrale banken genationaliseerd, hoewel de controle over de geldschepping niet onder publieke controle kwam, maar in handen bleef van de internationale bankiers. In dezelfde periode werden het IMF en de Wereldbank opgericht. Ad Broere schrijft dat het IMF in feite het voorzetraam werd van de BIS bank, zodat die op de achtergrond kon blijven. De BIS bank stuurt het IMF.
De BIS heeft alle kenmerken van een soevereine staat. “Er is geen organisatie die de handel en wandel van de BIS kan controleren.” In 1987 werd het ‘Headquarters Agreement’ getekend tussen de Swiss Federal Council en de BIS Bank. Dit akkoord kent aan de BIS Bank dezelfde uitzonderlijke status toe als aan het Vaticaan. De gebouwen en het omringende land die gebruikt worden door de Bank zullen immuniteit genieten, immuniteit van rechtsvervolging. Tenslotte is de BIS bank ook nog vrijgesteld van belastingen. Ad Broere concludeert dat de BIS een staat binnenin een staat is.
De BIS bank in deze tijd
De invloed die de BIS bank uitoefent op het wereldwijde monetaire reilen en zeilen is steeds groter geworden. In de BIS nemen de centrale banken van 55 landen deel, waaronder ook die van de opkomende mogendheden China en India. Alle 55 centrale banken zijn aandeelhouder in de BIS. Zij bezitten samen 86% van alle aandelen, dus grofweg minder dan 2% per land. De overige 14% van de aandelen zijn in handen van particulieren, dezelfden die er al waren voordat de 55 centrale banken toetraden tot de club. Ad Broere schrijft: Ten opzicht van de centrale banken hebben de 14% aandeelhouders een groter belang en dus meer zeggenschap.
“Bovendien beschikken de 14% aandeelhouders over een fabelachtig vermogen. En in deze wereld betekent het grootste bezit de grootste macht.”
De leden van de BIS komen regelmatig in vergadering samen. Van deze bijeenkomsten worden geen notulen gemaakt en er wordt ook geen verslag van gedaan in de media. Heel af en toe vinden we een glimpje over de BIS. Zoals in 2009 in Der Spiegel. Blijkbaar had het tijdschrift heel even binnen mogen kijken. Ad Broere heeft een fragment opgenomen in zijn boek:
“Het auditorium van de BIS doet sterk denken aan Star Trek (witleren clubfauteuils, duizenden kleine LED lampjes, gespiegeld glas). Vanzelfsprekend is het gebouw volkomen geïsoleerd tegen afluisterpraktijken en hackers. Niets van wat daarbinnen gebeurt, mag naar buiten weglekken. Niet geautoriseerde personen krijgen geen toegang tot het gebouw. Er worden geen openbare verslagen gemaakt van de vergaderingen. Alles wat binnen besproken wordt, is strikt vertrouwelijk. Transparantie komt niet in het BIS woordenboek voor, niets wordt verwerpelijker geacht dan een indiscrete bankier. De BIS kan worden beschouwd als de meest exclusieve en invloedrijke financiële organisatie ter wereld, het Vaticaan van de financiële wereld.”
Geldschepping
Hoe komt de BIS aan zoveel macht? De BIS maakt geen wetten. Dat is ook niet nodig, want de BIS heeft de controle over de financiële sector en beschikt over enorme reserves. De BIS beschikt over 4x zoveel goud als de FED en maakte in het crisisjaar 2009 een belastingvrije winst van 2 miljard euro en heeft een vermogen van 17,3 miljard euro. Maar dat de BIS en de daaronder vallende banken het privilege hebben om geld te mogen scheppen, geeft deze sector de meeste macht. De topbankier Mayer Amschelm Rothschild (1744-1812) sprak ooit:
“Geef mij het recht om geld te scheppen en het maakt mij niet uit wie de wetten van een land maakt.”
Het geldscheppingsvermogen is de werkelijke goudmijn van de bankiers. Want bedenk: geld scheppen kost hen niets, maar ze lenen het uit en vragen echt geld, waarvoor gewerkt moet worden, terug. Met rente. Daarop lopen ze lekker binnen. Dat kun je je voorstellen. Lees hierover meer in het boek Geld komt uit het Niets van Ad Broere.
Daarin ook meer over de oplossingen, want die zijn er gelukkig. Complementair geld, rentevrij bankieren, in het kort: een menselijke economie waar de mens weer centraal staat en niet het geld.
https://langleveeuropa.nl(...)ank-van-de-bankiers/
langleveeuropa.nl ... is dat de website van remlof?quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef LelijKnap het volgende:
Zelfs de DWDD heeft het ooit eens over de BIS gehad.
[..]
Auteur schrijft vaak goeie stukken.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:55 schreef LelijKnap het volgende:
Zelfs de DWDD heeft het ooit eens over de BIS gehad.
[..]
Nee, dat is een bozeblankemannenblog.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
langleveeuropa.nl ... is dat de website van remlof?
Waarom ga je hierop in.quote:Op donderdag 6 juli 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt geen flauw idee waar je het over hebt. Er is niet zo veel vaag aan fusies en overnames.
Valide reden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zit op de postbode te wachten en verveel me.
In het FvD topic? Je doet maar, maar ik heb nu geen tijd voor inhoudelijke discussies. Vanavond wellicht weer.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
Hey btw, remlof, ik zag dat je gisternacht zowaar een (bijna) inhoudelijke discussie hebt gevoerd. Ik vraag mij nu af, is het nog de moeite om er op in te gaan, of zit je alweer in de 'jij=fascist'-modus?
En wij kunnen zijn vraag met een volmondig JA beantwoorden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Friek_ het volgende:
R&P / 26, gedoemd om alleen te blijven?
De doorsnee FOK!ker heeft een topic geopend op R&P.
Hoe oud ben je? 15 of zo?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Friek_ het volgende:
Trump in Poland. Klinkt als oorlogstaaltwitter:Nigel_Farage twitterde op donderdag 06-07-2017 om 14:11:21Trump: The West will never be broken, our values will prevail and our civilisation will triumph. https://t.co/FD26TkFzKP reageer retweet
Gelukkig hebben ze een goede Mod.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Friek_ het volgende:
Aldus de 2 kereltjes die net een dikke 200 jaar aan Angelsaksische dominantie door de plee hebben gespoeld.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:43 schreef LelijKnap het volgende:
Trump in Poland. Klinkt als oorlogstaaltwitter:Nigel_Farage twitterde op donderdag 06-07-2017 om 14:11:21Trump: The West will never be broken, our values will prevail and our civilisation will triumph. https://t.co/FD26TkFzKP reageer retweet
Hij doet maar, als hij maar niet verwacht dat hij steun gaat krijgen van de EU landenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ja maar stoere praat!!!111quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij doet maar, als hij maar niet verwacht dat hij steun gaat krijgen van de EU landen
quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze een goede Mod.
De VK was als staat van de EU de dominante partij ja?quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aldus de 2 kereltjes die net een dikke 200 jaar aan Angelsaksische dominantie door de plee hebben gespoeld.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heerlijk toch die heeft mij het oldtimer rijden vergalt, mag hopen dat er nog meer volgen doet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 10:19 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)shandeling~a4504790/
Us Limboargse Camielke
Oh man, de reacties....quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:08 schreef Friek_ het volgende:
Doe eens normaal zeg, het is goed geweest.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:15 schreef LelijKnap het volgende:
Hey btw, remlof, ik zag dat je gisternacht zowaar een (bijna) inhoudelijke discussie hebt gevoerd. Ik vraag mij nu af, is het nog de moeite om er op in te gaan, of zit je alweer in de 'jij=fascist'-modus?
Mooie is dat de helft van wat op R&P zit ook last heeft van allerlei psychische stoornissen. Wel zo gezellig.quote:
Ja, dat is wel duidelijk inmiddels na 2 pagina's, ik durf te stellen dat 90% in dat topic professionele hulp kan gebruikenquote:Op donderdag 6 juli 2017 14:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is dat de helft van wat op R&P zit ook last heeft van allerlei psychische stoornissen. Wel zo gezellig.
Sowieso. Eeuwige maagd, dit-dat-alles.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
Man, man, man... "Na je 30e heb je geen kans meer, dan zijn alle goede dames bezet"
Ja, ok, toegegeven, 26 en maagd is niet echt ideaal maar de "hulp" die geboden wordt? Man, wat een kneuzenkermis.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso. Eeuwige maagd, dit-dat-alles.
Moblo voor R&P mod, beetje tough love zal ze goed doenquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso. Eeuwige maagd, dit-dat-alles.
quote:IT’S too late for this year, but if you find yourself without a partner next Valentine’s day, you might be able to get one made to order. By the end of 2017, a California-based company promises to have a lifelike, artificially intelligent, “sex capable” robot woman ready for sale.
Sex robots inevitably prompt tabloid titters, but their imminent arrival also raises serious questions. Ethical concerns about how they will change attitudes to sex and relationships abound, as well as what impact they will have on existing prejudices. Take, for example, the ethical critiques posed by the Campaign Against Sex Robots, which argues that building an army of hyper-realistic Stepford wives will amplify existing sexist views.
But some technologists raise another objection, which could alter the playing field entirely and change the kind of questions we need to ask: the sheer failure of imagination. We are entering a brave new world of human-robot relations – why waste cutting-edge robotics and AI on machines that simply re-enact our stalest clichés and prejudices? The calls to diversify sex robots raise the question: should they really look human at all? The answer depends who you ask.
Picture a sex robot, and you probably imagine a scantily clad, animatronic porn star, in all likelihood female, with perfect proportions, flawless skin and a passive demeanour. It doesn’t look much like a robot.
This is the creature Abyss Creations plans to unveil this year. Abyss is better known for its life-sized, silicone “love dolls” (mainly female) called RealDolls. They can’t move or speak, but for around $7000, their appearance can be customised down to the colour of the nail polish.
“The head will be able to have conversations, text you at work and welcome you home after a long day”
....
https://www.newscientist.(...)ook-human/?cmpid=SOC|NSNS|2017-Echobox&utm_campaign=Echobox&utm_medium=Social&utm_source=Twitter#link_time=1499333262
Vraag mij toch af hoe die meets zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mooie is dat de helft van wat op R&P zit ook last heeft van allerlei psychische stoornissen. Wel zo gezellig.
Wat let je, om erheen te gaan?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vraag mij toch af hoe die meets zijn.
Goed dat er verschil in de wereld is, waar ik niet kom jeukt mij niet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb er weinig te zoeken. Vroeg het mij gewoon af.
Alleen jammer dat Trump zelf onze values zo beschimpt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 14:43 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb eens zo'n R&P-meet betrapt in de Stairway in Utrecht. Daar zaten ze allemaal in een kring.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Had eens vernomen dat remlof eens op zo'n meet was verschenen als ongenode gast. Men had zich in een kringetje met stoelen opgesteld in de Stairway.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
'Betrapt'quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb eens zo'n R&P-meet betrapt in de Stairway in Utrecht. Daar zaten ze allemaal in een kring.
Daar hoeft het niet eens een vreemde stad voor te zijn, sjon.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:18 schreef john2406 het volgende:
Lijkt mij hetzelfde als in een vreemde stad een homo tent binnen te stappen, maken dat ik wegkom.
Hier in de stad weet ik welke er zijn en die zal ik bewust vermijden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet eens een vreemde stad voor te zijn, sjon.
Mag nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Moblo voor R&P mod, beetje tough love zal ze goed doen
Ow....he, wat jammer, ik zou het als wetenschappelijk experiment wel eens uitgevoerd willen zienquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mag nietKrjig je boze As, dat je lief moet doen enzo.
Je weet dat ik R&P mod was?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ow....he, wat jammer, ik zou het als wetenschappelijk experiment wel eens uitgevoerd willen zien
Maar een jaartje of 4...quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nope, ik had geen idee, jammer dat ik dat gemist heb
Ja, hey, ik ben soms jarenlang niet op FOK geweest en als ik wel ben dan is R&P toch niet echt een port of call voor mij, het was op een gegeven moment alleen nog maar een verzamelplaats van figuren die zich sneden, net opgehouden waren met snijden, zwaar aan de medicatie zaten of gewoon zo gek als een deur warenquote:
Ja, de crewmeets waren by far het leukst aan het hele FOK!-crew gebeuren.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:26 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk vond ik het enige leuke aan mod-zijn de crewmeets. Ik heb nog een keer ergens in de krochten van West-Brabant met een heleboel lui in een restaurant gegeten. Destijds meegereden met Sjeen - die had echt dikke tieten.
Ha, dat was de vogeltjesdansmeet?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:26 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk vond ik het enige leuke aan mod-zijn de crewmeets. Ik heb nog een keer ergens in de krochten van West-Brabant met een heleboel lui in een restaurant gegeten. Destijds meegereden met Sjeen - die had echt dikke tieten.
Ja, ik heb nog met de beste man in de auto gezeten. Frappante kerel was dat. Hoorde achteraf dat de aanwezige vrouwen hem maar een creep vonden (BrandX in ieder geval).quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, dat was de vogeltjesdansmeet?
Volgens mij was ik daar ook bij.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha, dat was de vogeltjesdansmeet?
Ja, en Sjeen ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog met de beste man in de auto gezeten. Frappante kerel was dat. Hoorde achteraf dat de aanwezige vrouwen hem maar een creep vonden (BrandX in ieder geval).
Ik was er de keer daarna bij, in Brabant. Of de keer ervoor, ik weet't niet meer.quote:
Goed topic.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:32 schreef xpompompomx het volgende:
Vogeltjesdans is toch die leipo uit KLB?
Wat is 10 jaar nou op jouw leeftijdquote:Op donderdag 6 juli 2017 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Had het tijdens die meet ook heel gezellig met Cat22 (volgens mij nu onder een andere username). Was wel jammer dat ze tien jaar ouder was dan ik, anders was ik er wel mee gaan daten.
Het is me al wel duidelijk waarom jij naar meets gaat..quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Had het tijdens die meet ook heel gezellig met Cat22 (volgens mij nu onder een andere username). Was wel jammer dat ze tien jaar ouder was dan ik, anders was ik er wel mee gaan daten.
Nou, ik was destijds 25 en nog doodleuk student volgens mij. Verschil in 25 en 35 vond ik nogal. Maar ach, tegenwoordig sta ik daar wel wat makkelijker in allemaal.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is 10 jaar nou op jouw leeftijd
Toen ik zo ongeveer 25 was, waren zulke verschillen juist mijn doel.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nou, ik was destijds 25 en nog doodleuk student volgens mij. Verschil in 25 en 35 vond ik nogal. Maar ach, tegenwoordig sta ik daar wel wat makkelijker in allemaal.
Technisch gezien is dat strafbaar hè, met 15-jarige meiden vozen als 25-jarige.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen ik zo ongeveer 25 was, waren zulke verschillen juist mijn doel.
Moeder complex?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Toen ik zo ongeveer 25 was, waren zulke verschillen juist mijn doel.
Genadeloos psychologisch neergesabeld door Perrin.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is me al wel duidelijk waarom jij naar meets gaat..
Friek_ is een ongecompliceerde man.quote:
Nee, het was andersom beste Perrin. Ik 25, zij juist ouder dan ik.quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Technisch gezien is dat strafbaar hè, met 15-jarige meiden vozen als 25-jarige.
Tja, ook wel eens prettig om iemand te hebben die weet wat hij doet, toch?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb als 15-jarige ook wel eens met een 25-jarige staan vozen. En ik leef nog. Hij ook, en zit niet vast![]()
Is ie nu alweer vrijgelaten?quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik heb als 15-jarige ook wel eens met een 25-jarige staan vozen. En ik leef nog. Hij ook, en zit niet vast![]()
Nou...quote:Op donderdag 6 juli 2017 15:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ook wel eens prettig om iemand te hebben die weet wat hij doet, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |