quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
ik schijn een roze brillenglazen manco te hebben
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachinequote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de jaren 80. No way dat ik de namen onthouden heb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Joli Coeur en capi, dolce en zerbino
![]()
Boek onlangs weer eens gelezen !quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goedemorgen. vroeger was dit altijd op TV zo tegen woensdagmiddag zo vooraan de karen 80. No way dat ik de namen onthouden heb.
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heel goed, sky, je mag door voor de wasmachine
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnenquote:
Nee, 0 negatief.quote:
Whehe, ja voor mijn tijd.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, voor jouw tijd, vrees ik. Bij spelshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winnen
Goed plan.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:48 schreef Tijger_m het volgende:
elshows kon je, als je de vraag goed beantwoorde, naar de volgende ronde gaan waarin je een wasmachine kon winn
Toen was ik volgens mij al genezen van het kijken naar Nederlandse TV kanalenquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laatste spelshow die ik me kan herinneren is cash n carlo wat dat betreft.
En dat probeer ik snel weer te vergeten
Jij kunt toch ook blijven en alleen reageren als jij het verstand ervoor hebt en het ook gebruikt.quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Meh, ik kom hier wel weer terug als ik hier wel weer interessante posts kan lezen.
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0264999316308689quote:Op donderdag 6 juli 2017 00:47 schreef remlof het volgende:
Leuk geprobeerd, DHquote:Op donderdag 6 juli 2017 00:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.(...)ii/S0264999316308689
Heel de gezelligheid is weg, of zou het aan het late uur liggen.quote:
bronquote:Sportkoepel NOC*NSF heeft dit voorjaar aan Camiel Eurlings gevraagd om zich terug te trekken als bestuurslid. Eurlings werd verdacht van het mishandelen van zijn ex-vriendin in 2015, en de sportkoepel wilde hem niet in het bestuur totdat zijn ex-vriendin akkoord was met zijn straf, meldt de Volkskrant. Eurlings weigerde, omdat hij zichzelf onschuldig acht.
Eurlings trof in maart niettemin een schikking met justitie. Hij kreeg een werkstraf, die hij volgens het Openbaar Ministerie intussen naar behoren heeft afgerond.
Ja, die kwam gisteren ook al voorbij. Ik durf er niet om te lachen omdat ik nog maar sinds kort weet van het plakkaat van verlatinghe en geen flauw benul heb wat er in staat.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.kansascity.com/news/nation-world/article159682299.html
Deze is wel leuk.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:26 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ja, die kwam gisteren ook al voorbij. Ik durf er niet om te lachen omdat ik nog maar sinds kort weet van het plakkaat van verlatinghe en geen flauw benul heb wat er in staat.
Zo iets staat dus ook in ons plakkaat blijkbaar.quote:Op donderdag 6 juli 2017 07:31 schreef Jip141 het volgende:
@NPR
A Prince whose character is thus marked by every act which may define a Tyrant, is unfit to be the ruler of a free people.
9:14 PM - 4 Jul 2017
Mooi hoor.
Dat oud Nederlands is trouwens niet te lezen (en het helpt niet dat er fouten in staan volgens wikipedia).quote:En so wanneer hy sulx niet en doet, maer in stede van zijne ondersaten te beschermen, deselve soeckt te verdrucken, t'overlasten, heure oude vryheyt, privilegien ende oude herkomen te benemen, ende heur te gebieden ende gebruycken als slaven, moet ghehouden worden niet als Prince, maer als een tyran ende voor sulx nae recht ende redene magh ten minsten van zijne ondersaten, besondere by deliberatie van de Staten van den lande, voor egheen Prince meer bekent, maer verlaeten ende een ander in zijn stede tot beschermenisse van henlieden voor overhooft sonder misbruycken ghecosen werden:
quote:'Homo-orgie met drugs in Vaticaan opgerold'
De Vaticaanse politie heeft een inval gedaan tijdens een homoseksuele orgie van een priester die werkt voor één van de belangrijkste adviseurs van de paus. Bij de actie, die afgelopen maand plaatsvond, bleken ook drugs aanwezig te zijn.
Pff ik wil ookquote:Op donderdag 6 juli 2017 08:25 schreef remlof het volgende:
Korte broek en t-shirtje hier, want dertig graden
Succes!quote:Op donderdag 6 juli 2017 08:22 schreef Kaas- het volgende:
Lekker gênant in jasje dasje naar tentamen onderweg, maar goed, moet aansluitend nou eenmaal direct door naar een eerste ontmoeting met m'n toekomstige collegaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |