Ben er ook niet kapot van. Maar iedereen moet het zelf maar weten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw snapt er helemaal niets van he? Korte pittige kapsels zijn gewoon lelijk. Ook bij jonge vrouwen.
Straks ben je nog een gelovige met een pittig kort kapsel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef spierbal het volgende:
Het ziet er ook gewoon niet uit. En hoe gelovige zichzelf belachelijk te maken door gelovig te zijn. Doen deze vrouwen dat met hun gekke kapsels.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Die vrouw snapt er helemaal niets van he? Korte pittige kapsels zijn gewoon lelijk. Ook bij jonge vrouwen.
Je hebt kort pittig:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Pixies zijn heerlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt kort pittig:
[ afbeelding ]
en kort pittig:
[ afbeelding ]
Hadden wij dat topic niet eerder😁 daar was ook een user die daar een mening over had.quote:
Nr 1 is kort pittigquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt kort pittig:
[ afbeelding ]
en kort pittig:
[ afbeelding ]
Oh ja, matige_user zal zich wel melden met een 'diep van binnen willen vrouwen' column.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:39 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hadden wij dat topic niet eerder😁 daar was ook een user die daar een mening over had.
Lelystad + Kort pittig kapsel is wel een opeenhoping van grauwe treurnisquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:39 schreef Leandra het volgende:
En darn, in Lelystad wonen en je daar druk om maken.... echt, als je in Lelystad woont dan heb je ergere problemen dan wat een paar websites van je belachelijke kapsel vinden.
Dus je nuanceert bij deze je eerdere reactie dat kort haar bij een vrouw altijd lelijk is?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Nr 1 is kort pittig
Nr 2 is een mooie vrouw die toevallig kort haar wel kan hebben
Op dagelijke basis is het wellicht handiger..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:44 schreef Glazenmaker het volgende:
Als het zou gaan om een zo kort mogelijke tijdsbesteding aan je uiterlijk zouden er niet zoveel kort pittige dames de boel kleuren. Ik zie echt niet in hoe iedere maand een uur bij de kapper zitten voor een belachelijk kapsel praktisch is.
Het gaat dan ook om de toevoeging van "pittig"quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus je nuanceert bij deze je eerdere reactie dat kort haar bij een vrouw altijd lelijk is?
Het is nog steeds beter dan dat exact dezelfde vrouw en kort pittig kapsel zou hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hier wordt je toch ook niet heel blij van.![]()
[ afbeelding ]
Check.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:46 schreef Hexagon het volgende:
Het gaat dan ook om de toevoeging van "pittig"
Is sowieso een oudere vrouw, kapsel gaat daar weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, het is een soort term die de Libelle volgens mij ooit heeft oprecht geintroduceerd bij kapsels van seksloze huismoekes met kortgeknipt roodgespoeld haar. En dat is vervolgens als spottende term overgenomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Check.
Hmmmm, wat is dat 'pittig' dan precies?
Zoals dit?
[ afbeelding ]
Pittig is sarcastisch bedoeld: het is kort geverfd haar icm de erotische uitstraling van een dode eend. Niet zulke ingewikkelde materie toch?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Check.
Hmmmm, wat is dat 'pittig' dan precies?
Zoals dit?
[ afbeelding ]
Dat is ook waar ik een beetje naartoe wil. Uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Ik moet ook wel grinniken als ik zoiets als dit ziequote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:49 schreef Trashcanman het volgende:
Is sowieso een oudere vrouw, kapsel gaat daar weinig aan veranderen.
Dit dus (en een kekke bril erbij).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Leandra het volgende:
Kort pittig is toch de term juist om de groep te duiden die denkt dat ze ondanks haar leeftijd met een flitsend kleurtje in heur korte haar nog helemaal hip is?
We zouden een paint make over topic kunnen maken zoals we dat ook bij Dennis van Ek hebben gedaan. Dan weten we het.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik een beetje naartoe wil. Uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Ik moet ook wel grinniken als ik zoiets als dit zie
[ afbeelding ]
....maar gaat het zo ontzettend veel opknappen met langer haar? Ik betwijfel het.
Volgens mij gebruiken kapsalons zelf ook gewoon de term kort/pittig bij het adverteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:46 schreef Toga het volgende:
Beledigend ligt eraan hoe je het zelf oppikt natuurlijk. Zat vrouwen die zichzelf graag die term toewijzen. Dat het artikel beledigend bedoeld is twijfel ik niet aan, gelukkig mag iedereen in Nederland overal kritiek op hebben en deze ook uiten.
Oh ja, die heb je ook ja, die vuurtorens!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het is een soort term die de Libelle volgens mij ooit heeft oprecht geintroduceerd bij kapsels van seksloze huismoekes met kortgeknipt roodgespoeld haar. En dat is vervolgens als spottende term overgenomen.
Aye, zie ook "Henks Fashion" op Facebook. Al is dat volgens mij op den duur opgeheven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Leandra het volgende:
Kort pittig is toch de term juist om de groep te duiden die denkt dat ze ondanks haar leeftijd met een flitsend kleurtje in heur korte haar nog helemaal hip is?
"Lekker gek" doen ook enzo...
En dan bedoelen ze niet dat ze op het biljart gaan staan karaoken, dat kleurtje in hun haar dat is hun definitie van "Lekker gek".
Ja, volgens mij klopt dat aardig qua verklaring.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, het is een soort term die de Libelle volgens mij ooit heeft oprecht geintroduceerd bij kapsels van seksloze huismoekes met kortgeknipt roodgespoeld haar. En dat is vervolgens als spottende term overgenomen.
'Geverfd', hoop ik (en sarcastisch zal een tikfout zijn).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:51 schreef Trashcanman het volgende:
Pittig is sarcartisch bedoeld: het is kort geverft haar icm de erotische uitstraling van een dode eend. Niet zulke ingewikkelde materie toch?
O ja, foutje. I stand corrected.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
'Geverfd', hoop ik (en sarcastisch zal een tikfout zijn).
Ja, het gaat werkelijk nergens over, één zo'n zinnetje en mevrouw uit Lelystad met Lelykkapsel schopt drama over die zin, terwijl er genoeg andere dingen in dat stukje stonden om drama over te schoppen, maar goed, in Lelystad negeer je als vrouw met een Lelykkapsel ook iedere Ghanees die je wat vraagt bij voorbaat waarschijnlijk al, want eng.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken kapsalons zelf ook gewoon de term kort/pittig bij het adverteren.
Die Akwasi had alleen terloops gerept over een "casual geklede oudere vrouw met een pittig grijswit kapsel, paarse bril en Nikes aan" in een column die verder helemaal niet ging over vrouwen of dergelijke.
Ah ook onder oudere vrouwen heb je mooi en lelijkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:52 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is ook waar ik een beetje naartoe wil. Uiteindelijk maakt het niet zo heel veel uit. Ik moet ook wel grinniken als ik zoiets als dit zie
[ afbeelding ]
....maar gaat het zo ontzettend veel opknappen met langer haar? Ik betwijfel het.
Joah maar dat ligt niet per se aan het kapsel alleen he.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah ook onder oudere vrouwen heb je mooi en lelijk
Waar kijk je liever naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De bovenste zou nog steeds mooi zijn met het kapsel van de onderste, en de onderste zou niet veel aantrekkelijker worden met het kapsel van de bovenste.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar kijk je liever naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is daar een pact voor nodig? Die types zorgen er zelf wel voor dat mensen er om blijven lachen/huilenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:02 schreef matigeuser het volgende:
Aanstellers.
We moeten allemaal een pact sluiten nooit op te houden met het belachelijk maken van kortpittige kapsels. Alleen zo krijgen we dit fenomeen hopelijk het land uit. En merk op dat ik niet 'de wereld' zeg, want nergens komt het zoveel voor als in Nederland.
Dat is gewoon een mooie, verzorgde vrouw. Als ze kort haar zou hebben, zou ze nog steeds mooi zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar kijk je liever naar
[ afbeelding ]
Erg vervelend inderdaad. Hopelijk kunnen deze mensen geholpen worden met hun beledigd-zijn-drang want dit is natuurlijk niet gezond.quote:"Kort pittig is beledigend"
Ah, de zeldzame kruising tussen "Duitse Specht" en "Tricolore".quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Bij 'kort pittig' zie ik een enigszins lesbienne-achtige politievrouw voor me met geblondeerd haar en een kordate blik
De onderste foto is een mislukt punk concept. Zo liep ik er ongeveer bij toen ik 12-14 was. Kort en een A van anarchie geschoren en diverse kleuren en een oude groene legerjack uit ww2 met spelden etc. Legerjack gekocht bij American Stock. Dan kon ook nog een versleten Levis niet ontbreken inclusief een paar oude zwarte laarzen(leger tank).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waar kijk je liever naar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als vrouwen een kort pittig kapsel nemen is dat hetzelfde als een hoofddoek opdoen vind ik. Ik ga er dan van uit dat die vrouwen geen mannelijke aandacht willen. Behalve een beleefde 'goede dag'.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Lezersbrief; Kort pittig is beledigend
Al een paar jaar worden wij, middelbare vrouwen, online belachelijk gemaakt. Onze praktische kleding en korte kapsels zijn al een tijdje onderwerp van hilarische filmpjes.
Als het bij de puberhumor van Dumpert en GeenStijl blijft, is het nog relatief onschuldig. Maar dit weekend verscheen de aanduiding ‘kort pittig’ in NRC, in de nieuwe column van Akwasi Ansah (Sterren, 1/7).
De mevrouw die hij benaderde was allerminst vriendelijk. Maar om nou de term ‘kort pittig’ te gebruiken in reguliere media gaat mij te ver.
Kort pittig is een beledigende term om oudere vrouwen mee aan te duiden die niet meer meedoen in de ‘hippe’ wereld, tuttig zijn en er belachelijk uitzien, in de ogen van de gebruiker van de term. De term kort pittig zet een hele bevolkingsgroep weg als irrelevant. Was dat nou juist wat we niet willen? Mensen op hun uiterlijk, formaat, kleur, vrouwzijn of handicap discrimineren?
Gewoon niet doen. Wil je zelf respect, begin dan met respect voor anderen op te brengen.
Renée Geling-van Ballegooij, Lelystad
https://www.nrc.nl/nieuws(...)nd-11558123-a1565431
[ afbeelding ]
Ai! een pittige uitspraak van een middelbare kortgewiek[s]te mevrouw die diep geraakt is in haar vrouwzijn..![]()
Deze vrouw heeft FOK! vast nog niet gevonden. Dat gaat ze, denk ik, niet overleven.![]()
Het is nu wachten op de eerste 'slachtoffers' van Zinloos Beledigen die met hun hippe kapsel aanschuiven bij Jinek!
Altijd minder mooi dan langquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus je nuanceert bij deze je eerdere reactie dat kort haar bij een vrouw altijd lelijk is?
Maar als ze kort haar zou hebben ook nietquote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja daar hebben we hem. De sjw. Ohw wat zielig zijn die afrikaantjes. Nu weer ontopic.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:01 schreef RobbieRonald het volgende:
Who cares?! Denk even aan de leefomstandigheden van miljarden minder bedeelde mensen en schaam je kapot voor dit soort opmerkingen.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jaja daar hebben we hem. De sjw. Ohw wat zielig zijn die afrikaantjes. Nu weer ontopic.
en nog bredere kaaklijn dar Michael Schumacher.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:41 schreef Bart2002 het volgende:
Ik noem een Anita Witzier, een Annie Lenox, een Victoria Koblenko. Die kunnen het best hebben.
Of deze niet beroemde mevrouw:
[ afbeelding ]
Woestaantrekkelijk m.i.
daar is op zich niks mis mee. Dat geldt ook voor de man met bierbuik en sandalenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:59 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als vrouwen een kort pittig kapsel nemen is dat hetzelfde als een hoofddoek opdoen vind ik. Ik ga er dan van uit dat die vrouwen geen mannelijke aandacht willen. Behalve een beleefde 'goede dag'.
tja blijkbaar maakt het die vrouwen niet uit of jij vindt dat ze het "best kunnen hebben". ik snap ze wel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:41 schreef Bart2002 het volgende:
Ik noem een Anita Witzier, een Annie Lenox, een Victoria Koblenko. Die kunnen het best hebben.
[ afbeelding ]
Woestaantrekkelijk m.i.
Dat is dan ook vaak het type man die je naast die vrouwen ziet lopen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 06:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee. Dat geldt ook voor de man met bierbuik en sandalen
Lekker freubelenquote:Op woensdag 5 juli 2017 01:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vaak gaan deze mensen naar de action, staat hun huis vol met "home Sweet home" en "love" troep en hebben glitter plaatjes op Facebook.
Trouw je een lekker ding, verandert ze in een onzijdige vinexheks.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:22 schreef Hexagon het volgende:
Ze moeten eigenlijk slachtofferhulp bieden aan mannen die een partner met kort pittig kapsel hebben
Maar dan wel met de voorwaarde dat je er zelf uit moet zien als een adonis, dus niet kaal, dik, met navelpluis en Carnavalskrakers in je playlist.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:22 schreef Hexagon het volgende:
Ze moeten eigenlijk slachtofferhulp bieden aan mannen die een partner met kort pittig kapsel hebben
Tering Jantje, begrijpelijk dat niemand daar meer op wil kruipen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:01 schreef Kim-Holland het volgende:
Lekker gek doen met kort pittige kapsels.
pitti[ afbeelding ]
Nee een man ziet kort pittig als een getrouwde vrouw met kinderen die niets meer wil doen om aantrekkelijk gevonden te worden dus komt ze 5 kilo per jaar aan en neemt ze een kort pittig kapsel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:36 schreef Leandra het volgende:
"Lekker gek" doen ook enzo...
En dan bedoelen ze niet dat ze op het biljart gaan staan karaoken, dat kleurtje in hun haar dat is hun definitie van "Lekker gek".
Wordt je iig 's avonds niet meer door je vent lastig gevallen, die heb je inmiddels grondig afgeschrikt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:05 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Nee een man ziet kort pittig als een getrouwde vrouw met kinderen die niets meer wil doen om aantrekkelijk gevonden te worden dus komt ze 5 kilo per jaar aan en neemt ze een kort pittig kapsel.
![]()
En het ziet er niet uit!!!
Nou ken ik wel wat dames met kort pittig kapsel maar daar loopt dan een vent naast waar je als vrouw ook geen natte string van krijgt laat staan van je stoel sopt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wordt je iig 's avonds niet meer door je vent lastig gevallen, die heb je inmiddels grondig afgeschrikt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 5 juli 2017 10:12 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nou ken ik wel wat dames met kort pittig kapsel maar daar loopt dan een vent naast waar je als vrouw ook geen natte string van krijgt laat staan van je stoel sopt.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, volgens mij klopt dat aardig qua verklaring.
Je moet het dus ook als geuzennaam dragen, en niet gaan zitten janken dat je kort-pittige kapsel ook wordt gebruikt om een type aan te duiden, als je dat type niet wilde zijn had je geen kort pittig kapsel moeten nemen.
Als je een Mrs. Slocombe kapsel neemt is er niemand die dat als kort-pittig omschrijft, ongeacht de kleur.
Oneens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
De bovenste zou nog steeds mooi zijn met het kapsel van de onderste, en de onderste zou niet veel aantrekkelijker worden met het kapsel van de bovenste.
"Kunnen het best hebben". Die zijn dus zo knap dat ze er niet meteen uitzien als Wilson de volleybal uit Cast Away met kort haar. Maar met lang haar zien ook zij er tig keer leuker uit dan zonder. Ik heb Victoria Koblenko het ook wel eens zo kort zien hebben dat het ook geen porem meer was trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:41 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Woestaantrekkelijk m.i.
Met je buddha's.quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:00 schreef 6star6lord6 het volgende:
Vaak gaan deze mensen naar de action, staat hun huis vol met "home Sweet home" en "love" troep en hebben glitter plaatjes op Facebook.
Halle Berry kan het ook best hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:41 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Woestaantrekkelijk m.i.
Nee, als je daar achter loopt verwacht je een nog vrij jonge vrouw. En dan draait ze zich om!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[ afbeelding ]
dan slaan ze helemaal de plank goed raak.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:37 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Straks ben je nog een gelovige met een pittig kort kapsel.
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten. Maar dames die de 50 zijn gepasseerd en dan een legerkapsel model hebben met diverse kleuren alsof hun moeder door een kakatoe gedekt is dat vind ik totaal niet uitzien. En dan nog een duikbril als afmaker dan schiet je toch je doel voorbij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, als je daar achter loopt verwacht je een nog vrij jonge vrouw. En dan draait ze zich om!
Ik ken echt vrouwen die 58 zijn en lang haar hebben, maar mooier zouden zijn met kort.
En ik ken vrouwen van 54 die een kapsel ala Imbruglia hebben en denken dat ze er daardoor jonger uitzien en helemaal hip zijn.
Een net kort kapsel kan voor 50-plussers heel vlot staan, maar je moet niet overdrijven.
Lang haar past echt niet bij een verder verrimpeld gezicht. Niet iedere 50-plusser kan dat hebben.
Overigens vind ik persoonlijk niks beledigend aan de term kort pittig.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:38 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ze moeten het natuurlijk allemaal zelf weten. Maar dames die de 50 zijn gepasseerd en dan een legerkapsel model hebben met diverse kleuren alsof hun moeder door een kakatoe gedekt is dat vind ik totaal niet uitzien. En dan nog een duikbril als afmaker dan schiet je toch je doel voorbij.
Ok wanneer zag tie 'em voor het laatst.....quote:
Sterker: er worden zelfs nieuwsberichten gewijd aan lezersbrieven die gaan over die columns.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Lezen er dan mensen serieus columns van Akwasi Ansah? Damn..
Vaak willen die vrouwen zich nog wel als elegant en vrouwelijk presenteren aan hun partner.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:49 schreef Twiitch het volgende:
Is dat kort en pittig echt iets Nederlands? Wanneer ik in het buitenland ben lijkt het aantal "lekker gek, lekker anders" type vrouw wel stevig te dalen.
Dat mag ik toch hopen. Persoonlijk vind ik het wel zo leuk als mijn partner enigzins rekening houd met mijn smaak. Andersom is dat natuurlijk idem.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vaak willen die vrouwen zich nog wel als elegant en vrouwelijk presenteren aan hun partner.
Is ook zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 06:39 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
daar is op zich niks mis mee. Dat geldt ook voor de man met bierbuik en sandalen
Ik denk het wel ja. Ben net terug van drie weken Italië en daar zie je echt geen vrouwen met een kort pittig kapsel. Des te meer vallen die Nederlandse mormels die je dan tegen komt op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:49 schreef Twiitch het volgende:
Is dat kort en pittig echt iets Nederlands? Wanneer ik in het buitenland ben lijkt het aantal "lekker gek, lekker anders" type vrouw wel stevig te dalen.
Leuk stukje hierover:quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Ben net terug van drie weken Italië en daar zie je echt geen vrouwen met een kort pittig kapsel. Des te meer vallen die Nederlandse mormels die je dan tegen komt op.
quote:Kortharige vrouwen – De realiteit in Nederland
Wat is er toch met dit land aan de hand? Als ik rondloop in mijn ouderlijk dorp (een klein plaatsje in Brabant) of naar de supermarkt ga, dan zie ik dat letterlijk 80% van de vrouwen kort haar heeft. Ik ben in veel landen in Europa geweest en nergens zie je dit fenomeen zoveel als hier. Het lijkt wel alsof er een soort ongeschreven regel bestaat dat wanneer de Nederlandse vrouw de 32 bereikt heeft dat er een kort ‘pittig’ kapsel moet komen. Liefst ook nog roodachtig geverfd en met gel een of ander jongensachtig model erin gebracht. En dan natuurlijk een ‘lekker gekke’ bril erbij…
Ik kan hier niet over uit. Wat de fuck doe je? En dan al die andere kortharige vrouwen, de vriendinnen dus, die elkaar ophitsen. ‘Vind jij dat niet lastig, dat lange haar? Moet je elke keer föhnen en zo?’ ‘Heb jij daar nog tijd voor?’ En dan vooral elkaar tot in den treuren complimenteren als hun vriendin in kwestie eenmaal de ‘vlotte coupe’ heeft. ‘Oh staat je echt leuk zo! Je ziet er jonger uit!’
Dames, ik weet dat ik nu namens alle mannen spreek: KAP HIERMEE!!
quote:Het is aardslelijk. En kom niet aan met het argument dat het sommige vrouwen heel goed staat zoals Halle Barry. Nee, onzin. Knappe vrouwen ‘komen er mee weg’ omdat ze voor de rest lekker zijn. Natalie Portman komt met een kale kop weg maar dat wil niet zeggen dat dat haar mooier staat dan lang haar. Deze dingen gelden echter niet voor de gemiddelde Nederlandse vrouw! Laten we alsjeblieft hopen dat deze periode van verstandsverbijstering onder Nederlandse vrouwen spoedig wegtrekt.
Deze Konzentrationslager look is dus ook geen gezichtquote:Op woensdag 5 juli 2017 12:05 schreef Perox het volgende:
Mijn favoriete kort pittig:
[ afbeelding ]
Veur de rest:
Is het ook niet een stukje Nederlandse cultuur? Ik moet ook zeggen dat ik mij niet stoor aan hoe mensen er uit zien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:51 schreef Jigzoz het volgende:
Dat gegil over korte kapsels was toch hun eigen uitvinding? "OH MEID LEKKER KORT!!! PITTIG HOOR!!!"
Dat komt ook doordat ze er een beetje psycho bij kijkt, met die enorme staarogen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:41 schreef x3ro het volgende:
[..]
Deze Konzentrationslager look is dus ook geen gezicht
Veel mannen hebben solidariteit met elkaar dus doet een partner met kort pittig kapsel iedere man die het ziet een beetje pijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 14:58 schreef NgInE het volgende:
[..]
Is het ook niet een stukje Nederlandse cultuur? Ik moet ook zeggen dat ik mij niet stoor aan hoe mensen er uit zien.
Mwah, een dame met een kort pittig kapsel kan nog steeds een beest in bed zijn. Dat compenseert toch wel heel veel vind ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Veel mannen hebben solidariteit met elkaar dus doet een partner met kort pittig kapsel iedere man die het ziet een beetje pijn.
De combinatie kort pittig kapsel en "zin in seks" lijkt me behoorlijk non-existent. Een seksloos uiterlijk staat niet op zichzelf. Het is een symptoom van een probleem dat integraal speelt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
Mwah, een dame met een kort pittig kapsel kan nog steeds een beest in bed zijn. Dat compenseert toch wel heel veel vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kapsels zijn kapsels.
quote:Does a short haircut mean women have gone off sex?
While long hair appears to indicate to the male brain a more submissive and available woman, in simple terms it also distinguishes women from men in appearance.
That's why it is such a powerful symbol of femininity and why, conversely, if a woman even subconsciously feels she is losing interest in sex, she will cut her hair.
Ik denk niet dat dat soort dingen echt zichtbaar zijn op die manier. Mij zegt een kort pittig kapsel vooral: ik heb een man, kinderen en ik heb geen tijd/zin om uren met mijn uiterlijk bezig te zijn; dan maar geen mannelijke aandacht.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De combinatie kort pittig kapsel en "zin in seks" lijkt me behoorlijk non-existent. Een seksloos uiterlijk staat niet op zichzelf. Het is een symptoom van een probleem dat integraal speelt.
Dat schijnt ook serieus de achterliggende gedachte te zijn en is biologisch bepaald. Lang haar staat immers voor jong en vruchtbaar terwijl kort haar staat voor niet vruchtbaar en oud.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat soort dingen echt zichtbaar zijn op die manier. Mij zegt een kort pittig kapsel vooral: ik heb een man, kinderen en ik heb geen tijd/zin om uren met mijn uiterlijk bezig te zijn; dan maar geen mannelijke aandacht.
Vaak is een kort kapsel meer werk hè. Vaak naar de kapper, elke ochtend netjes in model brengen. Ze doen er echt moeite voor die onzijdige trollenquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat soort dingen echt zichtbaar zijn op die manier. Mij zegt een kort pittig kapsel vooral: ik heb een man, kinderen en ik heb geen tijd/zin om uren met mijn uiterlijk bezig te zijn; dan maar geen mannelijke aandacht.
Ik noem dat een vadsig ranzig varken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit noemen mannen zelf 'een beginnend buikje'
Vraag me wel eens af hoe ze denken over mensen met een hanekam bv.quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Mensen die kritiek zien als 'wegzetten'.![]()
Ze vinden je kapsel stom, ze zeggen niet dat je daarom een waardeloos stuk zuurstofverspilling bent. Dat ben je trouwens wel, maar dat is vanwege het artikel, niet vanwege je haar.
Terwijl ze zo hun best doen om daarmee "koest, af!" te communiceren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Korte kapsels bij bepaalde dames staan heerlijk... WOEST aantrekkelijk zelfs.
Boeien, ik vind ze mooi.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Terwijl ze zo hun best doen om daarmee "koest, af!" te communiceren.
Ze hitsen elkaar op idd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
En de reacties op facebook er ook bij van andere vriendinnen: O wat mooi, en 'staat je goed zeg' en 'lekker vlot'
Ja, weer minder concurrentie natuurlijk, dat moet je toejuichen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En de reacties op facebook er ook bij van andere vriendinnen: O wat mooi, en 'staat je goed zeg' en 'lekker vlot'
quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:56 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ja, weer minder concurrentie natuurlijk, dat moet je toejuichen.
Het zegt ook. "Het boeit me niet of mijn man nog seksueel aantrekkelijk vind. Eigenlijk heb ik er toch al geen zin meer in"quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Er is idd een kleine groep mooie jonge vrouwen die er inderdaad ook met een kort pittig kapsel nog steeds onwijs goed uit zien. Die categorie gaat dit topic dus niet over.quote:
Ik snap het ergens ook wel. Ik was zelf ook een periode erg bezig met mijn uiterlijk, maar het kost veel tijd/energie en als je het niet voor jezelf doet dan hou je dat toch niet vol. Zolang mijn vrouw mij maar aantrekkelijk vind is alles best. Zolang ik maar niet moddervet wordt en in ieder geval kleren draag die ik zelf mooi vind.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:44 schreef Metro2005 het volgende:
Dat schijnt ook serieus de achterliggende gedachte te zijn en is biologisch bepaald. Lang haar staat immers voor jong en vruchtbaar terwijl kort haar staat voor niet vruchtbaar en oud.
Vrouwen die zichzelf zo toe takelen doen dat dus of bewust om aandacht van mannen te reduceren of ze snappen niet zo goed waarom ze ineens geen aandacht meer krijgen en schrijven vervolgens een stuk in het NRC.
Vooral als je kinderen hebt kan lang haar onhandig zijn. Dan gaan ze er aan trekken enzo. En het blijft soms aan dingen hangen; kan pijn doen. Als je je haar heel kort scheert, dan duurt het best een tijdje voordat het weer aangegroeid is. Dus ik denk dat het wel echt minder werk is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vaak is een kort kapsel meer werk hè. Vaak naar de kapper, elke ochtend netjes in model brengen. Ze doen er echt moeite voor die onzijdige trollen
En als je dan toch de waarheid zegt dan breekt de hel natuurlijk los.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Een vriendin van mijn vrouw is onlangs ook omgetoverd van een best wel aantrekkelijk mokkel van 32 jaar oud naar een 50+ ér die eruit ziet als een 'ik schop mijn hond er nog vanaf' type in 1 dag.En de reacties op facebook er ook bij van andere vriendinnen: O wat mooi, en 'staat je goed zeg' en 'lekker vlot'
Of: mijn man houd toch wel van mij, ongeacht hoe ik er uit zie. En ik hoef geen aandacht van anderen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zegt ook. "Het boeit me niet of mijn man nog seksueel aantrekkelijk vind. Eigenlijk heb ik er toch al geen zin meer in"
Houden van misschien wel, maar een vent van vlees en bloed wil natuurlijk ook graag naast iets opwindends wakker worden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
Of: mijn man houd toch wel van mij, ongeacht hoe ik er uit zie.
Of ze hebben een man die ervan houdt (of in hun gezicht doet alsof hij ervan houdt).quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zegt ook. "Het boeit me niet of mijn man nog seksueel aantrekkelijk vind. Eigenlijk heb ik er toch al geen zin meer in"
Maar je probeert toch ten minste aantrekkelijk voor je vrouw te blijven. Als mijn vrouw met zo'n pittig vlot kapsel aan komt zetten dan kan ze de seks echt wel vergeten en vraag ik een echtscheiding aan.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:05 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ik snap het ergens ook wel. Ik was zelf ook een periode erg bezig met mijn uiterlijk, maar het kost veel tijd/energie en als je het niet voor jezelf doet dan hou je dat toch niet vol. Zolang mijn vrouw mij maar aantrekkelijk vind is alles best. Zolang ik maar niet moddervet wordt en in ieder geval kleren draag die ik zelf mooi vind.
Ik hou het subtiel en zeg dan dat ik het oude kapsel een stuk mooier vond.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En als je dan toch de waarheid zegt dan breekt de hel natuurlijk los.
Ware liefde.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar je probeert toch ten minste aantrekkelijk voor je vrouw te blijven. Als mijn vrouw met zo'n pittig vlot kapsel aan komt zetten dan kan ze de seks echt wel vergeten en vraag ik een echtscheiding aan.
[..]
Ik hou het subtiel en zeg dan dat ik het oude kapsel een stuk mooier vond.
Lekker makkelijk ja. "Mijn man moet maar opgewonden worden van een wezen zonder enige seksuele aantrekkingskracht. Hem enige plezier in zijn seksleven gunnen daar gaan we niet aan beginnen"quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:06 schreef NgInE het volgende:
[..]
Of: mijn man houd toch wel van mij, ongeacht hoe ik er uit zie. En ik hoef geen aandacht van anderen.
Relaties zijn meer dan alleen maar vlees keuren.
Elke vent wil het liefst een fotomodel die een hoer is in bed. Maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben. Daarnaast zijn de meeste mannen nu ook niet bepaald model-waardig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Houden van misschien wel, maar een vent van vlees en bloed wil natuurlijk ook graag naast iets opwindends wakker worden.
Ik zou het ook niet leuk vinden, maar om nu meteen te gaan scheiden vanwege een kapsel gaat wat ver. Zolang je het voor de rest maar leuk hebt samen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar je probeert toch ten minste aantrekkelijk voor je vrouw te blijven. Als mijn vrouw met zo'n pittig vlot kapsel aan komt zetten dan kan ze de seks echt wel vergeten en vraag ik een echtscheiding aan.
Mannen zijn wel nogal voorgeprogrammeerd om op lang haar te vallen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Of ze hebben een man die ervan houdt (of in hun gezicht doet alsof hij ervan houdt).
Niet elke man vindt kort haar lelijk namelijk.
Dan koop je een pruik voor haar en ga je alleen batsen als ze die draagt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lekker makkelijk ja. "Mijn man moet maar opgewonden worden van een wezen zonder enige seksuele aantrekkingskracht. Hem enige plezier in zijn seksleven gunnen daar gaan we niet aan beginnen"
Heb ik die update gemist.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mannen zijn wel nogal voorgeprogrammeerd om op lang haar te vallen.
`quote:
Jij bent sowieso geen middenmoter op veel gebiedenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jij bent sowieso geen middenmoter op veel gebieden
Dus als jij een vrouw hebt vind je het wel best als ze er bij gaat lopen als een grauw, slonzig huismoeke zonder enige seksuele aantrekkingskracht?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lijkt wel een boze mannenpraatgroep hier.
Geen idee, weet wel dat liefde wat verder gaat dan alleen uiterlijk. Die periode dien je achter je te laten na de puberteit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als jij een vrouw hebt vind je het wel best als ze er bij gaat lopen als een grauw, slonzig huismoeke zonder enige seksuele aantrekkingskracht?
Dan ben je wel heel onderdanig
Aan de andere kant is het lastig aan je ouders en schoonouders uit te leggen dat je bij je vrouw en pasgeboren kind weggaat omdat ze naar de kapper is geweest. Daarvan maken die doortrapte wezens gretig gebruik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:13 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus als jij een vrouw hebt vind je het wel best als ze er bij gaat lopen als een grauw, slonzig huismoeke zonder enige seksuele aantrekkingskracht?
Dan ben je wel heel onderdanig
Toch zijn er best redelijk wat die kort haar ook gewoon leuk vinden. En is er ook de groep die enkel in de kroeg/op fok onder elkaar moppert erover, maar irl loopt te slijmen. Die laatste groep heeft het aan zichzelf te danken, moeten maar gewoon eens wat ballen kweken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mannen zijn wel nogal voorgeprogrammeerd om op lang haar te vallen.
Meer denk ik dat ze op Facebook nooit eerlijk zijn. Je gaat daar toch niet zeggen "nee, wat lilluk, wat heb je gedaan".quote:
Uiteraard. Je kunt wel heel nobel doen en zeggen "Ik houd van mijn vriendin/vrouw ongeacht hoever ze zichzelf verminkt", maar dat komt ook weer een beetje wanhopig over. Zovan, ik kan toch niets beters krijgen dus ik aanbid iedere keuze van mijn eega.quote:
Leuk? Ik vind het WOEST AANTREKKELIJK RAAAAAAHHH...quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Toch zijn er best redelijk wat die kort haar ook gewoon leuk vinden. En is er ook de groep die enkel in de kroeg/op fok onder elkaar moppert erover, maar irl loopt te slijmen. Die laatste groep heeft het aan zichzelf te danken, moeten maar gewoon eens wat ballen kweken.
Je hebt liefde en seks hè. Liefde kun je ook voelen voor je hond, kind of ouders. Seks doe je alleen met je vrouw, in theorie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat liefde wat verder gaat dan alleen uiterlijk. Die periode dien je achter je te laten na de puberteit.
Ik val niet op van die degelijke huismoekes die vatbaar zijn voor dat virus.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:11 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dan koop je een pruik voor haar en ga je alleen batsen als ze die draagt.
Punt is dat die mening over wat wel en niet aantrekkelijk is kennelijk verschilt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uiteraard. Je kunt wel heel nobel doen en zeggen "Ik houd van mijn vriendin/vrouw ongeacht hoever ze zichzelf verminkt", maar dat komt ook weer een beetje wanhopig over. Zovan, ik kan toch niets beters krijgen dus ik aanbid iedere keuze van mijn eega.
Uiterlijke verzorging is niet alles nee, maar toch wel een significant onderdeel.
Daarom moet je er een hebben die er intrinsiek belang bij heeft er goed uit te zien. Carrierevrouwen bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het lastig aan je ouders en schoonouders uit te leggen dat je bij je vrouw en pasgeboren kind weggaat omdat ze naar de kapper is geweest. Daarvan maken die doortrapte wezens gretig gebruik.
Goeiedag zeg, wat oppervlakkig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom moet je er een hebben die er intrinsiek belang bij heeft er goed uit te zien. Carrierevrouwen bijvoorbeeld.
Maar punt is ook dat bijna álle meiden en jonge vrouwen tussen hun 16e en het moment dat ze trouwen een wedstrijdje lang haar doen met elkaar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Punt is dat die mening over wat wel en niet aantrekkelijk is kennelijk verschilt.
Er bestaat zoiets als aantrekkingskracht. Ik snap dat jij een checklist afwerkt waar dat niet op voorkomt maar aantrekking is toch iets dat voor veel mensen een grote rol speelt bij het vormen van een relatie. En als je knappe vrouw er na een paar jaar uitziet als een doorgewinterde bergtrol dan houdt het snel op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dus voor een hoop mannen hier hangt het allemaal af van de lengte van het haar?
Dat worden heul diepzinnige relaties!
Echt welquote:
Dat is waar, ik ga dan voor het gemak even uit van een scenario waarin de vrouw zich niets aantrekt van de mening van de manquote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Punt is dat die mening over wat wel en niet aantrekkelijk is kennelijk verschilt.
Dat is ook een beetje het punt van veel mensen denk ik. Zie bijv. ook Emma Watson of Katy Perry.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt lelijk. Zij zou 100 x mooier zijn met meer haar.
quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als aantrekkingskracht. Ik snap dat jij een checklist afwerkt waar dat niet op voorkomt maar aantrekking is toch iets dat voor veel mensen een grote rol speelt bij het vormen van een relatie. En als je knappe vrouw er na een paar jaar uitziet als een doorgewinterde bergtrol dan houdt het snel op.
Nou nee, de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien op de middelbare school, was toen 18 en had kort haar. Was een godin, man.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar punt is ook dan bijna álle meiden en jonge vrouwen tussen hun 16e en het moment dat ze trouwen een wedstrijdje lang haar doen met elkaar.
Vrij realistisch onder alle Libelle-lezeressen die ons land rijk is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ga dan voor het gemak even uit van een scenario waarin de vrouw zich niets aantrekt van de mening van de man
Heb jij homotrekjes?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Leuk? Ik vind het WOEST AANTREKKELIJK RAAAAAAHHH...
Tja, jarenlang getrouwd moeten zijn met iemand waar je je seksueel niet toe aangetrokken voelt gaat je gewoon opbreken na lange tijd. Daar wordt niemand gelukkig van.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag zeg, wat oppervlakkig.
Fixed.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen idee, weet wel dat liefde wat verder gaat dan alleen uiterlijk. Die periode dien je achter je te laten na de puberteit. je 70e
De vraag is dus of dat in de praktijk zoveel gebeurd. Dat de man zegt kort haar afschuwelijk te vinden en de vrouw het toch doet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ga dan voor het gemak even uit van een scenario waarin de vrouw zich niets aantrekt van de mening van de man
Dan hoop ik dat je zelf even aantrekkelijk en rijk bent als de vrouw waar je graag een relatie mee wil. Het valt mij ook op dat mooie vrouwen vaak een beetje 'gek' zijn. Maar dat is puur anekdotisch en misschien heb ik gewoon pech gehad op dat front.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik val niet op van die degelijke huismoekes die vatbaar zijn voor dat virus.
Doe mij maar van die carrierevrouwen, die blijven ook na hun 40e nog aantrekkelijk
Ik ben oprecht blij voor jullie partners.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het zijn ook gewoon bepaalde types die dat hebben. Het gaat niet om die vrouwen waar EttovanBelgie foto's van plaatst.
Ze zijn ook net iets te dik (of soms ook veel te dik), saai, stomme kleren, geen humor etc. Je ziet ze vooral in de supermarkt, of in van die stomme winkels zoals de Action.
Ik ken er eigenlijk ook geen van heel dichtbij, we hebben een vriendengroep waar ongeveer 10 vrouwen in zitten, rond de 40 allemaal, de meeste getrouwd en kinderen, maar daar zit er geen een bij met een kort pittig kapsel.
Daar zitten er overigens wel een paar bij waarvan ik denk "doe er eens wat aan" ga fietsen, of hardlopen of zo.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik ben oprecht blij voor jullie partners.
Hebben vaak een kruidvat kaartje en zijn dan met een grote luidruchtige groep allemaal kort en pittig kapsel. Die worden zo nu en dan eens losgelaten. Je kent ze wel. 😁quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar het zijn ook gewoon bepaalde types die dat hebben. Het gaat niet om die vrouwen waar EttovanBelgie foto's van plaatst.
Ze zijn ook net iets te dik (of soms ook veel te dik), saai, stomme kleren, geen humor etc. Je ziet ze vooral in de supermarkt, of in van die stomme winkels zoals de Action.
Ik ken er eigenlijk ook geen van heel dichtbij, we hebben een vriendengroep waar ongeveer 10 vrouwen in zitten, rond de 40 allemaal, de meesten een langdurige relatie en kinderen, maar daar zit er geen een bij met een kort pittig kapsel.
Tja ik werk in het commercie/marketing/ict wereldje en mijn vrouwelijke collega's zien er eigenlijk allemaal, jong of ouder, gewoon mooi verzorgd uit. Die zijn niet allemaal geweldig rijk of onbereikbaar. Het hoort alleen een beetje bij de cultuur van dat vakgebied of ook jezelf goed te presenteren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:24 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je zelf even aantrekkelijk en rijk bent als de vrouw waar je graag een relatie mee wil. Het valt mij ook op dat mooie vrouwen vaak een beetje 'gek' zijn. Maar dat is puur anekdotisch en misschien heb ik gewoon pech gehad op dat front.
Ja, bij het Kruidvat! Daar zie je er echt enorm veel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:32 schreef Cherna het volgende:
[..]
Hebben vaak een kruidvat kaartje en zijn dan met een grote luidruchtige groep allemaal kort en pittig kapsel. Die worden zo nu en dan eens losgelaten. Je kent ze wel. 😁
Het zijn ook vooral huisvrouwen over het algemeen denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik werk in het commercie/marketing/ict wereldje en mijn vrouwelijke collega's zien er eigenlijk allemaal, jong of ouder, gewoon mooi verzorgd uit. Die zijn niet allemaal geweldig rijk of onbereikbaar. Het hoort alleen een beetje bij de cultuur van dat vakgebied of ook jezelf goed te presenteren.
Het is voor 80% van de vrouwen echt zo moeilijk niet om er gewoon leuk uit te zien. Maar dat vergt een beetje onderhoud natuurlijk.
Rare smaak heb jijquote:Op woensdag 5 juli 2017 15:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
Korte kapsels bij bepaalde dames staan heerlijk... WOEST aantrekkelijk zelfs.
ICT mensen staan er nou ook niet om bekend extreem aantrekkelijk te zijn, maar marketing is inderdaad anders.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik werk in het commercie/marketing/ict wereldje en mijn vrouwelijke collega's zien er eigenlijk allemaal, jong of ouder, gewoon mooi verzorgd uit. Die zijn niet allemaal geweldig rijk of onbereikbaar. Het hoort alleen een beetje bij de cultuur van dat vakgebied of ook jezelf goed te presenteren.
Het is voor 80% van de vrouwen echt zo moeilijk niet om er gewoon leuk uit te zien. Maar dat vergt een beetje onderhoud natuurlijk.
Dat hoeft niet. Iedereen denkt daar anders over. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaakquote:
Of vrouwen met simpele baantjesquote:Op woensdag 5 juli 2017 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het zijn ook vooral huisvrouwen over het algemeen denk ik.
Waarom hebben werkende vrouwen daar dan ook de tijd voor?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:37 schreef NgInE het volgende:
[..]
ICT mensen staan er nou ook niet om bekend extreem aantrekkelijk te zijn, maar marketing is inderdaad anders.
Volgens mij zijn kort pittige kapsels ook echt iets voor huismoeders. Eigenlijk is dat ook gewoon een vak. Huis opruimen en voor de kinderen zorgen is gewoon een fulltime baan.
Ze moeten wel. Vrouwen zijn vrij laat op de arbeidsmarkt gearriveerd en moeten concurreren met mannen. De makkelijkste manier om dit te doen is door hun sexappeal te gebruiken, zodat de mannelijke collega's graag met hen samenwerken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom hebben werkende vrouwen daar dan ook de tijd voor?
Jep maar dat is niet wat er met kort en pittig bedoeld wordt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Iedereen denkt daar anders over. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Een dame ook op leeftijd en met deze kleding en haardracht kan bij mij niet meer stuk. Maar goed ieder zo zijn ding
Gadverdammequote:Op woensdag 5 juli 2017 16:40 schreef Cherna het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Iedereen denkt daar anders over. Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Een dame ook op leeftijd en met deze kleding en haardracht kan bij mij niet meer stuk. Maar goed ieder zo zijn ding
Bewust?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:44 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jep maar dat is niet wat er met kort en pittig bedoeld wordt.
Het blijft een aanduiding voor een bepaald type 'bewust' onaantrekkelijke vrouwen.
Uitstekende keuze dus als je het wil vermijden om met een seksueel onaantrekkelijke partner opgezadeld te raken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Vrouwen zijn vrij laat op de arbeidsmarkt gearriveerd en moeten concurreren met mannen. De makkelijkste manier om dit te doen is door hun sexappeal te gebruiken, zodat de mannelijke collega's graag met hen samenwerken.
Enigszins, het type wat daar onder valt heeft vaak een kekke bril en kleding die of model tent zijn of zo oubollig als de neten zijn.quote:
Je weet het maar nooit. Hun partner zal toch ook wel een menig hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Enigszins, het type wat daar onder valt heeft vaak een kekke bril en kleding die of model tent zijn of zo oubollig als de neten zijn.
En zo'n kapsel icm kleurtje is meestal ook niet het resultaat van een avond te hard zuipen, dat is ook bewust gekozen.
Ze zullen het zelf geheid anders zien maar het is wel een belabberde smaak. En ik heb nog nooit van welke kerel dan ook gehoord dat ze die stijl nu mooi of aantrekkelijk vinden.
Oeh, dat is wel heel fout wat je daar zegt. Ik concurreer met mannen door het minstens net zo goed te doen. Door mijn kunde en kennis. Heb ook nooit het gevoel gehad dat ik op een andere manier moet concurreren of zo. Terwijl ik toch een vak heb waar meer mannen in werken (belastingadviseur).quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:43 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ze moeten wel. Vrouwen zijn vrij laat op de arbeidsmarkt gearriveerd en moeten concurreren met mannen. De makkelijkste manier om dit te doen is door hun sexappeal te gebruiken, zodat de mannelijke collega's graag met hen samenwerken.
Welke voordelen? Ik ben nog nooit een carrierevrouw tegengekomen waarbij ik het idee heb dat ik het langer dan een week met haar vol zou houden. Dat soort typetjes moeten heel veel van zichzelf en dan moet je als man ook mee doen natuurlijk, want anders is dat ongezellig. Naast de eerdergenoemde krankzinnigheid die bij aantrekkelijke vrouwen aanwezig blijkt te zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uitstekende keuze dus als je het wil vermijden om met een seksueel onaantrekkelijke partner opgezadeld te raken.
Los van alle andere voordelen van carrierevrouwen
kuchekuchebullshitkuchekuchequote:
Wat is een carrièrevrouw?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:01 schreef NgInE het volgende:
[..]
Welke voordelen? Ik ben nog nooit een carrierevrouw tegengekomen waarbij ik het idee heb dat ik het langer dan een week met haar vol zou houden. Dat soort typetjes moeten heel veel van zichzelf en dan moet je als man ook mee doen natuurlijk, want anders is dat ongezellig. Naast de eerdergenoemde krankzinnigheid die bij aantrekkelijke vrouwen aanwezig blijkt te zijn.
Als je er zelf leuk uit wil zien dan is dat prima natuurlijk. Toch heb ik het idee dat de meeste mensen er leuk uit willen zien voor de buitenwereld. Het is ook zonde als je elke dag naar de sportschool gaat, terwijl je er eigenlijk geen zin in hebt, alleen maar zodat je geen buikje krijgt. Maar sommige mensen houden nu eenmaal van sporten. Het is maar net wat voor persoon je bent.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel fout wat je daar zegt. Ik concurreer met mannen door het minstens net zo goed te doen. Door mijn kunde en kennis. Heb ook nooit het gevoel gehad dat ik op een andere manier moet concurreren of zo. Terwijl ik toch een vak heb waar meer mannen in werken (belastingadviseur).
Daarnaast wil ik er natuurlijk wel zo leuk mogelijk uitzien, maar dat heeft weinig met mijn collega's te maken.
Nou ja, niet alleen voor je zelf natuurlijk. Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:03 schreef NgInE het volgende:
[..]
Als je er zelf leuk uit wil zien dan is dat prima natuurlijk. Toch heb ik het idee dat de meeste mensen er leuk uit willen zien voor de buitenwereld. Het is ook zonde als je elke dag naar de sportschool gaat, terwijl je er eigenlijk geen zin in hebt, alleen maar zodat je geen buikje krijgt. Maar sommige mensen houden nu eenmaal van sporten. Het is maar net wat voor persoon je bent.
Dit vind ik een carrierevrouw:quote:
Ze zullen er vast zijn, of het boeit ze niet zo veel meer dat kan ook nog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:58 schreef Cherna het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Hun partner zal toch ook wel een menig hebben.
Althans dat mag je hopen.
Ja, dat gaat dan meer over een bepaald uiterlijk dan wat zo'n vrouw echt doet. Ik wed dat deze vrouw minder carrière heeft gemaakt dan ik.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit vind ik een carrierevrouw:
[ afbeelding ]
Ook altijd met een neplach natuurlijk.
Dit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 05:41 schreef Bart2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Woestaantrekkelijk m.i.
Ik krijg vaak genoeg complimentjes. "Je ziet er goed uit." Maar dat is ook gewoon beleefd vind ik; ik geef zelf ook vaak dat soort complimentjes. Ook aan mensen die niet voldoen aan het stereotypische beeld van schoonheid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nou ja, niet alleen voor je zelf natuurlijk. Iedereen vind het leuk om complimenten te krijgen.
Het zijn en blijven stereotypetjes natuurlijk, dat weet ik zelf ook. Je kunt altijd alleen maar vanuit je persoonlijke ervaring spreken en ik heb zeker niet elke carrierevrouw ontmoet die er is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat gaat dan meer over een bepaald uiterlijk dan wat zo'n vrouw echt doet. Ik wed dat deze vrouw minder carrière heeft gemaakt dan ik.
Bij Ginnifer staat kort haar (met een lok) minstens zo goed als lang haar. Bij mijn echtgenote ook, trouwens.quote:Op woensdag 5 juli 2017 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Nou maar eens he verschil tussen kort pittig en charmant ouder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit lijkt qua geestelijke gesteldheid ook wel de stereotype Hotter Than My Daughter-kandidaat. Maar dat zijn meestal geen kortpittigen met de uitstraling van een aardappel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:17 schreef Felixa het volgende:
Bij "kort pittig" denk ik aan labiele vrouwen die net een burn-out of een scheiding achter de rug hebben, in therapie gaan en/of gaan mindfullnessen en dan tot in het extreme voor zichzelf kiezen en "nee" leren zeggen met bijbehorend "lekker gek" uiterlijk.
-Ze verdienen geld, waardoor je gezamenlijk een betere levensstandaard kunt onderhoudenquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:01 schreef NgInE het volgende:
[..]
Welke voordelen? Ik ben nog nooit een carrierevrouw tegengekomen waarbij ik het idee heb dat ik het langer dan een week met haar vol zou houden. Dat soort typetjes moeten heel veel van zichzelf en dan moet je als man ook mee doen natuurlijk, want anders is dat ongezellig. Naast de eerdergenoemde krankzinnigheid die bij aantrekkelijke vrouwen aanwezig blijkt te zijn.
Klopt natuurlijk wel. Maar ik neem ook aan dat als jij met kort pittig kapsel en makkelijke fleecetrui met de klanten om tafel gaat, je baas niet heel blij gaat zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel heel fout wat je daar zegt. Ik concurreer met mannen door het minstens net zo goed te doen. Door mijn kunde en kennis. Heb ook nooit het gevoel gehad dat ik op een andere manier moet concurreren of zo. Terwijl ik toch een vak heb waar meer mannen in werken (belastingadviseur).
Daarnaast wil ik er natuurlijk wel zo leuk mogelijk uitzien, maar dat heeft weinig met mijn collega's te maken.
Bij een enkeling na dan... Maar das heel zeldzaam en dat weet 'men' ook echt wel haha.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:32 schreef Hexagon het volgende:
Dat is een fotomodelquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dit vind ik een carrierevrouw:
[ afbeelding ]
Ook altijd met een neplach natuurlijk.
Maar dat is dus persoonlijk. Ik vind haar op de bovenste foto honderd keer aantrekkelijker dan op die onderste.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij Ginnifer staat kort haar (met een lok) minstens zo goed als lang haar. Bij mijn echtgenote ook, trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is het een kwestie van persoonlijke smaak.
Ja, maar dat is weer wat anders dan waar hij het over had. Je sexappeal inzetten om te kunnen concurreren met mannen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk wel. Maar ik neem ook aan dat als jij met kort pittig kapsel en makkelijke fleecetrui met de klanten om tafel gaat, je baas niet heel blij gaat zijn.
Really???quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar dat is dus persoonlijk. Ik vind haar op de bovenste foto honderd keer aantrekkelijker dan op die onderste.
De gemiddelde vrouw is geen Ginnifer, Hale Berry of welke mooie celebrity dan ook.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Bij Ginnifer staat kort haar (met een lok) minstens zo goed als lang haar. Bij mijn echtgenote ook, trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder is het een kwestie van persoonlijke smaak.
Als je geen moeite voor je partner wil doen heeft een relatie weinig kans.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:55 schreef Drug het volgende:
Het uiterlijk van een vrouw staat niet ten dienste van het kijkplezier van anderen
ik kreeg niet het idee dat men het hier over de partner heeft, maar ik heb niet heel nauwkeurig gevolgd.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je geen moeite voor je partner wil doen heeft een relatie weinig kans.
Ik neem later geen kort pittig kapsel volgens deze test.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier een kwis voor de dames.![]()
http://www.upcoming.nl/pi(...)n-kort-pittig-kapsel
Mijn uitkomst is; Jij neemt later geen kort, pittig kapsel.
Van jezelf ben jij al pittig genoeg, een kort, pittig kapsel zou een overkill zijn!
Haha! En zo is het!
Yup, juist wel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kreeg niet het idee dat men het hier over de partner heeft, maar ik heb niet heel nauwkeurig gevolgd.
De klacht komt vooral voort uit solidariteit met hun partners.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:03 schreef Drug het volgende:
[..]
ik kreeg niet het idee dat men het hier over de partner heeft, maar ik heb niet heel nauwkeurig gevolgd.
Halflang kan ook nog, als je er een fatsoenlijk model in laat knippen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik neem later geen kort pittig kapsel volgens deze test.
Alhoewel ik niet weet wat er met de overgang en bejaard zijn zal gebeuren met mijn haar. Blijft het een klein beetje vol dan blijft mijn haar lang. Maar mocht het echt een ramp worden, er enkel nog wat zielige sliertjes hangen dan weet ik het nog niet zeker.
Waarom ken ik dan amper mannen die negatief zijn over het korte haar van hun partner? Liegen ze dan echt allemaal? En zo ja, is het dan niet een beetje eigen schuld dikke bult?quote:
Het werkt wel, lees hier de reacties maar. Ik denk dat veel mannen zich ooit schoonheidsideaal van een typisch lekker wijf in hun hoofd hebben gehaald en vrouwen aantrekkelijker vinden naarmate die daar in de verte meer aan doet denken. Van die hotter than my daughter types, die dankzij hun lange haar niet op een kerel lijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind oudere vrouwen met lang haar altijd een beetje sneu, alsof ze denken dat ze nog 16 zijn of zo, vaak geen gezicht![]()
Ik hou liever mijn haar tot op mijn kont, ook straks als oma (wat veel mensen dan weer niet vinden passen). Maar als je pech hebt en je haar wordt echt slecht dan staat halflang ook niet echt, zijn dat nogsteeds zielige sprietjes.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Halflang kan ook nog, als je er een fatsoenlijk model in laat knippen.
Niemand houdt ze tegen om klaagcampagnes daarover te beginnen. Graag zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat deze vrouwen het irritant vinden. Over mannen met bierbuiken en kalend hoofd worden geen meme's, facebook pagina's of lollige termen bedacht. Dan zie je maar weer dat de maatschappij nog steeds meer waarde hecht aan het uiterlijk van vrouwen dan inhoud.
want dat zijn natuurlijk allemaal men's health coverboysquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De klacht komt vooral voort uit solidariteit met hun partners.
Eigenlijk zouden die wijven professionele hulp moeten krijgen vanwege automutilatie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:19 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Jezelf zo erg toetakelen dat je niet meer herkenbaar bent als vrouw en dan zeiken dat mensen je belachelijk maken
Nee, maar vrouwen mogen die solidariteit ook naar elkaar tonenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:22 schreef Drug het volgende:
[..]
want dat zijn natuurlijk allemaal men's health coverboys
Alleen is dat vaak niet iets waar je aan kan doen, zoiets krijg je door de jaren heen en is gewoon genetisch bepaald. Terwijl vrouwen die opeens een kort pittig kapsel nemen deze keuze zelf maken en slechte keuzes mag je best grappig over doen. Het is niet dat ze kaal zijn vanwege een chemo of zo ze doen dit gewoon zelf omdat ze dom zijnquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat deze vrouwen het irritant vinden. Over mannen met bierbuiken en kalend hoofd worden geen meme's, facebook pagina's of lollige termen bedacht. Dan zie je maar weer dat de maatschappij nog steeds meer waarde hecht aan het uiterlijk van vrouwen dan inhoud.
Oh ik dicteer niets hoor. Geef alleen mijn mening, zoal ik die zelf ook wel eens van anderen krijg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:26 schreef Drug het volgende:
Vind zelf dat vrouwen al voldoende gedicteerd is hoe ze eruit moeten zien, en het mannen zou sieren daarmee te stoppen.
Hetzelfde kun je stellen voor die vrouwen. Westers haar heeft een fijne textuur en met het ouder worden, wordt de kwaliteit van dat haar alleen maar minder. Dan heb krijg je op een begeven moment sliert haar en dat ziet ook niet meer charmant uit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:25 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Alleen is dat vaak niet iets waar je aan kan doen, zoiets krijg je door de jaren heen en is gewoon genetisch bepaald. Terwijl vrouwen die opeens een kort pittig kapsel nemen deze keuze zelf maken en slechte keuzes mag je best grappig over doen. Het is niet dat ze kaal zijn vanwege een chemo of zo ze doen dit gewoon zelf omdat ze dom zijn
Grappig, ik hoor juist heel vaak ook vrouwen over 'hun vent' en mannen in het algemeen klagen of grappen maken. Geen van de geslachten is daarin de nettere.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Nog altijd beter dan een kort pittig kapselquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je stellen voor die vrouwen. Westers haar heeft een fijne textuur en met het ouder worden, wordt de kwaliteit van dat haar alleen maar minder. Dan heb krijg je op een begeven moment sliert haar en dat ziet ook niet meer charmant uit.
Idem.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier een kwis voor de dames.![]()
http://www.upcoming.nl/pi(...)n-kort-pittig-kapsel
Mijn uitkomst is; Jij neemt later geen kort, pittig kapsel.
Van jezelf ben jij al pittig genoeg, een kort, pittig kapsel zou een overkill zijn!
Haha! En zo is het!
Ik vind een haarstukje ook mooier op een kalende man staan, maar om daar nou memes over te maken en uitgebreid topics over te openen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:30 schreef Bas_Verstappen het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan een kort pittig kapsel
Ik kan me niet echt een voorstelling maken over haarstukjes of slierthaarquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:35 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik vind een haarstukje ook mooier op een kalende man staan, maar om daar nou memes over te maken en uitgebreid topics over te openen.
En nee, sliert haar laten zo'n vrouw er als een zwerver uitzien. Lijkt me niet zo'n verstandige keus voor het werk.
Daarom zei ik ook 'als je er een fatsoenlijk model in laat knippen'.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik hou liever mijn haar tot op mijn kont, ook straks als oma (wat veel mensen dan weer niet vinden passen). Maar als je pech hebt en je haar wordt echt slecht dan staat halflang ook niet echt, zijn dat nogsteeds zielige sprietjes.
Je weet dat er stapels meme's zijn van vadsige nerds enzo?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:35 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Ik vind een haarstukje ook mooier op een kalende man staan, maar om daar nou memes over te maken en uitgebreid topics over te openen.
En nee, sliert haar laten zo'n vrouw er als een zwerver uitzien. Lijkt me niet zo'n verstandige keus voor het werk.
Het staat je helemaal vrij over dat soort figuren een 'lollige' facebook-pagina te maken. En ergens denk ik dat die er ook vast al wel zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:18 schreef Buurtzwaan het volgende:
Toevallig wel. Dat is mijn vrouw.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:06 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit.
Ken je haar, toevalig?
Het zal hun uitzicht wel bederven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:51 schreef AnanYaw het volgende:
...Overigens vind ik het ook een fascinerend fenomeen hoe sommige mensen zich heel druk kunnen maken en soms zelfs boos worden, over het uiterlijk van iemand, die ze toch niet in hun bed treffen. Alsof iemand je persoonlijk schendt, door haar uiterlijk niet vorm te geven op de wijze die jij aantrekkelijk vindt.
Doet het goed met kort haar.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:47 schreef Bart2002 het volgende:
Toevallig wel. Dat is mijn vrouw.![]()
Nee, helaas. Of.. dat mag je niet zeggen natuurlijk. Alleen denken.
Een andere "Geheimfavorit" was altijd Hanneke Kappen (jawel, ik ben wat ouder dan de meesten hier...).quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Doet het goed met kort haar.
Wij voelen mee met de mannen die er wel naast moeten liggenquote:Op woensdag 5 juli 2017 18:51 schreef AnanYaw het volgende:
Overigens vind ik het ook een fascinerend fenomeen hoe sommige mensen zich heel druk kunnen maken en soms zelfs boos worden, over het uiterlijk van iemand, die ze toch niet in hun bed treffen. Alsof iemand je persoonlijk schendt, door haar uiterlijk niet vorm te geven op de wijze die jij aantrekkelijk vindt.
Dat noem ik niet kort pittig maar een mooi verzorgde dame.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een andere "Geheimfavorit" was altijd Hanneke Kappen (jawel, ik ben wat ouder dan de meesten hier...).
[ afbeelding ]
Jij vind seks en aantrekkingskracht in een relatie onbelangrijk?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Al dit topic nog iets oppervlakkiger zou zijn, was 't een salontafel.
😁quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij moet niks zeggen. In Belgie lopen ze er schandaliger bij dan in NL.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee hoor, maar de onzekere-boze-mannen-club hiero begint toch wel bespottelijk te worden in diens platheid.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jij vind seks en aantrekkingskracht in een relatie onbelangrijk?
Wat is er plat aan de wens dat je je aangetrokken kunt voelen tot je partner?quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de onzekere-boze-mannen-club hiero begint toch wel bespottelijk te worden in diens platheid.
Ja dan is er dus eigenlijk helemaal niets aan de hand in Nederland en komen wij de winter wel door.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: er worden zelfs nieuwsberichten gewijd aan lezersbrieven die gaan over die columns.
Niks, wat plat is, is je schoonheidsideaal als absolute waarheid te propageren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is er plat aan de wens dat je je aangetrokken kunt voelen tot je partner?
Geile stem ook.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een andere "Geheimfavorit" was altijd Hanneke Kappen (jawel, ik ben wat ouder dan de meesten hier...).
Lang.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:10 schreef Strani het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK!sters met kort pittig haar, of hebben ze allemaal prachtige lange lokken?
gepolariseerde kijk heb jequote:Op woensdag 5 juli 2017 18:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, maar vrouwen mogen die solidariteit ook naar elkaar tonen
ja best, maar die vrouwen hebben dat niet echt nodig ofzo. en na eeuwenlang gedicteerd te hebben gekregen wie/wat zij moeten zijn, vind ik het wel chic om vrouwen niet langs de eigen maatstaf te leggen. (heb jouw posts verder niet gezien hier, dus is niet per se aan jou gericht)quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oh ik dicteer niets hoor. Geef alleen mijn mening, zoal ik die zelf ook wel eens van anderen krijg.
Dat is zo mogelijk nóg treuriger.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wij voelen mee met de mannen die er wel naast moeten liggen
Het is inderdaad een kwestie van smaak. Karin Bloemen ondanks haar postuur vind ik het toch een mooie dame om te zien.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ook zoiets: naaldhakken en jurken... gatverdamme... liever gewoon platte schoenen en broeken bij vrouwen.
Lang.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:10 schreef Strani het volgende:
Zijn er eigenlijk FOK!sters met kort pittig haar, of hebben ze allemaal prachtige lange lokken?
Zeer zeker. Zeer zeker. Er klopt gewoon heel veel aan haar. Waaronder haar kapsel.quote:
Mja. M.i. is dat dicteren iets wat sterk over en weer gaat tussen mensen onderling, iig in de tegenwoordige tijd. Iedereen is daar wel mikpunt van op de een of andere manier, stukje keerzijde van in groepen leven.quote:Op woensdag 5 juli 2017 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
gepolariseerde kijk heb je
[..]
ja best, maar die vrouwen hebben dat niet echt nodig ofzo. en na eeuwenlang gedicteerd te hebben gekregen wie/wat zij moeten zijn, vind ik het wel chic om vrouwen niet langs de eigen maatstaf te leggen. (heb jouw posts verder niet gezien hier, dus is niet per se aan jou gericht)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |