Ik zal hem er nog eentje tweeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop maar dat Marcouch vandaag ook genoeg leuke reacties heeft gehad.
Heel twitter staat er vol mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop maar dat Marcouch vandaag ook genoeg leuke reacties heeft gehad.
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.quote:
Goeie paint.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Zie dit plaatje, remlof. Een lokaal geodetisch datum (zwart) is nauwkeuriger omdat het voor die plek minder concessies hoeft te doen om Aarde aldaar goed te benaderen dan een globaal geodetisch datum (rood). Maar zoals je zelf ook al aangeeft met "You lost me.", voor normale mensen weegt de complexiteit van alle conversies niet op tegen de extra nauwkeurigheid.
[ afbeelding ]
Eh ja, okquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Zie dit plaatje, remlof. Een lokaal geodetisch datum (zwart) is nauwkeuriger omdat het voor die plek minder concessies hoeft te doen om Aarde aldaar goed te benaderen dan een globaal geodetisch datum (rood). Maar zoals je zelf ook al aangeeft met "You lost me.", voor normale mensen weegt de complexiteit van alle conversies niet op tegen de extra nauwkeurigheid.
[ afbeelding ]
Wel echt erg dat een deel van Nederland zo reageert wanneer iemand met Marokkaanse roots burgemeester wordt in dit mooie land.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.
In NWS en de FP wel, ja. Maar goed, ik denk niet dat hij daar meeleestquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.
Persoonlijk ben ik van mening alles beter als een....quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel echt erg dat een deel van Nederland zo reageert wanneer iemand met Marokkaanse roots burgemeester wordt in dit mooie land.
Al weet ik ook enkel dankzij Fok dat dat het geval is, krijg er verder niets van mee.
Ah, de Colombiaanse Arthur Japin.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
https://www.theguardian.c(...)hugo-prada?CMP=fb_gu
Ja ja mensen
Zouden die ook met z'n 3en in bed bierscheten laten?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
https://www.theguardian.c(...)hugo-prada?CMP=fb_gu
Ja ja mensen
Wel eens een trio gehad Linus?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah, de Colombiaanse Arthur Japin.
Nou mooi voor de heren.
Nope, al kan ik mij voorstellen dat het best leuk is. Een permanente relatie met twee anderen lijkt mij wel heel moeilijk.quote:
Zo niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nope, al kan ik mij voorstellen dat het best leuk is. Een permanente relatie met twee anderen lijkt mij wel heel moeilijk.
http://www.gelderlander.n(...)megen-leeg~a050d894/quote:Na de ontdekking dat de twintig crimineel zijn, zijn drie asielzoekers uitgezet. Twee anderen zitten in vreemdelingendetentie en worden spoedig teruggestuurd. Vijf mensen zitten nog in de Limos kazerne, maar hebben een gebiedsverbod voor de binnenstad van Nijmegen.
De tien overige asielzoekers zijn verder gestuurd naar een azc in een andere Nederlandse gemeente, maar hebben zich daar nooit gemeld.
Linkse heelmeesters maken stinkende wonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Werkt toch weer fantastisch, dat asielbeleid.
[..]
http://www.gelderlander.n(...)megen-leeg~a050d894/
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:48 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb vandaag zo gelachen om mijn Amerikaanse collega. Day number today ?
4 th of July.
• What the fuck you are doing here, He was seriously pissed, All day long.
Mischien moeten al die boosmensjes gewoon lid worden van de PVV, dan kunnen zij ook een gooi doen naar een burgemeesterschap.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:50 schreef Leandra het volgende:
Nou vind ik Marcouch ook niks, maar dat heeft weinig met zijn achtergrond, cultuur of religie te maken, en ik vind het dus meer dan prima dat hij burgemeester van Arnhem wordt.
Hihi.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moeten al die boosmensjes gewoon lid worden van de PVV, dan kunnen zij ook een gooi doen naar een burgemeesterschap.
Tja, Kim has niks beters te doen en dacht, goh, laat ik eens een raket afschieten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
Hmmm, CNN meldt net dat die raket die Noord-Korea vannacht lanceerde een tweetrapsraket was en daardoor daadwerkelijk als ICBM geclassificeerd kan worden.
Maar wel eentje met potentieel een veel groter bereik dan al die eerdere vuurpijlen van 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, Kim has niks beters te doen en dacht, goh, laat ik eens een raket afschieten.
Hoera, dan zijn we definitief te laat met militair ingrijpen in Noord-Korea en kan die staat zich als een diep in de hersenstam genestelde tumor van haar bestaan verzekeren omdat elke poging tot verwijdering geheid tot de dood van de patiënt, in dezen dienstdoend als metafoor voor de wereld, leidt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:55 schreef remlof het volgende:
Hmmm, CNN meldt net dat die raket die Noord-Korea vannacht lanceerde een tweetrapsraket was en daardoor daadwerkelijk als ICBM geclassificeerd kan worden.
N-K kon Hawaii allang en breed bereiken, btw. Hoe accuraat is vers twee maar dat is het leuke van nucleaire wapens, het komt niet op 10 meter aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar wel eentje met potentieel een veel groter bereik dan al die eerdere vuurpijlen van 'm.
Ik weet niet wat er grappig is aan tienduizenden Amerikaanse doden, maar doordat dit een ICBM blijkt te zijn zou het inderdaad wel eens de trigger voor Trump kunnen zijn om actie te ondernemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:57 schreef Tijger_m het volgende:
Zou wel "grappig" zijn als Trump' provokaties er toe leiden dat, zeg, Los Angeles tegen de vlakte gaat.
Ja, en dat gaat nog meer levens kosten. Gekkenhuis loopt zijn stupide reality show spelletjes te spelen met mensen die nukes hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig is aan tienduizenden Amerikaanse doden, maar doordat dit een ICBM blijkt te zijn zou het inderdaad wel eens de trigger voor Trump kunnen zijn om actie te ondernemen.
Een stad van 150km bij 100km is moeilijk te missen en nog moeilijker te verdedigen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed ze kunnen mikken.
Ik ga er vanuit dat, wanneer er door een van de partijen voor de nucleaire optie wordt gekozen, men niet "slechts" één atoombom naar de overkant slingert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed ze kunnen mikken.
Goede pens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:03 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Relaxte foto. Zo zit ik ook vaak te FOK!ken.
Hangt helemaal af van de yield en wat voor detonatie er plaatsvind, grond detonatie geeft een lager dodental, detonatie in de lucht boven de stad een veel groter dodental en grotere radioactieve verspreiding.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat, wanneer er door een van de partijen voor de nucleaire optie wordt gekozen, men niet "slechts" één atoombom naar de overkant slingert.
Maar we weten nog niet eens of ze überhaupt zo'n raket kunnen voorzien van een werkzame nucleaire lading. Dat hebben ze ook nog nooit getest.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Een stad van 150km bij 100km is moeilijk te missen en nog moeilijker te verdedigen.
Veel ervaren bestuurders van de PvdA op zoek naar werk, dus dat is niet zo raar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
http://www.nu.nl/media/48(...)van-bestuur-npo.html
Ja ja, daar is 'ie weer, de baantjescarrousel.
Eh, hoe heeft dat dan te maken met de hoeveelheid bommen die men naar elkaar slingert? Noord-Korea weet dat zodra ze zo'n ding op de VS afschieten ze van de aardbodem worden geveegd, dus waarom niet meteen alle silo's leegschieten, is mijn idee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hangt helemaal af van de yield en wat voor detonatie er plaatsvind, grond detonatie geeft een lager dodental, detonatie in de lucht boven de stad een veel groter dodental en grotere radioactieve verspreiding.
Alle silo's? Ik denk dat het veel is als ze anderhalve raket klaar hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:11 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eh, hoe heeft dat dan te maken met de hoeveelheid bommen die men naar elkaar slingert? Noord-Korea weet dat zodra ze zo'n ding op de VS afschieten ze van de aardbodem worden geveegd, dus waarom niet meteen alle silo's leegschieten, is mijn idee.
Hopelijk gaat 'ie Van Nieuwkerk direct ontslaan, zo'n Unievijand moet snel weg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Veel ervaren bestuurders van de PvdA op zoek naar werk, dus dat is niet zo raar.
Da's geen rocket science meer, remlof, de techniek is al zo'n 70 jaar bekend tenslotte. Er is geen twijfel bij militaire experts dat ze een raket met een nucleair wapen kunnen afschieten, wat niet bekend is hoeveel ze er hebben, welke yield en hoe betrouwbaar ze zijn. Maar zeg dat maar 50% werkt, dan is het al een gigantische ramp.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar we weten nog niet eens of ze überhaupt zo'n raket kunnen voorzien van een werkzame nucleaire lading. Dat hebben ze ook nog nooit getest.
Dus op zich is dit wel het moment voor de VS om op de rem te trappen en de nucleaire mogelijkheden van de DPRK tot nul te reduceren.
DWDD stopt toch na dit seizoen, verder uitkauwen gaat niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Hopelijk gaat 'ie Van Nieuwkerk direct ontslaan, zo'n Unievijand moet snel weg.
Ik denk dat je veel te optimistisch bent.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle silo's? Ik denk dat het veel is als ze anderhalve raket klaar hebben.
En die zijn nog wel neer te schieten.
Oh. Jammer eigenlijk. Nu moet ik iets nieuws zoeken om me over op te winden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:14 schreef remlof het volgende:
[..]
DWDD stopt toch na dit seizoen, verder uitkauwen gaat niet meer.
Net als Asscher bijvoorbeeld, kan ik ook helemaal niks mee.quote:
Als het 50% van vier is valt het wel mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's geen rocket science meer, remlof, de techniek is al zo'n 70 jaar bekend tenslotte. Er is geen twijfel bij militaire experts dat ze een raket met een nucleair wapen kunnen afschieten, wat niet bekend is hoeveel ze er hebben, welke yield en hoe betrouwbaar ze zijn. Maar zeg dat maar 50% werkt, dan is het al een gigantische ramp.
Ze hebben wel degelijk succesvol getest en hun arsenaal wordt geschat op 14-30 nucleaire wapens die door raketten afgevuurd kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het 50% van vier is valt het wel mee.
Vergeet niet dat NK nooit echt heeft kunnen testen en geen toegang heeft tot de testgegevens van de andere kernmachten, behalve misschien Pakistan.
Ik denk dat de Noordkoreaanse kernmacht zich nog in een heel prematuur stadium bevindt. Juist daarom zou de VS juist nu moeten toeslaan.
N-Korea zou ook in moeten zien dat dit een no go is. Je hebt een no time 15000 nukes tegen over je.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er grappig is aan tienduizenden Amerikaanse doden, maar doordat dit een ICBM blijkt te zijn zou het inderdaad wel eens de trigger voor Trump kunnen zijn om actie te ondernemen.
Ze hebben een raket gelanceerd met nuclaire lading en die op het gewenste moment tot ontploffing gebracht? Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijk succesvol getest en hun arsenaal wordt geschat op 14-30 nucleaire wapens die door raketten afgevuurd kunnen worden.
Machtswisseling zou daar niet verkeerd zijn. Maar onder welk mandaat ?! Win de harten van het volk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Als het 50% van vier is valt het wel mee.
Vergeet niet dat NK nooit echt heeft kunnen testen en geen toegang heeft tot de testgegevens van de andere kernmachten, behalve misschien Pakistan.
Ik denk dat de Noordkoreaanse kernmacht zich nog in een heel prematuur stadium bevindt. Juist daarom zou de VS juist nu moeten toeslaan.
Maar de CIA en NSA hebben vast betere data dan ik.
Ja, en? Ze worden weggevaagd ja, maar daar wordt helemaal niemand blij van, zeker Zuid Korea niet of China. En als ze 10-12 nukes succesvol lanceren is er niet veel te lachen over.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
N-Korea zou ook in moeten zien dat dit een no go is. Je hebt een no time 15000 nukes tegen over je.
Kim HEEFT de harten van het volk. 3-4 generaties 100% indoctrinatie werkt vrij goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Machtswisseling zou daar niet verkeerd zijn. Maar onder welk mandaat ?! Win de harten van het volk.
Shock and Awe x 10.Lijkt me nog steeds een NK blufleger.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
Het gevaar is niet zozeer hun nucleaire arsenaal maar het feit dat ze binnen no time met honderden stuks artillerie Seoul onder vuur zullen nemen als ze aangevallen worden.
Snel inkopen doen dusquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:25 schreef remlof het volgende:
Het gevaar is niet zozeer hun nucleaire arsenaal maar het feit dat ze binnen no time met honderden stuks artillerie Seoul onder vuur zullen nemen als ze aangevallen worden.
The First Knight was één van de eerste 'grote mensen'-films die ik zag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, Richard Gere als Lancelot op TV.
Zucht...
Richard is wel een beetje een gladjanus, niet?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Zucht...
2 van de mooiste mannen ter wereld in één film....
Ik heb niet zoveel zin in mooie mannen, ik ga naar de Special over de Undateables kijken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Zucht...
Dan zit je goed voor een gebrek aan mooie mannenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in mooie mannen, ik ga naar de Special over de Undateables kijken.
Haha, ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan zit je goed voor een gebrek aan mooie mannen
Veel dichter bij Amerikaanse aristocratie dan iemand die zowel aan moederskant als aan vaderskant afstammeling is van de Mayflower-passagiers ga je niet komen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Richard is wel een beetje een gladjanus, niet?
En...Hachiko!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Veel dichter bij Amerikaanse aristocratie dan iemand die zowel aan moederskant als aan vaderskant afstammeling is van de Mayflower-passagiers ga je niet komen.
Verder vind ik z'n goede doelen activiteiten meer dan prima.
Ik vind Gere echt helemaal niks aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:36 schreef Leandra het volgende:
Zucht...
Maar wat nu als wij de geïndoctrineerden blijken te zijn?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kim HEEFT de harten van het volk. 3-4 generaties 100% indoctrinatie werkt vrij goed.
Eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Richard is wel een beetje een gladjanus, niet?
Joh, gaat jou om die hond... Heel toevallig vh zelfde ras als jouw honden. Gere heeft er niks mee van doenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:47 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En...Hachiko!
Ok, was hij niet de ster van en ging hij snel dood maar toch
Sean Connery natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind Gere echt helemaal niks aan.![]()
Wie is die andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |