Ik zal hem er nog eentje tweeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop maar dat Marcouch vandaag ook genoeg leuke reacties heeft gehad.
Heel twitter staat er vol mee.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik hoop maar dat Marcouch vandaag ook genoeg leuke reacties heeft gehad.
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.quote:
Goeie paint.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Zie dit plaatje, remlof. Een lokaal geodetisch datum (zwart) is nauwkeuriger omdat het voor die plek minder concessies hoeft te doen om Aarde aldaar goed te benaderen dan een globaal geodetisch datum (rood). Maar zoals je zelf ook al aangeeft met "You lost me.", voor normale mensen weegt de complexiteit van alle conversies niet op tegen de extra nauwkeurigheid.
[ afbeelding ]
Eh ja, okquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:50 schreef Kowloon het volgende:
Zie dit plaatje, remlof. Een lokaal geodetisch datum (zwart) is nauwkeuriger omdat het voor die plek minder concessies hoeft te doen om Aarde aldaar goed te benaderen dan een globaal geodetisch datum (rood). Maar zoals je zelf ook al aangeeft met "You lost me.", voor normale mensen weegt de complexiteit van alle conversies niet op tegen de extra nauwkeurigheid.
[ afbeelding ]
Wel echt erg dat een deel van Nederland zo reageert wanneer iemand met Marokkaanse roots burgemeester wordt in dit mooie land.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.
In NWS en de FP wel, ja. Maar goed, ik denk niet dat hij daar meeleestquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:52 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mooi! Ik durfde na vanochtend niet meer te kijken. Ik heb nog wel het gejengel van Wilders en Baudet meegekregen. Daardoor had ik het gevoel dat Marcouch vooral shit over zich heen krijgt vandaag.
Persoonlijk ben ik van mening alles beter als een....quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel echt erg dat een deel van Nederland zo reageert wanneer iemand met Marokkaanse roots burgemeester wordt in dit mooie land.
Al weet ik ook enkel dankzij Fok dat dat het geval is, krijg er verder niets van mee.
Ah, de Colombiaanse Arthur Japin.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
https://www.theguardian.c(...)hugo-prada?CMP=fb_gu
Ja ja mensen
Zouden die ook met z'n 3en in bed bierscheten laten?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:09 schreef Kaas- het volgende:
https://www.theguardian.c(...)hugo-prada?CMP=fb_gu
Ja ja mensen
Wel eens een trio gehad Linus?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:11 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ah, de Colombiaanse Arthur Japin.
Nou mooi voor de heren.
Nope, al kan ik mij voorstellen dat het best leuk is. Een permanente relatie met twee anderen lijkt mij wel heel moeilijk.quote:
Zo niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 19:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nope, al kan ik mij voorstellen dat het best leuk is. Een permanente relatie met twee anderen lijkt mij wel heel moeilijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |