Hij kwam laatst met het briljante idee om de muur te bekleden met zonnepanelen zodat de muur zichzelf deels zou terugverdienen en Mexico minder hoefde te betalen. Want dat was voor iedereen beter.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aan kolen en wapens bijvoorbeeld. De muur gaat betaald worden door Mexico.
Niet zo iedereen deprimeren he, Master of Plato.quote:
Veertig tot vijftig uur werken waht. Die tijd komt er ook voor jou aan. Het is tijd om verantwoordelijkheid te nemen en volwassen te worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niet zo iedereen deprimeren he, Master of Plato.
Het zijn ook altijd weer die nichten die er zo'n drama van maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn studententijd is ook bijna voorbij maar in tegenstelling tot KapsonesKaas maak ik er niet zo'n drama van.
Jij bent dan ook niet verdoemd om de rest van je leven 4 dagen per week door te brengen op een ministerie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn studententijd is ook bijna voorbij maar in tegenstelling tot KapsonesKaas maak ik er niet zo'n drama van.
Ik hoop Stephen Colbert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)020#Democratic_Party
Spannond, ben benieuwd wie het tegen Don op gaat nemen.
Zou wel in het tijdperk passen ja, de ene showman tegen de andere showman.quote:
Hoppatee, nog een overpriced postzegel in hartje Amsterdam!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)prinsengracht-779-d/
Leuk hoor.
Vrouw, beetje kleur, beetje leuk, beetje anders. Politieke overtuigingen zijn niet heel relevant in Amerika.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dit heeft hoeveel te maken met haar politieke overtuigingen?
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Zie mijzelf er al helemaal zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoppatee, nog een overpriced postzegel in hartje Amsterdam!
Neuh, heb nu 61.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.
edit: en ook kleiner dan je huidige huis, of niet?
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrouw, beetje kleur, beetje leuk, beetje anders. Politieke overtuigingen zijn niet heel relevant in Amerika.
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.quote:
Prima hoogte voor eriksd heur.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.
Die moet het inderdaad eerder van zijn breedte hebben dan van zijn hoogte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima hoogte voor eriksd heur.
Dat zei je ook over Trump.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Veel te knap, CIS, hetero, normaal postuur. Gaat hem niet worden.
Veel blanke mannen van middelbare leeftijd. Hopelijk ook allemaal met een juridische of economische achtergrond.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)020#Democratic_Party
Spannond, ben benieuwd wie het tegen Don op gaat nemen.
Had natuurlijk "gaat" moeten zijn. Maar eigenlijk is dit ook wel passend. Ik laat het staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Haten? Wat wil je hier allemaal mee zeggen?
Wat een pauperbalkon.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Op dat karretje voor het bed kun jij evt. slapen.quote:
Is verder niks van 100m+ voor rond de 7 ton.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.
Leven als een koning.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is verder niks van 100m+ voor rond de 7 ton.
Plafonds van 3.75! (in een klein deel ervan tenminste) Entresol en werkkamer zijn 1.90 hoog!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.
edit: en ook kleiner dan je huidige huis, of niet?
Krijg je daar een veestapel bij?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leven als een koning.
Toegegeven: het is wel een stukje verder fietsen naar de Zuidas.
Maar het KAN dus wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
0,3 ha, kun je met goed fatsoen nog geen twee koeien op kwijt.
Efficient ingericht. Al vraag ik me af wat je op dat entresol precies gaat uitspoken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Werkkamer van maken. Als je klein bent dan tenminstequote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Efficient ingericht. Al vraag ik me af wat je op dat entresol precies gaat uitspoken.
Mooi streven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is wel ongeveer hoe ik mijn ideale toekomst voor me zie. Lekker rond Vorden/Ruurlo gaan wonen, rechtertje spelen in Zutphen.
Dat is wel echt in de middle of nowhere, hartje achterhoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is wel ongeveer hoe ik mijn ideale toekomst voor me zie. Lekker rond Vorden/Ruurlo gaan wonen, rechtertje spelen in Zutphen.
Zutphenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Tegen de tijd dat jij bent afgestudeerd is de rechtbank in Zutphen al weggesaneerd en moet je naar Arnhemquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Grenst aan mijn werkgebied.quote:
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij bent afgestudeerd is de rechtbank in Zutphen al weggesaneerd en moet je naar Arnhem
Het is ook voor later, als hij op leeftijd is, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel echt in de middle of nowhere, hartje achterhoek.
Samen met internet is dat toch gewoon alles wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Perrin het volgende:
Het bruisende hart van Ruurlo:
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Malburgen, Klarendal, Presikhaaf. Prachtbuurtjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.
Zeker weten, het landschap rondom Arnhem is prachtig, ook veel gevarieerder dan de Achterhoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.
Ja, lijkt me echt niet fijn. Ik ben 1.85 ofzoiets, kun je net staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Plafonds van 3.75! (in een klein deel ervan tenminste) Entresol en werkkamer zijn 1.90 hoog!![]()
En dat voor slechts 7 ton, een huis voor minime
Een beetje sfeer zou ik wel missenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samen met internet is dat toch gewoon alles wat je nodig hebt?
Ik pas er niet eens inquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt niet fijn. Ik ben 1.85 ofzoiets, kun je net staan.
Kun je beter op de West-Veluwe gaan wonen. Krijg je er naast bossen en heidegebieden ook gelijk een bak water bij.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beter, dan kan al die sigarenrook lekker bovenin hangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik pas er niet eens in![]()
Ons nieuwe huis heeft plafonds van 2.90 maar dan wel op alle verdiepingen, past toch wat beter
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.quote:
Das' een nono, roken mag buiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beter, dan kan al die sigarenrook lekker bovenin hangen.
Als ik in die regio zou wonen, zou ik dat liever in Zutphen of Lochem doen, bijv..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.
Leukquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Fiets?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.
Ik ken de regio in het geheel niet, moet ik eerlijk zeggen, ben er hooguit weleens doorheen gereden maar ik kan mij zo voorstellen dat er mensen zijn die dolgraag op zo'n plek als Ruurlo willen wonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik in die regio zou wonen, zou ik dat liever in Zutphen of Lochem doen, bijv..
Of het onrendabelenvervoer, maar daar zal tijger geen zin in hebben.quote:
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel jaquote:
Ik neem geregeld de metro, ik zou niet weten waarom niet. Perfect vervoermiddel in Rotterdam. En binnenkort kan je ermee naar Hoek van Holland en nu al naar Den Haag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het onrendabelenvervoer, maar daar zal tijger geen zin in hebben.
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel ja
Geintje, maar toch, meestal ga ik naar de stad omdat we zaken nodig hebben, dan is de fiets niet altijd erg praktisch.
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel ja
Geintje, maar toch, meestal ga ik naar de stad omdat we zaken nodig hebben, dan is de fiets niet altijd erg praktisch.
Dan kom je in onvoldoende mate in de kroeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzo
Tijger is geen jeugdige halfgod meer hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.
Tja, dat komt met de leeftijd, he?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzo
Woon straks in het midden tussen Den Haag en Rotterdam, ik vermoed dat we meer naar Den Haag zullen gaan dan Rotterdam, Den Haag is best leuk en gezellig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.
mehquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.
Doordeweeks zijn wij wat drukdruk met het gezin en in het weekend is Den Haag zo afgeladen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leven veranderd als je geen student meer bentquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn wij wat drukdruk met het gezin en in het weekend is Den Haag zo afgeladen.
Niet echt een hele bruisende stad of zo maar sommige wijken zijn wel echt leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh
Niet heel leuk, je hebt wel een paar leuke kroegen
Hierzo zitten wij graag:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh
Niet heel leuk, je hebt wel een paar leuke kroegen
Verandert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het leven veranderd als je geen student meer bent
Daar wonen wel te veel allochtonen. Ik hou liever van hoogopgeleid en blank, dan heb je tenminste niet zoveel last van dat minderwaardige plebs dat hier slechts komt om een bijstandsuitkering te trekken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Woon straks in het midden tussen Den Haag en Rotterdam, ik vermoed dat we meer naar Den Haag zullen gaan dan Rotterdam, Den Haag is best leuk en gezellig.
Den Haag is leuk ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook in de periferie van het centrum is het bruisend vind ik.. Richting Theresiastraat of Zeeheldenkwartier is het best leuk hipsterig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet echt een hele bruisende stad of zo maar sommige wijken zijn wel echt leuk.
Het mist eigenlijk een universiteit en studentenleven denk ik.
Plein is leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook in de periferie van het centrum is het bruisend vind ik.. Richting Theresiastraat of Zeeheldenkwartier is het best leuk hipsterig.
DENK is wel erg impopulair bij de collega's. Als je mede-parlementariërs dit soort dingen gaat twitteren...twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:06:45DENK vraagt hoofdelijke stemmingen aan. Ik gok dat er weer een filmpje gemaakt moet worden door de stagiair. reageer retweet
quote:29754-427 Motie d.d. 27 juni 2017 - F. Azarkan, Tweede Kamerlid
Motie van het lid Azarkan over gemeenten faciliteren in de beveiliging van moskeeën
Yup.. erg nice sfeertje daar.quote:
Hoe links is DENK nu eigenlijk>?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
DENK is wel erg impopulair bij de collega's. Als je mede-parlementariërs dit soort dingen gaat twitteren...twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:06:45DENK vraagt hoofdelijke stemmingen aan. Ik gok dat er weer een filmpje gemaakt moet worden door de stagiair. reageer retweet
![]()
Het zal wel over deze motie gaan:
[..]
Sociaal-economisch zijn ze precies de PvdA geloof ik. Op ethische onderwerpen zijn ze heel onduidelijk. Ook laten ze niet weten hoe ze tegen de EU aankijken. Over dat soort onderwerpen is hun achterban verdeeld en ze willen niemand voor het hoofd stoten. Ze hebben niet het roze stembus-akkoord ondertekend trouwens. Dat zegt wel iets.quote:
Terecht punt van Juncker. Hoor je ook niet vaak.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)-is-belachelijk.htmlgoede fittie.
Zeker ook een tijdje de fles aan de kant gezet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Terecht punt van Juncker. Hoor je ook niet vaak.
De nuchtere zomer van 2017.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker ook een tijdje de fles aan de kant gezet.
Ziet die wel hoeveel interesse er voor zijn Europa is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Het is ons Europa.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ziet die wel hoeveel interesse er voor zijn Europa is.
Van mij mag jij het hebbenquote:
Ben je ook wel eens geëindigd in het feest van Sinterklaas? Vreselijke tent, maar rond dat tijdstip boeit het niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:52 schreef Kaas- het volgende:
Den Haag draait enkel om Binnen- en Buitenhof en het Plein natuurlijk. Maar dat is dan wel direct een van de tofste delen van Nederland. En barst elke week weer uit haar voegen van de borrelaars uit de sector 'Den Haag'. Heerlijk man, dat Plein.
Prima, bedankt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van mij mag jij het hebben
Betrek mij er aub niet bij, alleen de voordeeltjes de nadelen mag jij je in je broekzak stoppen.
Al raad men het ik geef geen krimp hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 05:21 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Je weet hoe dat afliep, toch?
Als de koningin de volgende dag weer raadt en nu de juiste naam van het mannetje noemt, stampt Repelsteeltje woedend op de grond en zakt half weg, waarna hij zichzelf in tweeën scheurt.
Inmiddels is die gesloten zie ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens geëindigd in het feest van Sinterklaas? Vreselijke tent, maar rond dat tijdstip boeit het niet meer.
Nee, maar hij staat nu op mijn radar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Ben je ook wel eens geëindigd in het feest van Sinterklaas? Vreselijke tent, maar rond dat tijdstip boeit het niet meer.
Is inderdaad een populair punt om op in te hakken voor EU-critici. Die zullen de Fransen dankbaar zijn voor zulke evidente geldverspilling.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:01 schreef remlof het volgende:
Woensdag staat de toekomst van Straatsburg als vergaderplaats weer op de agenda, de discussie gaat door. "Maar de Fransen zullen het weer blokkeren, zij willen dat die stad vergaderplaats blijft", zegt Noorlander.
In plaats dat Macron eens aan die onzin een einde maakt
Zet een mooi EU-instituut dat weg moet uit Londen in Straatsburg neer en stop met die geldverslindende maandelijkse verhuizing van het parlement s'il vous plaît.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:09 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Is inderdaad een populair punt om op in te hakken voor EU-critici. Die zullen de Fransen dankbaar zijn voor zulke evidente geldverspilling.
Dat was toch het plan? Totdat andere EU-landen besloten dat zij ook die EU-instituten willen hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet een mooi EU-instituut dat weg moet uit Londen in Straatsburg neer en stop met die geldverslindende maandelijkse verhuizing van het parlement s'il vous plaît.
Ah, de Europese droom.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was toch het plan? Totdat andere EU-landen besloten dat zij ook die EU-instituten willen hebben.
Hij staat op Kaas zijn radar, maar een paar weken terug issie definitief gesloten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
De ene staat op je kapsalon en een ander weer op je radar?
nuja, op een van de twee maandelijkse zittingsdagen in Straatsburg een protocollaire plichtpleging rondom het einde van het voorzitterschap van de Raad van de EU door Malta te houden is nu ook niet werkelijk inhoudelijke politiek bedrijven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: als ze een paar keer per jaar in Den Haag zouden vergaderen en er gingen stemmen op om daar een einde aan te maken, dan was Nederland ook te klein omdat we onszelf in de uitverkoop zetten. Binnenlands-Politiek gezien is de houding van de Fransen vrij logisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:01 schreef remlof het volgende:
Woensdag staat de toekomst van Straatsburg als vergaderplaats weer op de agenda, de discussie gaat door. "Maar de Fransen zullen het weer blokkeren, zij willen dat die stad vergaderplaats blijft", zegt Noorlander.
In plaats dat Macron eens aan die onzin een einde maakt
Oh, wist ik niet. Is wellicht maar beter ook.quote:
Wat heeft zij voor reptilian hand?quote:
Afvoerputje van de uitgaansavond..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:30 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet. Is wellicht maar beter ook.
Wellicht is dat ook gewoon prima. Eindeloos, maar wel gemoedelijk, heen en weer trekken tussen de relevante lidstaten. Ze moeten lekker met elkaar bezig blijven zoals tijdens deze vergaderingen, zodat het bij niemand opkomt om de traditie van de afgelopen duizend jaar (continu oorlogvoeren) weer te hervatten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: als ze een paar keer per jaar in Den Haag zouden vergaderen en er gingen stemmen op om daar een einde aan te maken, dan was Nederland ook te klein omdat we onszelf in de uitverkoop zetten. Binnenlands-Politiek gezien is de houding van de Fransen vrij logisch.
En het laat onmiddellijk zien wat een onbestuurbare draak de EU geworden is.
Zonder meer. Maar waar moet je nu heen rond drie uur? Naar huis dan maar.quote:
Naar Groningen...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:32 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Zonder meer. Maar waar moet je nu heen rond drie uur? Naar huis dan maar.
Oké maar dan slaap ik bij jou, gaarne ook mineraalwater en ontbijt regelen.quote:
Wat is er mis met kraanwater?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Oké maar dan slaap ik bij jou, gaarne ook mineraalwater en ontbijt regelen.
Niets. Er is ook niets mis met slapen op een bankje in het park. En toch slaap ik liever binnen.quote:
Mwah er is best wat mis met slapen op een bankje in het park. Maar mineraalwater vind ik in dit land onzinnig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niets. Er is ook niets mis met slapen op een bankje in het park. En toch slaap ik liever binnen.
Eens. Werkelijk absurd de huidige situatie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Zet een mooi EU-instituut dat weg moet uit Londen in Straatsburg neer en stop met die geldverslindende maandelijkse verhuizing van het parlement s'il vous plaît.
Tijd voor een nieuwe baan (of andere levensinrichting).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:37 schreef Kowloon het volgende:
Megafile zeg, op weg naar huis. Tijd voor nieuw asfalt. Kan wel weer een strookje bij op de A28.
Wat over een jaar dan weer vol staat. Lekker nuttig allemaal.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:37 schreef Kowloon het volgende:
Megafile zeg, op weg naar huis. Tijd voor nieuw asfalt. Kan wel weer een strookje bij op de A28.
Gelukkig is het zomer.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
Er is best wel veel mis met het slapen op een bankje in het park.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mwah er is best wat mis met slapen op een bankje in het park. Maar mineraalwater vind ik in dit land onzinnig.
Slecht voor je rug om te beginnen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
Net als dat roulerend voorzitterschap dat RM-rf aanstipte, dat dient ook geen enkel doel meer maar kost wel bakken met geld.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eens. Werkelijk absurd de huidige situatie.
We zijn niet allemaal IT-miljardair, remlof.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:38 schreef remlof het volgende:
Gewoon nog een strook er bij. Goed voor mijn aandelen BAM ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat over een jaar dan weer vol staat. Lekker nuttig allemaal.
Nee, dat is hier alleen Tijger_m.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:40 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal IT-miljardair, remlof.
Helaas. Het geld wat u daarvoor betaalde werd op voorhand aan iets anders uitgegeven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:37 schreef Kowloon het volgende:
Een strook erbij betekent 3 jaar werkzaamheden waarin je alleen maar vaker in de file staat om dan een jaar minder file te hebben, jij bent niet van de efficiency zie ik welquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon nog een strook er bij. Goed voor mijn aandelen BAM ook.
Daar zie ik dan nog wel voordelen in, al kan er best een kritische discussie over gevoerd worden. Maar het verhuiscircus is écht zinloos.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Net als dat roulerend voorzitterschap dat RM-rf aanstipte, dat dient ook geen enkel doel meer maar kost wel bakken met geld.
Die zwakke broeders met waardeloze rug zijn vooral iets van de afgelopen eeuwen. Heeft weinig met slaappositie te maken.quote:
Hm, ok. Ik was altijd toch wel blij om een kamp bed te hebben op bivak, zo niet dan voelde ik dat toch wel in de ochtend.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:45 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Die zwakke broeders met waardeloze rug zijn vooral iets van de afgelopen eeuwen. Heeft weinig met slaappositie te maken.
Klopt. En dan lees ik net dit:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar zie ik dan nog wel voordelen in, al kan er best een kritische discussie over gevoerd worden. Maar het verhuiscircus is écht zinloos.
Oh dat geloof ik graag. Over comfort heb je sowieso gelijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, ok. Ik was altijd toch wel blij om een kamp bed te hebben op bivak, zo niet dan voelde ik dat toch wel in de ochtend.
Gewoon van de achterhoek tot aan de kust een ononderbroken duizendbanige snelweg aanleggen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gewoon nog een strook er bij. Goed voor mijn aandelen BAM ook.
Op zich wel een puik plan om het geld dat binnenkomt als gevolg van automobiliteit te oormerken om het ook weer uit te geven aan automobiliteit. Kan het reizigersvervoer per trein op termijn ook opgedoekt worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Helaas. Het geld wat u daarvoor betaalde werd op voorhand aan iets anders uitgegeven.
Sta je dan niet nog meer in de file of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich wel een puik plan om het geld dat binnenkomt als gevolg van automobiliteit te oormerken om het ook weer uit te geven aan automobiliteit. Kan het reizigersvervoer per trein op termijn ook opgedoekt worden.
Goed plan Tchock.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon van de achterhoek tot aan de kust een ononderbroken duizendbanige snelweg aanleggen.
Die miljarden krijgen ze nooit weggewerkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:48 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op zich wel een puik plan om het geld dat binnenkomt als gevolg van automobiliteit te oormerken om het ook weer uit te geven aan automobiliteit. Kan het reizigersvervoer per trein op termijn ook opgedoekt worden.
Grote achteruin dan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Door P_T en Kowloons achtertuin, uiteraard, want het zullen toch geen NIMBY's zijn?
Je moet de wegeninfrastructuur natuurlijk wel op de toegenomen vraag naar automobiliteit dimensioneren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sta je dan niet nog meer in de file of zie ik dat dan verkeerd?
Ja...en dat gaat dus nooit lukken in Nederland vermoed ik sterk, maar goed, als jij zeg, een halve vinex locatie af wil breken om de weg te verbreden dan kost dat natuurlijk niets.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je moet de wegeninfrastructuur natuurlijk wel op de toegenomen vraag naar automobiliteit dimensioneren.
Zolang nog niet het volledig wegennet onder de grond ligt zijn die miljarden prima op te krijgen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:50 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die miljarden krijgen ze nooit weggewerkt.
Hulde, Friek, dronken op een budget, dat is het betere werkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Friek_ het volgende:
Het is een krat Grolsch geworden, menschen. Slechts 9,49 euro bij de AH - dat is best netjes.
Hebben ze weer ruzie?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:51 schreef remlof het volgende:
Omg, Erik!
A statement from Tony Hadley :- I am no longer a member of the band Spandau Ballet & will not be performing with the band in the future. https://t.co/KcuNGTtSFn
Nog steeds duur. Meer dan een euro per liter.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Friek_ het volgende:
Het is een krat Grolsch geworden, menschen. Slechts 9,49 euro bij de AH - dat is best netjes.
Zeker waar, maar de Aldi voor de Schulties is te ver weg. Wel een mooie dagbesteding om te halen als ik werkloos ben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Nog steeds duur. Meer dan een euro per liter.
Maar goed. Ik ben het met ne eens dat belastinggeld geoormerkt dient te zijn. Wel zo eerlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:55 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zolang nog niet het volledig wegennet onder de grond ligt zijn die miljarden prima op te krijgen.
Ook bij de AH kun je gewoon goejkope halve liters blikbier halen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker waar, maar de Aldi voor de Schulties is te ver weg. Wel een mooie dagbesteding om te halen als ik werkloos ben.
Natuurlijk gaat dat lukken in Nederland. De ruimte die weginfrastructuur opslokt is maar heel beperkt. En uitstootnormen worden op termijn minder relevant omdat het wagenpark steeds meer elektrisch zal worden. Blijf je wel met geluidsnormen zitten, maar dat kun je ondervangen met geluidschermen en eventueel verlaging van de maximumsnelheid.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja...en dat gaat dus nooit lukken in Nederland vermoed ik sterk, maar goed, als jij zeg, een halve vinex locatie af wil breken om de weg te verbreden dan kost dat natuurlijk niets.
Je kan de AH ook gewoon dat kratje grolsch (x10) laten brengen. Heb ik gisteren ook laten doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker waar, maar de Aldi voor de Schulties is te ver weg. Wel een mooie dagbesteding om te halen als ik werkloos ben.
Klinkt allemaal erg ondoelmatig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat dat lukken in Nederland. De ruimte die weginfrastructuur opslokt is maar heel beperkt. En uitstootnormen worden op termijn minder relevant omdat het wagenpark steeds meer elektrisch zal worden. Blijf je wel met geluidsnormen zitten, maar dat kun je ondervangen met geluidschermen en eventueel verlaging van de maximumsnelheid.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zelfs Herman Finkers had dit niet kunnen verzinnen:
De laatste bijeenkomst van de cursus Stressbestendigheid gaat niet door omdat de docent het niet meer trekt
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
De laatste bijeenkomst van de cursus Stressbestendigheid gaat niet door omdat de docent het niet meer trekt
Ik zag het ook al. Komt mooi uit want ik moet wel een paar kratten inslaan voor een feestje aankomend weekend.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:53 schreef Friek_ het volgende:
Maar omgerekend in prijs per liter is een krat Schultenbrau wel goedkoper. Krat Schultenbrau is 6,49 euro, wat 0,9 euro per liter betekent.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ook bij de AH kun je gewoon goejkope halve liters blikbier halen.
Zal wel weer over de centen gaan.quote:
Misschien moet die vent zijn eigen wijsheiden een beetje toepassenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
😆quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij heeft Finkers daar daadwerkelijk een sketch over. Even zoeken...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is "de cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door".quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:04 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Finkers daar daadwerkelijk een sketch over. Even zoeken...
Oh, die krijg je volgende week dan zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is "de cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door".
Vandaar mijn verwijzing.
Neuh, ik haal m'n boodschappen wel.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 16:59 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Je kan de AH ook gewoon dat kratje grolsch (x10) laten brengen. Heb ik gisteren ook laten doen.
Oja, dat was 'm.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is "de cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door".
Vandaar mijn verwijzing.
In studentenhuizen in Delft is dat eerder regel dan uitzondering, zo kratjes bier bestellen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Neuh, ik haal m'n boodschappen wel.
Al is het wel een leuk idee om eens 10 kratten Grolsch te laten bezorgen.
Ja, voor hedendaagse studentenhuizen is die bezorgservice van de AH een geschenk uit de hemel. Als loze consument (die toch op loopafstand van de AH woont) vind ik het een tikkie overdreven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
In studentenhuizen in Delft is dat eerder regel dan uitzondering, zo kratjes bier bestellen.
En je houdt je collega student aan het werk, da's ook wat waardquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
In studentenhuizen in Delft is dat eerder regel dan uitzondering, zo kratjes bier bestellen.
Whahaha, wie zegt dat, een collega van je van de FP zeker?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:09 schreef Janneke141 het volgende:
Remlof woont in Molenbeek aan de Rijn, lees ik net.
Altijd al gedacht.
Neuh, een of andere hersenloze.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Whahaha, wie zegt dat, een collega van je van de FP zeker?
Of de overheid heeft een cultuur van de kantjes er af lopen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ziekteverzuim in horeca en land- en tuinbouw ligt rond de 2,5% en bij ambtenaren en publieke diensten tegen de 6%. Conclusie: er werken gewoon watjes voor de overheid.
https://www.rtlz.nl/algem(...)ambteraren-het-meest
Je wordt niet snel ontslagen en je manager is tenslotte ook een lapzwans.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Of de overheid heeft een cultuur van de kantjes er af lopen.
Je leidt als overheid in ieder geval minder snel financiële schade door ziekte dan in een bedrijf.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Of de overheid heeft een cultuur van de kantjes er af lopen.
Kortom de prikkel die de overheid de markt oplegt kent ze zelf niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:35 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je leidt als overheid in ieder geval minder snel financiële schade door ziekte dan in een bedrijf.
GOED is hier gewoon de naam van een matig restaurant.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:35 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)1935945d24dad9576997
Heel eventjes werd de waarheid verteld, totdat hij snel weer de kop ingedrukt werd.
Ja, je kunt idd beter maar een relatief redelijke interne arbodienst te maken hebben, waar ze je nog enigszins als mens zien ipv als resource.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:35 schreef Friek_ het volgende:
Heel eventjes werd de waarheid verteld, totdat hij snel weer de kop ingedrukt werd.
Ziekmelden na de proefwerkweken - lekker relaxed nakijken!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de grap een maandje testen wat er gebeurt als werknemers niet betaald krijgen als ze ziek zijn. Daalt het verzuim ineens met de helft.
Wat denken ze wel niet om de ellende die je je werkgever bezorgt te noemen? In lalaland valt geld immers uit de lucht. Had je werkgever maar geen werkgever moeten worden. Ik ken overigens meerder mensen met kanker die gewoon doorwerken. Eentje zelfs bij Stadstoezicht. Gelijk van de week opzoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:35 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk wel meer. Je bent zelden te ziek om te werken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de grap een maandje testen wat er gebeurt als werknemers niet betaald krijgen als ze ziek zijn. Daalt het verzuim ineens met de helft.
Op korte termijn wel, maar op lange termijn niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:43 schreef Janneke141 het volgende:
Mijn held Sagan nog welquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:46 schreef Kowloon het volgende:
Ouderwets knokken op de fiets met 70 km/u. De Tour maakt toch altijd wel een steekje extra los bij de topsprinters.
Je onderbuik vertelde je dat?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar op lange termijn niet.
Dit schooljaar toch één keer ziekgemeld. Was zo koortsig/verkouden/grieperig dat ik niet meer normaal door m'n ogen kon kijken vanwege de tranen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik denk wel meer. Je bent zelden te ziek om te werken.
Op de lange termijn filtert het een heleboel mensen weg die chronisch lijden aan de ziekte van Heineken, en/of die zich met regelmaat ziekmelden met dwars zittende scheten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Op korte termijn wel, maar op lange termijn niet.
Jezusquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:35 schreef Friek_ het volgende:
Oh, gedeklasseerd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:50 schreef remlof het volgende:
Sagan gediskwalificeerd, zo gaat het gerucht.
Voor de rest van de Tour mag ik hopen. Idioot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:50 schreef remlof het volgende:
Sagan gediskwalificeerd, zo gaat het gerucht.
Wel chill dat die elkaar nu vliegen afvangen trouwens. Begin van het einde voor Geert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:51 schreef Jip141 het volgende:
Ah Geert probeert weer relevant te worden door, terwijl Baudet de nieuwe Geert is.
Gedeklasseerd, hij krijgt dus een tijdstraf.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Voor de rest van de Tour mag ik hopen. Idioot.
Tja, dan zal je iemand aan de andere kant hebben zitten die net als jij niet in ziek zijn geloofd, ben je toch al af voor je begintquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:49 schreef Kaas- het volgende:
Overigens geloof ik 'ziekte' als reden ook zelden. Daarom vond ik het ook zo kut dat ik een compleet zeldzaam moment van daadwerkelijk ziek zijn had net toen ik moest solliciteren en dat gesprek dus afzegde. Dat gebeurt me gvd gemiddeld maar eens in de paar jaar en net dan.
Nou, dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Gedeklasseerd, hij krijgt dus een tijdstraf.
Morgen even wat leuke foto's van Geert in Arnhem die begroet wordt door kaalkopjes van de NVU die de Hitlergroet brengen en hij is wel klaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel chill dat die elkaar nu vliegen afvangen trouwens. Begin van het einde voor Geert.
Gelooft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, dan zal je iemand aan de andere kant hebben zitten die net als jij niet in ziek zijn geloofd, ben je toch al af voor je begint
Ah, ik had wel diskwalificatie verwacht. Uit de wedstrijd zetten zou ik dan overigens weer overdreven gevonden hebben. Gelukkig maar, zonder Sagan is het toch minder leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Gedeklasseerd, hij krijgt dus een tijdstraf.
Dit is tenminste serieuze sport.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Janneke moet ook altijd over sport praten hier he.
Oh, sorry. Terug maar weer naar het onterechte ziekteverzuim van de ambtenaren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
Ja, krijgt hij nog maar 17 zetels.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen even wat leuke foto's van Geert in Arnhem die begroet wordt door kaalkopjes van de NVU die de Hitlergroet brengen en hij is wel klaar.
Allemaal doping. Enkel D66'ers zouden deze 'sport' interessant moeten vinden, met hun drugsverslaving.quote:
Ik hoop ook op een paar huilende bloedneuzen her en der.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Morgen even wat leuke foto's van Geert in Arnhem die begroet wordt door kaalkopjes van de NVU die de Hitlergroet brengen en hij is wel klaar.
Een gegeven. Net als dat de Aarde rond is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, sorry. Terug maar weer naar het onterechte ziekteverzuim van de ambtenaren.
Oh ja, daar hebben jullie d'r nog vrij veel van hè?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Hulde voor dat je voor eens wetenschappers gelooft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:58 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een gegeven. Net als dat de Aarde rond is.
En met zijn foute Afrikaner vrinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
En Wilders' vervanger is een gast die net zo racistisch en xenofobisch is maar het in het latijn kan zeggen met het zelfde gedweep met corrupte leiders.
Rond. Net als een pannenkoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulde voor dat je voor eens wetenschappers gelooft.
Ja, hun Führer Constant Kusters komt uit Arnhem.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben jullie d'r nog vrij veel van hè?
Meer eigen waarneming.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hulde voor dat je voor eens wetenschappers gelooft.
Als een man lacht klinkt het als haha.quote:
Je bent zelf bol.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:05 schreef remlof het volgende:
De aarde is bol P_T, niet rond.
Een driedimensionaal lichaam kan geen tweedimensionale vorm hebben.
In het dagelijks leven is een blik soep ook rond.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:05 schreef remlof het volgende:
De aarde is bol P_T, niet rond.
Een driedimensionaal lichaam kan geen tweedimensionale vorm hebben.
Maar als een man gniffelt als hihi.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als een man lacht klinkt het als haha.
In het dagelijks gebruik is een bol close enough. Het berekenen van hemelsbrede afstanden wordt in de regel gewoon via bolcoördinaten gedaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:06 schreef Kowloon het volgende:
De Aarde is overigens het best te benaderen met een ellipsoïde. Geen bol dus.
Volgens mij is dat een cilinder.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het dagelijks leven is een blik soep ook rond.
Mannen gniffelen niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar als een man gniffelt als hihi.
Hihi.
Natuurlijk. Niemand zal een soepblik een cirkel noemen (zelfs mijn leerlingen niet), maar 'rond' heeft blijkbaar toch een wat bredere betekenisquote:
Bij deze staat het vast: boksgevecht op za 29 juli. Een strijd met eer en mannelijkheid als enige prijs.quote:
Sorry dan kan ik niet wegens polmeet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Bij deze staat het vast: boksgevecht op za 29 juli. Een strijd met eer en mannelijkheid als enige prijs.
Maar als GIS-deskundige moest ik toch even de puntjes op de i zetten (letterlijk ook overigensquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het dagelijks gebruik is een bol close enough. Het berekenen van hemelsbrede afstanden wordt in de regel gewoon via bolcoördinaten gedaan.
Mjah, dan kan je de Aarde ook rond noemen. Als dat kan als het object er bezien vanuit een bepaalde positie rond uit kan zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Niemand zal een soepblik een cirkel noemen (zelfs mijn leerlingen niet), maar 'rond' heeft blijkbaar toch een wat bredere betekenis
Dan weet je dus ook dat China bewust GPS-systemen loopt te fucken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:12 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar als GIS-deskundige moest ik toch even de puntjes op de i zetten (letterlijk ook overigens).
Klep dicht homo.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:14 schreef Kaas- het volgende:
Als iemand in de kroeg over ronde borsten begint zit Remlove ook niet zo autistisch te zeiken, dus is dat nu ook niet nodig.
Bolle borsten. Dat klinkt idd niet heel aantrekkelijk. Zie ik gelijk jouw tieten voor mequote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:14 schreef Kaas- het volgende:
Als iemand in de kroeg over ronde borsten begint zit Remlove ook niet zo autistisch te zeiken, dus is dat nu ook niet nodig.
Donald?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Chinamensen zijn een groter gevaar dan muzelmannen.
Dan ga ik niet achter je staan als je gniffelt.quote:
Volgens mij hebben de Chinezen Beidou. Dus ik kan mij best voorstellen dat ze het systeem van de concurrent wat in de war proberen te schoppen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan weet je dus ook dat China bewust GPS-systemen loopt te fucken.
Zijn er eigenlijk meer landen die dat doen?
Hmm.. Ik heb niet alles meegekregen vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan ga ik niet achter je staan als je gniffelt.
Ik zie in GPS apps regelmatig iets als "correct Chinese coordinates" oid langskomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Chinezen Beidou. Dus ik kan mij best voorstellen dat ze het systeem van de concurrent wat in de war proberen te schoppen.
Ja die heeft gelijk op dat gebied. Wil er niet in bij de moreel superieure wereldburgers hier.quote:
Ah, dat bedoel je. Dat komt ergens anders door, namelijk een verschil in geodetisch datum. WGS-84 is de quasi-standaard maar veel geografische data uit China gebruikt een ander geodetisch datum. Daardoor moet die data eerst gecorrigeerd worden naar WGS-84, wil je de data precies op elkaar kunnen projecteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie in GPS apps regelmatig iets als "correct Chinese coordinates" oid langskomen.
Dus dat fucken van ze heeft niet echt veel nut.
Beter als wat ze gegeten heeft, komt je dat bekend voor?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
twitter:lisabouyeure twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 09:23:50Echt zo'n selfie waarvan je denkt: goed gelukt, die gaat op de socials. https://t.co/9ffWHNoZkE reageer retweet
Kwaliteitje.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:lisabouyeure twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 09:23:50Echt zo'n selfie waarvan je denkt: goed gelukt, die gaat op de socials. https://t.co/9ffWHNoZkE reageer retweet
Aha. En China is het enige land dat niet altijd dat WGS-84 gebruikt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:27 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ah, dat bedoel je. Dat komt ergens anders door, namelijk een verschil in geodetisch datum. WGS-84 is de quasi-standaard maar veel geografische data uit China gebruikt een ander geodetisch datum. Daardoor moet die data eerst gecorrigeerd worden naar WGS-84, wil je de data precies op elkaar kunnen projecteren.
De omvang van eriksd ook?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het dagelijks gebruik is een bol close enough. Het berekenen van hemelsbrede afstanden wordt in de regel gewoon via bolcoördinaten gedaan.
Onderussen ziet Greet eruit alsof ie 70 is. Wat zou ie hebben?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]twitter:lisabouyeure twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 09:23:50Echt zo'n selfie waarvan je denkt: goed gelukt, die gaat op de socials. https://t.co/9ffWHNoZkE reageer retweet
Geld?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Onderussen ziet Greet eruit alsof ie 70 is. Wat zou ie hebben?
Ben ik gewend hoor, dat in andere mensen hun fantasieën voorkomen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Bolle borsten. Dat klinkt idd niet heel aantrekkelijk. Zie ik gelijk jouw tieten voor me
Wat een monsterquote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het gebruik van een verschillend geodetisch datum is ook vanuit geografisch perspectief soms nuttig. WGS-84 is een globaal geodetisch datum dat zo gekozen is dat de afwijking met de werkelijkheid op globaal niveau minimaal is. Met een ander geodetisch datum kan je lokaal betere resultaten halen. Zo heb je in Europa ETRS-89 en vroeger had je ED-50. Dat geeft lokaal een betere benadering dan het globale WGS-84.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Aha. En China is het enige land dat niet altijd dat WGS-84 gebruikt?
Zelfs als Geert in de file staat, of als de koffieautomaat kapot is, is het de schuld van Islamitische Afrikanen ja. Dus nu ook.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat de schuld van Islamitische Afrikanen?
Want dat zou zo veel verklaren.
Ah ok. You lost me.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 18:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het gebruik van een verschillend geodetisch datum is ook vanuit geografisch perspectief soms nuttig. WGS-84 is een globaal geodetisch datum dat zo gekozen is dat de afwijking met de werkelijkheid op globaal niveau minimaal is. Met een ander geodetisch datum kan je lokaal betere resultaten halen. Zo heb je in Europa ETRS-89 en vroeger had je ED-50. Dat geeft lokaal een betere benadering dan het globale WGS-84.Maar bij al dit soort systemen geldt de vraag of de extra nauwkeurigheid opweegt tegenover de extra complexiteit. Voor zeer nauwkeurig metingen in de weg en waterbouw is het belangrijk, voor navigatie van A naar B niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |