Hij kwam laatst met het briljante idee om de muur te bekleden met zonnepanelen zodat de muur zichzelf deels zou terugverdienen en Mexico minder hoefde te betalen. Want dat was voor iedereen beter.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Aan kolen en wapens bijvoorbeeld. De muur gaat betaald worden door Mexico.
Niet zo iedereen deprimeren he, Master of Plato.quote:
Veertig tot vijftig uur werken waht. Die tijd komt er ook voor jou aan. Het is tijd om verantwoordelijkheid te nemen en volwassen te worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:02 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Niet zo iedereen deprimeren he, Master of Plato.
Het zijn ook altijd weer die nichten die er zo'n drama van maken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn studententijd is ook bijna voorbij maar in tegenstelling tot KapsonesKaas maak ik er niet zo'n drama van.
Jij bent dan ook niet verdoemd om de rest van je leven 4 dagen per week door te brengen op een ministerie.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:04 schreef Tchock het volgende:
Mijn studententijd is ook bijna voorbij maar in tegenstelling tot KapsonesKaas maak ik er niet zo'n drama van.
Ik hoop Stephen Colbert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)020#Democratic_Party
Spannond, ben benieuwd wie het tegen Don op gaat nemen.
Zou wel in het tijdperk passen ja, de ene showman tegen de andere showman.quote:
Hoppatee, nog een overpriced postzegel in hartje Amsterdam!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)prinsengracht-779-d/
Leuk hoor.
Vrouw, beetje kleur, beetje leuk, beetje anders. Politieke overtuigingen zijn niet heel relevant in Amerika.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En dit heeft hoeveel te maken met haar politieke overtuigingen?
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Zie mijzelf er al helemaal zitten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoppatee, nog een overpriced postzegel in hartje Amsterdam!
Neuh, heb nu 61.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.
edit: en ook kleiner dan je huidige huis, of niet?
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:16 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Vrouw, beetje kleur, beetje leuk, beetje anders. Politieke overtuigingen zijn niet heel relevant in Amerika.
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.quote:
Prima hoogte voor eriksd heur.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.
Die moet het inderdaad eerder van zijn breedte hebben dan van zijn hoogte.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:23 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Prima hoogte voor eriksd heur.
Dat zei je ook over Trump.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:25 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Veel te knap, CIS, hetero, normaal postuur. Gaat hem niet worden.
Veel blanke mannen van middelbare leeftijd. Hopelijk ook allemaal met een juridische of economische achtergrond.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)020#Democratic_Party
Spannond, ben benieuwd wie het tegen Don op gaat nemen.
Had natuurlijk "gaat" moeten zijn. Maar eigenlijk is dit ook wel passend. Ik laat het staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Haten? Wat wil je hier allemaal mee zeggen?
Wat een pauperbalkon.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Op dat karretje voor het bed kun jij evt. slapen.quote:
Is verder niks van 100m+ voor rond de 7 ton.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel een mooi huis maar balkon op het noorden en plafonds op 1.90 en 2.00 meter zijn wel kut. Zou verder kijken.
Leven als een koning.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is verder niks van 100m+ voor rond de 7 ton.
Plafonds van 3.75! (in een klein deel ervan tenminste) Entresol en werkkamer zijn 1.90 hoog!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klein zeg voor dat geld. Da's kleiner dan mijn huis als je die tussenverdieping wegdenkt.
edit: en ook kleiner dan je huidige huis, of niet?
Krijg je daar een veestapel bij?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Leven als een koning.
Toegegeven: het is wel een stukje verder fietsen naar de Zuidas.
Maar het KAN dus wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:47 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
0,3 ha, kun je met goed fatsoen nog geen twee koeien op kwijt.
Efficient ingericht. Al vraag ik me af wat je op dat entresol precies gaat uitspoken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Werkkamer van maken. Als je klein bent dan tenminstequote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Efficient ingericht. Al vraag ik me af wat je op dat entresol precies gaat uitspoken.
Mooi streven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is wel ongeveer hoe ik mijn ideale toekomst voor me zie. Lekker rond Vorden/Ruurlo gaan wonen, rechtertje spelen in Zutphen.
Dat is wel echt in de middle of nowhere, hartje achterhoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar is wel ongeveer hoe ik mijn ideale toekomst voor me zie. Lekker rond Vorden/Ruurlo gaan wonen, rechtertje spelen in Zutphen.
Zutphenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Tegen de tijd dat jij bent afgestudeerd is de rechtbank in Zutphen al weggesaneerd en moet je naar Arnhemquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Gaat niet lukkenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:48 schreef Pokkelmans het volgende:
Grenst aan mijn werkgebied.quote:
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij bent afgestudeerd is de rechtbank in Zutphen al weggesaneerd en moet je naar Arnhem
Het is ook voor later, als hij op leeftijd is, natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is wel echt in de middle of nowhere, hartje achterhoek.
Samen met internet is dat toch gewoon alles wat je nodig hebt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Perrin het volgende:
Het bruisende hart van Ruurlo:
https://www.google.nl/map(...)7i13312!8i6656?hl=nl
Malburgen, Klarendal, Presikhaaf. Prachtbuurtjes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.
Zeker weten, het landschap rondom Arnhem is prachtig, ook veel gevarieerder dan de Achterhoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dan in Dieren wonen of zo. Lekker richting de Veluwe. Rond Arnhem zit wel veel moois, qua landschap.
Ja, lijkt me echt niet fijn. Ik ben 1.85 ofzoiets, kun je net staan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Plafonds van 3.75! (in een klein deel ervan tenminste) Entresol en werkkamer zijn 1.90 hoog!![]()
En dat voor slechts 7 ton, een huis voor minime
Een beetje sfeer zou ik wel missenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Samen met internet is dat toch gewoon alles wat je nodig hebt?
Ik pas er niet eens inquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt niet fijn. Ik ben 1.85 ofzoiets, kun je net staan.
Kun je beter op de West-Veluwe gaan wonen. Krijg je er naast bossen en heidegebieden ook gelijk een bak water bij.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beter, dan kan al die sigarenrook lekker bovenin hangen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik pas er niet eens in![]()
Ons nieuwe huis heeft plafonds van 2.90 maar dan wel op alle verdiepingen, past toch wat beter
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.quote:
Das' een nono, roken mag buiten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Beter, dan kan al die sigarenrook lekker bovenin hangen.
Als ik in die regio zou wonen, zou ik dat liever in Zutphen of Lochem doen, bijv..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.
Leukquote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:13 schreef eriksd het volgende:
Leuk hoor.
Fiets?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 14:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meh, alsof grote steden dat hebben, bovendien, dan stap je even in de auto. Nu woon ik in de stad maar om het centrum te bereiken moet ik ook in de auto stappen.
Ik ken de regio in het geheel niet, moet ik eerlijk zeggen, ben er hooguit weleens doorheen gereden maar ik kan mij zo voorstellen dat er mensen zijn die dolgraag op zo'n plek als Ruurlo willen wonen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik in die regio zou wonen, zou ik dat liever in Zutphen of Lochem doen, bijv..
Of het onrendabelenvervoer, maar daar zal tijger geen zin in hebben.quote:
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel jaquote:
Ik neem geregeld de metro, ik zou niet weten waarom niet. Perfect vervoermiddel in Rotterdam. En binnenkort kan je ermee naar Hoek van Holland en nu al naar Den Haag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of het onrendabelenvervoer, maar daar zal tijger geen zin in hebben.
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzoquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel ja
Geintje, maar toch, meestal ga ik naar de stad omdat we zaken nodig hebben, dan is de fiets niet altijd erg praktisch.
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mijn fiets graag kwijt wil dan lukt dat wel ja
Geintje, maar toch, meestal ga ik naar de stad omdat we zaken nodig hebben, dan is de fiets niet altijd erg praktisch.
Dan kom je in onvoldoende mate in de kroeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzo
Tijger is geen jeugdige halfgod meer hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.
Tja, dat komt met de leeftijd, he?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lui zeg. Zolang je geen koelkast of bankstel gaat aanschaffen kan dat prima.
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik woon 10 min fietsen van Den Haag centrum en ik kom er eens in de twee maanden ofzo
Woon straks in het midden tussen Den Haag en Rotterdam, ik vermoed dat we meer naar Den Haag zullen gaan dan Rotterdam, Den Haag is best leuk en gezellig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.
mehquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik heb jaren een Haags vriendinnetje gehad, we gingen bijna elke week wel naar de kroeg of gewoon even op het binnenhof slenteren en zo. Best een leuke stad, Den Haag.
Doordeweeks zijn wij wat drukdruk met het gezin en in het weekend is Den Haag zo afgeladen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het leven veranderd als je geen student meer bentquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Doordeweeks zijn wij wat drukdruk met het gezin en in het weekend is Den Haag zo afgeladen.
Niet echt een hele bruisende stad of zo maar sommige wijken zijn wel echt leuk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh
Niet heel leuk, je hebt wel een paar leuke kroegen
Hierzo zitten wij graag:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
meh
Niet heel leuk, je hebt wel een paar leuke kroegen
Verandert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het leven veranderd als je geen student meer bent
Daar wonen wel te veel allochtonen. Ik hou liever van hoogopgeleid en blank, dan heb je tenminste niet zoveel last van dat minderwaardige plebs dat hier slechts komt om een bijstandsuitkering te trekken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Woon straks in het midden tussen Den Haag en Rotterdam, ik vermoed dat we meer naar Den Haag zullen gaan dan Rotterdam, Den Haag is best leuk en gezellig.
Den Haag is leuk ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook in de periferie van het centrum is het bruisend vind ik.. Richting Theresiastraat of Zeeheldenkwartier is het best leuk hipsterig.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet echt een hele bruisende stad of zo maar sommige wijken zijn wel echt leuk.
Het mist eigenlijk een universiteit en studentenleven denk ik.
Plein is leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ook in de periferie van het centrum is het bruisend vind ik.. Richting Theresiastraat of Zeeheldenkwartier is het best leuk hipsterig.
DENK is wel erg impopulair bij de collega's. Als je mede-parlementariërs dit soort dingen gaat twitteren...twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:06:45DENK vraagt hoofdelijke stemmingen aan. Ik gok dat er weer een filmpje gemaakt moet worden door de stagiair. reageer retweet
quote:29754-427 Motie d.d. 27 juni 2017 - F. Azarkan, Tweede Kamerlid
Motie van het lid Azarkan over gemeenten faciliteren in de beveiliging van moskeeën
Yup.. erg nice sfeertje daar.quote:
Hoe links is DENK nu eigenlijk>?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
DENK is wel erg impopulair bij de collega's. Als je mede-parlementariërs dit soort dingen gaat twitteren...twitter:peterkwint twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 15:06:45DENK vraagt hoofdelijke stemmingen aan. Ik gok dat er weer een filmpje gemaakt moet worden door de stagiair. reageer retweet
![]()
Het zal wel over deze motie gaan:
[..]
Sociaal-economisch zijn ze precies de PvdA geloof ik. Op ethische onderwerpen zijn ze heel onduidelijk. Ook laten ze niet weten hoe ze tegen de EU aankijken. Over dat soort onderwerpen is hun achterban verdeeld en ze willen niemand voor het hoofd stoten. Ze hebben niet het roze stembus-akkoord ondertekend trouwens. Dat zegt wel iets.quote:
Terecht punt van Juncker. Hoor je ook niet vaak.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:32 schreef Tchock het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)-is-belachelijk.htmlgoede fittie.
Zeker ook een tijdje de fles aan de kant gezet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:41 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Terecht punt van Juncker. Hoor je ook niet vaak.
De nuchtere zomer van 2017.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 15:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeker ook een tijdje de fles aan de kant gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |