Sagan mag een paar lesjes Engels volgen, het wordt steeds slechter lijkt hetquote:Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was wel weer een grandioos ongemakkelijk interview van Renaat.
Amenquote:Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Maarten van Gummiberen wel echt afgrijselijk matig. Kunnen ze die niet naar de commerciëlen sturen?
Samen met die latente nicht van een Ruben van Gucht. Weg ermee.
Karl werkt ook voor Play Sports én VRTquote:Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Maarten van Gummiberen wel echt afgrijselijk matig. Kunnen ze die niet naar de commerciëlen sturen?
Samen met die latente nicht van een Ruben van Gucht. Weg ermee.
Renaat 'wielerman' Schotte zit blijkbaar met andere dingen in z'n hoofd.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Was wel weer een grandioos ongemakkelijk interview van Renaat.
Maarten kan het weten, hij is namelijk de ontvangende partij.quote:
Renaat is een ouwe viespeuk.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Renaat 'wielerman' Schotte zit blijkbaar met andere dingen in z'n hoofd.
https://www.instagram.com/p/BWDt_gYA5j1/?taken-by=majaleye
Maakt niet uit, alles wat hij zegt vinden we toch wel grappig.quote:Op maandag 3 juli 2017 22:35 schreef komrad het volgende:
[..]
Sagan mag een paar lesjes Engels volgen, het wordt steeds slechter lijkt het
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat hij zegt vinden we toch wel grappig.
vandaag zal de lol er vanaf zijnquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, alles wat hij zegt vinden we toch wel grappig.
Maar hij is 27.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Op het kaartje stond dat hij 27 was en op TV zegt hij zelf dat hij 25 is.!!!!!!!
Belgen
Misschien is het eerder opgenomen?quote:
Bouhanni is sowieso een absurde idioot.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Bouhanni is trouwens de eerste die als een debiel van z'n lijn gaat.
Nee. Maar die hebben dan ook geen hersens.quote:
Een soort F1 dus. Maar ja, ook die hebben het hoofdkantoor in Frankrijk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vooral wat hij net zei: er zijn richtlijnen, maar die volgen ze niet consequent.
Dat is dan wel weer consequent bij jury's in sport.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:39 schreef marcodej het volgende:
Die juryman geeft een brevetje van onvermogen af.
En ook dat je naar de actie van Sagan moet kijken, niet zo naar de gevolgen. Die actie van Demare vond ik gekker, maar daar viel niemand.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vooral wat hij net zei: er zijn richtlijnen, maar die volgen ze niet consequent.
Een beetje als geen strafschop geven omdat iemand een doodschop ontwijkt. Die schop is er evengoed.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
En ook dat je naar de actie van Sagan moet kijken, niet zo naar de gevolgen. Die actie van Demare vond ik gekker, maar daar viel niemand.
Die Peiper is niet helemaal lekker volgens mij.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha, Peiper vond het onterecht dat Renshaw toen uit de Tour werd gezet.
Wat een imbeciel.
Is Allan Peiper toevallig een Australiaantje?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een imbeciel.
Ik vond het argument dat Sagan juist ruimte gaf aan Cavendish ook een eyeopener.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die Peiper is niet helemaal lekker volgens mij.
Was Peipertje toen niet ploegleider bij Highroad?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een imbeciel.
Toevallig wel!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Allan Peiper toevallig een Australiaantje?
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Was Peipertje toen niet ploegleider bij Highroad?
Dat was vrij debiel jaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Zijn argument was: Die mannen kunnen rijden met de fiets he, dus dan kan een kopstootje in volle sprint prima.
Geen speld tussen te krijgen, lijkt me.
Hebben die boys Down Under wel vaker last van. McEwen-O'Grady was ook een classic.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeer zeker.
Zijn argument was: Die mannen kunnen rijden met de fiets he, dus dan kan een kopstootje in volle sprint prima.
Geen speld tussen te krijgen, lijkt me.
In Oceanië lijken ze alleen maar debielen te hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hebben die boys Down Under wel vaker last van. McEwen-O'Grady was ook een classic.
Nick GatesGod. De slechtste wielrenner aller tijden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Oceanië lijken ze alleen maar debielen te hebben.
Deangod
Browngod
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Oceanië lijken ze alleen maar debielen te hebben.
Deangod
Browngod
twitter:tomcary_tel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 22:29:35Hearing MRI scan has shown a broken shoulder blade. Looks as if Cavendish out of #TDF reageer retweet
Ik ben hier niet bijzonder rouwig om.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Even nog tussendoor.twitter:tomcary_tel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 22:29:35Hearing MRI scan has shown a broken shoulder blade. Looks as if Cavendish out of #TDF reageer retweet
Toch wel zondequote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Even nog tussendoor.twitter:tomcary_tel twitterde op dinsdag 04-07-2017 om 22:29:35Hearing MRI scan has shown a broken shoulder blade. Looks as if Cavendish out of #TDF reageer retweet
Ik sluit me bij de vorige spreker aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben hier niet bijzonder rouwig om.
Gunstig voor onze Dylan, zie m nog wel naar een derde plek sprintenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel zondeNu heeft Kittel nog minder concurrentie
Ik had Werner geel gegeven wegens simuleren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar kom op, Karl. Zelfs Andrea Bocelli zou rood geven voor die elleboog van Jara.
Denk niet dat Cavendish deze tour uberhaupt geen concurentie zou zijn geweest(tenzij je een hele rommelige sprint krijgt).quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel zondeNu heeft Kittel nog minder concurrentie
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:52 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Denk niet Cavendish deze tour uberhaupt geen concurentie zou zijn geweest(tenzij je een hele rommelige sprint krijgt).
Dat is ook weer waar; al zijn Kittel en Demare momenteel sneller.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gunstig voor onze Dylan, zie m nog wel naar een derde plek sprinten
Wacht maar totdat je de trein in optima forma zietquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar; al zijn Kittel en Demare momenteel sneller.
Jammer dat ze Werner niet een heel seizoen hebben uitgesloten van voetbal. De behandeling die Calhanoglu zeg maar kreeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik had Werner geel gegeven wegens simuleren.
Leezer (bijna wereldkampioen) gaan we niet meer in topvorm een sprint zien aantrekken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je de trein in optima forma ziet
In Parijs zie ik hem wel hersteld zijn van zijn kniekwetsuur, en winnen in Parijs telt voor 3!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leezer (bijna wereldkampioen) gaan we niet meer in topvorm een sprint zien aantrekken.
Niet zo moeilijk. Die Demare is zo trots als een aap met 7 lullen of zoiets. Die gaat nog praten met de plaatstelijke schoolkrant over zijn overwinning,quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:54 schreef Joezi het volgende:
Vive le Velo krijgt gewoon de etappewinnaar aan tafel
Bijna altijd hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:54 schreef Joezi het volgende:
Vive le Velo krijgt gewoon de etappewinnaar aan tafel
Maar kennelijk niet met de NOS.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Die Demare is zo trots als een aap met 7 lullen of zoiets. Die gaat nog praten met de plaatstelijke schoolkrant over zijn overwinning,
Demare doet vervolgens wel alsof zijn neus bloedt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat valt me mee, Vangramberen die Demare confronteert met zijn eigen actie.
dat zou ik ook doen, alles is aan de juryquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Demare doet vervolgens wel alsof zijn neus bloedt.
Die zijn ook minder belangrijk dan de plaatselijke schoolkrant. Wat zeg ik, minder dan de schoolkrant van een willekeurig dorpje in Botswana.quote:
Herman doet de interviews met de renners.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand wil aanschuiven bij Dione. Daar geef ik ze geen ongelijk in
Ik kijk nu niet dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herman doet de interviews met de renners.
Démare schuift toch ook niet aan bij Karl?
wat vind jij als wielrenner van het jury oordeel?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herman doet de interviews met de renners.
Démare schuift toch ook niet aan bij Karl?
Dit is ook een aparte setting bij het hotel, dat zou Herman dan kunnen doen maar die vond de Bus van Bora mooierquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand wil aanschuiven bij Dione. Daar geef ik ze geen ongelijk in
B-renners zijn cultquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef Aguero het volgende:
Wel lullig, dat jouw sms'je er wordt uitgepikt en dan win je het truitje van Frederik Backaert.
José Been zou ernstig wild worden van Backaert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef Aguero het volgende:
Wel lullig, dat jouw sms'je er wordt uitgepikt en dan win je het truitje van Frederik Backaert.
Terugzetten van Sagan in de uitslag kan ik nog wel mee leven. Als ze hem uit koers halen, dan moeten ze Démare ook straffen: die moet dan in de uitslag teruggezet worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef komrad het volgende:
[..]
wat vind jij als wielrenner van het jury oordeel?
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk doen ze zo'n rit in de Giro 2018.
Van Vleuten kon die muur wel waarderen denk ik zo maar. Beetje jammer dat het over d'Hoore en van de Breggen gaat en ze de winnares niet eens laten zienquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:05 schreef Wombcat het volgende:
Tsja, de vrouwen willen net zo veel aandacht als de mannen. Dan mogen ze ook dezelfde hellingen oprijden.
http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=6&t=33267quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er al wat meer bekend dan alleen de Zoncolan eigenlijk?
Wat meer heuveltjes ingooien, zodat de renners nog wat punten voor de bollen kunnen scoren, dan wordt het nog interessant voor vluchters.quote:
bizar dat Heras daar meer dan een minuut sneller opgereden is die ieder ander. Maar dat was op water en broodquote:
benieuwd wat ze met de tijdritten gaan doen volgend jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
http://forum.cyclingnews.com/viewtopic.php?f=6&t=33267
Even bookmarken, ouwe reus. Voorlopig alleen maar onbevestigde geruchten volgens mij.
ja of wat schansen en loopingsquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat meer heuveltjes ingooien, zodat de renners nog wat punten voor de bollen kunnen scoren, dan wordt het nog interessant voor vluchters.
Laisekaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:10 schreef komrad het volgende:
[..]
bizar dat Heras daar meer dan een minuut sneller opgereden is die ieder ander. Maar dat was op water en brood
Tonkov en Laiseka ook in de top 5
Hing aan de auto in de Dauphiné. Waardeloze renner.quote:
Zo'n etappe naar Nuits-St.Georges van vrijdag, daar hadden ze nog een leuke finale in kunnen leggen met wat klimmetjes van 3e en 4e categorie. Dan had je nog steeds kans op een sprint, maar wel een leukere koers.quote:
En het is niet alsof de ASO dat niet weet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo'n etappe naar Nuits-St.Georges van vrijdag, daar hadden ze nog een leuke finale in kunnen leggen met wat klimmetjes van 3e en 4e categorie. Dan had je nog steeds kans op een sprint, maar wel een leukere koers.
Ook onderweg was daar meer mogelijk.
In de Tour van 2014 hadden ze echt een prima gevarieerd parcours, zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat meer heuveltjes ingooien, zodat de renners nog wat punten voor de bollen kunnen scoren, dan wordt het nog interessant voor vluchters.
DQ klaarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Wombcat het volgende:
Froome steekt daar zijn ellebogen verder naar buiten dan Sagan vandaag
Ze komen nu van het noorden ipv het westen zoals toen, maar het parkoers had vergelijkbaar gekund, of zeker de laatste 75 km. Je hebt daar in de buurt mooie beklimmingen van 4-5 km aan 5-6%, maar ook kortere (1-3 km) aan 8-9%.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het is niet alsof de ASO dat niet weet.
Parijs tegen Nice 2011:
[ afbeelding ]
Die paralympiër vind ik pas vermoeiend. Die zegt ook niets spannends en bij lastige vraagstukken gooit hij het er maar op dat de mensen die erover gaan het wel weten.quote:
VRT heeft ook quota.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die paralympiër vind ik pas vermoeiend. Die zegt ook niets spannends en bij lastige vraagstukken gooit hij het er maar op dat de mensen die erover gaan het wel weten.
Ik snap nog best dat ze sprintersritten willen hebben (hoewel dat van mij ook niet hoeft), en dat dat op sommige plekken ook wel moet, maar ze hebben toch echt wel een kans of 3 laten liggen op een boeiende finale van 20-50 km ipv een sprintfinale waar de laatste 5 km interessant is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:16 schreef komrad het volgende:
ik begrijp er ook niets van dat ze het parcours richting Luik zo verpest hebben
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, een sektelid van Sunwep morgen.
En een acteur waar ik nog nooit van heb gehoord.
Romain van Deunquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.
Vanaf vrijdag wordt er met topgasten gestrooid.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.
Komt Marijn ook nog langs?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag wordt er met topgasten gestrooid.
Vrijdag Jurgen van den Broeck
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Echt onbegrijpelijk he. Welk doel dient dat, behalve dat het makkelijker is voor de reclamekaravaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Wombcat het volgende:
Zeker vrijdag was dat echt supermakkelijk geweest om een leukere finale te maken. Met 50 km te gaan komen ze in Chevrey-Cmabertin, maar dan maken ze een grote lus aan de oostkant, waar het supervlak is.
Als ze in plaats daarvan een lus aan de westkant hadden gemaakt, dan had je nog een finale van 30 km uit kunnen zetten met 2 of 3 klimmetjes erin. Had je een iets kortere, maar veel leukere etappe gehad.
Ik kijk vooral uit naar bodybuilder Leuki, ook een vat van potentieel goede anekdotes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
En wanneer komt DeMart?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Jurgen van den Broeckquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Vind je? Vandaag ging dat ook weer helemaal mis toen hij probeerde te vragen of Sagan een gevaarlijke sprinter is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:40 schreef Beregd het volgende:
Maarten is toch echt wel veel beter dan Lieven van Gils.
Absoluut niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:40 schreef Beregd het volgende:
Maarten is toch echt wel veel beter dan Lieven van Gils.
Lieven moest nog een keer huilen toen Armstrong niet kwamquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:46 schreef Beregd het volgende:
Het is Renaat nog niet natuurlijk, maar Lieven was dan ook echt slecht.Mooi inhoudelijk interview, niks mis mee.
was ik bijna vergetenquote:Op woensdag 5 juli 2017 00:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lieven moest nog een keer huilen toen Armstrong niet kwam![]()
Wat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 00:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lieven moest nog een keer huilen toen Armstrong niet kwam![]()
milimetersprint genotquote:
nu was bling ook niet echt lekker openquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je dit interview ziet en dan nog durft te zeggen dat Grambeer er iets van kan moet je echt heel snel ergens opgesloten worden.
je moet hem niet zo zwart maken!quote:
Christoff?quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Bert de Backer lijkt meer op een mislukte volkszanger.
Vandaar dat ze Aru niet noemdenquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Bert heeft R_R's voorbeschouwing gelezen.
Is ook een fokker zoals wij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:57 schreef Szura het volgende:
Bert De Backer is een weinig inspirerende persoonlijkheid
Inspirerende persoonlijkheden willen ze niet bij Suntology.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:57 schreef Szura het volgende:
Bert De Backer is een weinig inspirerende persoonlijkheid
Valt nog mee dat z'n oorbelletje weg isquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd cringen om de stekeltjes van Flip.
Ik mis de periode met zijn Blond kapselquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Valt nog mee dat z'n oorbelletje weg is
De Oekraïne, de Congo en de Frankrijk. Illuster rijtje.quote:
Rámon volgens mij.quote:
Ah. Die jongen moet echt naar een logopedist.quote:
Je vergeet Bart Leysen nog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sergaent en Frison zijn de enige mensen op deze planeet met minder charisma dan Jan Boven.
Ik heb sowieso het idee dat het er bij negen van de tien ploegen echt ontzettend amateuristisch aan toe gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:29 schreef Szura het volgende:
Krijg niet echt het gevoel dat er nou een briljante gedachtegang achter het koersgedrag van dn Lotto zit, als je dit filmpje ziet.
En als een ploeg het wel professioneel op orde heeft haten we er massaal opquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat het er bij negen van de tien ploegen echt ontzettend amateuristisch aan toe gaat.
We misten je bij de avondetappe?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vader Declercq is wel een baas.
Waarom niet? is toch gezellig met zn allenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.
Voor zulke ritten heb ik geen motivatie, dus dat gaat weer een latertje worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of iemand nog Kittel van spurtzeges af gaat houden. R_R weet vast wel hoe de aankomst van morgen is.
Groenewegen wint morgen. Hier las je het eerstquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of iemand nog Kittel van spurtzeges af gaat houden. R_R weet vast wel hoe de aankomst van morgen is.
Gewoon de voorbeschouwing van vandaag kopiëren en plakken, merkt niemandquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor zulke ritten heb ik geen motivatie, dus dat gaat weer een latertje worden.
Bij de voorspelling kan dat wel prima in ieder geval. De volgorde van de top 5 was niet helemaal perfect, maar in ieder geval wel de goede namen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon de voorbeschouwing van vandaag kopiëren en plakken, merkt niemand
Dit.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ziel is gebroken van de gênantheid.
zondag dus niet op kop sleurenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq is fan van Het Zesde Metaal.
BAAS
De Belgische Jack Bauer.quote:
Het doet me denken aan legendarische wedstrijden van Vultink tegen Ceulemans met commentaar van Ben de Graaf.quote:
Hier gaan zitten verkondigen dat z'n zoon er geen kut van kan is ook wel een beetje aan de lullige kant.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij zo trots op zijn zoon is.
Dan hoop ik dat ik zaterdagavond iets te doen heb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wees niet getreurd, zaterdag SUNFIELD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |