DQ klaarquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Wombcat het volgende:
Froome steekt daar zijn ellebogen verder naar buiten dan Sagan vandaag
Ze komen nu van het noorden ipv het westen zoals toen, maar het parkoers had vergelijkbaar gekund, of zeker de laatste 75 km. Je hebt daar in de buurt mooie beklimmingen van 4-5 km aan 5-6%, maar ook kortere (1-3 km) aan 8-9%.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het is niet alsof de ASO dat niet weet.
Parijs tegen Nice 2011:
[ afbeelding ]
Die paralympiër vind ik pas vermoeiend. Die zegt ook niets spannends en bij lastige vraagstukken gooit hij het er maar op dat de mensen die erover gaan het wel weten.quote:
VRT heeft ook quota.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die paralympiër vind ik pas vermoeiend. Die zegt ook niets spannends en bij lastige vraagstukken gooit hij het er maar op dat de mensen die erover gaan het wel weten.
Ik snap nog best dat ze sprintersritten willen hebben (hoewel dat van mij ook niet hoeft), en dat dat op sommige plekken ook wel moet, maar ze hebben toch echt wel een kans of 3 laten liggen op een boeiende finale van 20-50 km ipv een sprintfinale waar de laatste 5 km interessant is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:16 schreef komrad het volgende:
ik begrijp er ook niets van dat ze het parcours richting Luik zo verpest hebben
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh god, een sektelid van Sunwep morgen.
En een acteur waar ik nog nooit van heb gehoord.
Romain van Deunquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.
Vanaf vrijdag wordt er met topgasten gestrooid.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Naam zei mij ook niets, maar duidelijk een Witse hoofd.
Komt Marijn ook nog langs?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag wordt er met topgasten gestrooid.
Vrijdag Jurgen van den Broeck
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Echt onbegrijpelijk he. Welk doel dient dat, behalve dat het makkelijker is voor de reclamekaravaan?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Wombcat het volgende:
Zeker vrijdag was dat echt supermakkelijk geweest om een leukere finale te maken. Met 50 km te gaan komen ze in Chevrey-Cmabertin, maar dan maken ze een grote lus aan de oostkant, waar het supervlak is.
Als ze in plaats daarvan een lus aan de westkant hadden gemaakt, dan had je nog een finale van 30 km uit kunnen zetten met 2 of 3 klimmetjes erin. Had je een iets kortere, maar veel leukere etappe gehad.
Ik kijk vooral uit naar bodybuilder Leuki, ook een vat van potentieel goede anekdotes.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
En wanneer komt DeMart?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Jurgen van den Broeckquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag SUNFIELD
Zondag Sven Nys
Dinsdag Tankink
Oooooo
Vind je? Vandaag ging dat ook weer helemaal mis toen hij probeerde te vragen of Sagan een gevaarlijke sprinter is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:40 schreef Beregd het volgende:
Maarten is toch echt wel veel beter dan Lieven van Gils.
Absoluut niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:40 schreef Beregd het volgende:
Maarten is toch echt wel veel beter dan Lieven van Gils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |