Vandaar dat ze Aru niet noemdenquote:Op woensdag 5 juli 2017 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Bert heeft R_R's voorbeschouwing gelezen.
Is ook een fokker zoals wij.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:57 schreef Szura het volgende:
Bert De Backer is een weinig inspirerende persoonlijkheid
Inspirerende persoonlijkheden willen ze niet bij Suntology.quote:Op woensdag 5 juli 2017 22:57 schreef Szura het volgende:
Bert De Backer is een weinig inspirerende persoonlijkheid
Valt nog mee dat z'n oorbelletje weg isquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd cringen om de stekeltjes van Flip.
Ik mis de periode met zijn Blond kapselquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Valt nog mee dat z'n oorbelletje weg is
De Oekraïne, de Congo en de Frankrijk. Illuster rijtje.quote:
Ah. Die jongen moet echt naar een logopedist.quote:
Je vergeet Bart Leysen nog.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sergaent en Frison zijn de enige mensen op deze planeet met minder charisma dan Jan Boven.
Ik heb sowieso het idee dat het er bij negen van de tien ploegen echt ontzettend amateuristisch aan toe gaat.quote:Op woensdag 5 juli 2017 23:29 schreef Szura het volgende:
Krijg niet echt het gevoel dat er nou een briljante gedachtegang achter het koersgedrag van dn Lotto zit, als je dit filmpje ziet.
En als een ploeg het wel professioneel op orde heeft haten we er massaal opquote:Op woensdag 5 juli 2017 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat het er bij negen van de tien ploegen echt ontzettend amateuristisch aan toe gaat.
We misten je bij de avondetappe?quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vader Declercq is wel een baas.
Waarom niet? is toch gezellig met zn allenquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar.
Voor zulke ritten heb ik geen motivatie, dus dat gaat weer een latertje worden.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of iemand nog Kittel van spurtzeges af gaat houden. R_R weet vast wel hoe de aankomst van morgen is.
Groenewegen wint morgen. Hier las je het eerstquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of iemand nog Kittel van spurtzeges af gaat houden. R_R weet vast wel hoe de aankomst van morgen is.
Gewoon de voorbeschouwing van vandaag kopiëren en plakken, merkt niemandquote:Op donderdag 6 juli 2017 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor zulke ritten heb ik geen motivatie, dus dat gaat weer een latertje worden.
Bij de voorspelling kan dat wel prima in ieder geval. De volgorde van de top 5 was niet helemaal perfect, maar in ieder geval wel de goede namen.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon de voorbeschouwing van vandaag kopiëren en plakken, merkt niemand
Dit.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn ziel is gebroken van de gênantheid.
zondag dus niet op kop sleurenquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim Declercq is fan van Het Zesde Metaal.
BAAS
Het doet me denken aan legendarische wedstrijden van Vultink tegen Ceulemans met commentaar van Ben de Graaf.quote:
Hier gaan zitten verkondigen dat z'n zoon er geen kut van kan is ook wel een beetje aan de lullige kant.quote:Op donderdag 6 juli 2017 22:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij zo trots op zijn zoon is.
Dan hoop ik dat ik zaterdagavond iets te doen heb.quote:Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar wees niet getreurd, zaterdag SUNFIELD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |