Ik kijk nu niet dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herman doet de interviews met de renners.
Démare schuift toch ook niet aan bij Karl?
wat vind jij als wielrenner van het jury oordeel?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herman doet de interviews met de renners.
Démare schuift toch ook niet aan bij Karl?
Dit is ook een aparte setting bij het hotel, dat zou Herman dan kunnen doen maar die vond de Bus van Bora mooierquote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niemand wil aanschuiven bij Dione. Daar geef ik ze geen ongelijk in
B-renners zijn cultquote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef Aguero het volgende:
Wel lullig, dat jouw sms'je er wordt uitgepikt en dan win je het truitje van Frederik Backaert.
José Been zou ernstig wild worden van Backaert.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef Aguero het volgende:
Wel lullig, dat jouw sms'je er wordt uitgepikt en dan win je het truitje van Frederik Backaert.
Terugzetten van Sagan in de uitslag kan ik nog wel mee leven. Als ze hem uit koers halen, dan moeten ze Démare ook straffen: die moet dan in de uitslag teruggezet worden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:00 schreef komrad het volgende:
[..]
wat vind jij als wielrenner van het jury oordeel?
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk doen ze zo'n rit in de Giro 2018.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |