Een goede houding bij alle onderzoeken inderdaad, daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:14 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Ik heb exact dezelfde houding tegenover het rusland onderzoek.
Er zijn aanwijzingen, maar nog geen hard bewijs. Wacht het onderzoek wel af.
Dat begrijp ik, maar als er iemand daar achter het toetsenbord die niet eens drie zinnen kan schrijven zonder fouten, waarom zou ik er dan wel direct van uit gaan dat de vertaling die ze maken, of de interpretatie van de feiten, klopt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:25 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Beetje jammer van je.
Je snapt wel dat een .nl nieuwssite niet de bron is. En spel/tikfouten zeggen niks over de feitelijke inhoud.
Akkoord, een .nl site voor amerikaans nieuws is niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar als er iemand daar achter het toetsenbord die niet eens drie zinnen kan schrijven zonder fouten, waarom zou ik er dan wel direct van uit gaan dat de vertaling die ze maken, of de interpretatie van de feiten, klopt?
Geef mij gewoon een serieus nieuwsmedium dat een beetje hecht aan kwaliteit, zoals bijvoorbeeld dit stuk erover:
http://www.politico.com/m(...)ngton-college-215297
Er zijn genoeg Nederlandse sites die dat prima doen, maar iemand die op zijn zolderkamer een website in elkaar draait en het nodig vind om zelfs bij een stukje over Sanders nog een keer Clinton Cash te plaatsen valt daar niet onder.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:30 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Akkoord, een .nl site voor amerikaans nieuws is niet helemaal correct.
Nee, ik troll niet. Voor mij is dit onderdeel van de Amerika-discussie. Diverse users doen niet anders dan de 'mainstream media' onder vuur nemen en hen van alles beschuldigen. Degene die naar die dubieuze nieuwssite linkte, is daar een van. Dat hebben ze afgekeken van hun grote, oranje held.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder aan heb gegeven, jullie willen geen discussies, jullie willen trollen, schelden en tieren.
Kijk alleen al naar Uxl, blijft gewoon debiel doorgaan.
Er is een alternatieve bron gegeven die wel redelijk te vertrouwen is. Wil je een discussie aangaan, dan doe je dat op basis van die bron.
Wil je echter lekker trollen en tieren, reageer dan vooral inhoudsloos op de originele bron en probeer zo reacties uit te lokken om het topic verder om zeep te helpen.
Volgens mij heeft Euribob geregeld aangegeven de mediadiscussie naar BNW te verplaatsen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik troll niet. Voor mij is dit onderdeel van de Amerika-discussie. Diverse users doen niet anders dan de 'mainstream media' onder vuur nemen en hen van alles beschuldigen. Degene die naar die dubieuze nieuwssite linkte, is daar een van. Dat hebben ze afgekeken van hun grote, oranje held.
En ja, daar ageer ik tegen. Ook omdat de media vast onderdeel zijn van deze discussie. Iets waar je je de Trump-aanhang in deze reeks dus voor mag bedanken.
Natuurlijk maak ik dergelijke bronnen belachelijk. Daarmee wordt direct duidelijk dat dergelijke onzinsites hier helemaal niets hebben te zoeken.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Euribob geregeld aangegeven de mediadiscussie naar BNW te verplaatsen.
En dat "grote oranje held" heeft intussen hetzelfde effect als Obongo
Daarnaast ook nog eens het feit dat de er al een alternatieve bron was gegeven en er WEL op een beschaafde manier over is gesproken maakt dat jouw post al helemaal niks toevoegt.
"_O-![]()
![]()
" is een inhoudsloze post puur bedoeld als derailment, verder niks, wees eigenaar van je acties. Niks discussie, niks dialoog, puur belachelijkmakerij wat verder niks met de amerika-discussie te maken heeft.
Het was al duidelijk gemaakt op een fatsoenlijke manier. Dus je post voegt niks toe behalve wat getroll.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Natuurlijk maak ik dergelijke bronnen belachelijk. Daarmee wordt direct duidelijk dat dergelijke onzinsites hier helemaal niets hebben te zoeken.
Dit geldt natuurlijk voor iedere discussie op Fok!quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:57 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Euribob geregeld aangegeven de mediadiscussie naar BNW te verplaatsen.
En dat "grote oranje held" heeft intussen hetzelfde effect als Obongo
Daarnaast ook nog eens het feit dat de er al een alternatieve bron was gegeven en er WEL op een beschaafde manier over is gesproken maakt dat jouw post al helemaal niks toevoegt.
"_O-![]()
![]()
" is een inhoudsloze post puur bedoeld als derailment, verder niks, wees eigenaar van je acties. Niks discussie, niks dialoog, puur belachelijkmakerij wat verder niks met de amerika-discussie te maken heeft.
Je had mijn post natuurlijk ook kunnen negeren, en dan was het allang ergens anders over gegaan.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het was al duidelijk gemaakt op een fatsoenlijke manier. Dus je post voegt niks toe behalve wat getroll.
Mijn hemel, dit gaat maar door. dat gejij-bak over bronnen voedt alleen maar troll gedrag. Blijkbaar hebben sommige users geen leven. asjeblieft, negeer hem verder..quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je had mijn post natuurlijk ook kunnen negeren, en dan was het allang ergens anders over gegaan.
Want dubieuze bronnen belachelijk maken blijf ik toch wel doen.
Ik had eerlijk gezegd ook niet op enige medewerking gerekend hierin. Tenzij onder dreiging van sancties.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
Forty-one states have refused Kobach's request for voter information
Well that's not going anywhere.
Je hebt gelijk. Terug on-topic. Persoonlijk vond ik dit wel een leeswaardig opiniestuk:quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:12 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Mijn hemel, dit gaat maar door. dat gejij-bak over bronnen voedt alleen maar troll gedrag. Blijkbaar hebben sommige users geen leven. asjeblieft, negeer hem verder..
Flinke en terechte backfire wel. Maar goed, dat onderzoek slaat toch al helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
quote:By MICHAEL CATALINI, Associated Press
TRENTON, N.J. (AP) — Gov. Chris Christie, by his own admission, entered lame-duck territory on Tuesday, signing his final budget after a bruising three-day state government shutdown that included a viral photo of him lounging on a state beach that was closed to the public because of a budget impasse.
The two-term Republican governor signed the $34.7 billion budget early Tuesday and sounded an unapologetic tone over the aerial photos snapped by NJ.com that showed him at the state governor's residence at Island Beach State Park.
The pictures sparked a global reaction: countless memes featuring a Photoshopped cutout of Christie in a beach chair, headlines on international news sites and a full-scale media blitz from Christie's spokesman.
"If they had flown that plane over that beach and I was sitting next to a 25-year-old blonde in that beach chair next to me that's a story," he said. "I wasn't sitting next to a 25-year-old blonde. I was sitting next to my wife of 31 years."
The photos are part of a bruising finale for the term-limited governor, who had been a regular on late-night TV and a Republican superstar after Superstorm Sandy hammered his state in 2012.
Christie's job approval in New Jersey has sunk to 15 percent, tumbling after the convictions of three former aides in a scheme to deliberately cause traffic jams at the George Washington Bridge, his failed presidential run and his backing of President Donald Trump.
He's become such a political liability in New Jersey that his top deputy, Lt. Gov. Kim Guadagno, running to succeed him, hammered him over the beach photos: "Beyond words," she said.
People in New Jersey and beyond seized on what many saw as a let-them-eat-cake gesture by the state's chief executive.
"Taxpayers can't use the parks and other public sites they pay for, but he and his family can hang out at a beach that no one else can use?" asked Mary Jackson, a Freehold resident. "Doesn't he realize how that looks, how people will see it as a slap in the face?"
Christie acknowledged his lame-duck status on Tuesday after the budget signing but predicted that if Guadagno wins he still might have some influence with lawmakers — but less if Democrat Phil Murphy wins. The Legislature is expected to leave Trenton to campaign since all 120 seats are up this year.
Christie denied the beach photos played a role in how he negotiated with lawmakers and said it was "the pressure of a shutdown" that contributed to the budget resolution. He also has said he only worries about polls when he's running for office — and he's not.
But experts said they think the pictures all but did him in.
"The photos are likely the nails in Christie's political coffin that drive his approval ratings into the single digits," Montclair State University political science professor Brigid Harrison said.
The deal Christie struck late Monday with Democratic Senate President Steve Sweeney and Democratic Assembly Speaker Vincent Prieto calls for a $34.7 billion budget that includes more than $300 million in Democratic spending priorities and is part of an agreement to overhaul the state's largest health insurer, Horizon Blue Cross Blue Shield.
The Horizon legislation calls for annual audits of the nonprofit's reserve level, sets a range for reserves and requires excess to be spent on policyholders. The budget stalemate centered on Christie's desire for legislation to overhaul Horizon, but the deal includes none of the initial use of Horizon's surplus for opioid treatment that he set out to get in February.
Without a budget, state parks were shut down along with other nonessential state services, including state courts and the motor vehicle offices where people go to get driver's licenses. Tens of thousands of state workers were furloughed.
Christie said he requested to give state workers a paid holiday on Tuesday and would discuss back pay with lawmakers.
Hij weigert zelf namens zijn staat ook alle gevraagde informatie te leveren...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:14 schreef DustPuppy het volgende:
En toch vind ik dit een succes van Trump. Echt een heel mooi onderzoek.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij weigert zelf namens zijn staat ook alle gevraagde informatie te leveren...![]()
Heb ik al eerder over gepost
Ja, verdragen moeten altijd door het Congress, ook opzegging ervan, dat is ook waarom Parijs geen verdrag heeft.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik weet niet of Trump dat kan, of dat het door het Congres moet. Het tweede lijkt me logisch voor bestaande verdragen.
Ulx => de parodie voorbijquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
En toch vind ik dit een succes van Trump. Echt een heel mooi onderzoek.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Terug on-topic. Persoonlijk vond ik dit wel een leeswaardig opiniestuk:
Don't call it the Trump administration. Call it a regime
Tikkeltje hard en op sommige punten wel wat kort door de bocht, maar desalniettemin spot-on.
In principe kun je Trump dit niet verwijten. hij is opgegroeid met deze principes en heeft zijn hel carrière er op gebaseerd. wat je Trump wèl mag verwijten is dat hij probeert om de hele opinie hardhandig probeert te overtuigen van zijn "gelijk" en daar schuwt hij geen enkel middel. Hij probeert té opzichtig de media te controleren en té stiekem het beleid te bepalen. Het Congres zou scherper naar zijn activiteiten moeten kijken dan naar zijn tweets.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Terug on-topic. Persoonlijk vond ik dit wel een leeswaardig opiniestuk:
Don't call it the Trump administration. Call it a regime
Tikkeltje hard en op sommige punten wel wat kort door de bocht, maar desalniettemin spot-on.
Allemaal leuk en aardig Koos, maar er is al besloten dat de mediadiscussie hier niet gevoerd gaat worden. Reacties die vage bronnen gebruiken zijn off-topic en alle reacties daarop ook. Derhalve gelieve niet te reageren maar te rapporteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik troll niet. Voor mij is dit onderdeel van de Amerika-discussie. Diverse users doen niet anders dan de 'mainstream media' onder vuur nemen en hen van alles beschuldigen. Degene die naar die dubieuze nieuwssite linkte, is daar een van. Dat hebben ze afgekeken van hun grote, oranje held.
En ja, daar ageer ik tegen. Ook omdat de media vast onderdeel zijn van deze discussie. Iets waar je je de Trump-aanhang in deze reeks dus voor mag bedanken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |