Schaam je voor de manier waarop je haar hebt ontmoet omdat je zelf vindt dat het een beschamende manier is of omdat je denkt/weet dat anderen/je familie het beschamend zullen vinden?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.
Ja iddquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Diegene die vroeg of je wat bij haar kwam eten zonder je vriendin?
Had Kim toch gelijk ermee!
Hoe verschrikkelijk goed dit advies ook is, het is paarlen voor de zwijnenquote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:47 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Dus omdat jij je schaamt voor het verleden van je vriendin en omdat jij je mond niet kan houden, moet je dochter nu verder zonder haar peetmoeder. Iemand die voor haar de band met haar moeder personifieerd!?
Zet je over jezelf heen en wees niet zo rancuneus naar andere over je eigen tekortkomingen.
voor de derde keer al, dus eerst maar afwachten of het dit keer wel goed gaat...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ojee.. Dus Kim is zwanger..
Evenzeer proficiat aan jullie twee!
Oh dat heb ik gemist. Ik wist wel dat hij daarmee bezig was maar niet dat het al eerder gelukt is.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor de derde keer al, dus eerst maar afwachten of het dit keer wel goed gaat...
Mislukt dus.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:22 schreef Lenny77 het volgende:
Oh dat heb ik gemist. Ik wist wel dat hij daarmee bezig was maar niet dat het al eerder gelukt is.
Kortom, zoals Tombolafan al zegt: weer een topic waarin je om advies vraagt en er vervolgens niks mee doet. Wíl jij zulke problemen eigenlijk wel oplossen of zoek je easy fixes waarvoor je weinig moeite hoeft te doen en waar je geen pijn van hebt? Ga je hier niet vinden, want die bestaan niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.
Jawel, dit moet ik wel oplossen, daarom ga ik vanavond even bij m'n ouders langs om het uit te leggen, daar hebben ze wel recht op.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kortom, zoals Tombolafan al zegt: weer een topic waarin je om advies vraagt en er vervolgens niks mee doet. Wíl jij zulke problemen eigenlijk wel oplossen of zoek je easy fixes waarvoor je weinig moeite hoeft te doen en waar je geen pijn van hebt? Ga je hier niet vinden, want die bestaan niet.
Buiten het afkicken van drugs en alcohol lijk je vooral je kop in het zand te douwen voor alle andere problemen die je in je leven hebt.
Uitleggen of een leugen ophangen?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:41 schreef Roofmate77 het volgende:
Jawel, dit moet ik wel oplossen, daarom ga ik vanavond even bij m'n ouders langs om het uit te leggen, daar hebben ze wel recht op.
Kijk, in mijn ogen een erg goede beslissing. Jij hebt dan gedaan wat je kon, hopelijk zijn je ouders ouderlijk genoeg om dit te accepteren.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:41 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Jawel, dit moet ik wel oplossen, daarom ga ik vanavond even bij m'n ouders langs om het uit te leggen, daar hebben ze wel recht op.
Uitleggen,ze hebben het al gehoord en mijn moeder klonk niet echt geamuseerd toen ik haar belde.quote:
Verwacht niet dat ze gelijk het accepteren, geef ze wat tijd.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:46 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Uitleggen,ze hebben het al gehoord en mijn moeder klonk niet echt geamuseerd toen ik haar belde.
Misschien dat je dat soort dingen dan gewoon niet moet doen.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, wat ze zegt klopt, ik wil het niet bevestigen of ontkennen. Ik heb al meerdere geschokte whatsappjes gehad, mensen die vragen of het waar is, en dat ze dit niet van mij hadden verwacht. Straks komt m'n familie erachter.
klein wordt lastigquote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:37 schreef zarGon het volgende:
Kan iemand een kleine samenvatting van deze user geven?
TS was geloof ik ook eerst klant van Kim waarna hij verliefd werd en een relatie kreeg (terwijl ze nog een 'professionele' verstandhouding hadden).quote:
Geef het even de tijd. Persoonlijk zou ik het vooral vervelend vinden dat ik het via roddels zou moeten horen ipv mijn kind zelf.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 11:46 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Uitleggen,ze hebben het al gehoord en mijn moeder klonk niet echt geamuseerd toen ik haar belde.
En ziet ze eruit als een prostituee? Draagt ze korte rokjes en hoge hakken en felle lipstick?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor iemand die dit soort gevoelens bij je opwekt?
Beetje jammer wel.
Dan verzin je iets en spreken jullie af dat jullie de supermarkt zeggen, of een sportschool of een cafe.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Aaah. Je bent een kamper. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat je familie dit nog niet wist.. Hier wordt het verleden van alle burgers, die goed bevriend zijn/een relatie krijgen met een reiziger, volledig gecheckt door de familie..
Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Dan moest je maar niet zo'n drol zijn. Als ik jouw gedrag hier op het forum zie dan ben ik niet verrast dat ze dat doet nee.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:49 schreef Roofmate77 het volgende:
Wat te doen aan iemand die roddels over je verspreid?
Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Iemand van wie ik dacht dat ik haar kon vertrouwen heeft toch een paar dingen die ik in vertrouwen heb verteld wereldkundig gemaakt, iemand dezelfde ervaring? Wat kan ik nog doen om de schade te beperken?
Damn, dat klinkt een potje bekrompen zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat je familie dit nog niet wist.. Hier wordt het verleden van alle burgers, die goed bevriend zijn/een relatie krijgen met een reiziger, volledig gecheckt door de familie..
Is cultuur.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt een potje bekrompen zeg.
Geef het wat tijd... Het was te verwachten dat de eerste reactie niet zo prettig zou zijn.quote:
Wat had je verwacht?quote:
Gewoon niet verder.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat had je verwacht?
En hoe nu verder?
Lekker kort van stof.quote:
Allebei waarschijnlijk. Misschien beter voor ons allebei.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:01 schreef Elpis het volgende:
[..]
Lekker kort van stof.
Niet verder Hoe?
Niet verder met je vriendin of niet verder met je ouders?
Doe niet zo raar man. Geef je zo snel op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Allebei waarschijnlijk. Misschien beter voor ons allebei.
Dat komt omdat ik een ware kampioen ben in draaien. Daarbij,zij is pas 10 jaar in Nederland dus zoveel was er niet te vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
dus nu schop je haar zwanger op straat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu schop je haar zwanger op straat?
dks, johnshooter, dennisenkim... Allemaallllquote:
Ik miste mijn dagelijkse portie drama al!quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dks, johnshooter, dennisenkim... Allemaallll
Terwijl ze net zwanger van je is? Are you kidding me?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:32 schreef Elpis het volgende:
[..]
Terwijl ze net zwanger van je is? Are you kidding me?
Kom eens uit die slachtofferrol en ga eens achter de keuze voor je vriendin staan. Zij maakt jou gelukkig en jij zal vast ook iets goed doen, anders was ze er niet meer, en je dochter kan het goed met haar vinden zover ik weet.
Je ouders dan maar lekker laten waaien met hun vooroordelen. Ik neem aan dat ze ook kampbewoners zijn nou daar heeft meer dan half Nederland ook een vooroordeel over dus fuck it.
Ga op je knieën en smeek haar te blijven. Deze storm gaat wel weer liggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:37 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.
Mijn familie mag wat mij betreft heel diep in de stront zakken.
Fijn, je kind haar familie verbieden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:42 schreef Roofmate77 het volgende:
Ben zo blij dat ik van die tyfus woongemeenschap ben ontsnapt, die bemoeizucht was echt killing. Heb m'n jong verboden om ooit nog een voet op die godvergeten kutgemeenschap te zetten. Als je mij niet meer wil krijg je m'n jong ook niet. We hebben ze niet nodig, ik heb een vak geleerd, ik kan m'n eigen geld verdienen en ik zal nooit bij mensen schooien om oud ijzer of venten aan voordeuren.
Ze zal het ook moeilijk vinden vanwege je schaamte. Sta voor je keuze en laat haar weten dat je voor haar door het vuur gaat. Dat zal haar ook sterken. Geen reden iedereen te verliezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:37 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.
Mijn familie mag wat mij betreft heel diep in de stront zakken.
Nou heb je me toch even laten lachen, ik werk in de bouw poes. Ik maak daken en ik kan dakkapellen bouwen, denk je echt dat ik dit shitwerk zou doen als ik een bestseller kon schrijven?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dit kan niet echt zijn.
Volgens mij ben jij een eenzame schrijver die provocerende topics opent in de hoop de reacties als materiaal te kunnen gebruiken.
Jij noemt mij radicaal???? Ik heb gisteren nog net geen klappen van m'n bruurkes gehad, de hele familie was er, inclusief aanhang en ze veroordeelden ons allemaal. Leuk joh, ik ben kennelijk al jaren het zwarte schaap van deze vuile huichelachtige strontfamilie. Vriendelijk als ik erbij ben en achter m'n rug om is het Dennis dit en Dennis dat. Echt klaar mee.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn, je kind haar familie verbieden.
Het zou je sieren eens niet zo radicaal te reageren. En dat zou ook een hoop schelen.
Zal ik haar dan maar opsluiten? Of heeft ze ook nog zelf iets te kiezen??quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:53 schreef Andromache het volgende:
Kom op zeg, wees een vent en kies voor je nieuwe gezin met 2 kinderen. Is ze goed voor je dochter? Behandelt ze jou goed? Ja, zo te lezen. Je laat geen zwangere vrouw van wie je houdt in de steek!!
Je kunt eens gaan staan voor de relatie en haar en jouw schaamte geen issue laten zijn. Nu komt het labbekakkerig op me over, van, ach ja, ze is weg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:58 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Zal ik haar dan maar opsluiten? Of heeft ze ook nog zelf iets te kiezen??
Waarom houd je je familie dan zo dichtbij je als je er toch alleen maat negativiteit van ondervindt?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:56 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Jij noemt mij radicaal???? Ik heb gisteren nog net geen klappen van m'n bruurkes gehad, de hele familie was er, inclusief aanhang en ze veroordeelden ons allemaal. Leuk joh, ik ben kennelijk al jaren het zwarte schaap van deze vuile huichelachtige strontfamilie. Vriendelijk als ik erbij ben en achter m'n rug om is het Dennis dit en Dennis dat. Echt klaar mee.
Nee, dan is het inderdaad beter om dat eventuele scenario bij voorbaat de kop in te drukken en kind gewoon te verbieden contact te hebben met haar familie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:59 schreef Andromache het volgende:
Maar CC het ligt toch voor de hand dat dochter in een loyaliteitsconflict terecht komt als ze bij speelafspraken bij opa en oma telkens moet horen hoe slecht papa en vriendin bezig zijn.
OK laat het gebeuren maar ik zou hier wel alert op zijn als ouder.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan is het inderdaad beter om dat eventuele scenario bij voorbaat de kop in te drukken en kind gewoon te verbieden contact te hebben met haar familie.
Zo is het leven tjabo, je kunt ze moeilijk uit je leven bannen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom houd je je familie dan zo dichtbij je als je er toch alleen maat negativiteit van ondervindt?
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:02 schreef Andromache het volgende:
OK laat het gebeuren maar ik zou hier wel alert op zijn als ouder.
Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik spuug op hun, we hebben ze niet nodig, enige wie ik hard nodig heb is Kim, ze mag niet weg.
Als je maar wil, kan alles.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:03 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Zo is het leven tjabo, je kunt ze moeilijk uit je leven bannen.
Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.
Voor wat?! Ik schuif altijd alles voor haar, Lucinda wilde niet dat ons jong op een kamp zou opgroeien, daar was ze tegen. Ik heb haar beloofd dat ik het goed zou doen, Kim is een heel goede moeder, dat vind m'n kleine ook, die heeft zelf gezegd dat ze niet meer naar opa en oma H wil, ze vindt Kim lief, ze weet nog niet dat we een kleine krijgen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.
Hoezo wegtrekken? Die familie kiest er toch voor om zo veroordeeld te reageren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.
Niet zo min over je beroep joh. Ik heb veel meer waardering voor jouw beroep dan dat van een schrijver.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:51 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Nou heb je me toch even laten lachen, ik werk in de bouw poes. Ik maak daken en ik kan dakkapellen bouwen, denk je echt dat ik dit shitwerk zou doen als ik een bestseller kon schrijven?
Liever even een boksbal in de sportschool opzoeken svp.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:10 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.
Voor wat?!? Sen ziet dat ik me klote voel, ze heeft Kim overgehaald om bij ons te blijven, lief kind.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.
Relax! Het is een vraag. Je hebt er over nagedacht, ok, ik hoop oprecht dat jullie er uit komen. Kom voor je vriendin en jullie relatie op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:13 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Voor wat?! Ik schuif altijd alles voor haar, Lucinda wilde niet dat ons jong op een kamp zou opgroeien, daar was ze tegen. Ik heb haar beloofd dat ik het goed zou doen, Kim is een heel goede moeder, dat vind m'n kleine ook, die heeft zelf gezegd dat ze niet meer naar opa en oma H wil, ze vindt Kim lief, ze weet nog niet dat we een kleine krijgen.
en je kind heb je niet nodig?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik spuug op hun, we hebben ze niet nodig, enige wie ik hard nodig heb is Kim, ze mag niet weg.
Jawel, en ik ben zo blij dat ze tegen mij en m'n ouders heeft gezegd dat ze mij en Kim nodig heeft, tis een schatje die kleine van mij.quote:
Tuurlijk, we hebben een kamertje voor ons kleintje, 9 weken is ze in verwachting, ik hoop zo dat het blijft plakken.quote:hiOp woensdag 5 juli 2017 17:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Relax! Het is een vraag. Je hebt er over nagedacht, ok, ik hoop oprecht dat jullie er uit komen. Kom voor je vriendin en jullie relatie op.
I wish. Ik denk dat ze wel bij ons wil blijven, we gaan zo naar MediaMarkt om een nieuwe koelvriescombi te bestellen, als ze weg wil zou ze die toch niet mee uitkiezen enzovoort?quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:31 schreef Elpis het volgende:
Ghehehe ik denk in plaatjes.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:10 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.
Maar ik doe het niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:41 schreef zarGon het volgende:
[..].
Wat is het verschil in niveau soms goed te zien, zeg.
Vooral in je drama blijven hangen.
Niet naar zijn kind, maar naar de manier waarop zijn huidige relatie gestart is, en de leugens die daaromheen hangen. Ook niet geheel fair, maar TS had van meet af aan open kaart moeten spelen, zoals het een volwassen vent, een vader, betaamt.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:14 schreef S95Sedan het volgende:
Hoezo wegtrekken? Die familie kiest er toch voor om zo veroordeeld te reageren.
Je hebt inmiddels zoveel gepost dat je denkniveau, denkwijze en handelingen al laten raden dat je hier emotioneel mee omgaat dan rationeel. Ergo: verstandige langetermijn-keuzes zullen er amper zijn...quote:
Ik was eigenlijk van plan om hier niet op te reageren, maar die mensen hebben volgens mij nooit iets om mij gegeven ja?! Toen Lucinda dood ging kreeg ik te horen dat dit het leven was terwijl ik eigenlijk kankerboos was. Echt ze hebben m'n ziel gebroken, ik ben hun 0,0 verschuldigd, ik mag omgaan met wie ik wil, ik mag vrijen en kinderen krijgen met wie ik wilquote:Op woensdag 5 juli 2017 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet naar zijn kind, maar naar de manier waarop zijn huidige relatie gestart is, en de leugens die daaromheen hangen. Ook niet geheel fair, maar TS had van meet af aan open kaart moeten spelen, zoals het een volwassen vent, een vader, betaamt.
O ja want een hoop hoerenlopers bespreken dat gezellig met hun ouders aan de keukentafel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet naar zijn kind, maar naar de manier waarop zijn huidige relatie gestart is, en de leugens die daaromheen hangen. Ook niet geheel fair, maar TS had van meet af aan open kaart moeten spelen, zoals het een volwassen vent, een vader, betaamt.
Janken dat ze je kapot hebben gemaakt, maar vervolgens wel beweren dat je geen afstand van ze kan nemen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om hier niet op te reageren, maar die mensen hebben volgens mij nooit iets om mij gegeven ja?! Toen Lucinda dood ging kreeg ik te horen dat dit het leven was terwijl ik eigenlijk kankerboos was. Echt ze hebben m'n ziel gebroken, ik ben hun 0,0 verschuldigd, ik mag omgaan met wie ik wil, ik mag vrijen en kinderen krijgen met wie ik wil
Ik heb Kim gekozen, en het lijkt erop dat ze het begrijpt, haar koffer heeft ze weer uitgepakt, poppetje blijft nog gelukkig.
Beter had ik m'n bek gehouden inderdaad,. En gisteren liep ik over het kamp en ik hoorde gewoon iemand zeggen: daar gaat hij, Ne hoerenloper. Ik schaamde me diep.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:08 schreef Elpis het volgende:
[..]
O ja want een hoop hoerenlopers bespreken dat gezellig met hun ouders aan de keukentafel.![]()
Sommige dingen zijn gewoon privé. Jammer alleen dat hij daar niet aan dacht toen hij het aan de jaloerse vriendin vertelde.
Dan neem je een extra risico.
Fijn. Je hebt je 14 jarige dochter in een positie gebracht waarin ze moet kiezen tussen jou en je nieuwe vriendin en de rest van haar familie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:24 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Jawel, en ik ben zo blij dat ze tegen mij en m'n ouders heeft gezegd dat ze mij en Kim nodig heeft, tis een schatje die kleine van mij.
Ik heb gebroken met ze. Jij begrijpt niet wat het leven van een reiziger inhoud of wel? Wij zijn afstammelingen van Sinti's.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Janken dat ze je kapot hebben gemaakt, maar vervolgens wel beweren dat je geen afstand van ze kan nemen.
Gozer, als je daadwerkelijk denkt over je familie zoals hierboven en daadwerkelijk ook zo denkt over je huidige vriendin, doe je er verstandig aan om alles wat jou negatief beïnvloedt zo ver mogelijk van je te houden.
Doe ik ook niet, ik moet met haar leven, niet met hun. Ze mogen kapotvallen. Sen krijgen ze niet meer, mij ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Andromache het volgende:
Hun gebrek, niet het jouwe, jij geniet van seks, zij ook, ze moeten blij voor je zijn dat je het geluk weer hebt gevonden in de liefde, ze misgunnen het je gewoon. Geen bal van aantrekken.
Het doet er voor jou nu echt niet toe wat Sen nodig heeft he?quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, ik moet met haar leven, niet met hun. Ze mogen kapotvallen. Sen krijgen ze niet meer, mij ook niet.
Kankerlijers.
Schei uit.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn. Je hebt je 14 jarige dochter in een positie gebracht waarin ze moet kiezen tussen jou en je nieuwe vriendin en de rest van haar familie.
Natuurlijk kiest ze voor jou, jij bent haar vader. Loyaliteit gaat ver. Maar denk niet dat ze geen verdriet en schuldgevoel gaat hebben over het feit dat ze haar grootouders daardoor van zich af moest duwen.
En dat jij je familie veroordeelt omdat zij negatief kijken naar prostitutie, terwijl je zelf zegt dat je je rotschaamt over de manier waarop je Kim hebt ontmoet.... Zie je niet dat jij ook uit datzelfde nest komt, en hun reactie op die van jou lijkt en daardoor eigenlijk best begrijpelijk is?
Ik lees hier vooral weer ikke, ikke, ikke, van je af slaan (al dan niet letterlijk) en een hoop drama omdat de wereld niet doet wat jij wil.
Jij opent een topic. Inmiddels zou je moeten weten dat daarin ook dingen gezegd kunnen worden die je niet wil horen. Je mag het oneens zijn met mijn posts en ze evt. negeren, maar je hoeft me daarom niet de mond te snoeren.quote:
Sen is van mij. En ze houdt van Kim, nadat ik haar even heb verteld hoe ze over ons Kim praten was ze flabbergasted.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het doet er voor jou nu echt niet toe wat Sen nodig heeft he?
Je weet het immers allemaal beter....
Heb je door dat je nu over je dochter praat alsof het een ding is?
Dit had je best eerder mogen zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik heb gebroken met ze. Jij begrijpt niet wat het leven van een reiziger inhoud of wel? Wij zijn afstammelingen van Sinti's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |