Aaah. Je bent een kamper. Vandaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat je familie dit nog niet wist.. Hier wordt het verleden van alle burgers, die goed bevriend zijn/een relatie krijgen met een reiziger, volledig gecheckt door de familie..
Jaquote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Dan moest je maar niet zo'n drol zijn. Als ik jouw gedrag hier op het forum zie dan ben ik niet verrast dat ze dat doet nee.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:49 schreef Roofmate77 het volgende:
Wat te doen aan iemand die roddels over je verspreid?
Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Iemand van wie ik dacht dat ik haar kon vertrouwen heeft toch een paar dingen die ik in vertrouwen heb verteld wereldkundig gemaakt, iemand dezelfde ervaring? Wat kan ik nog doen om de schade te beperken?
Damn, dat klinkt een potje bekrompen zeg.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
Ik sta er echt van te kijken dat je familie dit nog niet wist.. Hier wordt het verleden van alle burgers, die goed bevriend zijn/een relatie krijgen met een reiziger, volledig gecheckt door de familie..
Is cultuur.quote:Op woensdag 5 juli 2017 09:21 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt een potje bekrompen zeg.
Geef het wat tijd... Het was te verwachten dat de eerste reactie niet zo prettig zou zijn.quote:
Wat had je verwacht?quote:
Gewoon niet verder.quote:Op woensdag 5 juli 2017 13:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat had je verwacht?
En hoe nu verder?
Lekker kort van stof.quote:
Allebei waarschijnlijk. Misschien beter voor ons allebei.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:01 schreef Elpis het volgende:
[..]
Lekker kort van stof.
Niet verder Hoe?
Niet verder met je vriendin of niet verder met je ouders?
Doe niet zo raar man. Geef je zo snel op.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Allebei waarschijnlijk. Misschien beter voor ons allebei.
Dat komt omdat ik een ware kampioen ben in draaien. Daarbij,zij is pas 10 jaar in Nederland dus zoveel was er niet te vinden.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 22:35 schreef madam-april het volgende:
dus nu schop je haar zwanger op straat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dus nu schop je haar zwanger op straat?
dks, johnshooter, dennisenkim... Allemaallllquote:
Ik miste mijn dagelijkse portie drama al!quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dks, johnshooter, dennisenkim... Allemaallll
Terwijl ze net zwanger van je is? Are you kidding me?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:16 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:32 schreef Elpis het volgende:
[..]
Terwijl ze net zwanger van je is? Are you kidding me?
Kom eens uit die slachtofferrol en ga eens achter de keuze voor je vriendin staan. Zij maakt jou gelukkig en jij zal vast ook iets goed doen, anders was ze er niet meer, en je dochter kan het goed met haar vinden zover ik weet.
Je ouders dan maar lekker laten waaien met hun vooroordelen. Ik neem aan dat ze ook kampbewoners zijn nou daar heeft meer dan half Nederland ook een vooroordeel over dus fuck it.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |