Soms hebben die mensen daar een betere kijk op dan jij, omdat zij niet verblind worden door een roze wolk.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:44 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet afdoen als niet waar, mensen hadden al vraagtekens bij de vrouw met wie ik nu ben. En door deze roddels wordt hun idee bevestigd. Ik heb ook nog een kind waar ik rekening mee moet houden.
Hangt er in z'n geheel vanaf waar het om gaat en de emoties van de TS. Misschien is het het liegen waard, dat is nergens duidelijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Liegen dus (want het gaat hier om dingen die wel waar zijn)?
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af. Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er in z'n geheel vanaf waar het om gaat en de emoties van de TS. Misschien is het het liegen waard, dat is nergens duidelijk.
Also also.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af.
Lijkt me een beetje vreemd om de halve wereldbevolking af te rekenen op de daden van een gek wijf. Daarnaast klink je zelf momenteel ook tamelijk wraaklustig.quote:Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ben in staat om er nu heen te gaan en ze de huid vol te schelden.
quote:Op zondag 2 juli 2017 23:18 schreef Roofmate77 het volgende:
Niemand een gouden tip om een einde aan het geklets over mn relatie te maken en direct die roddelende feeks een lesje te leren?
Zij is zo te lezen is zij niet de enige gek... Dang.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Tis een kwestie van tijd voor m'n familie erachter komt.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik heb al meerdere geschokte whatsappjes gehad, mensen die vragen of het waar is, en dat ze dit niet van mij hadden verwacht. Straks komt m'n familie erachter.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:37 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik schaam me er een beetje voor, tis niet iets wat ze van mij gewend zijn.
Gelukkig kan ik ze nog enigszins buiten ons leven houden.
Okay, ik snap je nu niet meer zo...quote:Op zondag 2 juli 2017 23:44 schreef Roofmate77 het volgende:
Ja ik kan het niet afdoen als niet waar, mensen hadden al vraagtekens bij de vrouw met wie ik nu ben. En door deze roddels wordt hun idee bevestigd. Ik heb ook nog een kind waar ik rekening mee moet houden.
Zij kan alleen 'wraak' nemen omdat ze je blijkbaar weet te pakken op je zwakke punt: je staat zelf niet helemaal achter je keuze en bent bang dat je beoordeeld/veroordeeld wordt omdat je met je nieuwe vriendin bent. Mja, je schaamt je ervoor, zei je zelf...quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af. Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.
Ik ben niet bang om veroordeeld te worden, ik weet dat dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan alleen 'wraak' nemen omdat ze je blijkbaar weet te pakken op je zwakke punt: je staat zelf niet helemaal achter je keuze en bent bang dat je beoordeeld/veroordeeld wordt omdat je met je nieuwe vriendin bent. Mja, je schaamt je ervoor, zei je zelf...
Dang.
Waarom ben je met je huidige vriendin?quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om veroordeeld te worden, ik weet dat dat gaat gebeuren.
En niet te zuinig ook waarschijnlijk. Ik durf m'n familie niet eens onder ogen te komen.
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ben je met je huidige vriendin?
Kun je mij als buitenstaander uitleggen waarom je voor haar hebt gekozen?
Prostituee?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.
Nou, hier is je antwoord naar andere mensen toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.
Dus je had het haar ook niet moeten vertellen dus?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:55 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Tis waar, maar het gaat niemand iets aan vind ik.
Omg je vriendin was vroeger een man en is transgender.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
En niet te zuinig ook waarschijnlijk. Ik durf m'n familie niet eens onder ogen te komen.
Of hij heeft haar besteld uit Oekraïne.quote:
Of ze heette eerder in haar leven Harry.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 02:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of hij heeft haar besteld uit Oekraïne.
Enfin, we zijn allen erg nieuwsgierig en alleen met concrete info kunnen we helpen.
Ik geef niemand antwoord, ik lul er gewoon snel overheen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, hier is je antwoord naar andere mensen toe.
En die behalve hoeft er niet bij.
Dankzij dat hebben jullie elkaar gevonden.
Je wordt al veroordeeld, door jezelf. Het maakt niet meer uit wat andere mensen denken, de schaamte zit al in je.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |