Tis waar, maar het gaat niemand iets aan vind ik.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:54 schreef Lienekien het volgende:
Is het nou waar wat ze vertelt of is het een roddel?
Ja ze had ook gewoon kunnen zwijgen.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:57 schreef Lienekien het volgende:
Dat lijkt me wel relevant als mensen vragen of het waar is. Het is dus geen kwaadsprekerij, maar een beschaamd vertrouwen.
Vertel mensen dat het ze niet aangaat.
Dat had ze moeten doen. Ga verhaal halen bij haar. Waarom vertelt ze jouw zaken aan anderen?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:58 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja ze had ook gewoon kunnen zwijgen.
Ik had woorden met haar, ze vond dat ik te snel ging met m'n nieuwe relatie, en daar was ze blijkbaar boos over want anders had ze haar kop wel gehouden.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat had ze moeten doen. Ga verhaal halen bij haar. Waarom vertelt ze jouw zaken aan anderen?
Mijn leven is lastiger dan een teef met vlooien momenteel.quote:
Nee niet zoiets gelukkig..quote:Op zondag 2 juli 2017 22:21 schreef Geralt het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_zich_poorten_1.html
Dat is het probleem, wat ze zegt klopt, ik wil het niet bevestigen of ontkennen. Ik heb al meerdere geschokte whatsappjes gehad, mensen die vragen of het waar is, en dat ze dit niet van mij hadden verwacht. Straks komt m'n familie erachter.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:21 schreef LittleLady het volgende:
Nou dan ben je haar gewoon een stap voor,
Als mensen met zoiets bij mij komen ben ik altijd blij dat ze komen vragen, dan zeg ik altijd, Ja natuurlijk wt denk je dan, mijn leven toch spannender dan gewoon huismoeke zijn.
Vervolgens gooi ik er nog een schepje bovenop waardoor de ander zijn/haar geloofwaardigheid helemaal kwijt is.
Zorg er gewoon voor dat je niet te chanteren, onder druk of bespreekbaar bent.
Ja en? Iedereen doet wel eens wat, zou mij er niet zo druk om maken, gewoon je familie vertellen, zolang je niemand hebt vermoord zal het vast wel meevallenquote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, wat ze zegt klopt, ik wil het niet bevestigen of ontkennen. Ik heb al meerdere geschokte whatsappjes gehad, mensen die vragen of het waar is, en dat ze dit niet van mij hadden verwacht. Straks komt m'n familie erachter.
Ik schaam me er een beetje voor, tis niet iets wat ze van mij gewend zijn.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:29 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja en? Iedereen doet wel eens wat, zou mij er niet zo druk om maken, gewoon je familie vertellen, zolang je niemand hebt vermoord zal het vast wel meevallen
Voor ze waar achterkomen?quote:Op zondag 2 juli 2017 22:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik had woorden met haar, ze vond dat ik te snel ging met m'n nieuwe relatie, en daar was ze blijkbaar boos over want anders had ze haar kop wel gehouden.
Ben in staat om er nu heen te gaan en ze de huid vol te schelden.
Tis een kwestie van tijd voor m'n familie erachter komt.
Weet je, iedereen denkt altijd alles te weten, als jij iets leuk vind om te doen of ergens liefhebber van bent of meteen iets gedaan hebt is dat jouw zaak, als een ander zich daar druk om gaat maken laat alleen maar zien dat ze geen leven hebben.quote:Op zondag 2 juli 2017 22:37 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik schaam me er een beetje voor, tis niet iets wat ze van mij gewend zijn.
Gelukkig kan ik ze nog enigszins buiten ons leven houden.
Je vriendin is 1m 40?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:02 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Achter m'n kleine geheimpje zeg maar. Kijk morgen wel hoe ik het verder ga doen.
Schijtirritant, dit. Beetje interessant lopen doen onder het mom van een vriendin die iets heeft doorverteld.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja ik heb hier al genoeg commentaar op mijn keuzes gekregen dus ik wil niet teveel zeggen.
Ja, je relatie met je minderjarige nichtje beëindigen en zeggen dat je vriendin een liegbeest is.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:18 schreef Roofmate77 het volgende:
Niemand een gouden tip om een einde aan het geklets over mn relatie te maken en direct die roddelende feeks een lesje te leren?
Verzin een grotere roddel over haarquote:Op zondag 2 juli 2017 23:18 schreef Roofmate77 het volgende:
Niemand een gouden tip om een einde aan het geklets over mn relatie te maken en direct die roddelende feeks een lesje te leren?
Ik weet wel waarom ze dit doet. Ik heb haar keihard afgewezen omdat ik erg verliefd was/ ben op iemand anders.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:22 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik denk niet dat je dat kan stoppen, het is al de wereld in geholpen. Maar je kunt wel zeggen tegen haar dat je er niet van gediend bent dat ze dat heeft gedaan en vragen waarom ze dat heeft gedaan?
Ja ik kan het niet afdoen als niet waar, mensen hadden al vraagtekens bij de vrouw met wie ik nu ben. En door deze roddels wordt hun idee bevestigd. Ik heb ook nog een kind waar ik rekening mee moet houden.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:39 schreef Avondmens het volgende:
Genoeg wat je kunt doen, hangt er een beetje vanaf wat het is.
Je kunt er volkomen normaal over doen en je verbazen waarom mensen er zo geschokt over zijn: "ja natuurlijk doe ik dat, jij niet? je weet niet wat je mist." "Ik dacht dat alleen heel bekrompen mensen dat raar vinden..." Op het moment dat het voor jou geen probleem is, wordt het moeilijk voor anderen om je er mee lastig te vallen. En tegelijk lijkt die "vriendin' een bekrompen tut dat ze je hier belachelijk mee probeert te maken....
Ander scenario is dat je er helemaal niet op in gaat: niet bij hoog en bij laag gaan ontkennen, maar gewoon kort "wat een grappig verhaal, hoe kom je daar nou weer bij?"
Nog een mogelijkheid is het niet alleen te bevestigen maar en nog een schep bovenop te gooien. Maar dan hangt er heel erg vanaf wat het is.
Mogelijkheden genoeg dus.
DKS? Weer een nieuwe username?quote:Op zondag 2 juli 2017 23:44 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet afdoen als niet waar, mensen hadden al vraagtekens bij de vrouw met wie ik nu ben. En door deze roddels wordt hun idee bevestigd. Ik heb ook nog een kind waar ik rekening mee moet houden.
Is het niet strafbaar trouwens? Als het een beschadigend karakter heeft kun je ermee naar de politie volgens mij. Vraag me niet hoe het heet dat ben ik vergeten.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:18 schreef Roofmate77 het volgende:
Hebben de mods er niet inmiddels een dagtaak aan om al zijn kloon-accounts te bannen?quote:Op maandag 3 juli 2017 07:18 schreef velvetunder het volgende:
[..]
Kan niet missen. Gezien zijn username en professie.
Hoezo? Staat het in de regels dat je maar 1 account mag hebben?quote:Op maandag 3 juli 2017 09:13 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Hebben de mods er niet inmiddels een dagtaak aan om al zijn kloon-accounts te bannen?
Smaad.quote:Op maandag 3 juli 2017 09:11 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Is het niet strafbaar trouwens? Als het een beschadigend karakter heeft kun je ermee naar de politie volgens mij. Vraag me niet hoe het heet dat ben ik vergeten.
Euh ja, ze zien me aankomen, ze lachen zich vast dood danquote:Op maandag 3 juli 2017 09:11 schreef Satori-Amori het volgende:
[..]
Is het niet strafbaar trouwens? Als het een beschadigend karakter heeft kun je ermee naar de politie volgens mij. Vraag me niet hoe het heet dat ben ik vergeten.
Negeren.quote:Op zondag 2 juli 2017 21:49 schreef Roofmate77 het volgende:
Wat te doen aan iemand die roddels over je verspreid?
Dat het niet waar is.quote:Wat zeg je tegen mensen die vragen of het waar is?
Soms hebben die mensen daar een betere kijk op dan jij, omdat zij niet verblind worden door een roze wolk.quote:Op zondag 2 juli 2017 23:44 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet afdoen als niet waar, mensen hadden al vraagtekens bij de vrouw met wie ik nu ben. En door deze roddels wordt hun idee bevestigd. Ik heb ook nog een kind waar ik rekening mee moet houden.
Hangt er in z'n geheel vanaf waar het om gaat en de emoties van de TS. Misschien is het het liegen waard, dat is nergens duidelijk.quote:Op maandag 3 juli 2017 11:33 schreef Forbry het volgende:
[..]
Liegen dus (want het gaat hier om dingen die wel waar zijn)?
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af. Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:09 schreef ems. het volgende:
[..]
Hangt er in z'n geheel vanaf waar het om gaat en de emoties van de TS. Misschien is het het liegen waard, dat is nergens duidelijk.
Also also.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af.
Lijkt me een beetje vreemd om de halve wereldbevolking af te rekenen op de daden van een gek wijf. Daarnaast klink je zelf momenteel ook tamelijk wraaklustig.quote:Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ben in staat om er nu heen te gaan en ze de huid vol te schelden.
quote:Op zondag 2 juli 2017 23:18 schreef Roofmate77 het volgende:
Zij is zo te lezen is zij niet de enige gek... Dang.quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Tis een kwestie van tijd voor m'n familie erachter komt.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:25 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik heb al meerdere geschokte whatsappjes gehad, mensen die vragen of het waar is, en dat ze dit niet van mij hadden verwacht. Straks komt m'n familie erachter.
quote:Op zondag 2 juli 2017 22:37 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik schaam me er een beetje voor, tis niet iets wat ze van mij gewend zijn.
Gelukkig kan ik ze nog enigszins buiten ons leven houden.
Okay, ik snap je nu niet meer zo...quote:Op zondag 2 juli 2017 23:44 schreef Roofmate77 het volgende:
Zij kan alleen 'wraak' nemen omdat ze je blijkbaar weet te pakken op je zwakke punt: je staat zelf niet helemaal achter je keuze en bent bang dat je beoordeeld/veroordeeld wordt omdat je met je nieuwe vriendin bent. Mja, je schaamt je ervoor, zei je zelf...quote:Op maandag 3 juli 2017 12:17 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Het is de moeite waard en met dat gekke wijf reken ik na werk wel af. Echt verbazingwekkend hoe ver vrouwen gaan om wraak te nemen.
Ik ben niet bang om veroordeeld te worden, ik weet dat dat gaat gebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij kan alleen 'wraak' nemen omdat ze je blijkbaar weet te pakken op je zwakke punt: je staat zelf niet helemaal achter je keuze en bent bang dat je beoordeeld/veroordeeld wordt omdat je met je nieuwe vriendin bent. Mja, je schaamt je ervoor, zei je zelf...
Dang.
Waarom ben je met je huidige vriendin?quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik ben niet bang om veroordeeld te worden, ik weet dat dat gaat gebeuren.
En niet te zuinig ook waarschijnlijk. Ik durf m'n familie niet eens onder ogen te komen.
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom ben je met je huidige vriendin?
Kun je mij als buitenstaander uitleggen waarom je voor haar hebt gekozen?
Prostituee?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.
Nou, hier is je antwoord naar andere mensen toe.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.
Dus je had het haar ook niet moeten vertellen dus?quote:Op zondag 2 juli 2017 21:55 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Tis waar, maar het gaat niemand iets aan vind ik.
Omg je vriendin was vroeger een man en is transgender.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
En niet te zuinig ook waarschijnlijk. Ik durf m'n familie niet eens onder ogen te komen.
Of hij heeft haar besteld uit Oekraïne.quote:
Of ze heette eerder in haar leven Harry.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 02:09 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Of hij heeft haar besteld uit Oekraïne.
Enfin, we zijn allen erg nieuwsgierig en alleen met concrete info kunnen we helpen.
Ik geef niemand antwoord, ik lul er gewoon snel overheen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 01:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou, hier is je antwoord naar andere mensen toe.
En die behalve hoeft er niet bij.
Dankzij dat hebben jullie elkaar gevonden.
Je wordt al veroordeeld, door jezelf. Het maakt niet meer uit wat andere mensen denken, de schaamte zit al in je.quote:Op maandag 3 juli 2017 17:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Ze is niet mijn ex, ze was de beste vriendin van m'n vrouw.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:41 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Je wordt al veroordeeld, door jezelf. Het maakt niet meer uit wat andere mensen denken, de schaamte zit al in je.
Als het echt geen probleem is, accepteer je het feit hoe je elkaar bent tegen gekomen. Je hoeft niemand enige uitleg te verschaffen, als je dat niet wilt. Zolang jij niets toegeeft, blijft het bij een roddel van je ex.
Spreek zelf geen kwaad van haar en laat het gaan. Het is zoals het is. Accepteer het en stop met je te schamen. Onzinnige emotie. Als mensen je laten vallen, waren het al geen vrienden en ben je een illusie aan het vasthouden. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Dan vervang je -ex- door -de beste vriendin van m'n vrouw-, inhoud blijft hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:47 schreef Roofmate77 het volgende:
Ze is niet mijn ex, ze was de beste vriendin van m'n vrouw.
Dat heb ik wijselijk voor me gehouden en ik ben inmiddels daddy to be.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Vindt die vriendin het fout dat je met een ex-prostitué met schulden bent gaan samenwonen of vindt ze het fout dat jullie al snel aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Wat heb je die vriendin dan wél verteld?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:24 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Dat heb ik wijselijk voor me gehouden en ik ben inmiddels daddy to be.
Hebben we het dan over peetouder zoals volgens de kerk of een voogd geregeld via een notaris?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
je bent daddy, niet to-bequote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:24 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Dat heb ik wijselijk voor me gehouden en ik ben inmiddels daddy to be.
Volgens de kerk.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:33 schreef Elpis het volgende:
[..]
Hebben we het dan over peetouder zoals volgens de kerk of een voogd geregeld via een notaris?
Nee dat gaat niet. Heeft verder ook totaal geen wettelijke basis.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Communie en vormsel heeft ze al gedaan. Ik wil haar gewoon helemaal uit ons leven bannen.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Heeft verder ook totaal geen wettelijke basis.
Wat je wel kan doen is indien het kind nog de communie of het vormsel moet een andere peetouder laten registreren in overleg met pastoor/dominee.
Verscheur de doopverklaring...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:01 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Communie en vormsel heeft ze al gedaan. Ik wil haar gewoon helemaal uit ons leven bannen.
Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:56 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou er gewoon open over zijn, mijn vriend liep eerder ook met een dame van plezier die nog gewoon werkte en hij heeft het gewoon iedereen verteld.
Het is toch jouw keus, niet die van een ander, als zij lief voor je is en ze is belangrijk voor jou, wat maakt het dan uit.
Als afleidingsmanoeuvre je vriend verraden mijn zijn aanstaande?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.
Waarom schaam je je voor iemand die dit soort gevoelens bij je opwekt?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Dat.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom schaam je je voor iemand die dit soort gevoelens bij je opwekt?
Beetje jammer wel.
En dat is nou een deel van je probleem...quote:Op dinsdag 4 juli 2017 07:42 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik geef niemand antwoord, ik lul er gewoon snel overheen.
Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom schaam je je voor iemand die dit soort gevoelens bij je opwekt?
Beetje jammer wel.
Weet je, mijn familie is ook best wel bekrompen, ik was 23 toen vertelde ik even aan tafel dat ik bij een erotische telefoondienst werkte in de avonduren, nou dikke schande natuurlijk. paar jaar later kwam mijn tante naast mij zitten en begon van alles te vragen, ze moest er wel om lachen, mijn moeder belde op den duur op hoe zoiets werkte want ze kon iemand die geen werk kon vinden, mijn vader zei op zijn werk dat ik maatschappelijk werker was en later vertelde hij het gewoon. Soms moeten ze even aan het idee wennen, toen ik mijn vriend leerde kennen was ik nog steeds daarbij aan het werk, ik denk dan maar zo alles of niets en heb het hem verteld. Ach zei hij, mijn ex is een sm meesteres en zat daarvoor achter het raam, maakt me niets uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.
Maar zonder die manier was je elkaar niet tegengekomen. En dat is wel wie zij toen was.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:16 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.
Diegene die vroeg of je wat bij haar kwam eten zonder je vriendin?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 08:47 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze is niet mijn ex, ze was de beste vriendin van m'n vrouw.
Dus omdat jij je schaamt voor het verleden van je vriendin en omdat jij je mond niet kan houden, moet je dochter nu verder zonder haar peetmoeder. Iemand die voor haar de band met haar moeder personifieerd!?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:01 schreef Roofmate77 het volgende:
Communie en vormsel heeft ze al gedaan. Ik wil haar gewoon helemaal uit ons leven bannen.
quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:47 schreef Jopie78 het volgende:
Dus omdat jij je schaamt voor het verleden van je vriendin en omdat jij je mond niet kan houden, moet je dochter nu verder zonder haar peetmoeder. Iemand die voor haar de band met haar moeder personifieerd!?
Zet je over jezelf heen en wees niet zo rancuneus naar andere over je eigen tekortkomingen.
Zet op de facebook dat per direct ...... uit haar peetouderschap wordt gezet.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 10:01 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |