abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172157002
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:41 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Je wordt al veroordeeld, door jezelf. Het maakt niet meer uit wat andere mensen denken, de schaamte zit al in je.
Als het echt geen probleem is, accepteer je het feit hoe je elkaar bent tegen gekomen. Je hoeft niemand enige uitleg te verschaffen, als je dat niet wilt. Zolang jij niets toegeeft, blijft het bij een roddel van je ex.

Spreek zelf geen kwaad van haar en laat het gaan. Het is zoals het is. Accepteer het en stop met je te schamen. Onzinnige emotie. Als mensen je laten vallen, waren het al geen vrienden en ben je een illusie aan het vasthouden. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
Ze is niet mijn ex, ze was de beste vriendin van m'n vrouw.
pi_172157041
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:47 schreef Roofmate77 het volgende:
Dan vervang je -ex- door -de beste vriendin van m'n vrouw-, inhoud blijft hetzelfde.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:04:08 #78
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172157236
Vindt die vriendin het fout dat je met een ex-prostitué met schulden bent gaan samenwonen of vindt ze het fout dat jullie al snel aan het proberen zijn om zwanger te worden?
The love you take is equal to the love you make.
pi_172157516
Wat maakt dat nou uit welk werk ze deed, is zo bekrompen denken, alsof het dan ineens vies is.
pi_172157565
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:04 schreef Lienekien het volgende:
Vindt die vriendin het fout dat je met een ex-prostitué met schulden bent gaan samenwonen of vindt ze het fout dat jullie al snel aan het proberen zijn om zwanger te worden?
Dat heb ik wijselijk voor me gehouden en ik ben inmiddels daddy to be.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:27:25 #81
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_172157598
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:24 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Wat heb je die vriendin dan wél verteld? :?
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:33:30 #82
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172157680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Hebben we het dan over peetouder zoals volgens de kerk of een voogd geregeld via een notaris?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172157806
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:24 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

je bent daddy, niet to-be :(

Hoewel ik 100% snap dat die vriendin je keuzes afkeurt, is het doorvertellen niet netjes

Aan de andere kant wist je van tevoren dat Kim prostituee was en dat er een kans was dat mensen erachter zouden kunnen komen, dus als je achter je keuze staat moet je daar ook mee om kunnen gaan.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_172157809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:33 schreef Elpis het volgende:

[..]

Hebben we het dan over peetouder zoals volgens de kerk of een voogd geregeld via een notaris?
Volgens de kerk.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:51:26 #85
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172157925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:22 schreef Roofmate77 het volgende:
Nog een korte vraag: iemand ervaring met iemand als peetouder te laten schrappen?
Nee dat gaat niet. Heeft verder ook totaal geen wettelijke basis.

Wat je wel kan doen is indien het kind nog de communie of het vormsel moet een andere peetouder laten registreren in overleg met pastoor/dominee.
And so is the past
pi_172157992
Ik zou er gewoon open over zijn, mijn vriend liep eerder ook met een dame van plezier die nog gewoon werkte en hij heeft het gewoon iedereen verteld.
Het is toch jouw keus, niet die van een ander, als zij lief voor je is en ze is belangrijk voor jou, wat maakt het dan uit.
pi_172158080
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:51 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Nee dat gaat niet. Heeft verder ook totaal geen wettelijke basis.

Wat je wel kan doen is indien het kind nog de communie of het vormsel moet een andere peetouder laten registreren in overleg met pastoor/dominee.
Communie en vormsel heeft ze al gedaan. Ik wil haar gewoon helemaal uit ons leven bannen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:02:15 #88
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_172158093
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:01 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Communie en vormsel heeft ze al gedaan. Ik wil haar gewoon helemaal uit ons leven bannen.
Verscheur de doopverklaring...

Nee zo werkt dat niet bij de kerk, bij huwelijken ook niet hè.
And so is the past
pi_172158102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 09:56 schreef LittleLady het volgende:
Ik zou er gewoon open over zijn, mijn vriend liep eerder ook met een dame van plezier die nog gewoon werkte en hij heeft het gewoon iedereen verteld.
Het is toch jouw keus, niet die van een ander, als zij lief voor je is en ze is belangrijk voor jou, wat maakt het dan uit.
Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:07:31 #90
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172158170
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ja hier zijn ze niet echt ruimdenkend. Over een paar weken komt er wel weer een nieuwe roddel voor in de plaats en zijn ze ons hopelijk vergeten.
Als afleidingsmanoeuvre je vriend verraden mijn zijn aanstaande?
Hebben ze daarover wat te roddelen. :+

Een rondje google leerde me dat het schrappen van een meter niet zou kunnen inderdaad.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172158286
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 00:05 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik kan met haar lachen en ik kan met haar huilen, ik kan 100% mezelf zijn bij haar, ze accepteert me zoals ik ben met al mijn tekortkomingen, ze heeft humor, ze is mooi, ze is lief, alles aan haar is perfect behalve hoe ik haar gevonden heb.
Waarom schaam je je voor iemand die dit soort gevoelens bij je opwekt?

Beetje jammer wel.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:15:13 #92
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172158328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:13 schreef zarGon het volgende:

Beetje jammer wel.
Dat.
Eigenlijk moet je die vriendin dankbaar zijn dat ze dat lijk uit de kast heeft gehaald. Zo hoef je niet bang te zijn voor ontdekking en kun je vol voor de Liefde gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172158333
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:42 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik geef niemand antwoord, ik lul er gewoon snel overheen.
En dat is nou een deel van je probleem...

Je geeft de mensen geen antwoord, de vragen blijven ze houden. Dat kan, dat is prima. Wat dan weer wel zo jammer is, is dat je niet opkomt voor haar. Maak ze duidelijk dat je bewust voor haar hebt gekozen (je mag de redenen erbij noemen), en dat ze niet zo over haar moeten praten.

Laat een beetje merken het jouw keuzes zijn en dat ze het maar te accepteren hebben...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2017 10:16:13 ]
pi_172158352
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:13 schreef zarGon het volgende:

[..]

Beetje jammer wel.
Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.
pi_172158370
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:02 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Weet je, mijn familie is ook best wel bekrompen, ik was 23 toen vertelde ik even aan tafel dat ik bij een erotische telefoondienst werkte in de avonduren, nou dikke schande natuurlijk. paar jaar later kwam mijn tante naast mij zitten en begon van alles te vragen, ze moest er wel om lachen, mijn moeder belde op den duur op hoe zoiets werkte want ze kon iemand die geen werk kon vinden, mijn vader zei op zijn werk dat ik maatschappelijk werker was en later vertelde hij het gewoon. Soms moeten ze even aan het idee wennen, toen ik mijn vriend leerde kennen was ik nog steeds daarbij aan het werk, ik denk dan maar zo alles of niets en heb het hem verteld. Ach zei hij, mijn ex is een sm meesteres en zat daarvoor achter het raam, maakt me niets uit.
Vrienden waren eerst ook afkeurend, later moesten ze er heel hard om lachen en kreeg je allemaal vragen van hoe zoiets nou eigenlijk gaat, sommigen hebben ook wel eens mijn voicemail afgeluisterd en waren verbaasd wat voor mannen naar zo'n lijn belden, och zegt ze het is ja net een dating site. Ik zeg ja enige verschil is dat je betaald krijgt.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:17:43 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172158384
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:16 schreef Roofmate77 het volgende:

Ik schaam me diep voor de manier waarop ik haar ontmoet heb. Niet voor haar, ik loop trots als een hond met 7 lullen naast haar.
Maar zonder die manier was je elkaar niet tegengekomen. En dat is wel wie zij toen was.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:44:51 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172158881
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:47 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Diegene die vroeg of je wat bij haar kwam eten zonder je vriendin?
Had Kim toch gelijk ermee!
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172158952
quote:

Dus omdat jij je schaamt voor het verleden van je vriendin en omdat jij je mond niet kan houden, moet je dochter nu verder zonder haar peetmoeder. Iemand die voor haar de band met haar moeder personifieerd!?

Zet je over jezelf heen en wees niet zo rancuneus naar andere over je eigen tekortkomingen.
  dinsdag 4 juli 2017 @ 10:49:52 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172158998
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 10:47 schreef Jopie78 het volgende:

Dus omdat jij je schaamt voor het verleden van je vriendin en omdat jij je mond niet kan houden, moet je dochter nu verder zonder haar peetmoeder. Iemand die voor haar de band met haar moeder personifieerd!?

Zet je over jezelf heen en wees niet zo rancuneus naar andere over je eigen tekortkomingen.
_O_
pi_172159204
quote:

[..]

Zet op de facebook dat per direct ...... uit haar peetouderschap wordt gezet.
5 Ferrari's op videoband!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')