Ga op je knieën en smeek haar te blijven. Deze storm gaat wel weer liggen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:37 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.
Mijn familie mag wat mij betreft heel diep in de stront zakken.
Fijn, je kind haar familie verbieden.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:42 schreef Roofmate77 het volgende:
Ben zo blij dat ik van die tyfus woongemeenschap ben ontsnapt, die bemoeizucht was echt killing. Heb m'n jong verboden om ooit nog een voet op die godvergeten kutgemeenschap te zetten. Als je mij niet meer wil krijg je m'n jong ook niet. We hebben ze niet nodig, ik heb een vak geleerd, ik kan m'n eigen geld verdienen en ik zal nooit bij mensen schooien om oud ijzer of venten aan voordeuren.
Ze zal het ook moeilijk vinden vanwege je schaamte. Sta voor je keuze en laat haar weten dat je voor haar door het vuur gaat. Dat zal haar ook sterken. Geen reden iedereen te verliezen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:37 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ze vindt het vreselijk dat iedereen het weet. Ze wil tijdelijk bij die sletterige nichtje gaan wonen.
Mijn familie mag wat mij betreft heel diep in de stront zakken.
Nou heb je me toch even laten lachen, ik werk in de bouw poes. Ik maak daken en ik kan dakkapellen bouwen, denk je echt dat ik dit shitwerk zou doen als ik een bestseller kon schrijven?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Dit kan niet echt zijn.
Volgens mij ben jij een eenzame schrijver die provocerende topics opent in de hoop de reacties als materiaal te kunnen gebruiken.
Jij noemt mij radicaal???? Ik heb gisteren nog net geen klappen van m'n bruurkes gehad, de hele familie was er, inclusief aanhang en ze veroordeelden ons allemaal. Leuk joh, ik ben kennelijk al jaren het zwarte schaap van deze vuile huichelachtige strontfamilie. Vriendelijk als ik erbij ben en achter m'n rug om is het Dennis dit en Dennis dat. Echt klaar mee.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fijn, je kind haar familie verbieden.
Het zou je sieren eens niet zo radicaal te reageren. En dat zou ook een hoop schelen.
Zal ik haar dan maar opsluiten? Of heeft ze ook nog zelf iets te kiezen??quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:53 schreef Andromache het volgende:
Kom op zeg, wees een vent en kies voor je nieuwe gezin met 2 kinderen. Is ze goed voor je dochter? Behandelt ze jou goed? Ja, zo te lezen. Je laat geen zwangere vrouw van wie je houdt in de steek!!
Je kunt eens gaan staan voor de relatie en haar en jouw schaamte geen issue laten zijn. Nu komt het labbekakkerig op me over, van, ach ja, ze is weg.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:58 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Zal ik haar dan maar opsluiten? Of heeft ze ook nog zelf iets te kiezen??
Waarom houd je je familie dan zo dichtbij je als je er toch alleen maat negativiteit van ondervindt?quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:56 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Jij noemt mij radicaal???? Ik heb gisteren nog net geen klappen van m'n bruurkes gehad, de hele familie was er, inclusief aanhang en ze veroordeelden ons allemaal. Leuk joh, ik ben kennelijk al jaren het zwarte schaap van deze vuile huichelachtige strontfamilie. Vriendelijk als ik erbij ben en achter m'n rug om is het Dennis dit en Dennis dat. Echt klaar mee.
Nee, dan is het inderdaad beter om dat eventuele scenario bij voorbaat de kop in te drukken en kind gewoon te verbieden contact te hebben met haar familie.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:59 schreef Andromache het volgende:
Maar CC het ligt toch voor de hand dat dochter in een loyaliteitsconflict terecht komt als ze bij speelafspraken bij opa en oma telkens moet horen hoe slecht papa en vriendin bezig zijn.
OK laat het gebeuren maar ik zou hier wel alert op zijn als ouder.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan is het inderdaad beter om dat eventuele scenario bij voorbaat de kop in te drukken en kind gewoon te verbieden contact te hebben met haar familie.
Zo is het leven tjabo, je kunt ze moeilijk uit je leven bannen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom houd je je familie dan zo dichtbij je als je er toch alleen maat negativiteit van ondervindt?
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:02 schreef Andromache het volgende:
OK laat het gebeuren maar ik zou hier wel alert op zijn als ouder.
Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik spuug op hun, we hebben ze niet nodig, enige wie ik hard nodig heb is Kim, ze mag niet weg.
Als je maar wil, kan alles.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:03 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Zo is het leven tjabo, je kunt ze moeilijk uit je leven bannen.
Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.
Voor wat?! Ik schuif altijd alles voor haar, Lucinda wilde niet dat ons jong op een kamp zou opgroeien, daar was ze tegen. Ik heb haar beloofd dat ik het goed zou doen, Kim is een heel goede moeder, dat vind m'n kleine ook, die heeft zelf gezegd dat ze niet meer naar opa en oma H wil, ze vindt Kim lief, ze weet nog niet dat we een kleine krijgen.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.
Hoezo wegtrekken? Die familie kiest er toch voor om zo veroordeeld te reageren.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar er is een heel groot verschil tussen alert zijn en radicaal je kind van haar familie wegtrekken.
Niet zo min over je beroep joh. Ik heb veel meer waardering voor jouw beroep dan dat van een schrijver.quote:Op woensdag 5 juli 2017 16:51 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Nou heb je me toch even laten lachen, ik werk in de bouw poes. Ik maak daken en ik kan dakkapellen bouwen, denk je echt dat ik dit shitwerk zou doen als ik een bestseller kon schrijven?
Liever even een boksbal in de sportschool opzoeken svp.quote:Op woensdag 5 juli 2017 17:10 schreef Roofmate77 het volgende:
[..]
Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |