abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_172193762
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Hoho en je kind dan ? Die heeft haar familie misschien wel nodig.
Voor wat?!? Sen ziet dat ik me klote voel, ze heeft Kim overgehaald om bij ons te blijven, lief kind.
  woensdag 5 juli 2017 @ 17:21:29 #177
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172193791
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:13 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Voor wat?! Ik schuif altijd alles voor haar, Lucinda wilde niet dat ons jong op een kamp zou opgroeien, daar was ze tegen. Ik heb haar beloofd dat ik het goed zou doen, Kim is een heel goede moeder, dat vind m'n kleine ook, die heeft zelf gezegd dat ze niet meer naar opa en oma H wil, ze vindt Kim lief, ze weet nog niet dat we een kleine krijgen.
Relax! Het is een vraag. Je hebt er over nagedacht, ok, ik hoop oprecht dat jullie er uit komen. Kom voor je vriendin en jullie relatie op.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172193802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:05 schreef Roofmate77 het volgende:
Ik spuug op hun, we hebben ze niet nodig, enige wie ik hard nodig heb is Kim, ze mag niet weg.
en je kind heb je niet nodig? :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_172193877
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

en je kind heb je niet nodig? :(
Jawel, en ik ben zo blij dat ze tegen mij en m'n ouders heeft gezegd dat ze mij en Kim nodig heeft, tis een schatje die kleine van mij.
pi_172193942
quote:
hi1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:21 schreef Andromache het volgende:

[..]

Relax! Het is een vraag. Je hebt er over nagedacht, ok, ik hoop oprecht dat jullie er uit komen. Kom voor je vriendin en jullie relatie op.
Tuurlijk, we hebben een kamertje voor ons kleintje, 9 weken is ze in verwachting, ik hoop zo dat het blijft plakken.
  woensdag 5 juli 2017 @ 17:31:17 #181
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172194035
Ghehehe ik denk in plaatjes.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172194125
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:31 schreef Elpis het volgende:
Ghehehe ik denk in plaatjes.
[ afbeelding ]
I wish. Ik denk dat ze wel bij ons wil blijven, we gaan zo naar MediaMarkt om een nieuwe koelvriescombi te bestellen, als ze weg wil zou ze die toch niet mee uitkiezen enzovoort?
pi_172194347
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:10 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik sta meer op het punt van strafbare feiten plegen momenteel.
:').

Wat is het verschil in niveau soms goed te zien, zeg.

Vooral in je drama blijven hangen.
pi_172194396
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Wat is het verschil in niveau soms goed te zien, zeg.

Vooral in je drama blijven hangen.
Maar ik doe het niet.
  woensdag 5 juli 2017 @ 17:45:32 #185
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_172194476
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:14 schreef S95Sedan het volgende:

Hoezo wegtrekken? Die familie kiest er toch voor om zo veroordeeld te reageren.

Niet naar zijn kind, maar naar de manier waarop zijn huidige relatie gestart is, en de leugens die daaromheen hangen. Ook niet geheel fair, maar TS had van meet af aan open kaart moeten spelen, zoals het een volwassen vent, een vader, betaamt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_172194528
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:43 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Maar ik doe het niet.
Je hebt inmiddels zoveel gepost dat je denkniveau, denkwijze en handelingen al laten raden dat je hier emotioneel mee omgaat dan rationeel. Ergo: verstandige langetermijn-keuzes zullen er amper zijn...
pi_172194661
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet naar zijn kind, maar naar de manier waarop zijn huidige relatie gestart is, en de leugens die daaromheen hangen. Ook niet geheel fair, maar TS had van meet af aan open kaart moeten spelen, zoals het een volwassen vent, een vader, betaamt.
Ik was eigenlijk van plan om hier niet op te reageren, maar die mensen hebben volgens mij nooit iets om mij gegeven ja?! Toen Lucinda dood ging kreeg ik te horen dat dit het leven was terwijl ik eigenlijk kankerboos was. Echt ze hebben m'n ziel gebroken, ik ben hun 0,0 verschuldigd, ik mag omgaan met wie ik wil, ik mag vrijen en kinderen krijgen met wie ik wil
Ik heb Kim gekozen, en het lijkt erop dat ze het begrijpt, haar koffer heeft ze weer uitgepakt, poppetje blijft nog gelukkig.
pi_172194758
En zo is het goed, als ik haar maar heb.
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:08:45 #189
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_172195077
quote:
7s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

O ja want een hoop hoerenlopers bespreken dat gezellig met hun ouders aan de keukentafel. :')
Sommige dingen zijn gewoon privé. Jammer alleen dat hij daar niet aan dacht toen hij het aan de jaloerse vriendin vertelde. :{
Dan neem je een extra risico.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_172195167
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:52 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk van plan om hier niet op te reageren, maar die mensen hebben volgens mij nooit iets om mij gegeven ja?! Toen Lucinda dood ging kreeg ik te horen dat dit het leven was terwijl ik eigenlijk kankerboos was. Echt ze hebben m'n ziel gebroken, ik ben hun 0,0 verschuldigd, ik mag omgaan met wie ik wil, ik mag vrijen en kinderen krijgen met wie ik wil
Ik heb Kim gekozen, en het lijkt erop dat ze het begrijpt, haar koffer heeft ze weer uitgepakt, poppetje blijft nog gelukkig.
Janken dat ze je kapot hebben gemaakt, maar vervolgens wel beweren dat je geen afstand van ze kan nemen.

Gozer, als je daadwerkelijk denkt over je familie zoals hierboven en daadwerkelijk ook zo denkt over je huidige vriendin, doe je er verstandig aan om alles dat jou negatief beïnvloedt zo ver mogelijk van je te houden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2017 18:12:57 ]
pi_172195169
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:08 schreef Elpis het volgende:

[..]

O ja want een hoop hoerenlopers bespreken dat gezellig met hun ouders aan de keukentafel. :')
Sommige dingen zijn gewoon privé. Jammer alleen dat hij daar niet aan dacht toen hij het aan de jaloerse vriendin vertelde. :{
Dan neem je een extra risico.
Beter had ik m'n bek gehouden inderdaad,. En gisteren liep ik over het kamp en ik hoorde gewoon iemand zeggen: daar gaat hij, Ne hoerenloper. Ik schaamde me diep.
pi_172195211
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 17:24 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Jawel, en ik ben zo blij dat ze tegen mij en m'n ouders heeft gezegd dat ze mij en Kim nodig heeft, tis een schatje die kleine van mij.
Fijn. Je hebt je 14 jarige dochter in een positie gebracht waarin ze moet kiezen tussen jou en je nieuwe vriendin en de rest van haar familie.

Natuurlijk kiest ze voor jou, jij bent haar vader. Loyaliteit gaat ver. Maar denk niet dat ze geen verdriet en schuldgevoel gaat hebben over het feit dat ze haar grootouders daardoor van zich af moest duwen.

En dat jij je familie veroordeelt omdat zij negatief kijken naar prostitutie, terwijl je zelf zegt dat je je rotschaamt over de manier waarop je Kim hebt ontmoet.... Zie je niet dat jij ook uit datzelfde nest komt, en hun reactie op die van jou lijkt en daardoor eigenlijk best begrijpelijk is?

Ik lees hier vooral weer ikke, ikke, ikke, van je af slaan (al dan niet letterlijk) en een hoop drama omdat de wereld niet doet wat jij wil.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172195220
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Janken dat ze je kapot hebben gemaakt, maar vervolgens wel beweren dat je geen afstand van ze kan nemen.

Gozer, als je daadwerkelijk denkt over je familie zoals hierboven en daadwerkelijk ook zo denkt over je huidige vriendin, doe je er verstandig aan om alles wat jou negatief beïnvloedt zo ver mogelijk van je te houden.
Ik heb gebroken met ze. Jij begrijpt niet wat het leven van een reiziger inhoud of wel? Wij zijn afstammelingen van Sinti's.
  woensdag 5 juli 2017 @ 18:14:29 #194
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_172195221
Hun gebrek, niet het jouwe, jij geniet van seks, zij ook, ze moeten blij voor je zijn dat je het geluk weer hebt gevonden in de liefde, ze misgunnen het je gewoon. Geen bal van aantrekken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_172195254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Andromache het volgende:
Hun gebrek, niet het jouwe, jij geniet van seks, zij ook, ze moeten blij voor je zijn dat je het geluk weer hebt gevonden in de liefde, ze misgunnen het je gewoon. Geen bal van aantrekken.
Doe ik ook niet, ik moet met haar leven, niet met hun. Ze mogen kapotvallen. Sen krijgen ze niet meer, mij ook niet.
Kankerlijers.
pi_172195281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:16 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, ik moet met haar leven, niet met hun. Ze mogen kapotvallen. Sen krijgen ze niet meer, mij ook niet.
Kankerlijers.
Het doet er voor jou nu echt niet toe wat Sen nodig heeft he? ;(
Je weet het immers allemaal beter....

Heb je door dat je nu over je dochter praat alsof het een ding is?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_172195284
quote:
13s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Fijn. Je hebt je 14 jarige dochter in een positie gebracht waarin ze moet kiezen tussen jou en je nieuwe vriendin en de rest van haar familie.

Natuurlijk kiest ze voor jou, jij bent haar vader. Loyaliteit gaat ver. Maar denk niet dat ze geen verdriet en schuldgevoel gaat hebben over het feit dat ze haar grootouders daardoor van zich af moest duwen.

En dat jij je familie veroordeelt omdat zij negatief kijken naar prostitutie, terwijl je zelf zegt dat je je rotschaamt over de manier waarop je Kim hebt ontmoet.... Zie je niet dat jij ook uit datzelfde nest komt, en hun reactie op die van jou lijkt en daardoor eigenlijk best begrijpelijk is?

Ik lees hier vooral weer ikke, ikke, ikke, van je af slaan (al dan niet letterlijk) en een hoop drama omdat de wereld niet doet wat jij wil.
Schei uit.
pi_172195320
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Schei uit.
Jij opent een topic. Inmiddels zou je moeten weten dat daarin ook dingen gezegd kunnen worden die je niet wil horen. Je mag het oneens zijn met mijn posts en ze evt. negeren, maar je hoeft me daarom niet de mond te snoeren.
pi_172195336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het doet er voor jou nu echt niet toe wat Sen nodig heeft he? ;(
Je weet het immers allemaal beter....

Heb je door dat je nu over je dochter praat alsof het een ding is?
Sen is van mij. En ze houdt van Kim, nadat ik haar even heb verteld hoe ze over ons Kim praten was ze flabbergasted.
pi_172195361
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juli 2017 18:14 schreef Roofmate77 het volgende:

[..]

Ik heb gebroken met ze. Jij begrijpt niet wat het leven van een reiziger inhoud of wel? Wij zijn afstammelingen van Sinti's.
Dit had je best eerder mogen zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')