Hehe, nee gevallen. Wel jammer, ondanks zijn middelengebruik wel eennechte smaakmaker. Veel leukere renner dan een Froome of Quintana.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Weer per ongeluk de medicijnen van zijn hond geslikt?
Mogelijk maar die gaat het ook niet winnen van Froome.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo slecht voor Quintana.
Die gaat tegenwoordig enkel nog met een elektrische fiets de Alpe d'Huez op.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben voor Joop Zoetemelk. Doet die nog mee?
Lekker! Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
Zelf sambal en komkommer in zuur gemaakt. Morgen Surinaamse bami
Genoeg leuke renners hoor, je moet alleen even door die seksloze pakjes heen kijken.quote:
Yes, heb rode en gele adjuma en rawit gebruikt in de sambal. Met het malen sloeg het al op m'n keelquote:
Heet etenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, heb rode en gele adjuma en rawit gebruikt in de sambal. Met het malen sloeg het al op m'n keel
Geen moslims bij betrokken. Daar gaat de media-aandacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:52 schreef Monolith het volgende:
Gaat lekker in de VS:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f35321d748bc
Hiphopnegers doen het doorgaans ook wel goed als kop van jut.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen moslims bij betrokken. Daar gaat de media-aandacht.
Meh, onderling niet. Anders hadden de kranten elke week bol gestaan van Detroit en Chicago.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hiphopnegers doen het doorgaans ook wel goed als kop van jut.
Inner city problems.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:52 schreef Monolith het volgende:
Gaat lekker in de VS:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f35321d748bc
Yep, het is vrij schokkend daar.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Tering. Even cijfertjes gezocht omdat ik niet zeker wist of ik wel de goede steden noemde. Detroit en Chicago hebben een respectievelijke "homicide rate" van 43,8 en 17,5 per 100.000. Helemaal bovenaan staat Missouri met 59,3 per 100.000.
Ter vergelijking, het gemiddelde van Nederland is 0,61 per 100.000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |