Hehe, nee gevallen. Wel jammer, ondanks zijn middelengebruik wel eennechte smaakmaker. Veel leukere renner dan een Froome of Quintana.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Weer per ongeluk de medicijnen van zijn hond geslikt?
Mogelijk maar die gaat het ook niet winnen van Froome.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien niet eens zo slecht voor Quintana.
Die gaat tegenwoordig enkel nog met een elektrische fiets de Alpe d'Huez op.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:13 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben voor Joop Zoetemelk. Doet die nog mee?
Lekker! Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 19:58 schreef Tem het volgende:
Zelf sambal en komkommer in zuur gemaakt. Morgen Surinaamse bami
Genoeg leuke renners hoor, je moet alleen even door die seksloze pakjes heen kijken.quote:
Yes, heb rode en gele adjuma en rawit gebruikt in de sambal. Met het malen sloeg het al op m'n keelquote:
Heet etenquote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, heb rode en gele adjuma en rawit gebruikt in de sambal. Met het malen sloeg het al op m'n keel
Geen moslims bij betrokken. Daar gaat de media-aandacht.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:52 schreef Monolith het volgende:
Gaat lekker in de VS:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f35321d748bc
Hiphopnegers doen het doorgaans ook wel goed als kop van jut.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen moslims bij betrokken. Daar gaat de media-aandacht.
Meh, onderling niet. Anders hadden de kranten elke week bol gestaan van Detroit en Chicago.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hiphopnegers doen het doorgaans ook wel goed als kop van jut.
Inner city problems.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:52 schreef Monolith het volgende:
Gaat lekker in de VS:
https://www.washingtonpos(...)m_term=.f35321d748bc
Yep, het is vrij schokkend daar.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Tering. Even cijfertjes gezocht omdat ik niet zeker wist of ik wel de goede steden noemde. Detroit en Chicago hebben een respectievelijke "homicide rate" van 43,8 en 17,5 per 100.000. Helemaal bovenaan staat Missouri met 59,3 per 100.000.
Ter vergelijking, het gemiddelde van Nederland is 0,61 per 100.000.
Als je ook je lijstje bekijkt van de steden meer de meeste moorden wereldwijd, dan doet de VS leuk mee met Midden- en Zuid-Amerika:quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Tering. Even cijfertjes gezocht omdat ik niet zeker wist of ik wel de goede steden noemde. Detroit en Chicago hebben een respectievelijke "homicide rate" van 43,8 en 17,5 per 100.000. Helemaal bovenaan staat Missouri met 59,3 per 100.000.
Zo, dat is wel even wat anders dan het slappe aftreksel dat ik wel eens maak.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 20:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Yes, heb rode en gele adjuma en rawit gebruikt in de sambal. Met het malen sloeg het al op m'n keel
Jouw droomsamenleving toch Pokkel?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Negers en borderjumpers zijn sowieso niet toegestaan in Pokkel's samenleving, dus nee.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw droomsamenleving toch Pokkel?
1. Haal het sociaal vangnet weg, 2. Geef iedereen een wapen -> ??? -> perfecte samenleving
Nouja, er is nog één voorwaarde die ik niet uit mag spreken.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jouw droomsamenleving toch Pokkel?
1. Haal het sociaal vangnet weg, 2. Geef iedereen een wapen -> ??? -> perfecte samenleving
Oh kijk.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:09 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Negers en borderjumpers zijn sowieso niet toegestaan in Pokkel's samenleving, dus nee.
Veelal laag-opgeleide blankmensen, op christelijke leest geschoeid. Genieten.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:11 schreef Kowloon het volgende:
De Achterhoek is sowieso al goed homogeen, denk ik.
Inderdaad. Institutioneel racisme is alive and kicking anno 2017.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:13 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Spreekt ook weer boekdelen.
Of black males plegen buitenproportioneel veel misdaden.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Inderdaad. Institutioneel racisme is alive and kicking anno 2017.
Nee, dat zou betekenen dat wij racistisch-klinkende uitspraken zouden moeten doen. Dus die mogelijkheid is van tafel.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:15 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Of black males plegen buitenproportioneel veel misdaden.
Daar hebben we al anderen voor in deze SC.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, dat zou betekenen dat wij racistisch-klinkende uitspraken zouden moeten doen. Dus die mogelijkheid is van tafel.
Die zal wel het idee hebben dat het een verdomd korte ervaring was.quote:
Whaha mooi. Gelijk de eerste milliseconde gaat 'ie weg.quote:
Hij ging er wel casual mee om. Die vriendin heeft niks gemerkt tot ze het filmpje zag.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whaha mooi. Gelijk de eerste milliseconde gaat 'ie weg.
When you gotta go, you gotta goquote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:48 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[..]
Whaha mooi. Gelijk de eerste milliseconde gaat 'ie weg.
Lekker eerst een paar biertjes wegtikken.quote:
quote:Hij begint over de Holocaust. 'Dat is ook verschrikkelijk', zegt hij. 'Maar bij de Joden duurde het maar vijf jaar.'
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef Kaas- het volgende:
Haha deze is echt vreselijk
Actie vanaf 2:00 of zo
Miss is het daar al een x gebeurd
Dit is dan ook wel weer een veelzeggende passage.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:52 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)herdenking~a4503879/
[..]
quote:'Ik begrijp ook niet waarom een minister van Veiligheid en Justitie hier spreekt', zegt politica Sylvana Simons. 'Waarom is premier Rutte er niet? Die zou op zijn minst moeten komen.' (Rutte is op dat moment bij de Europese staatsbegrafenis van Helmut Kohl in Straatsburg).
Gewoon met de hogedrukspuit toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:55 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Altijd medelijden met de lui die deze rommel op moeten ruimen.
Moet je er verplicht nog ff een minuutje in zitten terwijl je bij elke bocht vreest dat ze je vol in je smoel kotst whehehequote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:55 schreef Tem het volgende:
[..]Dat shot van die gozer rechts ernaast. Je kan geen kant op
Hè, jongen. Wat vervelend toch.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
LK's bijdrage; filmpje met achtergrondanalyses v.d. misstanden in de VS mbt de zwarte gemeenschap.
Bijdrage standaardvolk; hi-ha-ho-kotsfilmpjes.
Daarom gewoon niet meegaan in die flauwekulletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet je er verplicht nog ff een minuutje in zitten terwijl je bij elke bocht vreest dat ze je vol in je smoel kotst whehehe
Ik bied in zulke situaties ook aan om op de spullen van de groep te passen, terwijl zij erin gaan. Mij niet gezien.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom gewoon niet meegaan in die flauwekulletjes.
Om met Dreft te spreken, 40 borden later schuimde hij nogquote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef Tem het volgende:
Hier LK, artikeltje waar je over kan schuimbekken.
http://www.volkskrant.nl/(...)een-syrier~a4503160/
Ze hadden vier dagen lol. Hij hoorde dus niet bij de 9% zonder bijstandsuitkering.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:01 schreef Tem het volgende:
Hier LK, artikeltje waar je over kan schuimbekken.
http://www.volkskrant.nl/(...)een-syrier~a4503160/
quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:03 schreef Euribob het volgende:
Oh, het was een reactie op het artikel van Tem. Nouja.
Ja, weer iets te happig, hè.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:03 schreef Euribob het volgende:
Gewoon alles verwijderen. Hoppeteetje.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:03 schreef Euribob het volgende:
Ah koetsjiequote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:03 schreef Euribob het volgende:
Ziet er wel uit als een guido.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Prima koppel, matig schoeisel.
Ik vind de kleding maar matig.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 22:05 schreef Verfassungsschutz het volgende:
[ afbeelding ]
Prima koppel, matig schoeisel.
Ze is ook langer dan hij. Ik voorzie problemen.quote:
YouTube, het medium voor diepgravende analyses.quote:Op zaterdag 1 juli 2017 21:56 schreef LelijKnap het volgende:
LK's bijdrage; filmpje met achtergrondanalyses v.d. misstanden in de VS mbt de zwarte gemeenschap.
Bijdrage standaardvolk; hi-ha-ho-kotsfilmpjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |