Scores tot nu toe.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:44 schreef devzero het volgende:
Ik wachtte even zodat je 6 punten zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door magnetronkoffie op 30-06-2017 11:20:14 ]
Welke nachtrust?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:01 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat wel vereist dat je je nachtrust voor Onzin moet opofferen.
Nee, maar ik moet zeggen dat m'n (gebrek aan) bioritme los staat van de (te weinig uren) slaapproblemen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:27 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oei dat is dan wel een probleemhoe hou je je op je werk dan wakker? Liters koffie zeker?
"Magnetronkoffie" is dat vanwege magnetronmaaltijden&koffie?
Nee, ik wil eerst nog wat van die vampiers afslachten en me herinneren wat m'n vraag was...want ik kwam dus op fok om in dat Skyrim topic een vraag te stellen...maar eenmaal ingelogd was ik m'n vraag weet kwijtquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:41 schreef Homijn het volgende:
Dan zul je nu wel moe zijn. Je fijne, aangename bed wacht smachtend op je
Close enough. XDquote:
Als Fylax post, reageren mensen altijd meteenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe langer er na een post van jou niet wordt gepost, hoe meer punten je krijgt
Werkt echt héél goed tegen slow chatten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omg
Nee, ik ben nog steeds op sinds vanmorgen 10u ofzo?
Is een slaapverwensing banwaardig?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:57 schreef Homijn het volgende:
Je weet wat je te doen staat, magnetronkoffie. Meld je hier maar weer wanneer je klaar bent.
Wat ik dacht dat het was is niet belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat had je van Skyrim verwacht? Tis een soort adventure-game a-la middeleeuwen+magie en dan met hele mooie landschappen en her en der een draak. Tis best ontspannend
Ik wilde die slaappillen gewoon een tijdje even niet meer nemen (neem ze eigenlijk al sinds februari nauwelijks meer toen ik toen ineens weer beter ging slapen).
Maar het verhelpt natuurlijk 't eigenlijke probleem ook niet
En Hoe wordt dat bijgehoudenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd leuk om de mening van een ander te horenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat het was is niet belangrijk![]()
En wat die slaappillen betreft heb je gelijk.
Het is een opstapje maar geen middel voor lang(er) gebruik.
Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedrevenquote:
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd leuk om de mening van een ander te horen
Ik gebruik deze specifieke medicatie al jarenlang, maar heb periodes dat ik ze maanden of zelfs >jaar helemaal niet meer gebruik.
M'n slaapproblemen bleken uiteindelijk voornamelijk door stress en triggers van vroeger veroorzaakt te zijn.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, maar 't viel flink tegen dit bij m'n eigen behandelaars bespreekbaar te maken
Naja, tis dan uiteindelijk toch gelukt (maar wel met voor mij te grote offers), alleen gingewn de treinen vanmiddag dus niet![]()
Hele perron stond bomvol...ja daaag!
Dan ga ik maar een keertje niet
Btw, die __--__ heeft nu een streepje, dus die post niet meer mee. 1e van jullie die zijn plaats inneemt (let op het startschot) *KABOEHOEM!!!11!!!* de tijd gaat nu in!
Ik ben ermee bezig, zit tenminste wel beweging inquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.
Suc6 ermee![]()
En ik vertelde je net over mijn falen met games zoals NFS, Battlefield, Gta
Trustenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ohja dat was via DM.
Tijd om te gaan slapen voor mij![]()
Truste iedereen!
Heel mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedreven
Hoef ik 't niet meer zelf te doen
wtf fucking toevalligquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pannenkoek met banketbakkersroom!
sneaky jijquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef Homijn het volgende:
Iets dat in de keuken heel veel bereidingstijd vergt en waarbij je niet weg kunt lopen
echt lekkerrrrrquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das toch ook een soort (opgerolde) pannenkoek?
Laterquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
florida postcodequote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Welke planeet is dit eigenlijk?
Ja, zag net dat 't anders LV had moeten zijn en niet FL.quote:
denk ik wel aangezien ie net aan het eten was, en eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zag net dat 't anders LV had moeten zijn en niet FL.
Maar hij woont dus in Florida? Dan heeft ie in dit spel wel een beduidend goed voordeel
Zegt niksquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:02 schreef racerdkb het volgende:
[..]
denk ik wel aangezien ie net aan het eten was, en eens.
hilarischquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zie nu trouwens pas dat de foto hierboven geshopt is(FAT ipv FLAT)
Florida is "platter" dan Nederland. Alleen iets van 2 tot 3x zo groot.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zie nu trouwens pas dat de foto hierboven geshopt is(FAT ipv FLAT)
nog platter?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Florida is "platter" dan Nederland. Alleen iets van 2 tot 3x zo groot.
ik wil puntenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:24 schreef LLgetikt het volgende:
* LLgetikt slaat onverwachts toe [ afbeelding ]
okquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee want dan raak ik de tel kwijt en moet ik opnieuw beginnen
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:24 schreef LLgetikt het volgende:
* LLgetikt slaat onverwachts toe [ afbeelding ]
nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:27 schreef racerdkb het volgende:
in essentie is dit gewoon een ONZ SC alleen misschien moet ik mensen maar die 1-2 puntjes gunnen en inhoudelijker reageren
Een soort van nachtbagger zonder inhoudquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:27 schreef racerdkb het volgende:
in essentie is dit gewoon een ONZ SC alleen misschien moet ik mensen maar die 1-2 puntjes gunnen en inhoudelijker reageren
onz sc:quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:31 schreef Homijn het volgende:
voor inhoud moet je in ONZ-SC zijn, niet hier
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:32 schreef racerdkb het volgende:
[..]
onz sc:
"hallo"
"goedemorgen"
"hee dago"
<6 posts inhoud>
"hoi"
"goedemiddag"
"hee dago"
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:42 schreef racerdkb het volgende:
[..]
had gisteren een biertje gerijpt op rode wijnvaten. was puik.
jopen "many faced got red wine BA".quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
ohhhh een connaisseur in ons midden hier?(miss miss niet?
)
nice
rokerig vol biertje die je best wel een kick in the face geeft qua rokerigheid maar smooth wordt dankzij de accenten van rood fruit.quote:
ohhh lekkerrquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:44 schreef racerdkb het volgende:
[..]
jopen "many faced got red wine BA".
een gotland dricka gerijpt op vaten dus. lekker rokerig maar ongelooflijk soepeltjes te drinken dankzij die rijping op wijnvaten. beter dan de niet BA-versie.
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:48 schreef racerdkb het volgende:
[..]
stel ik wil een lok haar van je kopen
ok ik ga er even over nadenken kom er op terugquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:51 schreef racerdkb het volgende:
[..]
dus niet alles heeft een prijs... ik citeer:
[..]
mag evt per dmquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:52 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok ik ga er even over nadenken kom er op terug
wie hier onder reageert is gekquote:Op vrijdag 30 juni 2017 01:57 schreef LLgetikt het volgende:
ok wat ik zei ligt ook aan de context hoe iets gezegd word
miss te zwart wit
maar nee het is gewoon logisch
dirk kenneth boerquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:01 schreef racerdkb het volgende:
[..]
mijn initialen zitten verwerkt in mijn gebruikersnaam en nee "racer" is het niet
nee is goed zoquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:03 schreef racerdkb het volgende:
[..]
moet ik serieus een foto van mijn ID gaan maken?
niet wispelturigquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:07 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ben je altijd zo wispelturig of wil je gewoon zo snel mogelijk reageren
noem je jezelf nou een pessimist?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
niet wispelturig
is meer iets waar ik ook mee eens ben
klopt.quote:
Voldoe daar niet aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:15 schreef racerdkb het volgende:
[..]
klopt.
ik kende jou op FOK! nog niet echt tot vandaagmaar zie nu dat je voornamelijk in UTO post en ikzelf nooit.
ben je 45 jaar en heb je een kortpittig kapsel of voldoe je niet aan die clichés?
was gewoon aan het vissen naar je leeftijd en inderdaad ieder zijn ding probeerde niet te oordelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Voldoe daar niet aan.Niet dat daar wat mis mee is ieder zijn ding.
niet jong niet oudquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:17 schreef racerdkb het volgende:
[..]
was gewoon aan het vissen naar je leeftijd en inderdaad ieder zijn ding probeerde niet te oordelen.
dat weet je gewoon uit je hoofd?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:18 schreef racerdkb het volgende:
[..]
die butters aflevering is leuk. seizoen 5 aflevering 14 o.i.d.
ninjamode jeetjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:19 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja zei het redelijk nonchalant maar heb het even opgezocht en klopt inderdaad gewoon.
we leven allemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:20 schreef racerdkb het volgende:
[..]
je hebt geen leven of je hebt het niet hé.
jouw punten niet thoughquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jezus, die topics gaan bijna harder dan er geteld kan worden
wil wel helpen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is 't sowieso wat te druk voor en jullie moeten eerst dinges nog passeren
Ik denk dat ik tel tot de OP van dit topic en 't daarna voor gezien hou
racerdkb 739quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oké, begin maar met tellen. Je hoeft alleen van dit topic te doen, ben al aan 't einde van 't vorige deel
kan echt niet tellen op dit tijdstip dus was idd een troll.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja dat gaat helpen racer...maar zag ook wel dat ;t maar een flauwe grap was.
wacht maarquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom loop ik je eigenlijk te blokkeren? Tis niet alsof je me nog gaat inhalen
ahw ben helemaal niet serieus zie je de posticons niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, veel plezier alvast...geen idee hoe je 't op deze wijze wilt gaan behalen door te proberen lullig tegen me te gaan lopen doen.
uhu...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:55 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ahw ben helemaal niet serieus zie je de posticons niet.
potdikkie je maakt er wel een drama van op deze manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor geval je 't nog niet wist, ik ben al een tijd in een slechte bui en ik ben moe.
Doei racer.
Scores tot nu toe (rekenfouten voorbehouden, ben 't na bijnaruim 2 uur tellen wel weer even zat).quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:44 schreef devzero het volgende:
Ik wachtte even zodat je 6 punten zou krijgen.
Ik reken iedereen mee en heb alleen maar een uitzondering gemaakt voor die hero gast? Maar vooral omdat ie (dacht ik ) zelf had aangegeven niet meer mee te willen doen en omdat ie meer aan 't stoken was dan aan 't participeren (een beetje zelfde wat je bij mij tot nu toe ook gedaan hebt..en dan zeggen dat ik partijdig zou rekenen terwijl het rekenwerk door excel gebeurt en ik alleen maar 't invoerwerk doe, is net zo absurd als de persoon die achter de user "racerkb" schuil gaat....ofzo).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:12 schreef racerdkb het volgende:
[..]
misschien rekent die ook wel de mensen bij aan wie ie geen spontaan persoonlijk hekel heeft.
waar de fuck sta ik dan dit is het belangrijkste dat mij gebeurd is deze maand.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reken iedereen mee en heb alleen maar een uitzondering gemaakt voor die hero gast? Maar vooral omdat ie (dacht ik ) zelf had aangegeven niet meer mee te willen doen en omdat ie meer aan 't stoken was dan aan 't participeren (een beetje zelfde wat je bij mij tot nu toe ook gedaan hebt..en dan zeggen dat ik partijdig zou rekenen terwijl het rekenwerk door excel gebeurt en ik alleen maar 't invoerwerk doe, is net zo absurd als de persoon die achter de user "racerkb" schuil gaat....ofzo).
Sinds wanneer doe je mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:16 schreef racerdkb het volgende:
[..]
waar de fuck sta ik dan dit is het belangrijkste dat mij gebeurd is deze maand.
Maar aangezien je selectief moeite met lezen lijkt te hebben (klokkijken kan je (zodra je lullig kan lopen doen) ineens als met een stopwatch), de lijst is dus (zoals aangegeven) tot een bepaalde post en die post is in 't vorige deel nog...en toen deed je nog helemaal niet mee. Je hoeft dus niet "magnetornkoffie is partijdig!!!!1111" te gillen, want er waren nog geen punten van je te tellen. -Daarom- sta je dus niet in de lijst. Duidelijk zo? Maar volgens mij ben je sowieso zo'n type die lastig te bereiken is.quote:
heb louter zaagsel in mijn kop zitten ja. heb jij me tuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar volgens mij ben je sowieso zo'n type die lastig te bereiken is.
sterke tekstquote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:50 schreef KoningPils het volgende:
Ik ben een kind van de duivel
Mama, jij hoeft niet te huilen
Feesten, alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn begrafenis
Ik ben een kind van de duivel
Mama, jij hoeft niet te huilen
Feesten, alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn begrafenis
Je staat erinquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:13 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nice. Ik word dus pas volgende telling zichtbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |