Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedrevenquote:
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd leuk om de mening van een ander te horen
Ik gebruik deze specifieke medicatie al jarenlang, maar heb periodes dat ik ze maanden of zelfs >jaar helemaal niet meer gebruik.
M'n slaapproblemen bleken uiteindelijk voornamelijk door stress en triggers van vroeger veroorzaakt te zijn.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, maar 't viel flink tegen dit bij m'n eigen behandelaars bespreekbaar te maken
Naja, tis dan uiteindelijk toch gelukt (maar wel met voor mij te grote offers), alleen gingewn de treinen vanmiddag dus niet![]()
Hele perron stond bomvol...ja daaag!
Dan ga ik maar een keertje niet
Btw, die __--__ heeft nu een streepje, dus die post niet meer mee. 1e van jullie die zijn plaats inneemt (let op het startschot) *KABOEHOEM!!!11!!!* de tijd gaat nu in!
Ik ben ermee bezig, zit tenminste wel beweging inquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.
Suc6 ermee![]()
En ik vertelde je net over mijn falen met games zoals NFS, Battlefield, Gta
Trustenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ohja dat was via DM.
Tijd om te gaan slapen voor mij![]()
Truste iedereen!
Heel mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedreven
Hoef ik 't niet meer zelf te doen
wtf fucking toevalligquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pannenkoek met banketbakkersroom!
sneaky jijquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef Homijn het volgende:
Iets dat in de keuken heel veel bereidingstijd vergt en waarbij je niet weg kunt lopen
echt lekkerrrrrquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das toch ook een soort (opgerolde) pannenkoek?
Laterquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |