Scores tot nu toe.quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:44 schreef devzero het volgende:
Ik wachtte even zodat je 6 punten zou krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door magnetronkoffie op 30-06-2017 11:20:14 ]
Welke nachtrust?quote:Op donderdag 29 juni 2017 18:01 schreef Martin_marvellous het volgende:
Wat wel vereist dat je je nachtrust voor Onzin moet opofferen.
Nee, maar ik moet zeggen dat m'n (gebrek aan) bioritme los staat van de (te weinig uren) slaapproblemen.quote:Op donderdag 29 juni 2017 13:27 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Oei dat is dan wel een probleemhoe hou je je op je werk dan wakker? Liters koffie zeker?
"Magnetronkoffie" is dat vanwege magnetronmaaltijden&koffie?
Nee, ik wil eerst nog wat van die vampiers afslachten en me herinneren wat m'n vraag was...want ik kwam dus op fok om in dat Skyrim topic een vraag te stellen...maar eenmaal ingelogd was ik m'n vraag weet kwijtquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:41 schreef Homijn het volgende:
Dan zul je nu wel moe zijn. Je fijne, aangename bed wacht smachtend op je
Close enough. XDquote:
Als Fylax post, reageren mensen altijd meteenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe langer er na een post van jou niet wordt gepost, hoe meer punten je krijgt
Werkt echt héél goed tegen slow chatten.quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
omg
Nee, ik ben nog steeds op sinds vanmorgen 10u ofzo?
Is een slaapverwensing banwaardig?quote:Op donderdag 29 juni 2017 23:57 schreef Homijn het volgende:
Je weet wat je te doen staat, magnetronkoffie. Meld je hier maar weer wanneer je klaar bent.
Wat ik dacht dat het was is niet belangrijkquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat had je van Skyrim verwacht? Tis een soort adventure-game a-la middeleeuwen+magie en dan met hele mooie landschappen en her en der een draak. Tis best ontspannend
Ik wilde die slaappillen gewoon een tijdje even niet meer nemen (neem ze eigenlijk al sinds februari nauwelijks meer toen ik toen ineens weer beter ging slapen).
Maar het verhelpt natuurlijk 't eigenlijke probleem ook niet
En Hoe wordt dat bijgehoudenquote:Op donderdag 29 juni 2017 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd leuk om de mening van een ander te horenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:01 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Wat ik dacht dat het was is niet belangrijk![]()
En wat die slaappillen betreft heb je gelijk.
Het is een opstapje maar geen middel voor lang(er) gebruik.
Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedrevenquote:
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd leuk om de mening van een ander te horen
Ik gebruik deze specifieke medicatie al jarenlang, maar heb periodes dat ik ze maanden of zelfs >jaar helemaal niet meer gebruik.
M'n slaapproblemen bleken uiteindelijk voornamelijk door stress en triggers van vroeger veroorzaakt te zijn.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, maar 't viel flink tegen dit bij m'n eigen behandelaars bespreekbaar te maken
Naja, tis dan uiteindelijk toch gelukt (maar wel met voor mij te grote offers), alleen gingewn de treinen vanmiddag dus niet![]()
Hele perron stond bomvol...ja daaag!
Dan ga ik maar een keertje niet
Btw, die __--__ heeft nu een streepje, dus die post niet meer mee. 1e van jullie die zijn plaats inneemt (let op het startschot) *KABOEHOEM!!!11!!!* de tijd gaat nu in!
Ik ben ermee bezig, zit tenminste wel beweging inquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
[..]
Ok jeetje.. Nou hopelijk komt dat wel ooit nog goed.
Suc6 ermee![]()
En ik vertelde je net over mijn falen met games zoals NFS, Battlefield, Gta
Trustenquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:15 schreef Sparkle_Bunny het volgende:
Ohja dat was via DM.
Tijd om te gaan slapen voor mij![]()
Truste iedereen!
Heel mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar sinds 2 dagen heb ik m'n telraam geupgrade naar een telraam door hamsters aangedreven
Hoef ik 't niet meer zelf te doen
wtf fucking toevalligquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pannenkoek met banketbakkersroom!
sneaky jijquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:27 schreef Homijn het volgende:
Iets dat in de keuken heel veel bereidingstijd vergt en waarbij je niet weg kunt lopen
echt lekkerrrrrquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das toch ook een soort (opgerolde) pannenkoek?
Laterquote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:44 schreef LLgetikt het volgende:
ok ben kansloos ik verlaat het ben vervelend laterrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |