klopt.quote:
Voldoe daar niet aan.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:15 schreef racerdkb het volgende:
[..]
klopt.
ik kende jou op FOK! nog niet echt tot vandaagmaar zie nu dat je voornamelijk in UTO post en ikzelf nooit.
ben je 45 jaar en heb je een kortpittig kapsel of voldoe je niet aan die clichés?
was gewoon aan het vissen naar je leeftijd en inderdaad ieder zijn ding probeerde niet te oordelen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:16 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Voldoe daar niet aan.Niet dat daar wat mis mee is ieder zijn ding.
niet jong niet oudquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:17 schreef racerdkb het volgende:
[..]
was gewoon aan het vissen naar je leeftijd en inderdaad ieder zijn ding probeerde niet te oordelen.
dat weet je gewoon uit je hoofd?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:18 schreef racerdkb het volgende:
[..]
die butters aflevering is leuk. seizoen 5 aflevering 14 o.i.d.
ninjamode jeetjequote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:19 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ja zei het redelijk nonchalant maar heb het even opgezocht en klopt inderdaad gewoon.
we leven allemaalquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:20 schreef racerdkb het volgende:
[..]
je hebt geen leven of je hebt het niet hé.
jouw punten niet thoughquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jezus, die topics gaan bijna harder dan er geteld kan worden
wil wel helpen.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Is 't sowieso wat te druk voor en jullie moeten eerst dinges nog passeren
Ik denk dat ik tel tot de OP van dit topic en 't daarna voor gezien hou
racerdkb 739quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oké, begin maar met tellen. Je hoeft alleen van dit topic te doen, ben al aan 't einde van 't vorige deel
kan echt niet tellen op dit tijdstip dus was idd een troll.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja dat gaat helpen racer...maar zag ook wel dat ;t maar een flauwe grap was.
wacht maarquote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom loop ik je eigenlijk te blokkeren? Tis niet alsof je me nog gaat inhalen
ahw ben helemaal niet serieus zie je de posticons niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou, veel plezier alvast...geen idee hoe je 't op deze wijze wilt gaan behalen door te proberen lullig tegen me te gaan lopen doen.
uhu...quote:Op vrijdag 30 juni 2017 02:55 schreef racerdkb het volgende:
[..]
ahw ben helemaal niet serieus zie je de posticons niet.
potdikkie je maakt er wel een drama van op deze manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor geval je 't nog niet wist, ik ben al een tijd in een slechte bui en ik ben moe.
Doei racer.
Op vrijdag 30 juni 2017 03:06 schreef devzero het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |