Scores tot nu toe (rekenfouten voorbehouden, ben 't na bijnaruim 2 uur tellen wel weer even zat).quote:Op donderdag 29 juni 2017 21:44 schreef devzero het volgende:
Ik wachtte even zodat je 6 punten zou krijgen.
Ik reken iedereen mee en heb alleen maar een uitzondering gemaakt voor die hero gast? Maar vooral omdat ie (dacht ik ) zelf had aangegeven niet meer mee te willen doen en omdat ie meer aan 't stoken was dan aan 't participeren (een beetje zelfde wat je bij mij tot nu toe ook gedaan hebt..en dan zeggen dat ik partijdig zou rekenen terwijl het rekenwerk door excel gebeurt en ik alleen maar 't invoerwerk doe, is net zo absurd als de persoon die achter de user "racerkb" schuil gaat....ofzo).quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:12 schreef racerdkb het volgende:
[..]
misschien rekent die ook wel de mensen bij aan wie ie geen spontaan persoonlijk hekel heeft.
waar de fuck sta ik dan dit is het belangrijkste dat mij gebeurd is deze maand.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik reken iedereen mee en heb alleen maar een uitzondering gemaakt voor die hero gast? Maar vooral omdat ie (dacht ik ) zelf had aangegeven niet meer mee te willen doen en omdat ie meer aan 't stoken was dan aan 't participeren (een beetje zelfde wat je bij mij tot nu toe ook gedaan hebt..en dan zeggen dat ik partijdig zou rekenen terwijl het rekenwerk door excel gebeurt en ik alleen maar 't invoerwerk doe, is net zo absurd als de persoon die achter de user "racerkb" schuil gaat....ofzo).
Sinds wanneer doe je mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:16 schreef racerdkb het volgende:
[..]
waar de fuck sta ik dan dit is het belangrijkste dat mij gebeurd is deze maand.
Maar aangezien je selectief moeite met lezen lijkt te hebben (klokkijken kan je (zodra je lullig kan lopen doen) ineens als met een stopwatch), de lijst is dus (zoals aangegeven) tot een bepaalde post en die post is in 't vorige deel nog...en toen deed je nog helemaal niet mee. Je hoeft dus niet "magnetornkoffie is partijdig!!!!1111" te gillen, want er waren nog geen punten van je te tellen. -Daarom- sta je dus niet in de lijst. Duidelijk zo? Maar volgens mij ben je sowieso zo'n type die lastig te bereiken is.quote:
heb louter zaagsel in mijn kop zitten ja. heb jij me tuk.quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar volgens mij ben je sowieso zo'n type die lastig te bereiken is.
sterke tekstquote:Op vrijdag 30 juni 2017 08:50 schreef KoningPils het volgende:
Ik ben een kind van de duivel
Mama, jij hoeft niet te huilen
Feesten, alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn begrafenis
Ik ben een kind van de duivel
Mama, jij hoeft niet te huilen
Feesten, alsof elke dag hier mijn laatste is
Hoop dat je deze draait op mijn begrafenis
Je staat erinquote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:13 schreef Martin_marvellous het volgende:
Nice. Ik word dus pas volgende telling zichtbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |